Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432184 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Vin imperio la anul? Îmi vine sa rad....
Decât sa proiecteze rablele astea verzi mai bine ar repara toate clasicele ca alea rezista cel mai mult pe infrastructura bucureșteană...
Vin imperio la anul? Îmi vine sa rad....
Decât sa proiecteze rablele astea verzi mai bine ar repara toate clasicele ca alea rezista cel mai mult pe infrastructura bucureșteană...
- Cezar210
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Maxim atunci, că de venit poate veni și mai devreme, de exemplu în primăvară...
Maxim atunci, că de venit poate veni și mai devreme, de exemplu în primăvară...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
PTMZ
Maxim atunci fără penalizări. Tind să cred că vor veni mai târziu, ținând cont că Astra a avut întârzieri la toate livrările (excepție Imperio de Arad, dar s-au mișcat foarte lent acolo, le-a luat un an să livreze alte 3 tramvaie).
Maxim atunci fără penalizări. Tind să cred că vor veni mai târziu, ținând cont că Astra a avut întârzieri la toate livrările (excepție Imperio de Arad, dar s-au mișcat foarte lent acolo, le-a luat un an să livreze alte 3 tramvaie).
- micutzu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
micutzu
Observ ca au fost vopsite tot in schema clasica de culori.De ce nu le vopsesc pe toate in noua schema pe verde?
Observ ca au fost vopsite tot in schema clasica de culori.De ce nu le vopsesc pe toate in noua schema pe verde?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Erau vopsite dinaintea noi scheme. Urmatoarele ies verzi.
Erau vopsite dinaintea noi scheme. Urmatoarele ies verzi.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
vl273
Mr. Tramvai wrote here:
218 a intrat azi in circulatie, desigur ca pe linia 41
244160A9-A02B-44B6-BE5C-5164824FA83A.jpeg (1.55 MB; downloaded 3145 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si de la mine tot la pranz pe plecare. Vor mai trece cateva saptamani pana le vom vedea pe 218 si 044 constant la traseu , mai tarziu si 273. La BN sunt primele vagoane electronice, oamenii au 0 experienta pe ele de la conducatori pana la electricieni si oricum pentru orice problema trebuie sa vina cei de la SAERP. Mai mult, nici nu au avut cand sa scolarizeze oamenii pentru ca acum mai putin de o saptamana vagoanele erau predate la Colentina, doar sa fie luate din uzina. Oricum foarte buna decizia sa ajunga cu modernizarea parcului si aici, mai ales ca pot face vreo 20 de vagoane CA din toate ruinele preistorice din curtea aia.
Si de la mine tot la pranz pe plecare. Vor mai trece cateva saptamani pana le vom vedea pe 218 si 044 constant la traseu , mai tarziu si 273. La BN sunt primele vagoane electronice, oamenii au 0 experienta pe ele de la conducatori pana la electricieni si oricum pentru orice problema trebuie sa vina cei de la SAERP. Mai mult, nici nu au avut cand sa scolarizeze oamenii pentru ca acum mai putin de o saptamana vagoanele erau predate la Colentina, doar sa fie luate din uzina. Oricum foarte buna decizia sa ajunga cu modernizarea parcului si aici, mai ales ca pot face vreo 20 de vagoane CA din toate ruinele preistorice din curtea aia.
20210911_164230(0).jpg (828.35 KB; downloaded 3160 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Văd că aceste CA-uri sunt cam problematice.. ieri 044 care a făcut blocaj, azi când l-am pozat pe 218 la Ciurel a coborât pantograful, a stins afișajul și a repornit vagonul...
Văd că aceste CA-uri sunt cam problematice.. ieri 044 care a făcut blocaj, azi când l-am pozat pe 218 la Ciurel a coborât pantograful, a stins afișajul și a repornit vagonul...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Din moment ce Bucureștii-Noi nu a mai avut niciodată până acum vagoane cu manșă, este normal să fie probleme la început.
Din moment ce Bucureștii-Noi nu a mai avut niciodată până acum vagoane cu manșă, este normal să fie probleme la început.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
L-au avut pe 306 in noiembrie 2006, a stat vreo doua saptamani la ei dar nu a iesit niciodata in traseu. Toti 3 care au fost specializati la el au iesit la pensie intre timp.
L-au avut pe 306 in noiembrie 2006, a stat vreo doua saptamani la ei dar nu a iesit niciodata in traseu. Toti 3 care au fost specializati la el au iesit la pensie intre timp.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
Lasă, că și chopperele rezistă pe infrastructura precară de pe Calea Dudești/Camil Ressu (Râmnic - Dristor) când fac 23.
Nicu24 wrote here:
Vin imperio la anul? Îmi vine sa rad....
Decât sa proiecteze rablele astea verzi mai bine ar repara toate clasicele ca alea rezista cel mai mult pe infrastructura bucureșteană...
Lasă, că și chopperele rezistă pe infrastructura precară de pe Calea Dudești/Camil Ressu (Râmnic - Dristor) când fac 23.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Pacat ca nu vor avea niciodata AC, un mare minus din punctul meu de vedere si a majoritatii calatorilor...
Pacat ca nu vor avea niciodata AC, un mare minus din punctul meu de vedere si a majoritatii calatorilor...
📖 Pagination options