Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 432184 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 96
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Vin imperio la anul? Îmi vine sa rad....
Decât sa proiecteze rablele astea verzi mai bine ar repara toate clasicele ca alea rezista cel mai mult pe infrastructura bucureșteană...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Vin vin, primul in august 2022.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Maxim atunci, că de venit poate veni și mai devreme, de exemplu în primăvară...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati PTMZ

Maxim atunci fără penalizări. Tind să cred că vor veni mai târziu, ținând cont că Astra a avut întârzieri la toate livrările (excepție Imperio de Arad, dar s-au mișcat foarte lent acolo, le-a luat un an să livreze alte 3 tramvaie).

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati micutzu

Observ ca au fost vopsite tot in schema clasica de culori.De ce nu le vopsesc pe toate in noua schema pe verde?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Erau vopsite dinaintea noi scheme. Urmatoarele ies verzi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati vl273

Mr. Tramvai wrote here:
218 a intrat azi in circulatie, desigur ca pe linia 41

:)

244160A9-A02B-44B6-BE5C-5164824FA83A.jpeg (1.55 MB; downloaded 3145 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

218 astăzi la Piața Presei.


 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si de la mine tot la pranz pe plecare. Vor mai trece cateva saptamani pana le vom vedea pe 218 si 044 constant la traseu , mai tarziu si 273. La BN sunt primele vagoane electronice, oamenii au 0 experienta pe ele de la conducatori pana la electricieni si oricum pentru orice problema trebuie sa vina cei de la SAERP. Mai mult, nici nu au avut cand sa scolarizeze oamenii pentru ca acum mai putin de o saptamana vagoanele erau predate la Colentina, doar sa fie luate din uzina. Oricum foarte buna decizia sa ajunga cu modernizarea parcului si aici, mai ales ca pot face vreo 20 de vagoane CA din toate ruinele preistorice din curtea aia.
20210911_164230(0).jpg (828.35 KB; downloaded 3160 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Văd că aceste CA-uri sunt cam problematice.. ieri 044 care a făcut blocaj, azi când l-am pozat pe 218 la Ciurel a coborât pantograful, a stins afișajul și a repornit vagonul...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Din moment ce Bucureștii-Noi nu a mai avut niciodată până acum vagoane cu manșă, este normal să fie probleme la început.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

L-au avut pe 306 in noiembrie 2006, a stat vreo doua saptamani la ei dar nu a iesit niciodata in traseu. Toti 3 care au fost specializati la el au iesit la pensie intre timp.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

Nicu24 wrote here:
Vin imperio la anul? Îmi vine sa rad....
Decât sa proiecteze rablele astea verzi mai bine ar repara toate clasicele ca alea rezista cel mai mult pe infrastructura bucureșteană...

Lasă, că și chopperele rezistă pe infrastructura precară de pe Calea Dudești/Camil Ressu (Râmnic - Dristor) când fac 23.  :twisted:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Pacat ca nu vor avea niciodata AC, un mare minus din punctul meu de vedere si a majoritatii calatorilor...

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430444 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use