Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432985 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Trebuie sa fie ceva mai destept ca altfel o sa piuie la fiecare trecere prin curba de la Ciurel.
Trebuie sa fie ceva mai destept ca altfel o sa piuie la fiecare trecere prin curba de la Ciurel.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Decizia perfectă de a le aloca liniei 41. Dar de ce la Bucureștii-Noi? Doar știu starea în care este accesul. Mai bine le duceau la Alexandria și primeau (cei de la BN) in schimb, 3 Faur.
Decizia perfectă de a le aloca liniei 41. Dar de ce la Bucureștii-Noi? Doar știu starea în care este accesul. Mai bine le duceau la Alexandria și primeau (cei de la BN) in schimb, 3 Faur.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Înainte să mai pui întrebări total non-sens, stai puțin și cugetă de la ce depou provin 218 și 273... Apoi poate nu mai pui aceste întrebări!
Cât despre 044, ciudat că ar merge la BN, acesta fiind vagon de Colentina de când era V3A-93...
Înainte să mai pui întrebări total non-sens, stai puțin și cugetă de la ce depou provin 218 și 273... Apoi poate nu mai pui aceste întrebări!
Cât despre 044, ciudat că ar merge la BN, acesta fiind vagon de Colentina de când era V3A-93...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Da, cuget, știu de la ce depou provin (BN), dar 218 și 273 CA in comparație cu 218 și 273 M2000 au garda la sol mai mica..
Iar vagoanele nu este obligatoriu sa se întoarcă la depoul de unde au plecat - vezi 027, 044, 076, 204.
Da, cuget, știu de la ce depou provin (BN), dar 218 și 273 CA in comparație cu 218 și 273 M2000 au garda la sol mai mica..
Iar vagoanele nu este obligatoriu sa se întoarcă la depoul de unde au plecat - vezi 027, 044, 076, 204.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Sa ai, te rog, o atitudine mai relaxata si mai colegiala cu restul.....colegilor de forum. Daca ceva are sens pentru tine nu inseamna ca are sens pentru toti, iar asta nu te face cumva superior.
Explica-mi si mie de ce era non-sens intrebarea, ca pentru mine avea tot sensul. Niciodata in istoria STB nu s-a pastrat explicit repartizarea de dinainte de modernizare.
Care este garda la sol pentru modelele pe care le citezi, in mm?
Nu de alta, dar vorbim de aceleasi boghiuri, deci imi vine greu a crede ca garda la sol e mai joasa la CAuri.
Stefan28 wrote here:
Înainte să mai pui întrebări total non-sens, stai puțin și cugetă
Sa ai, te rog, o atitudine mai relaxata si mai colegiala cu restul.....colegilor de forum. Daca ceva are sens pentru tine nu inseamna ca are sens pentru toti, iar asta nu te face cumva superior.
Explica-mi si mie de ce era non-sens intrebarea, ca pentru mine avea tot sensul. Niciodata in istoria STB nu s-a pastrat explicit repartizarea de dinainte de modernizare.
Cezy210 wrote here:
CA in comparație cu 218 și 273 M2000 au garda la sol mai mica..
Care este garda la sol pentru modelele pe care le citezi, in mm?
Nu de alta, dar vorbim de aceleasi boghiuri, deci imi vine greu a crede ca garda la sol e mai joasa la CAuri.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Deci 218,273,044 vor merge la BN? Sa intelegem de aici ca a picat treaba cu linia 55??
Deci 218,273,044 vor merge la BN? Sa intelegem de aici ca a picat treaba cu linia 55??
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Din ce mi-am dat seama vizual, garda la sol a CA-urilor pare mai mica. Azi voi merge la Ghencea și voi măsura milimetric.
Din ce mi-am dat seama vizual, garda la sol a CA-urilor pare mai mica. Azi voi merge la Ghencea și voi măsura milimetric.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Colentina are destule si pentru 55. 044 pleaca acum spre BN. Deja vatmani de BN au plecat la specializare pe asincron. Probabil de luni ies cu ele in 41.
Colentina are destule si pentru 55. 044 pleaca acum spre BN. Deja vatmani de BN au plecat la specializare pe asincron. Probabil de luni ies cu ele in 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vor pleca din nou vagoane la modernizare, urmand sa fie trimise din Bucurestii Noi.
Vor pleca din nou vagoane la modernizare, urmand sa fie trimise din Bucurestii Noi.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
M2000-urile moarte pe federe, bănuiesc că 054, 118, 154...
M2000-urile moarte pe federe, bănuiesc că 054, 118, 154...
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Din Dep. Titan nu pleacă nimic la modernizare?
In afara de 257 care este la URAC ,de la Titan nimic ...
Din Dep. Titan nu pleacă nimic la modernizare?
In afara de 257 care este la URAC ,de la Titan nimic ...
- Gabi23
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
302 e gata, va fi predat zilele astea.
302 e gata, va fi predat zilele astea.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
vl273
Cezy210 wrote here:054 , 075 , 098 , 118 , 154 ,158 si clasicul 062.
M2000-urile moarte pe federe, bănuiesc că 054, 118, 154...
📖 Pagination options