Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432981 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Cred că astea sunt singurele tramvaie noi de care vom beneficia. Altele, nu văd de unde. Știu, o să ziceți de licitații, evaluări financiare, etc. Dar ce e în mână nu e minciună.
Cred că astea sunt singurele tramvaie noi de care vom beneficia. Altele, nu văd de unde. Știu, o să ziceți de licitații, evaluări financiare, etc. Dar ce e în mână nu e minciună.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
oc7avian
L-am prins azi la Grozăvești, pentru că altul nu cred că mai era în probe
SirVlady wrote:
056 a iesit in probe.
L-am prins azi la Grozăvești, pentru că altul nu cred că mai era în probe
- ByOnu
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
Dupa ”chirurgia estetica” programata iata si cel mai reintinerit membru al gamei V3A iese sa dea probe !
Dupa ”chirurgia estetica” programata iata si cel mai reintinerit membru al gamei V3A iese sa dea probe !
IMG-20200205-WA0006.jpg (198.33 KB; downloaded 3623 times)
IMG-20200205-WA0000.jpg (156.1 KB; downloaded 3626 times)
IMG-20200205-WA0007.jpg (159.11 KB; downloaded 3621 times)
IMG-20200205-WA0008.jpg (96.34 KB; downloaded 3592 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
Din pacate 320, in pofida ”restaurarii” nu-i in toane bune! E la ”glezna” problema si n-are inca ”palaria” cu boruri apretate!
Din pacate 320, in pofida ”restaurarii” nu-i in toane bune! E la ”glezna” problema si n-are inca ”palaria” cu boruri apretate!
IMG-20200205-WA0005.jpg (235.3 KB; downloaded 3572 times)
IMG-20200205-WA0003.jpg (122.07 KB; downloaded 3572 times)
IMG-20200205-WA0002.jpg (125.98 KB; downloaded 3572 times)
- Andi_C
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Din pacate se pare ca tot la Colentina. Tot exista intentia sa dea la Dudesti pentru 1/10 dar nu inteleg de ce tot ezita, ar putea macar pana le vin inca 5 LFuri si se clarifica cu cele fara roti.
Din pacate se pare ca tot la Colentina. Tot exista intentia sa dea la Dudesti pentru 1/10 dar nu inteleg de ce tot ezita, ar putea macar pana le vin inca 5 LFuri si se clarifica cu cele fara roti.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Păi, măcar Colentina să aibă linia 21 cu tramvaie "noi".
De la Giurgiului când pleacă câte ceva la transformare? Că și acolo sunt destule hârburi matusalemice - 013, 026, 064, și mai sunt, dar astea, plus ce o mai sta pe dreapta acolo, ar fi opțiunea perfectă pentru transformare.
Păi, măcar Colentina să aibă linia 21 cu tramvaie "noi".
De la Giurgiului când pleacă câte ceva la transformare? Că și acolo sunt destule hârburi matusalemice - 013, 026, 064, și mai sunt, dar astea, plus ce o mai sta pe dreapta acolo, ar fi opțiunea perfectă pentru transformare.
- oc7avian
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
053 probabil a fost la Alexandria la strung sau probe de frana. Aseara la ora 22 trecea Grozavesti spre depou, deci azi se intoarce la Colentina.
053 probabil a fost la Alexandria la strung sau probe de frana. Aseara la ora 22 trecea Grozavesti spre depou, deci azi se intoarce la Colentina.
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
”Din interior”, 056 merge la Dudesti!! Poate nu se vor suci pe parcurs!!
”Din interior”, 056 merge la Dudesti!! Poate nu se vor suci pe parcurs!!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Asta stiam si eu inca din vara, ca urmatoarele 6, cel putin, merg la Dudesti pentru 1 si 10. Si chiar ar fi nevoie, sunt suficiente pe 21.
Asta stiam si eu inca din vara, ca urmatoarele 6, cel putin, merg la Dudesti pentru 1 si 10. Si chiar ar fi nevoie, sunt suficiente pe 21.
- orex
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options