Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 432180 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 96
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si 204, acum cateva zile pe 47.

20190809_125315.jpg (211.99 KB; downloaded 3498 times)


20190809_125427.jpg (225.19 KB; downloaded 3503 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati V2A

Tocmai a intrat în depoul Victoria (venind din pasajul Victoria) un astfel de tramvai. Vopseaua strălucea pe el. E cumva unul din noul "lot"?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Mihai2005

Ce număr de parc avea?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati V2A

N-am văzut, eram în stație. De aceea întrebam dacă este unul nou

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Dupa ceva timp pe alte linii, cele doua 2010-CA de Alexandria au revenit pe linia lor de baza unde sunt titulare.

20190831_091927(0).jpg (182.09 KB; downloaded 3001 times)


20190831_094336.jpg (204.28 KB; downloaded 3000 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Se vor monta instalații A/C și pe 2010-CA?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

S-a mai discutat. Momentan nu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Dupa montarea pe cele 46 CH PPC urmatoarea etapa e sa caute solutii pentru montarea pe astea. Se pot monta normal pe corpul C, dar problema e pe A si B, unde exista spatiu sub vagon, provocarea fiind cum aduci agentul rece in vagon.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati bercenicity

Nu mai bine baga în cutii care sa încapă sub vagon invertoarele și sursa?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Ar insemna o noua modificare de proiect, nu se va face, instalatia de tractiune ramane asa.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati bercenicity

Utilizator anonim wrote:
Dupa montarea pe cele 46 CH PPC urmatoarea etapa e sa caute solutii pentru montarea pe astea. Se pot monta normal pe corpul C, dar problema e pe A si B, unde exista spatiu sub vagon, provocarea fiind cum aduci agentul rece in vagon.

Ca la vagoanele CFR; se îngroasa pe alocuri pereții, iar grilele de iesire ar fi  lângă rama de jos a geamului.

Altfel cu conducte pana la un dispersor pe tavan, sau ieșiri  pe laterale lui pe la lămpi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Andrei98

Problema e ca la vagoanele CFR e un singur agregat pentru tot vagonul, nu cred ca la tramvaiele astea ai loc sa pui cate un agregat sub fiecare sectiune...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

204 a trecut acum pe pasajul Basarab in probe.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Mariusv

De la Colentina doar 053 este indisponibil?

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430441 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use