Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432180 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si 204, acum cateva zile pe 47.
Si 204, acum cateva zile pe 47.
20190809_125315.jpg (211.99 KB; downloaded 3498 times)
20190809_125427.jpg (225.19 KB; downloaded 3503 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
Tocmai a intrat în depoul Victoria (venind din pasajul Victoria) un astfel de tramvai. Vopseaua strălucea pe el. E cumva unul din noul "lot"?
Tocmai a intrat în depoul Victoria (venind din pasajul Victoria) un astfel de tramvai. Vopseaua strălucea pe el. E cumva unul din noul "lot"?
- Mihai2005
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
N-am văzut, eram în stație. De aceea întrebam dacă este unul nou
N-am văzut, eram în stație. De aceea întrebam dacă este unul nou
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Dupa ceva timp pe alte linii, cele doua 2010-CA de Alexandria au revenit pe linia lor de baza unde sunt titulare.
Dupa ceva timp pe alte linii, cele doua 2010-CA de Alexandria au revenit pe linia lor de baza unde sunt titulare.
20190831_091927(0).jpg (182.09 KB; downloaded 3001 times)
20190831_094336.jpg (204.28 KB; downloaded 3000 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Dupa montarea pe cele 46 CH PPC urmatoarea etapa e sa caute solutii pentru montarea pe astea. Se pot monta normal pe corpul C, dar problema e pe A si B, unde exista spatiu sub vagon, provocarea fiind cum aduci agentul rece in vagon.
Dupa montarea pe cele 46 CH PPC urmatoarea etapa e sa caute solutii pentru montarea pe astea. Se pot monta normal pe corpul C, dar problema e pe A si B, unde exista spatiu sub vagon, provocarea fiind cum aduci agentul rece in vagon.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bercenicity
Nu mai bine baga în cutii care sa încapă sub vagon invertoarele și sursa?
Nu mai bine baga în cutii care sa încapă sub vagon invertoarele și sursa?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ar insemna o noua modificare de proiect, nu se va face, instalatia de tractiune ramane asa.
Ar insemna o noua modificare de proiect, nu se va face, instalatia de tractiune ramane asa.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bercenicity
Ca la vagoanele CFR; se îngroasa pe alocuri pereții, iar grilele de iesire ar fi lângă rama de jos a geamului.
Altfel cu conducte pana la un dispersor pe tavan, sau ieșiri pe laterale lui pe la lămpi.
Utilizator anonim wrote:
Dupa montarea pe cele 46 CH PPC urmatoarea etapa e sa caute solutii pentru montarea pe astea. Se pot monta normal pe corpul C, dar problema e pe A si B, unde exista spatiu sub vagon, provocarea fiind cum aduci agentul rece in vagon.
Ca la vagoanele CFR; se îngroasa pe alocuri pereții, iar grilele de iesire ar fi lângă rama de jos a geamului.
Altfel cu conducte pana la un dispersor pe tavan, sau ieșiri pe laterale lui pe la lămpi.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
Problema e ca la vagoanele CFR e un singur agregat pentru tot vagonul, nu cred ca la tramvaiele astea ai loc sa pui cate un agregat sub fiecare sectiune...
Problema e ca la vagoanele CFR e un singur agregat pentru tot vagonul, nu cred ca la tramvaiele astea ai loc sa pui cate un agregat sub fiecare sectiune...
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
204 a trecut acum pe pasajul Basarab in probe.
204 a trecut acum pe pasajul Basarab in probe.
- Mariusv
-
Posted:
-
📖 Pagination options