Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 433891 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 96
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Daca Bucureștii Noi au atât de multe vagoane după cum se spune ,de ce nu au dat și la alte depouri mai sărace de tramvaie ??că ei tot au primit de-a lungul anilor.
Cele enumerate de Gabi23 sa fie trimise la uzina și transformate în CA și date la alte depouri ,sa nu mai vorbim de depoul Victoria care este cel mai sărac de tramvaie .
Probabil după ce se modernizează Buc .Noi și vin tramvaie noi pentru 41 vor face un pustiu de bine și vor da tramvaie și la alte depouri .
273 văd că a intrat la modernizat .

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

In 2002 cand s-a facut linia 41, Bucurestii Noi a primit tot ce era atunci in curs de modernizare, adica vagoane noi, din care majoritatea merg, dar cum nu au fost suficiente, s-au luat o parte din cele care erau deja modernizate mai vechi, de pe la toate depourile, niste cadavre cu federe reparate capital in graba si colantate ca sa faca parcul liniei 41, pana la sosirea noilor tramvaie, atunci era in pregatire o licitatie pentru 100 tramvaie, anulata in 2006. De cele care stau acum si asteapta modernizarea s-a tras la maxim din 2002 pana in 2007 cand au inceput sa fie scoase odata cu modernizarea liniei cu CH PPCuri.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Aceeași remarcă ca la Dudesti: repararea accesului. Adică măcar tronsonul PPL - Depou să fie reparat...nu de alta, dar arată foarte rău. Și nu ar fi rău să refacă și linia pe BN - Gloriei - Piatra Morii. Cât despre numărul de tramvaie al BN, are puțin peste 50,în condițiile în care nu deservește decât 4 linii, și cu excepția 41, restul sunt de toată jena. Poate dacă :
- ar fi modernizat depoul,
- ar fi liniile reparate și în stare bună
- ar fi tramvaie noi,
24 și 45 ar fi de succes. La fel și 42, după ce se va construi acolo la Expoziției. Probabil după modernizare, va avea și BN V3A-2010-CA...și tramvaie noi...probabil...din alea de 18 m. Sau BLF.
Revenind la V3A - 2010 - CA...nu au putere suficientă motoarele cât să se mai poată adăuga un segment LF? Adică să aibă central două segmente LF? Știu că asta ar presupune lungirea refugiilor, dar ar fi o soluție pe unele linii. Și consider, că, cel puțin 40 ar putea umbla cu acest tip de tramvai până la modernizarea liniei, în fapt e doar un V3A. Până una alta, Colentina ar trebui să îi facă parcul lui 21 cu aceste tramvaie.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

273 cel putin pentru urmatoarele luni e ultimul vagon de BN plecat la modernizare, nu vor mai fi trimise vagoane la modernizat pana nu se clarifica bugetul PMB. Sunt in URAC aproximativ 8 tramvaie in curs de modernizare, care ies toate pana la finalul anului.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Toate astea 8 vagoane unde merg după ce ies de la URAC??

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Ce contează acum unde merg? Contează să le vedem finalizate, funcționale și după vedem exact unde e nevoie mai mare de ele. S-a mai spus de câteva ori că vor merge la Colentina / Dudești...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Ok Gabi23 scuze de deranjul provocat cu mesajul anterior !

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Stai liniștit, nu este vorba de deranj, dar să avem puțină răbdare, să luam lucrurile pas cu pas  :bere:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Având în vedere că a trimis 2 vagoane la transformare... Are șanse să primească vreodată și acest tip de tramvai? Doar pentru 41...nu și restul.

 


  • adi96019
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati adi96019

Oare când o sa vedem (si mai ales simțim) aerul conditionat instalat si pe CA-urile liniei 21? Mai ales zilele astea e o atmosferă irespirabila in ele. Păcat de ele ca sunt nou-nouțe.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati bobby

Nu au AC pentru că erau prea grele/nu aveau spațiu dacă se monta. :no:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Ma dezamagiti, credeam ca intrebati si voi ca niste oameni seriosi cand ne vom bucura de tramvaie demne de secolul 21, nu de cele din 1930 toamna...  :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

1930 dar romanesti!! :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

E da bine, dupa ce iei efectiv ce a facut neamtul mai ai si pretentii d-astea nationaliste :lol:

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430882 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use