Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 433805 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 96
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristy

In ce stadiu mai e 204?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

In mare parte este gata, cablajele sunt in lucru, mare parte din echipamente sunt montate, in scurt timp ies si boghiurile motoare din sectie pentru a fi puse sub vagon. Problema majora raman geamurile care inca nu au sosit la URAC, la fel si mecanismele de usi. Sa speram ca pana de Paste il avem in parcul activ al liniei 41.  8-)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati florin.lifticariu

Mecanismele de usi ? Nu se folosesc usile si mecanismele lui 204 ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu, se pun mecanisme noi datorita modificarilor la profilul caroseriei din dreptul usilor. Iar pentru linia 41 oricum trebuie mecanisme noi la cat o sa se tina usile acolo  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Åži o să circule pe 41 cum circulă ÅŸi Bucur LF tot pe acolo  :lol:

Mecanismele vechi nu au aceleaşi dimensiuni? Sau explicaţia corectă e ,,vegonul a sosit în URAC fără mecanisme la uşi"?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

O sa circule si Bucur LF pe 41 nu mai e chiar mult  ;)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati mindmasster

Utilizator anonim wrote:
O sa circule si Bucur LF pe 41 nu mai e chiar mult  ;)


Pei nu era vorba ca 402-405 sa intre direct pe linia lui 34 . Doar 204 si restu sa intre pe 41. Sau am inteles eu gresit. Nu ma pricep la tramvaie si nu prea ma vedeti pe aici. :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Un experiment se va face si pe linia 41 cu Bucur LF, chiar daca doar un vagon.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati mastocitu

Nu era vorba ca urmatoarele Bucur LF sa fie repartizare la Dudesti? Sa deduc ca cel putin un Bucur merge la Alexandria?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu lugmin discutia despre Bucur LF aici, cand va fi cazul vom vedea mai multe in topicul dedicat Bucur LF.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

076 urmeaza sa intre in vopsitorie dupa ce i-au fost montate elementele din fibra de sticla.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Lohengrin

In afara de 204 si 076, exista cifre concrete pentru productia de astfel de vagoane in continuare - macar un plan pentru 2011? Ar fi pacat sa ramana "unicate" - si cel putin 192 si 361, daca nu si alte vagoane cu probleme mari sa nu fie refacute ca V3A-2010-CA.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pe 2011 nu se mai produce nici-un vagon de acest tip, urmand ca "seria" sa inceapa din 2012 cand mai multe din V3Aurile care vin la RK vor trece la noua versiune.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ionutz18

Noua versiune care V3A-2010-CA.???..IN CONTINUARE

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430843 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use