Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 433805 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
In mare parte este gata, cablajele sunt in lucru, mare parte din echipamente sunt montate, in scurt timp ies si boghiurile motoare din sectie pentru a fi puse sub vagon. Problema majora raman geamurile care inca nu au sosit la URAC, la fel si mecanismele de usi. Sa speram ca pana de Paste il avem in parcul activ al liniei 41.
In mare parte este gata, cablajele sunt in lucru, mare parte din echipamente sunt montate, in scurt timp ies si boghiurile motoare din sectie pentru a fi puse sub vagon. Problema majora raman geamurile care inca nu au sosit la URAC, la fel si mecanismele de usi. Sa speram ca pana de Paste il avem in parcul activ al liniei 41.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
florin.lifticariu
Mecanismele de usi ? Nu se folosesc usile si mecanismele lui 204 ?
Mecanismele de usi ? Nu se folosesc usile si mecanismele lui 204 ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu, se pun mecanisme noi datorita modificarilor la profilul caroseriei din dreptul usilor. Iar pentru linia 41 oricum trebuie mecanisme noi la cat o sa se tina usile acolo
Nu, se pun mecanisme noi datorita modificarilor la profilul caroseriei din dreptul usilor. Iar pentru linia 41 oricum trebuie mecanisme noi la cat o sa se tina usile acolo
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Şi o să circule pe 41 cum circulă şi Bucur LF tot pe acolo
Mecanismele vechi nu au aceleaşi dimensiuni? Sau explicaţia corectă e ,,vegonul a sosit în URAC fără mecanisme la uşi"?
Şi o să circule pe 41 cum circulă şi Bucur LF tot pe acolo
Mecanismele vechi nu au aceleaşi dimensiuni? Sau explicaţia corectă e ,,vegonul a sosit în URAC fără mecanisme la uşi"?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
O sa circule si Bucur LF pe 41 nu mai e chiar mult
O sa circule si Bucur LF pe 41 nu mai e chiar mult
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
mindmasster
Pei nu era vorba ca 402-405 sa intre direct pe linia lui 34 . Doar 204 si restu sa intre pe 41. Sau am inteles eu gresit. Nu ma pricep la tramvaie si nu prea ma vedeti pe aici.
Utilizator anonim wrote:
O sa circule si Bucur LF pe 41 nu mai e chiar mult
Pei nu era vorba ca 402-405 sa intre direct pe linia lui 34 . Doar 204 si restu sa intre pe 41. Sau am inteles eu gresit. Nu ma pricep la tramvaie si nu prea ma vedeti pe aici.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Un experiment se va face si pe linia 41 cu Bucur LF, chiar daca doar un vagon.
Un experiment se va face si pe linia 41 cu Bucur LF, chiar daca doar un vagon.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
mastocitu
Nu era vorba ca urmatoarele Bucur LF sa fie repartizare la Dudesti? Sa deduc ca cel putin un Bucur merge la Alexandria?
Nu era vorba ca urmatoarele Bucur LF sa fie repartizare la Dudesti? Sa deduc ca cel putin un Bucur merge la Alexandria?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu lugmin discutia despre Bucur LF aici, cand va fi cazul vom vedea mai multe in topicul dedicat Bucur LF.
Nu lugmin discutia despre Bucur LF aici, cand va fi cazul vom vedea mai multe in topicul dedicat Bucur LF.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
076 urmeaza sa intre in vopsitorie dupa ce i-au fost montate elementele din fibra de sticla.
076 urmeaza sa intre in vopsitorie dupa ce i-au fost montate elementele din fibra de sticla.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Lohengrin
In afara de 204 si 076, exista cifre concrete pentru productia de astfel de vagoane in continuare - macar un plan pentru 2011? Ar fi pacat sa ramana "unicate" - si cel putin 192 si 361, daca nu si alte vagoane cu probleme mari sa nu fie refacute ca V3A-2010-CA.
In afara de 204 si 076, exista cifre concrete pentru productia de astfel de vagoane in continuare - macar un plan pentru 2011? Ar fi pacat sa ramana "unicate" - si cel putin 192 si 361, daca nu si alte vagoane cu probleme mari sa nu fie refacute ca V3A-2010-CA.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pe 2011 nu se mai produce nici-un vagon de acest tip, urmand ca "seria" sa inceapa din 2012 cand mai multe din V3Aurile care vin la RK vor trece la noua versiune.
Pe 2011 nu se mai produce nici-un vagon de acest tip, urmand ca "seria" sa inceapa din 2012 cand mai multe din V3Aurile care vin la RK vor trece la noua versiune.
- ionutz18
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ionutz18
Noua versiune care V3A-2010-CA.???..IN CONTINUARE
Noua versiune care V3A-2010-CA.???..IN CONTINUARE
📖 Pagination options