Topic: V3A-2010-CA
1322 posts, 414931 views
📖 Pagination options
-
- cris_m
-
Posted:
-
-
- andreicfr
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Exista un contract de post-garantie pentru tot ce inseamna electronica si tractiune pentru tramvaie si troleibuze, mesterii STB doar constata, in rest totul e facut de SAERP. Chiar zilele astea a fost lansata licitatia pentru servicii de acest tip pentru urmatorii 2 ani.
Exista un contract de post-garantie pentru tot ce inseamna electronica si tractiune pentru tramvaie si troleibuze, mesterii STB doar constata, in rest totul e facut de SAERP. Chiar zilele astea a fost lansata licitatia pentru servicii de acest tip pentru urmatorii 2 ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Cele 6 tramvaie de care spuneam ca vor ajunge la depoul Dudesti, deja sunt in proiectul de buget pe 2019.
Cele 6 tramvaie de care spuneam ca vor ajunge la depoul Dudesti, deja sunt in proiectul de buget pe 2019.
untitled.jpg (24.51 KB; downloaded 3598 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
017, 044, 056, 235, 320 și ___? Mă repet, nu i-ar sta rău nici lui Militari și Giurgiului cu câteva noi.
Totuși, văd că din punct de vedere fiabilitate stau relativ bine.
017, 044, 056, 235, 320 și ___? Mă repet, nu i-ar sta rău nici lui Militari și Giurgiului cu câteva noi.
Totuși, văd că din punct de vedere fiabilitate stau relativ bine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Sunt fondurile insuficiente, ca asa in mod normal de ani buni trebuia sa iasa modernizat tot ce intra la RK.
Sunt fondurile insuficiente, ca asa in mod normal de ani buni trebuia sa iasa modernizat tot ce intra la RK.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
218 a plecat la modernizare. Sa vedem daca revine la BN sau va fi dus la Dudesti cum este in planificat pentru urmatoarele 6.
218 a plecat la modernizare. Sa vedem daca revine la BN sau va fi dus la Dudesti cum este in planificat pentru urmatoarele 6.
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Aici raman doar discutii legate de aceste tramvaie si cele ce intra la modernizare, urmand a fi transformate in acest model. Mai putin offtopic, va rog. Ce era "in plus" s-a mutat partial la discutii diverse. Ce nu e acolo, a disparut de tot.
Aici raman doar discutii legate de aceste tramvaie si cele ce intra la modernizare, urmand a fi transformate in acest model. Mai putin offtopic, va rog. Ce era "in plus" s-a mutat partial la discutii diverse. Ce nu e acolo, a disparut de tot.
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
O precizare separata, sa fim siguri ca ajunge la cat mai multi dintre voi...
Incepand din acest moment, toata echipa metrouusor va fi mult mai drastica in legatura cu mesajele offtopic, urmand sa aplicam sanctiuni fix asa cum prevede regulamentul forumului. Pana acum am fost destul de relaxati, dar situatia de pe forum risca sa scape de sub control. Asadadar, veti vedea mult mai des avertismente si suspendari pentru offtopic. Totul in spiritul regulamentului, cu care cu totii ati fost de acord cand v-ati inscris (stiti bifa aia cu "sunt de acord..." la inscriere
)
O precizare separata, sa fim siguri ca ajunge la cat mai multi dintre voi...
Incepand din acest moment, toata echipa metrouusor va fi mult mai drastica in legatura cu mesajele offtopic, urmand sa aplicam sanctiuni fix asa cum prevede regulamentul forumului. Pana acum am fost destul de relaxati, dar situatia de pe forum risca sa scape de sub control. Asadadar, veti vedea mult mai des avertismente si suspendari pentru offtopic. Totul in spiritul regulamentului, cu care cu totii ati fost de acord cand v-ati inscris (stiti bifa aia cu "sunt de acord..." la inscriere
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Se fac 12 in urmatoarea perioada, din care un lot de 6 merge la depoul Dudesti, restul cel mai probabil tot Colentina. 218 ajunge la unul din cele doua depouri, nu se intoarce la BN.
Se fac 12 in urmatoarea perioada, din care un lot de 6 merge la depoul Dudesti, restul cel mai probabil tot Colentina. 218 ajunge la unul din cele doua depouri, nu se intoarce la BN.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
12, din care le avem momentan la modernizat pe 017, 056, 218 și 320, nu?
Care sunt restul până la 12?
12, din care le avem momentan la modernizat pe 017, 056, 218 și 320, nu?
Care sunt restul până la 12?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vagoane cu federe care vor fi luate din depouri...
Vagoane cu federe care vor fi luate din depouri...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
V2A wrote:
Situația vagoanelor cu federe ar fi următoarea:
Dep. Titan - 235, 354 + cele două V3A-93M EPC cu ”față” de V3A-93 (358 și 359, care nu știu dacă sunt luate în calcul pentru CA-izare) și cele 8 V3A de Faur
Dep. Colentina - 017, 044, 056, 320 + V3A-ul de Faur 105
Dep. Giurgiului - 013, 026, 029, 064, 073, 083, 090, 175, 342 + cele 4 V3A de Faur
Dep. Bucureștii-Noi - 047, 049, 054, 055, 062, 068, 075, 098, 118, 144, 154, 158, 218, 273.
Dep. Alexandria are numai V3A de Faur cu federe, nu și V3A-93.
Dintre acestea, 047, 062, 144 și 354 au avut RK în ultimii 2-3 ani. În schimb, multe altele sunt defecte de ani buni.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Deci sunt 4 la uzină.
055 are RK, deci îl putem exclude din pretendente.
Deci sunt 4 la uzină.
055 are RK, deci îl putem exclude din pretendente.
📖 Pagination options