Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 434150 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
1689
V3A - design si (re-re-re)productie din 1970 pe baza proiectului LHB, ce puteti astepta ?! Solid, merge bine, cara calatori, nimeni nu se plinge, si asa nu folosim tramvai decit pe linii periferice. AC ?? LF ??? Confort ???
Are ferestre mari, mai trebuie altceva ?
V3A - design si (re-re-re)productie din 1970 pe baza proiectului LHB, ce puteti astepta ?! Solid, merge bine, cara calatori, nimeni nu se plinge, si asa nu folosim tramvai decit pe linii periferice. AC ?? LF ??? Confort ???
Are ferestre mari, mai trebuie altceva ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Ce putem astepta?! Autogenul dupa ce vin tramvaiele noi
Ce putem astepta?! Autogenul dupa ce vin tramvaiele noi
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Mai naspa daca se anuleaza licitatia. S-a intamplat deja in 2006. Si le-a luat 12 ani sa o reia....
Mai naspa daca se anuleaza licitatia. S-a intamplat deja in 2006. Si le-a luat 12 ani sa o reia....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Chiar, la licitatia din 2006 cu ce urma sa ne alegem? Parca era vorba de 100 de tramvaie Flexity Outlook de 36m.
Chiar, la licitatia din 2006 cu ce urma sa ne alegem? Parca era vorba de 100 de tramvaie Flexity Outlook de 36m.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Tin minte ca Bombardier se calificase dar in final s-a anulat ca aveau garda la sol de doar 2 cm.
Tin minte ca Bombardier se calificase dar in final s-a anulat ca aveau garda la sol de doar 2 cm.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Albert
Dar ce s-a întâmplat cu licitația din 2006?Care e motivul pentru care s-a anulat?
Dar ce s-a întâmplat cu licitația din 2006?Care e motivul pentru care s-a anulat?
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Tocmai a spus mai sus colegul Utilizator anonim, garda la sol de 2cm (să-nțeleg că mai ales la liniile de atunci, atingeau solul foarte ușor).
Tocmai a spus mai sus colegul Utilizator anonim, garda la sol de 2cm (să-nțeleg că mai ales la liniile de atunci, atingeau solul foarte ușor).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Chiar si la Praga se construiesc Tatre noi cu boghiuri contemporane, oricat de mult si-ar fi dovedit "calitatea" boghiurile de acum 40 de ani, deci gresesti.
Chiar si la Praga se construiesc Tatre noi cu boghiuri contemporane, oricat de mult si-ar fi dovedit "calitatea" boghiurile de acum 40 de ani, deci gresesti.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Tatre noi? nu cred. Cel mult reconditionarea celor vechi, nu cred ca Tatra (CKD) mai produce tramvaie.
Tatre noi? nu cred. Cel mult reconditionarea celor vechi, nu cred ca Tatra (CKD) mai produce tramvaie.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
BGP2597
Tatra nu mai produce, pentru că nu mai există. Activitatea ČKD s-a închietat acum 20 de ani și a fost cumva preluată de DPP (Compania de Transport Praga) care se mai ocupă doar de modernizări. În Praga circulă în continuare în jur de 500 de Tatre, toate modernizate și aduse la standarde de secol 21 (motoare noi, boghiuri noi, interior nou), o parte având chiar și podea parțial coborâtă. Modelul KT8D5 (cel bidirecțional, dublu articulat) are secțiunea din mijloc LF, iar de câțiva ani se produc inclusiv T3-uri cu podea parțial coborâtă la ușa 2.
Mai există câteva T3-uri "originale" care sunt puse în circulație pe o linie specială numită "Linia nostalgiei" pe care intenționează să le păstreze așa, însă cei de la DPP sunt în stare de modernizări făcute ca la carte, având în vedere că s-au ocupat de re-modernizarea KT4DM-urilor din Potsdam.
Tatra nu mai produce, pentru că nu mai există. Activitatea ČKD s-a închietat acum 20 de ani și a fost cumva preluată de DPP (Compania de Transport Praga) care se mai ocupă doar de modernizări. În Praga circulă în continuare în jur de 500 de Tatre, toate modernizate și aduse la standarde de secol 21 (motoare noi, boghiuri noi, interior nou), o parte având chiar și podea parțial coborâtă. Modelul KT8D5 (cel bidirecțional, dublu articulat) are secțiunea din mijloc LF, iar de câțiva ani se produc inclusiv T3-uri cu podea parțial coborâtă la ușa 2.
Mai există câteva T3-uri "originale" care sunt puse în circulație pe o linie specială numită "Linia nostalgiei" pe care intenționează să le păstreze așa, însă cei de la DPP sunt în stare de modernizări făcute ca la carte, având în vedere că s-au ocupat de re-modernizarea KT4DM-urilor din Potsdam.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
1689
Citeva imagini cu KT4DM, alaturi de informatii despre modernizare sint disponibile aici.
Citeva imagini cu KT4DM, alaturi de informatii despre modernizare sint disponibile aici.
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
#016 la traseu. Urmeaza 027 in scurt timp, nu stiu ce se intampla ca anul asta vin foarte greu asigurarile si actele, cel putin 045 si 016 au asteptat aproape o luna.
Sunt in lucru in URAC - 056, 320 si urmeaza sa ajunga 017 care a fost retras din circulatie, 044 si cel mai probabil 235 din Titan, toate pentru Colentina. Apoi sa vedem de unde incep sa modernizeze, sunt multe cu federe retrase din circulatie la Bucurestii Noi si Giurgiu. In bugetul pe 2019 vor baga aproximativ 15 vagoane, care in functie de mersul licitatiilor ar putea sa inceapa sa iasa din vara, aici ma refer si tot ce e dupa 027.
#016 la traseu. Urmeaza 027 in scurt timp, nu stiu ce se intampla ca anul asta vin foarte greu asigurarile si actele, cel putin 045 si 016 au asteptat aproape o luna.
Sunt in lucru in URAC - 056, 320 si urmeaza sa ajunga 017 care a fost retras din circulatie, 044 si cel mai probabil 235 din Titan, toate pentru Colentina. Apoi sa vedem de unde incep sa modernizeze, sunt multe cu federe retrase din circulatie la Bucurestii Noi si Giurgiu. In bugetul pe 2019 vor baga aproximativ 15 vagoane, care in functie de mersul licitatiilor ar putea sa inceapa sa iasa din vara, aici ma refer si tot ce e dupa 027.
DSC_9869.JPG (171.22 KB; downloaded 4262 times)
DSC_9881.JPG (174.74 KB; downloaded 4260 times)
DSC_9888.JPG (199.25 KB; downloaded 4258 times)
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options