Topic: V3A-2010-CA
1374 posts, 466097 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
069 de azi la treaba. Posibil sa iasa 045 si 016 saptamana asta.
069 de azi la treaba. Posibil sa iasa 045 si 016 saptamana asta.
LRM_EXPORT_21458119926381_20181224_085805923.jpeg (1.39 MB; downloaded 2887 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Altele cu 069, diferenta este ca de la acesta nu se mai monteaza jgheaburile pe care le-am vazut la 350 si 242...
Altele cu 069, diferenta este ca de la acesta nu se mai monteaza jgheaburile pe care le-am vazut la 350 si 242...
DSC_8595.JPG (195.94 KB; downloaded 2846 times)
DSC_8602.JPG (179.7 KB; downloaded 2839 times)
DSC_8605.JPG (174.19 KB; downloaded 2839 times)
DSC_8612.JPG (162.25 KB; downloaded 2839 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Ce sa-i faci, pacat, se va scurge toata pilitura neagra de la pantograf pe carosierie. Manufactura 100%. Daca avem cate 2-3 macar identice intre ele in toata seria, e ceva.
Ce sa-i faci, pacat, se va scurge toata pilitura neagra de la pantograf pe carosierie. Manufactura 100%. Daca avem cate 2-3 macar identice intre ele in toata seria, e ceva.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristi N
Presupun ca pilitura respectiva se scurge pe bratul pantografului. Nu ar fi fezabil ca tot ansamblul sa fie montat intr-un fel de tava care sa aiba o scurgere printr-o conducta in partea de jos a tramvaiului?
Presupun ca pilitura respectiva se scurge pe bratul pantografului. Nu ar fi fezabil ca tot ansamblul sa fie montat intr-un fel de tava care sa aiba o scurgere printr-o conducta in partea de jos a tramvaiului?
- Albert
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Totusi, megafoanele ce rost au pana la urma?
Si, se mai face ceva cu anuntul vocal?
Totusi, megafoanele ce rost au pana la urma?
Si, se mai face ceva cu anuntul vocal?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Victor92
Cateva imagini si de la mine de astazi cu 3 tramvaie V3A-2010-CA.
069 - Linia 21 - Bucur Obor
242 - Linia 21 - Bucur Obor
350 - Linia 21 - Bucur Obor
Cateva imagini si de la mine de astazi cu 3 tramvaie V3A-2010-CA.
069 - Linia 21 - Bucur Obor
242 - Linia 21 - Bucur Obor
350 - Linia 21 - Bucur Obor
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Vatmanul constanțean
#350 a fost lovit deja in fața și in spate pe partea dreapta .
#350 a fost lovit deja in fața și in spate pe partea dreapta .
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
O sa fie fain cand or sa vina tramvaiele noi Pariu ca nu trec doua zile adunate pana nu e pocnit primul.
O sa fie fain cand or sa vina tramvaiele noi Pariu ca nu trec doua zile adunate pana nu e pocnit primul.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Poate pana atunci duamna o sa interzica accesul in Bucuresti cu rablele, poate asa mai dispar ceva din soferii ne-emancipati.
Poate pana atunci duamna o sa interzica accesul in Bucuresti cu rablele, poate asa mai dispar ceva din soferii ne-emancipati.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Desi nu e subiectul discutiei nu cred ca rablele sunt neaparat problema no1. Un V3A e busit la fel de bine de un Beamve' cat de un Golf din 94. Dar orice masura e binevenita.
Desi nu e subiectul discutiei nu cred ca rablele sunt neaparat problema no1. Un V3A e busit la fel de bine de un Beamve' cat de un Golf din 94. Dar orice masura e binevenita.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Avem si o imortalizare cu 063 lovit, asa, pentru vremurile bune.
Avem si o imortalizare cu 063 lovit, asa, pentru vremurile bune.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
PaulIP
Va dati seama cat de incapabila a ajuns STB daca nici sa curete vagoanele ca lumea nu mai e in stare... Nici V3A-ul din '71 n-avea asa ceva. Pe ce pariem ca in cateva luni stresinile astea vor fi "colmatate"?
(De unde provine negreala aia oribila? Grafitul de pe pantograf combinat cu vaselina de pe retea si apa de ploaie?)
Utilizator anonim wrote:
ca noutate la 350 au fost montate jgheaburi in zona de sus a caroseriei pentru scurgerea mai controlata a apei de pe acoperis si evitarea acelor urme negre pe care le vedem de obicei dupa ploaie pe toata caroseria.
Va dati seama cat de incapabila a ajuns STB daca nici sa curete vagoanele ca lumea nu mai e in stare... Nici V3A-ul din '71 n-avea asa ceva. Pe ce pariem ca in cateva luni stresinile astea vor fi "colmatate"?
(De unde provine negreala aia oribila? Grafitul de pe pantograf combinat cu vaselina de pe retea si apa de ploaie?)
- Victor92
-
Posted:
-
📖 Pagination options