Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1374 posts, 466097 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 99
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

069 de azi la treaba. Posibil sa iasa 045 si 016 saptamana asta.

LRM_EXPORT_21458119926381_20181224_085805923.jpeg (1.39 MB; downloaded 2887 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Altele cu 069, diferenta este ca de la acesta nu se mai monteaza jgheaburile pe care le-am vazut la 350 si 242...

DSC_8595.JPG (195.94 KB; downloaded 2846 times)


DSC_8602.JPG (179.7 KB; downloaded 2839 times)


DSC_8605.JPG (174.19 KB; downloaded 2839 times)


DSC_8612.JPG (162.25 KB; downloaded 2839 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Ce sa-i faci, pacat, se va scurge toata pilitura neagra de la pantograf pe carosierie. Manufactura 100%. Daca avem cate 2-3 macar identice intre ele in toata seria, e ceva.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristi N

Presupun ca pilitura respectiva se scurge pe bratul pantografului. Nu ar fi fezabil ca tot ansamblul sa fie montat intr-un fel de tava care sa aiba o scurgere printr-o conducta in partea de jos a tramvaiului?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Albert

Poate le montează totuși in depou...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Totusi, megafoanele ce rost au pana la urma?

Si, se mai face ceva cu anuntul vocal?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Victor92

Cateva imagini si de la mine de astazi cu 3 tramvaie V3A-2010-CA.

069 - Linia 21 - Bucur Obor





242 - Linia 21 - Bucur Obor





350 - Linia 21 - Bucur Obor



 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Vatmanul constanțean

#350 a fost lovit deja in fața și in spate pe partea dreapta :evil: .

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

O sa fie fain cand or sa vina tramvaiele noi :) Pariu ca nu trec doua zile adunate pana nu e pocnit primul.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Poate pana atunci duamna o sa interzica accesul in Bucuresti cu rablele, poate asa mai dispar ceva din soferii ne-emancipati.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Desi nu e subiectul discutiei nu cred ca rablele sunt neaparat problema no1. Un V3A e busit la fel de bine de un Beamve' cat de un Golf din 94. Dar orice masura e binevenita.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Avem si o imortalizare cu 063 lovit, asa, pentru vremurile bune. :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati PaulIP

Utilizator anonim wrote:
ca noutate la 350 au fost montate jgheaburi in zona de sus a caroseriei pentru scurgerea mai controlata a apei de pe acoperis si evitarea acelor urme negre pe care le vedem de obicei dupa ploaie pe toata caroseria.

Va dati seama cat de incapabila a ajuns STB daca nici sa curete vagoanele ca lumea nu mai e in stare... Nici V3A-ul din '71 n-avea asa ceva. Pe ce pariem ca in cateva luni stresinile astea vor fi "colmatate"?
(De unde provine negreala aia oribila? Grafitul de pe pantograf combinat cu vaselina de pe retea si apa de ploaie?)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Victor92

016 a iesit in probe.

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 99
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2451 forum members have written 436588 posts in 5448 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use