Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 431862 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 96
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Poate luna asta ies si 045 si 016.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

069 merge la Alexandria. Poate iese si 045 tot anul asta, 016 nu cred. 027 dupa 15 ianuarie.

Sunt in curs de trimis la URAC 056 si 320. Mai raman 017 si 045 scurt timp la traseu.

Anul 2019 ne va aduce tot vreo 10 bucati propuse in buget, vedem in februarie sau cand se aproba.

Conform STB, vor pleca vagoane de Titan, Bucurestii Noi si Giurgiu. Titan deja trimite, astea vor ajunge la Colentina pentru linia 21. Giurgiu la va primi inapoi pentru linia 25, in timp ce BN le va primi pentru 41, si BN au ceva vagoane pe federe.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati V2A

Situația vagoanelor cu federe ar fi următoarea:

Dep. Titan - 235, 354 + cele două V3A-93M EPC cu ”față” de V3A-93 (358 și 359, care nu știu dacă sunt luate în calcul pentru CA-izare) și cele 8 V3A de Faur
Dep. Colentina - 017, 044, 056, 320 + V3A-ul de Faur 105
Dep. Giurgiului - 013, 026, 029, 064, 073, 083, 090, 175, 342 + cele 4 V3A de Faur
Dep. Bucureștii-Noi - 047, 049, 054, 055, 062, 068, 075, 098, 118, 144, 154, 158, 218, 273.
Dep. Alexandria are numai V3A de Faur cu federe, nu și V3A-93.
Dintre acestea, 047, 062, 144 și 354 au avut RK în ultimii 2-3 ani. În schimb, multe altele sunt defecte de ani buni.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

Din cate am citit prin alte părți, 056 a ajuns deja la URAC.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Alea sunt deci. Va dura vreo 3 ani sa le faca pe cele retrase, timp in care vor deveni scadente cele cu RK.

Pentru FAUR se face licitatie, dar daca nu se prezinta nimeni iar cade, deci ramane varianta sa le treaca iar prin RK. URACul va intra in 93urile pe pompe cand termina cu federele.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Pentru FAUR ar trebui sa mareasca bugetul pentru ca Astra sigur nu se va baga.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 3mil

Si EPC-urile? Sunt incluse in vre-un plan de modernizare? Colentina nu a mai scos niciunul la strada de cand au venit CA-urile de la inceputul acestui an, de la Titan cred ca doar 352 si 293(?) mai sunt functionale, in rest pauza... (014 auzisem acum vreo 3 ani ca a plecat la RK)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

EP era plan sa le modernizeze ca pe 205, dar a cazut faza pentru ca nu au podea joasa. Poate le mai inventariem la topicul lor.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

punmeister wrote:
Pentru FAUR ar trebui sa mareasca bugetul pentru ca Astra sigur nu se va baga.


Nici eu nu cred ca se mai baga, cu atat mai mult cu cat au dat cu piciorul la licitatiile pentru troleibuze noi. Daca nu s-ar fi inghesuit atat de multe orase cu licitatii in doar 2 ani, dupa ce s-a frecat menta greu ani de zile.

Mai avem Pascaniul... Nu ca ar fi lucrat excelent la Armonii insa. :roll:

Utilizator anonim wrote:
EP era plan sa le modernizeze ca pe 205, dar a cazut faza pentru ca nu au podea joasa.


Pai si care este diferenta intre vagonul C al unui '93 de URAC si un '93 de EP? EP-ul are niste echipamente sub vagonul C care fac imposibila PPC-izarea vagonului?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

S-au inghesuit orasele ca aia e, s-au deschis liniile de finantare tarziu dar si caietele de sarcini au fost facute de asa natura incat atragatoare n-au fost decat pentru Astra care oricum statea in limba sa prinda vreun contract. Un producator serios sa se bage la 70-80% criteriu pret sau la contracte cadru de 1-22 tramvaie cum e la Cluj, deci care se pot intrerupe oricand daca inteleg bine...eu unul nu prea vad.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati marian51

Buna  ziua ,am si eu o intrebare Marian, de 204 se mai aude ceva?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu are frane, fizic. Trebuie trecut prin URAC si trecut pe pompe, sistemul pe etriere a fost prost. De mentionat ca e singurul nefunctional din seria asta.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati marian51

Inteleg ca a fost singurul pe etriere? Eu am crezut ca sunt doua tipuri de frana,cele clasice si cele pe pompe. Dupa cate imi amintesc, in momentul cand defrana, se auzea la fel ca la cele pe pompe.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

El si 076 sunt cu etriere. De fapt am generalizat noi aici federe, pompe si etriere, ca cele pe pompe si etriere sunt actionate de acelasi tip de pompa hidraulica, mecanismul fiind diferit, la cele cu etriere fiind la fel ca la masinile mici. Cu sistem cu etriere mai sunt Bucur, toate.

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430350 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use