Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 431855 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 96
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si de la mine cateva cu 350, ca noutate la acest vagon au fost montate jgheaburi in zona de sus a caroseriei pentru scurgerea mai controlata a apei de pe acoperis si evitarea acelor urme negre pe care le vedem de obicei dupa ploaie pe toata caroseria.

Urmeaza sa iasa 242, 069, 016, 045 si 027, daca vor iesi toate pana la sfarsitul anului putem marca 10 vagoane modernizate scoase la traseu in 2018, un record pentru ultimii 10 ani.

DSC_7077.JPG (166.6 KB; downloaded 3462 times)


DSC_7081.JPG (168.3 KB; downloaded 3529 times)


DSC_7095.JPG (171.45 KB; downloaded 3463 times)


DSC_7099.JPG (180.54 KB; downloaded 3463 times)

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Vatmanul constanțean

In sfârșit nu se va mai scurge negreala de pe primul vagon de pe acoperiș. Cel puțin așa sper.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati alliens

Exista vreo strategie de utilizare a panoului de informare din interior?sau doar sa umfle factura?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Utilizator anonim wrote:
Urmeaza sa iasa 242, 069, 016, 045 si 027, daca vor iesi toate pana la sfarsitul anului...


Este fezabil? Sunt aproape de final toate? :o

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, au tot lucrat de cateva luni la ele, doar ca nu aveau toate materialele. Acum au cam tot. Daca au toate cele necesare pot scoate si 20 de modernizate pe an. Sa nu uitam de anul 2008 când au iesit 26 de vagoane + o groaza de RKuri, ca atunci ieseau 2-3 vagoane pe luna de la RK.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Inteleg ca mai vor sa transforme inca 10 V3A-uri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pentru cate se dau bani anual atata se fac, modernizarea merge inainte nelimitat, ca V3Auri moarte au destule  :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Pacat ca nu se dau bani suficienti. Daca s-ar reactiva sub o forma sau alta V3A-urile cazute, am duce-o mai bine cu tramvaiele in Bucuresti. Ar fi vagoane pentru reactivari de linii si suplimentari (coroborat cu reabilitari de linii, ma gandesc la 5 aici evident). Suta aia de tramvaie noi oricum va dura mult pana va veni in efectiv complet. Vorba lui Marian, cu 20 vagoane/an si in 5 ani am avea 100 "noi". Toate astea care vor iesi in curand (cele 5 mentionate) sunt vagoane care stateau pe dreapta?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

242, 069 si 027 stateau de mai mult timp. 045 a fost retras si a plecat repede, la fel si 016 nu a stat mult. 350 are vreo 3 ani. Acum stau destule care sunt cu frana pe pompe, din care inca nu au luat si nici nu cred ca vor lua prea curând. Mai sunt cateva cu federe la Colentina, parca si in Titan mai sunt, iar BN e plin.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Merci :bere: Cam cate stau momentan cazute prin depouri si ar putea fi candidate la CA-izare? (macar in teorie, ca stim ca totul se rezuma la bani). Asa orientativ.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Lejer vreo 50 de vagoane. La Bucurestii Noi cel putin e aproape jumatate de parc  :lol:

Daca s-ar aloca fonduri suficiente si ar fi lansate licitatii pentru toate necesare, URACul le poate scoate lejer in 2 ani. Ca oricum RKuri abia mai fac, cu Tatra au terminat, deci se pot concentra pe modernizari. Plus ca sunt destul de usor de facut acum, ei practic lucreaza mai mult la partea de caroserie, ca restul echipamentelor vin doar pentru a fi montate pe vagon.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

2 ani. Hai 3 daca intre timp intra si altele la socoteala. Sa intreb de ce nu se face asa ceva? adica sa fie un plan concret si clar si in 2 ani sa rezolvam 50 de vagoane? Sau planuri sunt dar merg cu taraita si nu se asigura cele necesare.
Momentul e ideal pentru ca daca incep modernizari de linii se vor suspenda mai multe trasee si nu vor avea presiunea de a scoate tramvaie din piatra seaca daca nevoia la strada o cere, ci se pot concentra -vorba ta- pe munca in uzina.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

RATB/STB/URAC vor inca din 2006 când au scos primele CH-PPC sa scoata modernizat tot ce intra la RK, dar totul depinde de „logica” primariei.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Daca nu o sa fie nevoie de vagoane la strada nici URAC nu o sa vada vreun ban, nu este nimeni in stare sa gandeasca in perspectiva, asteptam intai si fie situatia nasoala.

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430337 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use