Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432173 views
📖 Pagination options
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
RATBCFR FaN
149 a primit-o înapoi...Totuși,dispărut îl dau pe 063 pe care nu l-am mai văzut de cel puțin 2-3 săptămâni.
149 a primit-o înapoi...Totuși,dispărut îl dau pe 063 pe care nu l-am mai văzut de cel puțin 2-3 săptămâni.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Deci d'asta nu mi se mai zguduie blocul, nu mai este hartoaga de 063. Ala troncane din toate incheieturile. Rusinos ca nu i-a pasat nimanui in timpul testelor.
Deci d'asta nu mi se mai zguduie blocul, nu mai este hartoaga de 063. Ala troncane din toate incheieturile. Rusinos ca nu i-a pasat nimanui in timpul testelor.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
RATBCFR FaN
Ca Off-toppic- 063 e COPIL MIC pe lângă 123 la troncanit...
Ca On-toppic- Și 202 a rămas fără partea aia de la far...la fel ca și 210...
Ca Off-toppic- 063 e COPIL MIC pe lângă 123 la troncanit...
Ca On-toppic- Și 202 a rămas fără partea aia de la far...la fel ca și 210...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Si ganditi-va ca 21 este si ea candidata pentru tramvaie noi alaturi de 1, 10, 32, 41 si 55
Si ganditi-va ca 21 este si ea candidata pentru tramvaie noi alaturi de 1, 10, 32, 41 si 55
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Problema este subfinantarea mentenantei curente, iar Colentina cred ca este depoul care acorda cea mai putina atentie parcului de tramvaie. Efectiv li se arunca in brate niste tramvaie ceva mai rasarite iar ei le folosesc pana crapa. Valabil si la Citelis, si la Citaro.
Alta problema este lipsa pieselor de schimb in debaraua URAC. Cred ca ar fi normal sa existe mereu in magazia URAC unul-doua seturi de masti pentru tramvaiele cu extremitati din fibra de sticla.
Ce sa-i ceri lui 123 sau oricarui alt 93 in vreme ce LF-urile si CA-urile troncane execrabil. Surpinzator, sunt o multime de 93-uri foarte bine, nu stiu, reglate(?), parca plutesc.
Problema este subfinantarea mentenantei curente, iar Colentina cred ca este depoul care acorda cea mai putina atentie parcului de tramvaie. Efectiv li se arunca in brate niste tramvaie ceva mai rasarite iar ei le folosesc pana crapa. Valabil si la Citelis, si la Citaro.
Alta problema este lipsa pieselor de schimb in debaraua URAC. Cred ca ar fi normal sa existe mereu in magazia URAC unul-doua seturi de masti pentru tramvaiele cu extremitati din fibra de sticla.
Ce sa-i ceri lui 123 sau oricarui alt 93 in vreme ce LF-urile si CA-urile troncane execrabil. Surpinzator, sunt o multime de 93-uri foarte bine, nu stiu, reglate(?), parca plutesc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Cu asa un nivel de mentenanta eu sincer as amana luarea tramvaielor noi pana n-as pune la punct in mod exemplar cateva depouri (dotari, piese disponibile, oameni, management etc).
Cu asa un nivel de mentenanta eu sincer as amana luarea tramvaielor noi pana n-as pune la punct in mod exemplar cateva depouri (dotari, piese disponibile, oameni, management etc).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Tramvaiele noi vin cu 4 ani garantie full-warranty.
Tramvaiele noi vin cu 4 ani garantie full-warranty.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
RATBCFR FaN
Mie îmi pare rău ca era singurul CA cu anunt vocal funcțional ...
ByOnu wrote:
Deci d'asta nu mi se mai zguduie blocul, nu mai este hartoaga de 063. Ala troncane din toate incheieturile. Rusinos ca nu i-a pasat nimanui in timpul testelor.
Mie îmi pare rău ca era singurul CA cu anunt vocal funcțional ...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Deci am avea 4 ani sa ne punem la punct depourile de la A-Z ca sa ne putem ocupa de ele dupa cei 4 ani.
Deci am avea 4 ani sa ne punem la punct depourile de la A-Z ca sa ne putem ocupa de ele dupa cei 4 ani.
- GPS
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
RATBCFR FaN
Tocmai a trecut 063 pe lângă mine fără marca din spate...
Tocmai a trecut 063 pe lângă mine fără marca din spate...
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
A fost trosnit bine...
În schimb 210 este întreg acum.
A fost trosnit bine...
În schimb 210 este întreg acum.
IMG_1348.JPG (1.55 MB; downloaded 3068 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Spatele lui 063 a fost reparat, e ca nou. 202 tot nu are o masca la faruri.
Spatele lui 063 a fost reparat, e ca nou. 202 tot nu are o masca la faruri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
242, 069 si 350 intra in linie dreapta pentru finalizare, deci in 1-2 luni le avem la traseu. Noutatea este ca din lotul de 6 vagoane, minim 2 vor fi date cel putin temporar depoului Dudesti, in cazul in care intre timp nu se rezolva nimic cu achizitia de roti elastice pentru Bucur LFuri.
242, 069 si 350 intra in linie dreapta pentru finalizare, deci in 1-2 luni le avem la traseu. Noutatea este ca din lotul de 6 vagoane, minim 2 vor fi date cel putin temporar depoului Dudesti, in cazul in care intre timp nu se rezolva nimic cu achizitia de roti elastice pentru Bucur LFuri.
📖 Pagination options