Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1342 posts, 432173 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 96
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati RATBCFR FaN

149 a primit-o înapoi...Totuși,dispărut îl dau pe 063 pe care nu l-am mai văzut de cel puțin 2-3 săptămâni.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Deci d'asta nu mi se mai zguduie blocul, nu mai este hartoaga de 063. Ala troncane din toate incheieturile. Rusinos ca nu i-a pasat nimanui in timpul testelor. :evil:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati RATBCFR FaN

Ca Off-toppic- 063 e COPIL MIC pe lângă 123 la troncanit...
Ca On-toppic- Și 202 a rămas fără partea aia de la far...la fel ca și 210...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Si ganditi-va ca 21 este si ea candidata pentru tramvaie noi alaturi de 1, 10, 32, 41 si 55 :popa:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Problema este subfinantarea mentenantei curente, iar Colentina cred ca este depoul care acorda cea mai putina atentie parcului de tramvaie. Efectiv li se arunca in brate niste tramvaie ceva mai rasarite iar ei le folosesc pana crapa. Valabil si la Citelis, si la Citaro.

Alta problema este lipsa pieselor de schimb in debaraua URAC. Cred ca ar fi normal sa existe mereu in magazia URAC unul-doua seturi de masti pentru tramvaiele cu extremitati din fibra de sticla.

Ce sa-i ceri lui 123 sau oricarui alt 93 in vreme ce LF-urile si CA-urile troncane execrabil. Surpinzator, sunt o multime de 93-uri foarte bine, nu stiu, reglate(?), parca plutesc.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Cu asa un nivel de mentenanta eu sincer as amana luarea tramvaielor noi pana n-as pune la punct in mod exemplar cateva depouri (dotari, piese disponibile, oameni, management etc).

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Tramvaiele noi vin cu 4 ani garantie full-warranty.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati RATBCFR FaN

ByOnu wrote:
Deci d'asta nu mi se mai zguduie blocul, nu mai este hartoaga de 063. Ala troncane din toate incheieturile. Rusinos ca nu i-a pasat nimanui in timpul testelor. :evil:

Mie îmi pare rău ca era singurul CA cu anunt vocal funcțional ...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Deci am avea 4 ani sa ne punem la punct depourile de la A-Z ca sa ne putem ocupa de ele dupa cei 4 ani.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

063 era ieri la traseu, deci este funcțional.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati RATBCFR FaN

Tocmai a trecut 063 pe lângă mine fără marca din spate...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 3mil

A fost trosnit bine...
În schimb 210 este întreg acum.
IMG_1348.JPG (1.55 MB; downloaded 3068 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Spatele lui 063 a fost reparat, e ca nou. 202 tot nu are o masca la faruri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

242, 069 si 350 intra in linie dreapta pentru finalizare, deci in 1-2 luni le avem la traseu. Noutatea este ca din lotul de 6 vagoane, minim 2 vor fi date cel putin temporar depoului Dudesti, in cazul in care intre timp nu se rezolva nimic cu achizitia de roti elastice pentru Bucur LFuri.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 96
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430440 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use