Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432973 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Firmele sunt de la Bustec:
https://bustec.eu
3mil wrote:WT_fan06 wrote:
Câteva impresii despre #210:
- cromatică interioară schimbată
- becuri noi la uși
- ușa din secțiunea PPC chiar nu voia să se deschidă
- afișajul interior arată acum și mesajele "Circulați pe linia 21", "În direcția: PASAJ COLENTINA" (da, numai în direcția asta mergea), pe lângă cele obișnuite cu data, ora și stația următoare (adică "PASAJ COLENTINA"...)
- afișajele au și diacritice pe alocuri*
- nu există ciocane de spart geamul în interior, nu că mă așteptam să existe
- butoane noi de deschis ușile în interior, care se aprind verde când ușa poate fi deschisă
- are mai multe sirene pe acoperiș decât există sirene de avertizare în București
- farurile chiar băteau bine, aproape că n-am putut citi numărul tramvaiului (serios aici)
- iluminatul interior era ok, cu excepția unui neon albastru
Ce mai observ din pozele de mai sus:
-design schimbat al lămpilor de iluminat interior
-firmele ori sunt altă generație Hannover, ori sunt de la alt producător: alt font și capacul spate al celei laterale este puțin diferit.
Firmele sunt de la Bustec:
https://bustec.eu
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Ma bucur ca se lucreaza cu Germania. Sa ne ferim de China!
Ma bucur ca se lucreaza cu Germania. Sa ne ferim de China!
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Victor92
Aproximativ 400 de kilometri insumeaza tramvaiul 210, predat in cursul acestei saptamani Depoului Colentina pentru linia 21.
Cateva cadre de sambata dupa-amiaza ...
210 - Linia 21 - Pasaj Colentina
210 - Linia 21 - Piata Sfantul Gheorghe (Coborare)
Aproximativ 400 de kilometri insumeaza tramvaiul 210, predat in cursul acestei saptamani Depoului Colentina pentru linia 21.
Cateva cadre de sambata dupa-amiaza ...
210 - Linia 21 - Pasaj Colentina
210 - Linia 21 - Piata Sfantul Gheorghe (Coborare)
210 interior5 - 17.02.2018.JPG (230.85 KB; downloaded 3061 times)
210 interior3 - 17.02.2018.JPG (233.14 KB; downloaded 3062 times)
210 interior2 - 17.02.2018.JPG (243.06 KB; downloaded 3061 times)
210 interior4 - 17.02.2018.JPG (161.13 KB; downloaded 3064 times)
210 interior1 - 17.02.2018.JPG (139.85 KB; downloaded 3062 times)
210 firma - 17.02.2018.JPG (216.75 KB; downloaded 3061 times)
210 nr.parc - 17.02.2018.JPG (126.99 KB; downloaded 3060 times)
210 exterior2 - 17.02.2018.JPG (284.21 KB; downloaded 3060 times)
210 exterior - 17.02.2018.JPG (141.46 KB; downloaded 3062 times)
- IK4
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
IK4
Ai dreptate, chinezii astia sunt periculosi! Fac mii de km de cai ferate de mare viteza, autostrazi si linii de metrou pe an. Si vad ca ne vor pune si noua aer conditionat pe 150 de autobuze pana in vara in timp ce noi nu am fi fost in stare nici sa le schimbam filtrele. Sa nu-i lasam sa ne strice traditia de a face un tramvai pe an tocmai acum cand ne indreptam spre "varful" de productie de unul la doi ani!
Mai mult ca sigur nu ai calculatorul/laptopul/tableta/telefonul "Made in Germany". Daca constati ca, prin absurd, ar putea fi facute in China, iti sugerez cosul dintr-un celebru fast-food pe care odata scria mare: Arunca aici toate grijile si Laptopurile
anndrei wrote:
Ma bucur ca se lucreaza cu Germania. Sa ne ferim de China!
Ai dreptate, chinezii astia sunt periculosi! Fac mii de km de cai ferate de mare viteza, autostrazi si linii de metrou pe an. Si vad ca ne vor pune si noua aer conditionat pe 150 de autobuze pana in vara in timp ce noi nu am fi fost in stare nici sa le schimbam filtrele. Sa nu-i lasam sa ne strice traditia de a face un tramvai pe an tocmai acum cand ne indreptam spre "varful" de productie de unul la doi ani!
Mai mult ca sigur nu ai calculatorul/laptopul/tableta/telefonul "Made in Germany". Daca constati ca, prin absurd, ar putea fi facute in China, iti sugerez cosul dintr-un celebru fast-food pe care odata scria mare: Arunca aici toate grijile si Laptopurile
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
andrei11
Made in Germany juma' e din China.
Dumnezeu i-a făcut pe Adam și Eva. După aceea au venit chinezii.
Made in Germany juma' e din China.
Dumnezeu i-a făcut pe Adam și Eva. După aceea au venit chinezii.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Ai dreptate, chinezii astia sunt periculosi! Fac mii de km de cai ferate de mare viteza, autostrazi si linii de metrou pe an. Si vad ca ne vor pune si noua aer conditionat pe 150 de autobuze pana in vara in timp ce noi nu am fi fost in stare nici sa le schimbam filtrele. Sa nu-i lasam sa ne strice traditia de a face un tramvai pe an tocmai acum cand ne indreptam spre "varful" de productie de unul la doi ani!
Mai mult ca sigur nu ai calculatorul/laptopul/tableta/telefonul "Made in Germany". Daca constati ca, prin absurd, ar putea fi facute in China, iti sugerez cosul dintr-un celebru fast-food pe care odata scria mare: Arunca aici toate grijile si Laptopurile
Sa nu amestecam lucrurile! Una este sa fie proiectat de firma X si produs acolo si alta este sa fie si proiectat si produs de chinezi. Fa o comparatie intre o bicicleta 100% chinezeasca si una frantuzeasca sau din vest si ai sa constati o mare diferenta a materialelor.
Treaba cu AC...stim noi de ce au castigat ei licitatia si se vede slaba calitate a produsului. Ieftin si prost.
Sa nu se inteleaga ca nu au si chinezii lucruri scumpe si bune!
anndrei wrote:
Ma bucur ca se lucreaza cu Germania. Sa ne ferim de China!
Ai dreptate, chinezii astia sunt periculosi! Fac mii de km de cai ferate de mare viteza, autostrazi si linii de metrou pe an. Si vad ca ne vor pune si noua aer conditionat pe 150 de autobuze pana in vara in timp ce noi nu am fi fost in stare nici sa le schimbam filtrele. Sa nu-i lasam sa ne strice traditia de a face un tramvai pe an tocmai acum cand ne indreptam spre "varful" de productie de unul la doi ani!
Mai mult ca sigur nu ai calculatorul/laptopul/tableta/telefonul "Made in Germany". Daca constati ca, prin absurd, ar putea fi facute in China, iti sugerez cosul dintr-un celebru fast-food pe care odata scria mare: Arunca aici toate grijile si Laptopurile
Sa nu amestecam lucrurile! Una este sa fie proiectat de firma X si produs acolo si alta este sa fie si proiectat si produs de chinezi. Fa o comparatie intre o bicicleta 100% chinezeasca si una frantuzeasca sau din vest si ai sa constati o mare diferenta a materialelor.
Treaba cu AC...stim noi de ce au castigat ei licitatia si se vede slaba calitate a produsului. Ieftin si prost.
Sa nu se inteleaga ca nu au si chinezii lucruri scumpe si bune!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
Problema este ca si chinezii fac lucruri de calitate dar la noi ajung doar alea ieftine si prost facute. Mai trebuie umblat pe la exprimare ca sa nu se inteleaga gresit...
Problema este ca si chinezii fac lucruri de calitate dar la noi ajung doar alea ieftine si prost facute. Mai trebuie umblat pe la exprimare ca sa nu se inteleaga gresit...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Dar despre usturoiul chinezesc ce parere aveti? O fi bine oare ca baga toxine in noi?
Dar despre usturoiul chinezesc ce parere aveti? O fi bine oare ca baga toxine in noi?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
andrei11
Vedeți că sunteți în derivă.
Și vă rog să reveniți la topic.
Concluzia :
Chinezii fac același produs pe trei trepte de calitate diferite :
- pentru piața internă
- pentru restul lumii excepție SUA
- pentru SUA
Și acum vă rog reveniți la subiect.
Vedeți că sunteți în derivă.
Și vă rog să reveniți la topic.
Concluzia :
Chinezii fac același produs pe trei trepte de calitate diferite :
- pentru piața internă
- pentru restul lumii excepție SUA
- pentru SUA
Și acum vă rog reveniți la subiect.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Victor92
Sa urmarim si alte cateva cadre cu 030 ...
030 - Linia 21 - Calea Mosilor
030 - Linia 21 - Piata Sfantul Gheorghe
Sa urmarim si alte cateva cadre cu 030 ...
030 - Linia 21 - Calea Mosilor
030 - Linia 21 - Piata Sfantul Gheorghe
030 - 21 - 04.02.2018 (2).JPG (276.83 KB; downloaded 2902 times)
030 - 21 - 04.02.2018 (3).JPG (261.94 KB; downloaded 2909 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
030 are afisajul frontal varza. Sunt aprinse o multime de led-uri aiurea pe langa text.
030 are afisajul frontal varza. Sunt aprinse o multime de led-uri aiurea pe langa text.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Nu m-ar deranja sa nu se cumpere tramvaie noi daca in contul tuturor celor care stau acum pe bara (sau macar a 3/4 din ele) s-ar realiza niste V3A-CA. Luam una bucata V3A care zace intra pe o usa si pac iese V3A-CA pe usa cealalta. Da stiu, bani, vointa etc.
Nu m-ar deranja sa nu se cumpere tramvaie noi daca in contul tuturor celor care stau acum pe bara (sau macar a 3/4 din ele) s-ar realiza niste V3A-CA. Luam una bucata V3A care zace intra pe o usa si pac iese V3A-CA pe usa cealalta. Da stiu, bani, vointa etc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Pur si simplu chiar nu mai merita investit in ele. Mergem pe urmele timisorenilor (sau iesenilor daca mergeau mai departe cu prototipul acela). Modernizam niste vehicule depasite care ne constrang sa avem doar 20% din lungimea tramvaiului LF. Nici garantie n-avem la ele ci doar la subansambluri.
Cu banii pe aceste modernizari pui diferenta la fondurile europene si cumperi vehicule noi, complet LF, cu AC, afisaj interior si tot ce mai presupun OZN-urile din ziua de astazi. Plus, merge foaaarte greu, suntem in 2018 si INCA le putem numara pe degete.
V3A isi face treaba eroic, dar atat poate. Banii acestia ar trebui bagati masiv in reparatii, cosmetizari si igienizarea lor pana la sosirea noilor tramvaie (presupunand ca asta se va intampla). Pana la urma pentru ce tot chinul acesta? Pentru niste extremitati din fibra de sticla si un vagon coborat? Nu face nicio diferenta. Iar consumul redus si fiablitatea sunt apa de ploaie cand inca mai ai in circulatie Tatre, spre exemplu, o spune un mare iubitor de Tatre.
Pur si simplu chiar nu mai merita investit in ele. Mergem pe urmele timisorenilor (sau iesenilor daca mergeau mai departe cu prototipul acela). Modernizam niste vehicule depasite care ne constrang sa avem doar 20% din lungimea tramvaiului LF. Nici garantie n-avem la ele ci doar la subansambluri.
Cu banii pe aceste modernizari pui diferenta la fondurile europene si cumperi vehicule noi, complet LF, cu AC, afisaj interior si tot ce mai presupun OZN-urile din ziua de astazi. Plus, merge foaaarte greu, suntem in 2018 si INCA le putem numara pe degete.
V3A isi face treaba eroic, dar atat poate. Banii acestia ar trebui bagati masiv in reparatii, cosmetizari si igienizarea lor pana la sosirea noilor tramvaie (presupunand ca asta se va intampla). Pana la urma pentru ce tot chinul acesta? Pentru niste extremitati din fibra de sticla si un vagon coborat? Nu face nicio diferenta. Iar consumul redus si fiablitatea sunt apa de ploaie cand inca mai ai in circulatie Tatre, spre exemplu, o spune un mare iubitor de Tatre.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Nici un tramvai nou nout vs. V3A-CA nu o sa vezi cine stie ce economie, forta si motoarele sunt noi in ambele cazuri, restul nu conteaza la un tramvai.
Problema este ca la noi regia modernizeaza vagoane ca sa castige firmele capuse, iar apoi nimeni nu este tras la raspundere pentru rezultatele dezastruoase, nu este nimeni vinovat ca facem vagoane care nu pot circula din cauza retelei iar alea care pot circula stau cu anii prin depou asteptand cate o piesulica in timp ce la traseu avem reostatice reparate cu sarma si patentul.
Nici un tramvai nou nout vs. V3A-CA nu o sa vezi cine stie ce economie, forta si motoarele sunt noi in ambele cazuri, restul nu conteaza la un tramvai.
Problema este ca la noi regia modernizeaza vagoane ca sa castige firmele capuse, iar apoi nimeni nu este tras la raspundere pentru rezultatele dezastruoase, nu este nimeni vinovat ca facem vagoane care nu pot circula din cauza retelei iar alea care pot circula stau cu anii prin depou asteptand cate o piesulica in timp ce la traseu avem reostatice reparate cu sarma si patentul.
📖 Pagination options