Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1306 posts, 392164 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 94
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

149 a fost si pe 36 intr-o zi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati CA 205

Tramvaiele transformate pana acum in V3A-2010-CA au fost modernizate sau doar a fost luat vechiul numar de parc?

 



Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Toate tramvaiele astea care au intrat la CA erau tramvaie circulante nu? Mi-ar fi placut ca in astfel de situatii sa se foloseasca tramvaie care stau pe bara si cu ocazia asta sa se mareasca putin si parcul circulant. Ca doar nu cer de mancare apoi.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati vl273

Pai majoritatea chiar erau defecte de mult timp (ex. 149 sau 202).. adica in sensul ca deja aveau minim 2-3 ani de cand nu mai iesisera in traseu. Chiar asa , #016 care este tot al Colentinei si nu l-am mai vazut de minim 1 an , banuiesc ca se va moderniza si el , nu ?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Ce bine ca au schimbat masca lui 030, nu carecumva sa se potriveasca cu alea existente, sa stam 4 luni dupa una noua.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati drbm

Interesant.... Pe plafonul primei secțiuni se văd difuzoare ale unui sistem de adresare vocală externă....

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Puss in Boots

Poate pentru ceva gen "pietoni stati pe loc!"  sau "atentie! sosesc in statie!" :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

"Domnilor, va rog frumos, dati-va dracului mai incolo!"
(Titanic Vals)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Erau mai bune farurile vechi. Acestea (cu lupa) sunt mai mici iar fluxul de lumina este mai slab.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati drbm

Au schimbat și lămpile de semnalizare de pe lateral!
Stupid...iar numărul de parc este scris oribil.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Vagoanele astea noi de la Colentina ar trebui lăsate numai pe linia 21 și nu pe 14,36 etc care au praf calea de rulare pe majoritatea traseului .
Daca tot faci o treabă fa-o cu cap !

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

Nicu24 wrote:
Vagoanele astea noi de la Colentina ar trebui lăsate numai pe linia 21 și nu pe 14,36 etc care au praf calea de rulare pe majoritatea traseului .
Daca tot faci o treabă fa-o cu cap !

In principiu circula pe 21, azi doua dintre ele chiar unul după celălalt. Acum ca mai ies și pe alte linii o data la o luna nu e o problema, ideea e sa nu devină obișnuința.
drbm wrote:
Au schimbat și lămpile de semnalizare de pe lateral!
Stupid...iar numărul de parc este scris oribil.

Asta cu numărul de parc ar fi ultima problema, dar într-adevăr arată groaznic, sper să schimbe fontul cu prima ocazie.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati marian51

Vechile faruri erau pt. model Dacia 1310 fab.in 1982,semnalizatoarele originale au fost pe Daciile fab. dupa '90 iar stopurile erau aceelasi model cu cele care erau pe camioanele anilor '70 adica Bucegi si Carpati.Asa ca eu cred ca este un pas inainte noile modele.Mie recunosc, chiar imi plac mai ales stopurile.

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use