Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 433662 views
📖 Pagination options
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
A fost tamponat în depou, iar acum sta pentru niște hârtii. Abia după ce sosesc actele vor începe vatmanii școlarizarea. Asta dacă nu mai încasează ceva prin depou. )
A fost tamponat în depou, iar acum sta pentru niște hârtii. Abia după ce sosesc actele vor începe vatmanii școlarizarea. Asta dacă nu mai încasează ceva prin depou. )
- 133 313
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Am înțeles ca 063 a fost pe 21 azi! De 053 si 149 se mai știe ceva, au început probele sau sunt încă in URAC
Am înțeles ca 063 a fost pe 21 azi! De 053 si 149 se mai știe ceva, au început probele sau sunt încă in URAC
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
georgica2704
Chiar ma intrebam ,cat va circula pe 21 fara sa fie vandalizat. Raspunsul este de doar o zi , azi deja era mazgalit .
Chiar ma intrebam ,cat va circula pe 21 fara sa fie vandalizat. Raspunsul este de doar o zi , azi deja era mazgalit .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Victor92
063 a trecut de prima mie
Cateva poze realizate la Piata Sfantul Gheorghe.
063 a trecut de prima mie
Cateva poze realizate la Piata Sfantul Gheorghe.
063 bord - 12.03.2016.JPG (198.42 KB; downloaded 2677 times)
063 interior1 - 21 - 12.03.2016.JPG (268.75 KB; downloaded 2679 times)
063 interior2 - 21 - 12.03.2016.JPG (264.51 KB; downloaded 2676 times)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
A se observa cât de "elegant" au umplut cu mastic meșterii din uzină spațiul dintre rama geamului și caroserie...
Bonus, conductele de nisipare au rămas cele vechi, și nici măcar nu sunt reglate, nisipeaza pe lângă linie.
A se observa cât de "elegant" au umplut cu mastic meșterii din uzină spațiul dintre rama geamului și caroserie...
Bonus, conductele de nisipare au rămas cele vechi, și nici măcar nu sunt reglate, nisipeaza pe lângă linie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Cu toate astea, mi se par mai fiabile ca Bucur LF-urile... din ce vad sunt mult mai turate. Si sa fiu sincer mi se par solutia de compromis cea mai buna... E doar o parare...
Cu toate astea, mi se par mai fiabile ca Bucur LF-urile... din ce vad sunt mult mai turate. Si sa fiu sincer mi se par solutia de compromis cea mai buna... E doar o parare...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Pai stai putin ca echipamentele sunt SAERP la toate si boghiurile motoare identice. Singura diferenta la LF-uri este compunerea, cu purtator. Daca trimiteau LF-urile pe la Militari probabil nu stateau pe dreapta acum. Daca le trimiti pe Serban Voda sa se legene stanga-dreapta de zici ca mai au putin si se rastoarna... Ce la Dudesti n-ar fi si PPC-uri defecte? Cred ca au luat tot pentru transplant pe parte de electrica de pe LF-urile CH. Ca de aia CA-urile circula si CH-urile nu, e la mintea cocosului. Ia sa puna mana sa bage LF-urile pe Iacului-Pantelimon... ca acolo nu-s maimutele de pe Trafic Greu si Ferentari care sa le bombardeze cu pietre. Doar sunt pe mijlocul bulevardului. Nu se mai strica neam de LF.
Pai stai putin ca echipamentele sunt SAERP la toate si boghiurile motoare identice. Singura diferenta la LF-uri este compunerea, cu purtator. Daca trimiteau LF-urile pe la Militari probabil nu stateau pe dreapta acum. Daca le trimiti pe Serban Voda sa se legene stanga-dreapta de zici ca mai au putin si se rastoarna... Ce la Dudesti n-ar fi si PPC-uri defecte? Cred ca au luat tot pentru transplant pe parte de electrica de pe LF-urile CH. Ca de aia CA-urile circula si CH-urile nu, e la mintea cocosului. Ia sa puna mana sa bage LF-urile pe Iacului-Pantelimon... ca acolo nu-s maimutele de pe Trafic Greu si Ferentari care sa le bombardeze cu pietre. Doar sunt pe mijlocul bulevardului. Nu se mai strica neam de LF.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Dacă erau la Militari, cred ca circulau cum circula și Bucur 1. )
133 313 wrote:
Daca trimiteau LF-urile pe la Militari probabil nu stateau pe dreapta acum.
Dacă erau la Militari, cred ca circulau cum circula și Bucur 1. )
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Treaba este extrem de simpla: daca de la restul depourilor se iau V3A-93 si se fac CA... de la Militari ori incep sa ia Tatre sa mai faca V2A-T ori le fabrica LF-uri noi. Ca V3A-uri de modificat n-au. V2A-T au exact aceeasi problema ca si LF-urile. Sunt serie mica asa ca sunt lasate de izbeliste.
Cu Tatrele nu mai merge. S-a indoit sasiul sub ele, unele se vede de la distanta ca au alura de copaie.
Treaba este extrem de simpla: daca de la restul depourilor se iau V3A-93 si se fac CA... de la Militari ori incep sa ia Tatre sa mai faca V2A-T ori le fabrica LF-uri noi. Ca V3A-uri de modificat n-au. V2A-T au exact aceeasi problema ca si LF-urile. Sunt serie mica asa ca sunt lasate de izbeliste.
Cu Tatrele nu mai merge. S-a indoit sasiul sub ele, unele se vede de la distanta ca au alura de copaie.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Tom
Până fac ei tramvaie Bucur LF sau Bucur simplu din Tatre să înlocuiască ce au tăiat, mai bine ar lua tramvaie T3 sau T6A5 de la Praga. Tatra și-au dovedit eficiența în 40 de ani de exploatare, chiar dacă acum dau semne mari de oboseală. Dar ceea ce nu înțeleg este de ce nu se poate continua proiectul Bucur(1) printr'o modernizare care s'ar putea numi (ca să spun totul într'un nume):
V3A-T-CA.
Până fac ei tramvaie Bucur LF sau Bucur simplu din Tatre să înlocuiască ce au tăiat, mai bine ar lua tramvaie T3 sau T6A5 de la Praga. Tatra și-au dovedit eficiența în 40 de ani de exploatare, chiar dacă acum dau semne mari de oboseală. Dar ceea ce nu înțeleg este de ce nu se poate continua proiectul Bucur(1) printr'o modernizare care s'ar putea numi (ca să spun totul într'un nume):
V3A-T-CA.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bercenicity
T3 si T6A5 sunt prea late (2.5m) pentru reteaua bucuresteana (2.38m V3A, 2.4m BucurLF). Se potrivesc in schimb T4 sau T6A2 (2.2m)
T3 si T6A5 sunt prea late (2.5m) pentru reteaua bucuresteana (2.38m V3A, 2.4m BucurLF). Se potrivesc in schimb T4 sau T6A2 (2.2m)
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Tom
Dar din păcate singura sursă viabilă de T4 și T6A2 e Germania, care a cam scăpat de ele. Ce e interesant e că T6A2 de la Leipzig aveau invertor (deci erau "CA"?):
http://transphoto.ru/photo/391588/
Dar din păcate singura sursă viabilă de T4 și T6A2 e Germania, care a cam scăpat de ele. Ce e interesant e că T6A2 de la Leipzig aveau invertor (deci erau "CA"?):
http://transphoto.ru/photo/391588/
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
bercenicity
Doar ca Lepzig are alt ecartament (1458mm) si alta tensiune de alimentare (600V - la tramvaie reostatice e mai simplu de adaptat; la cele "electronice", mai complicat)
Doar ca Lepzig are alt ecartament (1458mm) si alta tensiune de alimentare (600V - la tramvaie reostatice e mai simplu de adaptat; la cele "electronice", mai complicat)
📖 Pagination options