Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura)

33 posts, 18659 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura) 133 313

Trilantul se extinde. De la 1 aprilie minus 16% parc rulant la RATB. Adio Tatre si Ikarusuri. Si sunt slabe sansele sa fie pacaleala.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura) ADY881

133 313 wrote:
Numai de ingradiri noi la lucrari care incep fizic peste 2 ani si se termnia peste 10 duceam lipsa. A terminat cu Rebreanu, Iancului, Patelimon, Mihai Bravu etc. si s-a apucat de altele.

Asta e strategia lui, se numeste "Fa-te Dorele(in cazul nostru mosule), ca muncesti". Important este nu sa faci un poriect  rapid, uitl(adica sa ai si partea de transport public inclusa) si ieftin(spre ex pasajul Basarab cat trebuia sa coaste initial, si cat a costat in rezultat?). El se apuca de 10-20 de santiere in acelasi timp, le face de mantuiala (fara transport public), dupa se jeluie CA COnsiliu nu ii mai da bani(da el vrea sa faca :D ), dupa se mai confisca niste bani de la RATB(el se gandeste, ca aia ce merg pe RATB sunt niste amarasteni, deci vor fi convinsi, sau de mass-media, sau de o punga cu malai, deci nu merita sa bage banii in RATB), si uite asa se ajunge la cazul in care RATB-ul isi reduce din flota.
Goldmund wrote:
Trenurile de metrou din capitala Frantei sunt compuse din 5 vagoane...
Statiile sunt destul de apropiate intre ele, dar sa nu uitam ca majoritatea liniilor si statiilor metro Paris/Londra au fost construite in prima decada a secolului 20...Daca tot ne uitam la Paris si Londra, de ce nu ne-am uitat si la comoditatea vagoanelor lor? Ele sunt concepute ca majoritatea sa stea jos, pe scaune normale(doar in rushhour e altfel)...cum reiese si din filmuletele de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=DyupYAIrsv4

http://www.youtube.com/watch?v=DdOL-5hbHBs

Buna observatie @Goldmund, in Paris liniile 1-13 sunt toate construite incepand cu anii 1900 - 1935, mai exista si 3bis, 7bis ce sunt facute in 1971 si 1967. Ce optiuni aveau atunci primarii Parisului? Metrou si autobuz, tramvaiul era atunci scos din carti(cam din 1935, era o relicva care "handicapa"strazile).
Autobuzul era un transport de capacitate mica, iar nisa ocupata de tramvai(ce avea o capacitate medie) a ramas vacanta. De BRT si LRT pe acele timpuri inca nu se auzea(din lipsa de tehnologii).
Deci unica iesire din situatie  consta in constructia metroului cu statii dese, asa se oferea un serviciu de calitate unui numar mare de cetateni. Uite asa Parisul, a ajuns sa fie strabatut in lung si in lat, de linii de metrou cu statii dese.
Cam de prin anii 80, au inceput sa apara linii de BRT si LRT, care datorita unor tehnologii ce pot asigura unda verde, pot asigura un serviciu rapid (deci nu mai trebuie sa bagi oamenii pe sub pamant sau sa ii urci pe poduri). In acest context nu mai trebuie sa ingropi sume enorme de bani din bugetele orasanesti, si in majoritatea cazului poti sa transporti multi oameni fara investitii prea mari.
Normal ca exista fluxuri, unde fara metrou nu ai cum sa faci fata. Insa in secolul 21 sa mai faci metrou cu statii dese inseamna, sau ca la primarie* sunt niste incompetenti, sau ca in primarie vor sa va escrocheze banii.
Iar daca ne uitam la o linie construita recent (14)1998, putem vedea ca distanta intre statii in medie este de 1,129 m. Acum imi vine o intrebare: O fi francezii din anii 90 atat de ceausisti? Sau pur si simplu stiu sa isi numere banii din buget?(si au luat in calcul noile tehnologii din domeniu ca BRT si LRT).
*primarie - in cazul nostru este Min. Transporturilor

 


Re: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura) shoppy

Daca avem trenuri proastea atunci le schimbam, nu le tinem goale ca pe tramvaie sau construim magistrale proaste ca sa nu se strice trenurile, si oricum, nu poti compara cat costa un lot de trenuri cu cat costa o magistrala.

 


Re: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura) Sorin62

draxdamax wrote:
nu stiu unde sa pun acest link apropo de "suspendata" lui oprescu asa ca il pun aici
Exemple de orase care au Demolat autostrazi suspendate din oras.
[...]
ps: e amuzant cum multe din astfel de autostrazi au fost facute in anii '70 - deci se pastreaza cumva decalajul de 50 de ani intre "noi" si "ei"
http://gizmodo.com/6-freeway-demolition...socialflow

Au demolat autostrăzile suspendate și le-au înlocuit cu autostrăzi ”îngropate”. Ceea ce costă mult mai mult. De aceea inițial le-au construit pe deasupra, pentru că nici ei nu au avut banii necesari la acea dată. Iar efectele nu sunt totdeauna minunate. Uite un comentariu din pagina pe care o citezi:
Graflex to Alissa Walker  3/26/14 11:20pm
   Share to Facebook
   Share to Twitter
   Go to permalink
Boston is a lot different. They burried the highway underground, but didn't build the new one big enough, so it backs up just as bad as the old one. The surface roads are still busy, and loaded with tour buses since many of them start/end near the waterfront. The green space is nice, but with Boston weather, its cold/wet/snowy/windy for a good chunk of the year.
No doubt, there is certainly an improvement - the waterfront now feels more connected with the rest of the city, and there's no giant shadows cast under it all the time - but I wouldn't say its on the same scale as the other projects picked for this article.

Când om fi la fel de bogați ca ei, o să le demolăm și noi și vom construi pe dedesubt.
Pardon, am uitat că nici așa nu e bine - vezi opoziția față de pasajul subteran de la PPL. Care erau argumentele? Că este inutil? Că este prea scump? Bani aruncați degeaba?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Bilant Sorin Oprescu (2 ani Infrastructura) ADY881

Sorin62 wrote:
Au demolat autostrăzile suspendate și le-au înlocuit cu autostrăzi ”îngropate”. Ceea ce costă mult mai mult. De aceea inițial le-au construit pe deasupra, pentru că nici ei nu au avut banii necesari la acea dată. Iar efectele nu sunt totdeauna minunate.

Domne nu uita in ce tara traiesti, esti in Romania, nu in UK, nu in Franta si mai ales NU in SUA. Romania nu are bani nici macar pentru autostrazi urabane pe "deasupra". Satul nostru drag abia face fata sa ne plateasca salariile si pensiile, noua ministressa de la Harvard, in lipsa de experienta politica(deci a populismului), a zis ca de fara ACCIZA pentru carburanti marita, statul nu va avea bani sa plateasca pensiile.... Deci statul a apelat la dijmuirea populatiei(daca creste pretul la carburant oare no sa creasca si pretul la toate produsele?) ca sa isi poata indeplini functiile de baza, iar tu aici ne spui de autostrazi urbane suspendate si ingropate :lol:  :lol:  :lol: . Este placut sa visam, mi-ar fi placut si eu sa ma nasc in o familie bogata sa imi traiesc in lux viata.

Sorin62 wrote:
Când om fi la fel de bogați ca ei, o să le demolăm și noi și vom construi pe dedesubt.
Pardon, am uitat că nici așa nu e bine - vezi opoziția față de pasajul subteran de la PPL. Care erau argumentele? Că este inutil? Că este prea scump? Bani aruncați degeaba?

La asta iti raspund aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=191&t=623&start=266

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419448 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use