Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 379792 views
📖 Pagination options
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
FabiM
In general nimeni nu sta sa se uite la afisajele alea.
Maxim la cele electronice.
In cazul de fata in afara de “Giur” nu ai ce sa înțelegi, ori e categorizat ca fiind in 32 sau direct se întreabă vatmanul.
In general nimeni nu sta sa se uite la afisajele alea.
Maxim la cele electronice.
In cazul de fata in afara de “Giur” nu ai ce sa înțelegi, ori e categorizat ca fiind in 32 sau direct se întreabă vatmanul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Păi noi vrem și să ia călători pe retragere și să nu citim afișajul, toate deodată nu se poate.
Păi noi vrem și să ia călători pe retragere și să nu citim afișajul, toate deodată nu se poate.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
La multe FAUR de la Alexandria sunt ”zob” afișajele flip-dot, nu sunt lizibile :
005, 233, 248 336 și altele
La multe FAUR de la Alexandria sunt ”zob” afișajele flip-dot, nu sunt lizibile :
005, 233, 248 336 și altele
233 - 10.02.2022.jpg (106.52 KB; downloaded 4055 times)
248 - 02.03.2022.jpg (251.75 KB; downloaded 4055 times)
336 - 02.03.2022.jpg (142.1 KB; downloaded 4055 times)
005 - 02.03.2022.jpg (174.75 KB; downloaded 4055 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ADK
Pe lângă că afișajele respective sunt parțial defecte (iar unele sunt recuperate de la autobuzele Rocar de Simon, probabil montate în timpul RK-urilor când s-au dat jos cele pe role), trebuie și STB să înțeleagă că nu pot trage de ele la nesfârșit, iar foile A4 nu mai trebuie să fie o obișnuință zilnică. Parcul trebuie pe cât posibil uniformizat măcar ca dotări, toate autobuzele au afisaje moderne pe leduri, doar tramvaiele și jumătate din troleibuze le au matricial (dar măcar la Ikarus 415T sunt mai puțin întâlnite defectele). Dacă sunt scumpe tramvaiele noi, sau nu se pot cumpăra decât foarte puține pentru un oraș ca Bucureștiul, măcar tot ce intră la RK să încerce să treacă măcar un pic de nivelul aniilor 2000, că nu cred că e posibil ca parcul de autobuze să se schimbe la 15 ani iar cel de tramvaie la 50 de ani, să mai rămână și la fel dpdv al dotărilor ca pe vremea când uzinele Tudor Vladimirescu se lăudau cu succesorul TV20-urilor. Cu toate că se face un pic ceva, dar încă suntem în urmă pentru condițiile de trebuie să le îndeplinească transportul în comun pentru o capitală cică europeană...
Pe lângă că afișajele respective sunt parțial defecte (iar unele sunt recuperate de la autobuzele Rocar de Simon, probabil montate în timpul RK-urilor când s-au dat jos cele pe role), trebuie și STB să înțeleagă că nu pot trage de ele la nesfârșit, iar foile A4 nu mai trebuie să fie o obișnuință zilnică. Parcul trebuie pe cât posibil uniformizat măcar ca dotări, toate autobuzele au afisaje moderne pe leduri, doar tramvaiele și jumătate din troleibuze le au matricial (dar măcar la Ikarus 415T sunt mai puțin întâlnite defectele). Dacă sunt scumpe tramvaiele noi, sau nu se pot cumpăra decât foarte puține pentru un oraș ca Bucureștiul, măcar tot ce intră la RK să încerce să treacă măcar un pic de nivelul aniilor 2000, că nu cred că e posibil ca parcul de autobuze să se schimbe la 15 ani iar cel de tramvaie la 50 de ani, să mai rămână și la fel dpdv al dotărilor ca pe vremea când uzinele Tudor Vladimirescu se lăudau cu succesorul TV20-urilor. Cu toate că se face un pic ceva, dar încă suntem în urmă pentru condițiile de trebuie să le îndeplinească transportul în comun pentru o capitală cică europeană...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Degeaba cumperi afisaje daca nu contractezi si un serviciu de programare / mentenanta pentru ele, fix asa se intampla si la geniile alealalte de la CFR Calatori, afisajele merg doar cat timp sunt in garantie, dupaia nu mai sta nimeni sa le repare sau sa modifice traseele / lista de legaturi.
Degeaba cumperi afisaje daca nu contractezi si un serviciu de programare / mentenanta pentru ele, fix asa se intampla si la geniile alealalte de la CFR Calatori, afisajele merg doar cat timp sunt in garantie, dupaia nu mai sta nimeni sa le repare sau sa modifice traseele / lista de legaturi.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ADK
STB/CFR nu au electroniști? dacă au, înseamnă că mănâncă banii statului degeaba... Că ar fi prea de tot să trimiți un afisaj la reparații către o firmă privată, la cele matriciale nu prea mai ai ce repara la ele find și mecanice, au cred că 20-25 de ani unele din ele și nu știu cât de calitative au fost. Întâlnești praful încă de când Rocar a pus șuruburile...
STB/CFR nu au electroniști? dacă au, înseamnă că mănâncă banii statului degeaba... Că ar fi prea de tot să trimiți un afisaj la reparații către o firmă privată, la cele matriciale nu prea mai ai ce repara la ele find și mecanice, au cred că 20-25 de ani unele din ele și nu știu cât de calitative au fost. Întâlnești praful încă de când Rocar a pus șuruburile...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
De multe ori, ca sa fie mai ieftin, pe ideea "lasa ca gasim noi un baiat", se cere ca afisajele sa vina deja programate de la producator si nu se mai cumpara si softul de programare, evident producatorul isi ia masuri ca sa poata da in judecata "baiatul" si apoi vine cu un pret foarte mare cand vine STB sa contracteze servicii de programare pentru ca stie ca este in pozitie de monopol.
Lafel se intampla cu chipurile procesor, o rezistenta sau un LED il schimba un electronist, chiar si chipul il gasesti dar gol, fara programul din el, care este proprietatea producatorului, asa ca daca se arde chipul iar este producatorul in pozitie de monopol.
(Bine, si LED-urile sunt acum in niste module capsulate, foarte greu sa demontezi un modul ca sa il repari, ele se schimba cu totul, deci iar la producator.)
De multe ori, ca sa fie mai ieftin, pe ideea "lasa ca gasim noi un baiat", se cere ca afisajele sa vina deja programate de la producator si nu se mai cumpara si softul de programare, evident producatorul isi ia masuri ca sa poata da in judecata "baiatul" si apoi vine cu un pret foarte mare cand vine STB sa contracteze servicii de programare pentru ca stie ca este in pozitie de monopol.
Lafel se intampla cu chipurile procesor, o rezistenta sau un LED il schimba un electronist, chiar si chipul il gasesti dar gol, fara programul din el, care este proprietatea producatorului, asa ca daca se arde chipul iar este producatorul in pozitie de monopol.
(Bine, si LED-urile sunt acum in niste module capsulate, foarte greu sa demontezi un modul ca sa il repari, ele se schimba cu totul, deci iar la producator.)
- mirceade
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
mirceade
Pentru cineva care știe ce înseamnă, ăsta pare un film cu proști. Un afișaj de genul acela se programează extrem de ușor, chiar nu știu pe ce ai putea pune copyright, pe textele afișate? E treabă de o zi maxim pentru cineva în domeniu dacă nu sunt niște afișaje făcute cu letconul și super personalizate electronic ca și interfață. Plus că... cum să cumperi afișaje fără o unitate de control de unde să poți introduce textele afișate?!
Pentru cineva care știe ce înseamnă, ăsta pare un film cu proști. Un afișaj de genul acela se programează extrem de ușor, chiar nu știu pe ce ai putea pune copyright, pe textele afișate? E treabă de o zi maxim pentru cineva în domeniu dacă nu sunt niște afișaje făcute cu letconul și super personalizate electronic ca și interfață. Plus că... cum să cumperi afișaje fără o unitate de control de unde să poți introduce textele afișate?!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
punmeister
Oricum O.pelled-urile au fost slabe de la inceput, asta spre deosebire de cele unguresti de pe Ikarus.
Oricum O.pelled-urile au fost slabe de la inceput, asta spre deosebire de cele unguresti de pe Ikarus.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Unitatea de control doar schimbă între trasee, tu crezi că scrie cineva manual în fiecare autobuz în parte o schimbare de traseu?
Unitatea de control doar schimbă între trasee, tu crezi că scrie cineva manual în fiecare autobuz în parte o schimbare de traseu?
- AlexTB
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- AlexTB
-
Posted:
-
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Mr. Tramvai
Nu ar avea rost.
Unu la mana, ar ajunge ca 105.
Doi la mana, nu cred ca le vor accepta acolo.
Trei la mana, trebuie sa fie un "echilibru" la parcul de tramvaie si nu ma refer doar la Depoul Colentina. Prin "echilibru" vreau sa zic ca numărul de vehicule dintr-un depou/autobaza trebuie sa fie aproximativ egal cu un alt număr de vehicule din acelasi depou/aceeasi autobaza.
Nu ar avea rost.
Unu la mana, ar ajunge ca 105.
Doi la mana, nu cred ca le vor accepta acolo.
Trei la mana, trebuie sa fie un "echilibru" la parcul de tramvaie si nu ma refer doar la Depoul Colentina. Prin "echilibru" vreau sa zic ca numărul de vehicule dintr-un depou/autobaza trebuie sa fie aproximativ egal cu un alt număr de vehicule din acelasi depou/aceeasi autobaza.
📖 Pagination options