Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-FAUR

1118 posts, 379614 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 80
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-FAUR Cezar210

Ok, mulțumesc. Am înțeles!

 


Re: V3A-93M-FAUR shoppy

La viteze sub 50km/h cum se circula la noi, singura chichita la pantograful clasic este ca nu se pot monta patine cu grafit, insa cum patinele cu grafit au fost abandonate practic nu este nici o diferenta.

 


Re: V3A-93M-FAUR Chev Celios

Din cate stiu pantograful clasic a fost interzis in 41 si din cauza ca plafonul pasajului de la Lujerului este destul de jos si risca ca cel clasic sa se stranga. Parca din cauza asta a ramas primul tramvai in pasaj atunci la accidentul ala.

 


Re: V3A-93M-FAUR andrei11

:?:

 


Re: V3A-93M-FAUR FabiM

Eu stiam ca era vorba de o defecțiune a lui 110 (primul tramvai), urmată de frânarea ineficienta a lui 296 (al treilea tramvai) lucru care a dus la întregul accident.

 


Re: V3A-93M-FAUR andrei11

Evident că n-are legătură tipul pantografului cu cursa lui liberă pe verticală. Mai degrabă - deși nu mă pricep - cu calitatea contactului între fir și pantograf.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR V2A

După cum spuneam la topicul de mentenanță, 240 a revenit de astăzi, după un an și jumătate de absență. I-a fost revopsit botul și a primit faruri și semnalizatoare noi. Stopurile nu au fost înlocuite. Nici în interior nu i-au fost făcute cosmetizări.


 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

Păi nici nu prea are cum să fie uzat, că din aproximativ 11 ani de la RK a stat mai bine de jumătate prin depou. Avea niște boghiuri problematice, care se defectau des. La un moment dat primise setul lui 190 când acela a fost retras.

 


Re: V3A-93M-FAUR Cezar210

De aproximativ 2 săptămâni apare pe linia 41, aproape zilnic, vagonul 229. V3A-93-M-FAUR, totuși pe pompe, dar cu pantograf clasic. Tehnic și estetic foarte ok (la fel și în cazul lui 252 prezentat acum puțin timp). Dar, daca sub 50 km/h nu exista problema la pantograf, nu înțeleg de ce este aceasta "regulă nescrisă" ca pe linia 41 sa se circule doar cu pantograf Schunk.
229 spate stânga - linia 41 - Drumul Taberei (1).jpg (1.16 MB; downloaded 3304 times)
229 spate dreapta - linia 41 - Drumul Taberei (2).jpg (1.12 MB; downloaded 3304 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR shoppy

Mentalitate incretita de pe vremea comunistilor, linie de protocol, depou de protocol, sa fie ei acolo unde este protocolul ca se fura mai bine.

 


Re: V3A-93M-FAUR vl273

229 este cu federe ,nu cu pompe ;)

 


Re: V3A-93M-FAUR Cezar210

Îmi cer mii de scuze, nu știu de ce dar eram sigur că este cu pompe.
Mulțumesc pentru corectare.

 


Re: V3A-93M-FAUR Cezar210

După cum am spus, pe linia 41 este titular de în jur de o luna, vagonul 229.

Însă, pe data de 23 august, a apărut pe 41 o bombă estetica - 336. Tehnic, rulează ok, dar estetic.. astăzi este 345 repartizat (alaturi de 229), alta minunăție de vagon.. voi atașa câteva poze cu el mai târziu.

Clipul (336+229) și descrierea acestuia vorbesc de la sine.



 


Re: V3A-93M-FAUR bogdan63

Cezy210 wrote here:
345 repartizat (alaturi de 229), alta minunăție de vagon..


@Cezy210 La ce te referi tu cu minunăție de vagon?
Ai facut serviciu vreodata pe el ca sa iti dai cu parerea?
Ca in rest numai gura e de tine, noroc ca ai acces la Info STB...

 


Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67  ... 80
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430590 posts in 5351 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use