Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 379614 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
La viteze sub 50km/h cum se circula la noi, singura chichita la pantograful clasic este ca nu se pot monta patine cu grafit, insa cum patinele cu grafit au fost abandonate practic nu este nici o diferenta.
La viteze sub 50km/h cum se circula la noi, singura chichita la pantograful clasic este ca nu se pot monta patine cu grafit, insa cum patinele cu grafit au fost abandonate practic nu este nici o diferenta.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Chev Celios
Din cate stiu pantograful clasic a fost interzis in 41 si din cauza ca plafonul pasajului de la Lujerului este destul de jos si risca ca cel clasic sa se stranga. Parca din cauza asta a ramas primul tramvai in pasaj atunci la accidentul ala.
Din cate stiu pantograful clasic a fost interzis in 41 si din cauza ca plafonul pasajului de la Lujerului este destul de jos si risca ca cel clasic sa se stranga. Parca din cauza asta a ramas primul tramvai in pasaj atunci la accidentul ala.
- andrei11
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
FabiM
Eu stiam ca era vorba de o defecțiune a lui 110 (primul tramvai), urmată de frânarea ineficienta a lui 296 (al treilea tramvai) lucru care a dus la întregul accident.
Eu stiam ca era vorba de o defecțiune a lui 110 (primul tramvai), urmată de frânarea ineficienta a lui 296 (al treilea tramvai) lucru care a dus la întregul accident.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
andrei11
Evident că n-are legătură tipul pantografului cu cursa lui liberă pe verticală. Mai degrabă - deși nu mă pricep - cu calitatea contactului între fir și pantograf.
Evident că n-are legătură tipul pantografului cu cursa lui liberă pe verticală. Mai degrabă - deși nu mă pricep - cu calitatea contactului între fir și pantograf.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
V2A
După cum spuneam la topicul de mentenanță, 240 a revenit de astăzi, după un an și jumătate de absență. I-a fost revopsit botul și a primit faruri și semnalizatoare noi. Stopurile nu au fost înlocuite. Nici în interior nu i-au fost făcute cosmetizări.
După cum spuneam la topicul de mentenanță, 240 a revenit de astăzi, după un an și jumătate de absență. I-a fost revopsit botul și a primit faruri și semnalizatoare noi. Stopurile nu au fost înlocuite. Nici în interior nu i-au fost făcute cosmetizări.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Păi nici nu prea are cum să fie uzat, că din aproximativ 11 ani de la RK a stat mai bine de jumătate prin depou. Avea niște boghiuri problematice, care se defectau des. La un moment dat primise setul lui 190 când acela a fost retras.
Păi nici nu prea are cum să fie uzat, că din aproximativ 11 ani de la RK a stat mai bine de jumătate prin depou. Avea niște boghiuri problematice, care se defectau des. La un moment dat primise setul lui 190 când acela a fost retras.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
De aproximativ 2 săptămâni apare pe linia 41, aproape zilnic, vagonul 229. V3A-93-M-FAUR, totuși pe pompe, dar cu pantograf clasic. Tehnic și estetic foarte ok (la fel și în cazul lui 252 prezentat acum puțin timp). Dar, daca sub 50 km/h nu exista problema la pantograf, nu înțeleg de ce este aceasta "regulă nescrisă" ca pe linia 41 sa se circule doar cu pantograf Schunk.
De aproximativ 2 săptămâni apare pe linia 41, aproape zilnic, vagonul 229. V3A-93-M-FAUR, totuși pe pompe, dar cu pantograf clasic. Tehnic și estetic foarte ok (la fel și în cazul lui 252 prezentat acum puțin timp). Dar, daca sub 50 km/h nu exista problema la pantograf, nu înțeleg de ce este aceasta "regulă nescrisă" ca pe linia 41 sa se circule doar cu pantograf Schunk.
229 spate stânga - linia 41 - Drumul Taberei (1).jpg (1.16 MB; downloaded 3304 times)
229 spate dreapta - linia 41 - Drumul Taberei (2).jpg (1.12 MB; downloaded 3304 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Mentalitate incretita de pe vremea comunistilor, linie de protocol, depou de protocol, sa fie ei acolo unde este protocolul ca se fura mai bine.
Mentalitate incretita de pe vremea comunistilor, linie de protocol, depou de protocol, sa fie ei acolo unde este protocolul ca se fura mai bine.
- vl273
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
Îmi cer mii de scuze, nu știu de ce dar eram sigur că este cu pompe.
Mulțumesc pentru corectare.
Îmi cer mii de scuze, nu știu de ce dar eram sigur că este cu pompe.
Mulțumesc pentru corectare.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
După cum am spus, pe linia 41 este titular de în jur de o luna, vagonul 229.
Însă, pe data de 23 august, a apărut pe 41 o bombă estetica - 336. Tehnic, rulează ok, dar estetic.. astăzi este 345 repartizat (alaturi de 229), alta minunăție de vagon.. voi atașa câteva poze cu el mai târziu.
Clipul (336+229) și descrierea acestuia vorbesc de la sine.
După cum am spus, pe linia 41 este titular de în jur de o luna, vagonul 229.
Însă, pe data de 23 august, a apărut pe 41 o bombă estetica - 336. Tehnic, rulează ok, dar estetic.. astăzi este 345 repartizat (alaturi de 229), alta minunăție de vagon.. voi atașa câteva poze cu el mai târziu.
Clipul (336+229) și descrierea acestuia vorbesc de la sine.
- bogdan63
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
bogdan63
@Cezy210 La ce te referi tu cu minunăție de vagon?
Ai facut serviciu vreodata pe el ca sa iti dai cu parerea?
Ca in rest numai gura e de tine, noroc ca ai acces la Info STB...
Cezy210 wrote here:
345 repartizat (alaturi de 229), alta minunăție de vagon..
@Cezy210 La ce te referi tu cu minunăție de vagon?
Ai facut serviciu vreodata pe el ca sa iti dai cu parerea?
Ca in rest numai gura e de tine, noroc ca ai acces la Info STB...
📖 Pagination options