Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 378956 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
197 a scapat ca prin minune de tratamentul celor enumerate moarte, daca nu se schimba conducerea depoului era al 8lea "din spate"
197 a scapat ca prin minune de tratamentul celor enumerate moarte, daca nu se schimba conducerea depoului era al 8lea "din spate"
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
V2A
Ce să mai zicem de 219/244/336 etc. ...
Ce să mai zicem de 219/244/336 etc. ...
#219 - 32 - 7.02.2021.jpg (532.42 KB; downloaded 5915 times)
#336 - 32 - 7.02.2021.jpg (702.94 KB; downloaded 5829 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
#275 circulă constant după RK, fiind un exemplu că se poate repara, fiind generație cu 139, 176, 198 și 284 pe care vor să le vândă la fier vechi, pentru ca furtul și distrugerea trebuie să fie dusă până la capăt . Nu-mi amintesc însă să-l fi văzut trimis pe #275 pe linia 41, după reparații, nici măcar cu boghiurile actuale.
#275 circulă constant după RK, fiind un exemplu că se poate repara, fiind generație cu 139, 176, 198 și 284 pe care vor să le vândă la fier vechi, pentru ca furtul și distrugerea trebuie să fie dusă până la capăt . Nu-mi amintesc însă să-l fi văzut trimis pe #275 pe linia 41, după reparații, nici măcar cu boghiurile actuale.
275 - 32 - 09.02.2021.JPG (382.54 KB; downloaded 5715 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
In 41 mai vin 114, 217 si 285. Rar de tot mai apar 130 sau 251 care sunt titulare prin 8/11.
In 41 mai vin 114, 217 si 285. Rar de tot mai apar 130 sau 251 care sunt titulare prin 8/11.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
#109 întradevăr a preluat corpul A de la defunctul #190. I-a rămas în interior autocolantul cu numărul de înmatriculare B 02658 (109 este B 02482). Plăcuța montată la FAUR în anul 1995 a dispărut. Interiorul e relativ decent, neoanele au mai fost reduse oricum nu funcționau de ani buni toate. Iar pe cutiile ușilor sunt niște notații făcute cu siguranță de niște mecanici ”iscusiți” pentru a ține minte de unde au mutat cândva probabil mecanismele de uși. Greu să cureți sau/și să dai cu un strat de vopsea...
Și cel mai important lucru, vagonul #109 este invizibil pe aplicație!
Și apropo de #190, el fusese retras ”estetic” și boghiurile ajunseseră la vagonul #240 care avea niște jafuri care se defectau des, dar avea caroseria și interiorul cu RK mult mai recent...
#109 întradevăr a preluat corpul A de la defunctul #190. I-a rămas în interior autocolantul cu numărul de înmatriculare B 02658 (109 este B 02482). Plăcuța montată la FAUR în anul 1995 a dispărut. Interiorul e relativ decent, neoanele au mai fost reduse oricum nu funcționau de ani buni toate. Iar pe cutiile ușilor sunt niște notații făcute cu siguranță de niște mecanici ”iscusiți” pentru a ține minte de unde au mutat cândva probabil mecanismele de uși. Greu să cureți sau/și să dai cu un strat de vopsea...
Și cel mai important lucru, vagonul #109 este invizibil pe aplicație!
Și apropo de #190, el fusese retras ”estetic” și boghiurile ajunseseră la vagonul #240 care avea niște jafuri care se defectau des, dar avea caroseria și interiorul cu RK mult mai recent...
109 - 11 - 15.02.2021 (1).JPG (324.65 KB; downloaded 5527 times)
109 - 11 - 15.02.2021 (2).jpg (218.48 KB; downloaded 5450 times)
109 - 11 - 15.02.2021 (3).jpg (221.51 KB; downloaded 5493 times)
109 - 11 - 15.02.2021 (4).jpg (267.39 KB; downloaded 5438 times)
- CristianSTB
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
#213 este unul dintre vagoanele cu o stare estetică foarte bună de la Dep. Titan, atât exterior cât și interior. Din păcate de multe luni de zile este invizibil pe aplicația Infostb...
#213 este unul dintre vagoanele cu o stare estetică foarte bună de la Dep. Titan, atât exterior cât și interior. Din păcate de multe luni de zile este invizibil pe aplicația Infostb...
213 - 27 - 24.02.2021.png (1.54 MB; downloaded 4922 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
WT_fan06
Un boghiu purtător de pe vagonul #005 (linia 32).
Din păcate, bandajele uzate excesiv nu sunt cazuri izolate...
Un boghiu purtător de pe vagonul #005 (linia 32).
Din păcate, bandajele uzate excesiv nu sunt cazuri izolate...
20210301_175202.jpg (635.32 KB; downloaded 4581 times)
- Victor92
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Stefan28
#223 revenit în circulație de ieri după ce a lipsit din peisaj aproximativ 10 luni, astăzi fiind prezent pe 11.
De menționat că băieții de la URAC au avut grijă în tot acest timp să-i refacă numai partea accidentată lucioasă+ farurile și stopurile noi, că în rest vagonul arată la fel, ca ieșit din război!
Să sperăm că acest dezastru estetic, că asta a rămas mai mult, va fi ferit de 41...
Scuzați calitatea pozelor, au fost făcute pe repede-înainte...
#223 revenit în circulație de ieri după ce a lipsit din peisaj aproximativ 10 luni, astăzi fiind prezent pe 11.
De menționat că băieții de la URAC au avut grijă în tot acest timp să-i refacă numai partea accidentată lucioasă+ farurile și stopurile noi, că în rest vagonul arată la fel, ca ieșit din război!
Să sperăm că acest dezastru estetic, că asta a rămas mai mult, va fi ferit de 41...
Scuzați calitatea pozelor, au fost făcute pe repede-înainte...
- SirVlady
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
GPS
Stopurile nu sunt schimbate.
Stefan28 wrote:
De menționat că băieții de la URAC au avut grijă în tot acest timp să-i refacă numai partea accidentată lucioasă+ farurile și stopurile noi, că în rest vagonul arată la fel, ca ieșit din război!
Stopurile nu sunt schimbate.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
FabiM
Și 329 a fost cosmetizat recent, dar după cum suntem obișnuiți, doar in zonele extreme, in rest a rămas la fel.
Partea superioară a acoperișului a fost revopsita total gri față de cum era in trecut (alb-gri), s-au reparat găurile din caroserie, a primit stopuri noi, podeaua a fost peticita pe alocuri, in rest lipsa RK-ului de mai bine de 16 ani își spune cuvântul.
Totuși, cu toate cele menționate, este singurul rămas relativ original, care nu prea a avut perioade de imobilizare de-a lungul timpului.
Și 329 a fost cosmetizat recent, dar după cum suntem obișnuiți, doar in zonele extreme, in rest a rămas la fel.
Partea superioară a acoperișului a fost revopsita total gri față de cum era in trecut (alb-gri), s-au reparat găurile din caroserie, a primit stopuri noi, podeaua a fost peticita pe alocuri, in rest lipsa RK-ului de mai bine de 16 ani își spune cuvântul.
Totuși, cu toate cele menționate, este singurul rămas relativ original, care nu prea a avut perioade de imobilizare de-a lungul timpului.
8C75C630-E65C-4BD8-A96D-D969CC6D4325.jpeg (1.02 MB; downloaded 3801 times)
5B031F57-D724-450E-A642-0A62BA02AFB4.jpeg (1.46 MB; downloaded 3803 times)
D748336A-337B-4E2A-ACA7-BB08C326D45E.jpeg (998.8 KB; downloaded 3800 times)
📖 Pagination options