Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 378997 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
PaulIP
329 avea masti la boghiuri, geamuri lipite si afisaj LED.
cris_m wrote:
Hm, nu au fost toate Faur roz? Cel putin eu asa aveam impresia...
329 avea masti la boghiuri, geamuri lipite si afisaj LED.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
231 și 329 nu a avut geamuri lipite niciodată. Și ca o completare, ele la momentul livrării către RATB au ajuns la Depoul Victoria și au circulat inițial pe linia 34. Depoul Alexandria era în plin proces de modernizare la vremea respectivă.
231 și 329 nu a avut geamuri lipite niciodată. Și ca o completare, ele la momentul livrării către RATB au ajuns la Depoul Victoria și au circulat inițial pe linia 34. Depoul Alexandria era în plin proces de modernizare la vremea respectivă.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
PaulIP
Greseala mea. Eram sigur ca le aveau lipite
Gabi23 wrote:
231 și 329 nu a avut geamuri lipite niciodată.
Greseala mea. Eram sigur ca le aveau lipite
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
vl273
Geamuri lipite au avut ultimele vagoane iesite roz “din fabrica” prin 2001-2002. Exemple concrete fiind 197 , 198 , 285 , 299 , 284 etc. La unele au fost inlocuite la RK in schimb, cu geamuri “clasice”.
Geamuri lipite au avut ultimele vagoane iesite roz “din fabrica” prin 2001-2002. Exemple concrete fiind 197 , 198 , 285 , 299 , 284 etc. La unele au fost inlocuite la RK in schimb, cu geamuri “clasice”.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Geamuri lipite, au avut inițial vagoanele fabricate în anii 2001-2002: 299, 284, 198, 295, 285 și 197. Au fost un mare eșec din multe puncte de vedere. Vagoanele 299 și 285 au scăpat de ele ca urmare a RK-urilor din anul 2010. 295 a beneficiat de o înlocuire în toamna anului 2013, nu neapărat fericită fiind cu alt model păgubos de geamuri rabatabile implementat pe toate vagoanele RATB produse în anii 1997-2000. 284 și 198 sunt rămase cu geamurile originale dar ”moarte” de câtiva ani în depou, iar la 197 sunt într-o stare jalnică de ani de zile ori crăpate, ori blocate cu diverse obiecte metalice.
Geamuri lipite, au avut inițial vagoanele fabricate în anii 2001-2002: 299, 284, 198, 295, 285 și 197. Au fost un mare eșec din multe puncte de vedere. Vagoanele 299 și 285 au scăpat de ele ca urmare a RK-urilor din anul 2010. 295 a beneficiat de o înlocuire în toamna anului 2013, nu neapărat fericită fiind cu alt model păgubos de geamuri rabatabile implementat pe toate vagoanele RATB produse în anii 1997-2000. 284 și 198 sunt rămase cu geamurile originale dar ”moarte” de câtiva ani în depou, iar la 197 sunt într-o stare jalnică de ani de zile ori crăpate, ori blocate cu diverse obiecte metalice.
285 - 11 - 09.05.2009.JPG (179.14 KB; downloaded 4047 times)
- catalin1996
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
catalin1996
Astăzi, la capătul "Piața Unirii", l-am văzut pe 275 recondiționat pe linia 32.
Astăzi, la capătul "Piața Unirii", l-am văzut pe 275 recondiționat pe linia 32.
V3A-93M-FAUR_275_32_față
20201115_v3afaur_275_32-1.jpg (339.94 KB; downloaded 3565 times)
V3A-93M-FAUR_275_32_spate
20201115_v3afaur_275_32-2.jpg (348.93 KB; downloaded 3557 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
V2A
După cum menționa @hADRIAN la topicul de mentenanță, 109 a revenit la traseu. Secțiunea A pare înlocuită complet, nu refăcută. Vagonul de pe care a fost luată secțiunea este 322 sau 332. Cea originală a lui 109 era foarte avariată în urma accidentului din 27 mai.
Cu această ocazie a fost revopsit complet.
După cum menționa @hADRIAN la topicul de mentenanță, 109 a revenit la traseu. Secțiunea A pare înlocuită complet, nu refăcută. Vagonul de pe care a fost luată secțiunea este 322 sau 332. Cea originală a lui 109 era foarte avariată în urma accidentului din 27 mai.
Cu această ocazie a fost revopsit complet.
#109 - 32 - 28.12.2020 (1).jpg (591.5 KB; downloaded 3169 times)
#109 - 32 - 28.12.2020 (2).jpg (573.2 KB; downloaded 3158 times)
#109 - 32 - 28.12.2020 (3).jpg (790.59 KB; downloaded 3188 times)
#109 - 32 - 28.12.2020 (4).jpg (565.36 KB; downloaded 3152 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
LucaTB
Aha.. Mulțumesc pentru informație. Există o șansă să revină și el în circulație?
Aha.. Mulțumesc pentru informație. Există o șansă să revină și el în circulație?
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Tom
Probabil e mult mai avariat, va dura mai mult reparatia, altfel il faceau pe el inainte.
Dar 322 sau 332 ce au patit? Au avut tamponari sau au "cazut" din cauze "naturale"?
Probabil e mult mai avariat, va dura mai mult reparatia, altfel il faceau pe el inainte.
Dar 322 sau 332 ce au patit? Au avut tamponari sau au "cazut" din cauze "naturale"?
- SirVlady
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options