Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-FAUR

1118 posts, 378999 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 80
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93M-FAUR georgica2704

S-a scris la rubrica de Accidente. Pe scurt, s-a blocat Dr Felix ( parcare neregulamentara),trei tramvaie de pe 46 au ramas captive insa al patrulea ,respectiv 213 nu mai putea sa intre, ca sa nu blocheze si liniile 24 si 45 , vagonul 213 s-a tranformat pe loc in 24.  :twisted:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR GPS

Da mersi, poate in câteva zile mai vedem si altceva la fel de frumos!

 


Re: V3A-93M-FAUR Victor92

241 - Titular pe linia 11. In cartierul Giulesti, aproape de statia "Copsa Mica".



 


Re: V3A-93M-FAUR stefan_br

199 a fost revopsit recent. Astazi era pe linia 8.
IMG_7489.jpg (231.88 KB; downloaded 3651 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

#219 defila în această seară cu pantograful său clasic prin 41. Așa e când nu îți ajung 39 de vagoane cu pantograf schunk, nu mai intră în discuție faptul că nu mai au patinele de grafit. Măcar Bucureștii Noi n-a mai permis pe 41 deloc clasice după accidentul grav din anul 2012, indiferent cât de prost ar fi stat cu parcul circulant...

Bd. Mărăști
219 - 41 - 07.06.2016.JPG (375.17 KB; downloaded 3511 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR shoppy

Cat timp nu ai grafit si nu circuli cu peste 50km/h nu prea are legatura nici pantograful nici catenara cu nimic, probabil masura de la BN tine mai mult de sistemul de franare si chestia cu pantograful a fost un efect neintentionat.

 


Re: V3A-93M-FAUR marian51

După care stiu eu intre pantograf si accidentul din pasajul Lujerului exista o legătură pt ca 110 care a oprit primul a avut probleme cu pantograful care era clasic.După ce au stabilit cauzele accidentului in 41 nu au mai fost lăsate vag.cu pantograf clasic.Sistemul de franare al celor trei vag. implicate in eveniment era de tip nou.

 


Re: V3A-93M-FAUR punmeister

Doar 300 avea sistem de franare H&K. 110 si 296 sunt V3Auri clasice.

 


Re: V3A-93M-FAUR marian51

Nu este adevarat sistemul de franare este H&K la toate cele trei vagoane.Asa cum am spus pantografele sunt diferite.Si la ora actuala circula vag. cu sistem de franare clasic pe linia 41,de exmplu ; 068,118,154,158.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR 133 313

Gabi23 wrote:
#219 defila în această seară cu pantograful său clasic prin 41.

Poi daca #076 e ocupat sa defileze prin 32...

 


Re: V3A-93M-FAUR shoppy

Asta cu pantograful e asa, un fel de prinde orbul scoate-i ochii, un tramvai se poate oprii aiurea dintr-o multitudine de motive, bine ca nu i-a sarit vreo siguranta ca venea vreun destept sa elimine sigurantele.

 


Re: V3A-93M-FAUR Alex12

Dupa mult timp de asteptat vagonul 304 a iesit in data de 16.06.2016 in traseu in linia 32.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR 133 313

Dedicatie fullsize.
IMG2731.jpg (614.46 KB; downloaded 5125 times)
IMG2732.jpg (694.99 KB; downloaded 5120 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR Victor92

Cateva imagini de astazi si de la mine cu 304 din diverse zone de pe traseu ... Asa cum a spus 133 313, tramvaiul a circulat pe linia 8.















 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 80
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430365 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use