Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 378999 views
📖 Pagination options
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
georgica2704
S-a scris la rubrica de Accidente. Pe scurt, s-a blocat Dr Felix ( parcare neregulamentara),trei tramvaie de pe 46 au ramas captive insa al patrulea ,respectiv 213 nu mai putea sa intre, ca sa nu blocheze si liniile 24 si 45 , vagonul 213 s-a tranformat pe loc in 24.
S-a scris la rubrica de Accidente. Pe scurt, s-a blocat Dr Felix ( parcare neregulamentara),trei tramvaie de pe 46 au ramas captive insa al patrulea ,respectiv 213 nu mai putea sa intre, ca sa nu blocheze si liniile 24 si 45 , vagonul 213 s-a tranformat pe loc in 24.
- GPS
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Victor92
241 - Titular pe linia 11. In cartierul Giulesti, aproape de statia "Copsa Mica".
241 - Titular pe linia 11. In cartierul Giulesti, aproape de statia "Copsa Mica".
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
stefan_br
199 a fost revopsit recent. Astazi era pe linia 8.
199 a fost revopsit recent. Astazi era pe linia 8.
IMG_7489.jpg (231.88 KB; downloaded 3651 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
#219 defila în această seară cu pantograful său clasic prin 41. Așa e când nu îți ajung 39 de vagoane cu pantograf schunk, nu mai intră în discuție faptul că nu mai au patinele de grafit. Măcar Bucureștii Noi n-a mai permis pe 41 deloc clasice după accidentul grav din anul 2012, indiferent cât de prost ar fi stat cu parcul circulant...
#219 defila în această seară cu pantograful său clasic prin 41. Așa e când nu îți ajung 39 de vagoane cu pantograf schunk, nu mai intră în discuție faptul că nu mai au patinele de grafit. Măcar Bucureștii Noi n-a mai permis pe 41 deloc clasice după accidentul grav din anul 2012, indiferent cât de prost ar fi stat cu parcul circulant...
Bd. Mărăști
219 - 41 - 07.06.2016.JPG (375.17 KB; downloaded 3511 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Cat timp nu ai grafit si nu circuli cu peste 50km/h nu prea are legatura nici pantograful nici catenara cu nimic, probabil masura de la BN tine mai mult de sistemul de franare si chestia cu pantograful a fost un efect neintentionat.
Cat timp nu ai grafit si nu circuli cu peste 50km/h nu prea are legatura nici pantograful nici catenara cu nimic, probabil masura de la BN tine mai mult de sistemul de franare si chestia cu pantograful a fost un efect neintentionat.
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
marian51
După care stiu eu intre pantograf si accidentul din pasajul Lujerului exista o legătură pt ca 110 care a oprit primul a avut probleme cu pantograful care era clasic.După ce au stabilit cauzele accidentului in 41 nu au mai fost lăsate vag.cu pantograf clasic.Sistemul de franare al celor trei vag. implicate in eveniment era de tip nou.
După care stiu eu intre pantograf si accidentul din pasajul Lujerului exista o legătură pt ca 110 care a oprit primul a avut probleme cu pantograful care era clasic.După ce au stabilit cauzele accidentului in 41 nu au mai fost lăsate vag.cu pantograf clasic.Sistemul de franare al celor trei vag. implicate in eveniment era de tip nou.
- punmeister
-
Posted:
-
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
marian51
Nu este adevarat sistemul de franare este H&K la toate cele trei vagoane.Asa cum am spus pantografele sunt diferite.Si la ora actuala circula vag. cu sistem de franare clasic pe linia 41,de exmplu ; 068,118,154,158.
Nu este adevarat sistemul de franare este H&K la toate cele trei vagoane.Asa cum am spus pantografele sunt diferite.Si la ora actuala circula vag. cu sistem de franare clasic pe linia 41,de exmplu ; 068,118,154,158.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
133 313
Poi daca #076 e ocupat sa defileze prin 32...
Gabi23 wrote:
#219 defila în această seară cu pantograful său clasic prin 41.
Poi daca #076 e ocupat sa defileze prin 32...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Asta cu pantograful e asa, un fel de prinde orbul scoate-i ochii, un tramvai se poate oprii aiurea dintr-o multitudine de motive, bine ca nu i-a sarit vreo siguranta ca venea vreun destept sa elimine sigurantele.
Asta cu pantograful e asa, un fel de prinde orbul scoate-i ochii, un tramvai se poate oprii aiurea dintr-o multitudine de motive, bine ca nu i-a sarit vreo siguranta ca venea vreun destept sa elimine sigurantele.
- Alex12
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Alex12
Dupa mult timp de asteptat vagonul 304 a iesit in data de 16.06.2016 in traseu in linia 32.
Dupa mult timp de asteptat vagonul 304 a iesit in data de 16.06.2016 in traseu in linia 32.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
133 313
Dedicatie fullsize.
Dedicatie fullsize.
IMG2731.jpg (614.46 KB; downloaded 5125 times)
IMG2732.jpg (694.99 KB; downloaded 5120 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Victor92
Cateva imagini de astazi si de la mine cu 304 din diverse zone de pe traseu ... Asa cum a spus 133 313, tramvaiul a circulat pe linia 8.
Cateva imagini de astazi si de la mine cu 304 din diverse zone de pe traseu ... Asa cum a spus 133 313, tramvaiul a circulat pe linia 8.
📖 Pagination options