Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara Băneasa - București

90 posts, 25856 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara Băneasa - București fl82

Daca trenurile care vin dinspre Bucuresti Nord si merg spre Constanta, care au oprire in statia Bucuresti-Baneasa, sunt primite la linia 1 inseamna ca intra la linie abatuta. Daca macazurile din care se ramifica linia 1 nu sunt macazuri cu viteza sporita in abatere atunci acele trenuri trebuie sa intre la linia 1 cu viteza de cel mult 30 km/h!
 Asa mai bine faceau peron si la linia II si acele trenuri nu mai trebuiau sa intre pe linie abatuta in Baneasa!

Daca stie cineva numerotarea si pozitionarea tuturor macazurilor, semnalelor de iesire, semnalelor de manevra si opritorilor ficsi din statia Bucuresti-Baneasa ar fi util de aflat!

 


Re: Gara Băneasa - București shoppy

Traficul de la depozitul de pe Jiului s-a intrerupt la inceputul anilor 90.
Traficul pe linia Baneasa - Grivita cu racordurile de la depozitul de combustibil de langa pasajul Carpati, Luxten(fost ElectroFar) si linia de pe strada Carpati spre Romexpo s-a mentinut pana la inceperea lucrarilor de modernizare a M800, inceputul anilor 2000.
Traficul de marfa de la rampa de descarcare a garii Baneasa si terminalul GPL Petrom s-au mentinut o vreme pe durata modernizarii M800 dar apoi a fost intrerupt. Tot atunci s-a modernizat si punctul de descarcare pentru CET Casa Presei Libere dar nu a fost folosit niciodata.
Linia de pe Tipografilor nu am vazut-o niciodata folosita, banuiesc ca pe acolo se aproviziona Casa Presei Libere cu hartie, publicatiile erau livrate zilnic la posta Garii de Nord sau la depozitul Postei de pe Giulesti si plecau cu vagoanele de posta.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Ce se aducea în depozitul de pe Jiului ? M800 a intrat în lucrări de modernizare în 2006.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Marți seară trecând prin zonă am văzut un marfar plin cu cărbune cu vagoane de culoare roșie DB, staționând în Băneasa și care venea de la Constanța.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Semnalul de aici era pentru firul Grivița-Băneasa ? Am citit că este un semnal luminos repetitor. Ce indică, liber, sau oprire înaintea semnalelor luminoase de la Ram. Pajura, sau înaintea celor de la Gara Băneasa ?

https://www.google.com/maps/@44.4729204, ... ntry=ttu

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

În filmuleț la minutul 11:19 e un semnal pe mijloc acela e pentru intrarea trenului pe racordul de Chitila ? Pe urmă la minutul 14:41 mai e un semnal pătrat repetitor (în plan îndepărtat, în dreptul locomotivei electrice) întors invers. Acela e pentru accesul trenurilor dinspre racordul de Chitila, în ramificația Pajura, spre Băneasa ?
De ce a oprit marfarul la minutul 12:25 ? Nu am văzut să fie un semnal roșu. Are cumva legătură cu faptul că era racordul de Chitila ocupat ?

https://www.youtube.com/watch?v=Uy8ia5SxNzg

Văd că pe Racordul de Chitila este un repetitor (Pozele 1 și 2). Acela este pus înaintea semnalelor de intrare în Halta Pajura ?
Poza 1.PNG (1.54 MB; downloaded 225 times)
Poza 2.PNG (387.94 KB; downloaded 225 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2248 forum members have written 417375 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use