Topic: Gara Băneasa - București
96 posts, 30726 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
shoppy
Vagoanele Uacs cu inscriptia EVS sunt ale GFR si vin de la fabrica de ciment din Medgidia, merg la betoniera Romcim de langa Splaiul Unirii, este singura betoniera care inca se aprovizioneaza pe CF pe care o stiu in zona, este prima data cand aud sa fi ajuns vagoanele in Baneasa, s-o fi intamplat ceva in Pentelimon - Bucuresti Sud.
https://www.google.ro/maps/@44.3935282,2 ... ntry=ttu
https://www.google.ro/maps/@44.3952697,2 ... ntry=ttu
Vagoanele Uacs cu inscriptia EVS sunt ale GFR si vin de la fabrica de ciment din Medgidia, merg la betoniera Romcim de langa Splaiul Unirii, este singura betoniera care inca se aprovizioneaza pe CF pe care o stiu in zona, este prima data cand aud sa fi ajuns vagoanele in Baneasa, s-o fi intamplat ceva in Pentelimon - Bucuresti Sud.
https://www.google.ro/maps/@44.3935282,2 ... ntry=ttu
https://www.google.ro/maps/@44.3952697,2 ... ntry=ttu
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
BMihai
Cred că totuși undeva garnitura asta mare se desface în bucăți mai mici.
În primul film la minutul 5:57 garnitura vine de la Constanța și se duce spre București cu 37 de vagoane. Văd că electrica este de la SERVTRANS.
https://www.youtube.com/watch?v=-xfig58j1fE
În al doilea film la minutul 12:31 apare un LDH GFR cu doar 12 din vagoane care vine dinspre M800 și se duce cu ele spre Gara București Sud și spre betonieră.
https://www.youtube.com/watch?v=hMZLqdE9pTk
În al treilea film apare un LDH GFR care se întoarce de pe M800 probabil dinspre București Sud spre Băneasa cu un număr mai mare de 23 de vagoane aproape de numărul de vagoane al garniturii mari din primul film și legate de vagoane cu cauciucuri auto. Minutul 3:50.
https://www.youtube.com/watch?v=B_8h3sFHJb4
În alt film se pare că garnitura mare pleacă mai departe din Băneasa. Minutul 27:30.
https://www.youtube.com/watch?v=9BkmNdqW7Es
Având în vedere cele două fimulețe cu LDH probabil garnitura se desface undeva în bucăți mai mici pentru manevre și apoi se reface în garnitura care pleacă spre fabrica din Jud. Constanța.
Mai apare garnitura mare chiar și în Chitila mergând spre București cu locomotivă diesel DA la minutul 5:38. Probabil disnpre M 901. Oare de ce și din acea direcție ? De acolo parcă vine de la Câmpulung care aparține altei firme de ciment care are alte vagoane de ciment și se duce probabil spre Gara Progresu.
https://www.youtube.com/watch?v=S3Jq3gSJYuc
Cred că totuși undeva garnitura asta mare se desface în bucăți mai mici.
În primul film la minutul 5:57 garnitura vine de la Constanța și se duce spre București cu 37 de vagoane. Văd că electrica este de la SERVTRANS.
https://www.youtube.com/watch?v=-xfig58j1fE
În al doilea film la minutul 12:31 apare un LDH GFR cu doar 12 din vagoane care vine dinspre M800 și se duce cu ele spre Gara București Sud și spre betonieră.
https://www.youtube.com/watch?v=hMZLqdE9pTk
În al treilea film apare un LDH GFR care se întoarce de pe M800 probabil dinspre București Sud spre Băneasa cu un număr mai mare de 23 de vagoane aproape de numărul de vagoane al garniturii mari din primul film și legate de vagoane cu cauciucuri auto. Minutul 3:50.
https://www.youtube.com/watch?v=B_8h3sFHJb4
În alt film se pare că garnitura mare pleacă mai departe din Băneasa. Minutul 27:30.
https://www.youtube.com/watch?v=9BkmNdqW7Es
Având în vedere cele două fimulețe cu LDH probabil garnitura se desface undeva în bucăți mai mici pentru manevre și apoi se reface în garnitura care pleacă spre fabrica din Jud. Constanța.
Mai apare garnitura mare chiar și în Chitila mergând spre București cu locomotivă diesel DA la minutul 5:38. Probabil disnpre M 901. Oare de ce și din acea direcție ? De acolo parcă vine de la Câmpulung care aparține altei firme de ciment care are alte vagoane de ciment și se duce probabil spre Gara Progresu.
https://www.youtube.com/watch?v=S3Jq3gSJYuc
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
BMihai
Astă seară la 20.30 era un marfar tot cu silozuri GATX parcă galbene.
Astă seară la 20.30 era un marfar tot cu silozuri GATX parcă galbene.
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
BMihai
Bună seara,
Care este legătura dintre Triaj și Gara Băneasa vă rog ?
Am găsit în topicul de mai jos, că s-ar fi dorit repararea semnalizării.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=4
Bună seara,
Care este legătura dintre Triaj și Gara Băneasa vă rog ?
Am găsit în topicul de mai jos, că s-ar fi dorit repararea semnalizării.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=4
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
shoppy
301M, linia de pe pasajul de peste K1, 2, 3 si M700 de la Carpati.
301M, linia de pe pasajul de peste K1, 2, 3 si M700 de la Carpati.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
fl82
Doua fotografii de pe Google Maps, cu cladirile statiei CFR Bucuresti-Baneasa:
-Prima poza: Cladirea in care se afla instalatia de centralizare electronica (CE) a statiei, biroul de miscare si probabil si sala de asteptare. A fost construita probabil prin 1977- 1978, cu ocazia electrificarii magistralei 800 si cu ocazia echiparii cu instalatie de centralizare electrodinamica (CED) a statiei Bucuresti-Baneasa.
In ce an a fost inlocuita instalatia CED cu instalatie CE in statia Bucuresti-Baneasa ?
-A doua poza: cladirea "garii prezidentiale", construita intre anii 1936- 1938. A fost construita dupa planurile arhitectului Duiliu Marcu, iar execuția a aparținut echipei condusă de inginerul Mihai Gheorghiu. Din pacate dupa 1990 a fost utilizata foarte rar de presedintii Romaniei.
Doua fotografii de pe Google Maps, cu cladirile statiei CFR Bucuresti-Baneasa:
-Prima poza: Cladirea in care se afla instalatia de centralizare electronica (CE) a statiei, biroul de miscare si probabil si sala de asteptare. A fost construita probabil prin 1977- 1978, cu ocazia electrificarii magistralei 800 si cu ocazia echiparii cu instalatie de centralizare electrodinamica (CED) a statiei Bucuresti-Baneasa.
In ce an a fost inlocuita instalatia CED cu instalatie CE in statia Bucuresti-Baneasa ?
-A doua poza: cladirea "garii prezidentiale", construita intre anii 1936- 1938. A fost construita dupa planurile arhitectului Duiliu Marcu, iar execuția a aparținut echipei condusă de inginerul Mihai Gheorghiu. Din pacate dupa 1990 a fost utilizata foarte rar de presedintii Romaniei.
Statia CFR Bucuresti- Baneasa, cladirea CE.jpg (42.3 KB; downloaded 1643 times)
Statia CFR Bucuresti- Baneasa, cladirea garii prezidentiale.jpg (44.82 KB; downloaded 1643 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
shoppy
Este un pic gresit, prima poza este doar cladirea de calatori, cladirea de semnalizare este mai spre bd Poligrafiei: https://www.google.com/maps/@44.4847067, ... ntry=ttu Semnalizarea s-a modernizat odata cu modernizarea lui M800.
Este un pic gresit, prima poza este doar cladirea de calatori, cladirea de semnalizare este mai spre bd Poligrafiei: https://www.google.com/maps/@44.4847067, ... ntry=ttu Semnalizarea s-a modernizat odata cu modernizarea lui M800.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
fl82
Multumesc pentru precizare! Am o rugaminte- ati putea salva (si posta pe site) o fotografie cu aceasta cladire de semnalizare ?
Multumesc pentru precizare! Am o rugaminte- ati putea salva (si posta pe site) o fotografie cu aceasta cladire de semnalizare ?
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
BMihai
Mai demult am precizat și eu ceva de o clădire care apare la Podul Poligrafiei și era din cărămidă. Cred că era pentru semnalizarea mecanică. Apare într-o carte, într-o poză din 1975. Tot în acea carte, în altă poză puțin mai nouă apare un tren de electrificare cu locomotivă cu aburi seria 50.
Clădirea de cărămidă e aici printre pomi:
https://www.google.com/maps/@44.4830487, ... ntry=ttu
Cred că era vechea clădire utilizată înainte de cea pe care a arătat-o shoppy mai sus.
Mai demult am precizat și eu ceva de o clădire care apare la Podul Poligrafiei și era din cărămidă. Cred că era pentru semnalizarea mecanică. Apare într-o carte, într-o poză din 1975. Tot în acea carte, în altă poză puțin mai nouă apare un tren de electrificare cu locomotivă cu aburi seria 50.
Clădirea de cărămidă e aici printre pomi:
https://www.google.com/maps/@44.4830487, ... ntry=ttu
Cred că era vechea clădire utilizată înainte de cea pe care a arătat-o shoppy mai sus.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
shoppy
Initial pe semnalizare mecanica pentru o gara aveai 3 oameni, cate unul in fiecare capat intr-o cabina de semnalizare pentru semnalizarea din acel capat si seful de gara care ii coordona din cladirea garii de la mijloc. Teoretic exista cabina si in capatul celalalt, este cladirea aceasta patrata din capatul garii prezidentiale https://www.google.ro/maps/@44.4857923,2 ... ntry=ttu
Initial pe semnalizare mecanica pentru o gara aveai 3 oameni, cate unul in fiecare capat intr-o cabina de semnalizare pentru semnalizarea din acel capat si seful de gara care ii coordona din cladirea garii de la mijloc. Teoretic exista cabina si in capatul celalalt, este cladirea aceasta patrata din capatul garii prezidentiale https://www.google.ro/maps/@44.4857923,2 ... ntry=ttu
- fl82
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
fl82
O schita (sper sa fie corecta) cu toate liniile care existau in 1990 in statia CFR Bucuresti- Baneasa , inclusiv toate liniile industriale care erau racordate la aceasta statie.
Schita am facut-o cu ajutor wikimapia, google earth, google maps si a fotografiilor pe care le-am gasit cu aceasta statie. Din pacate nu am putut afla si numerotarea macazurilor.
O schita (sper sa fie corecta) cu toate liniile care existau in 1990 in statia CFR Bucuresti- Baneasa , inclusiv toate liniile industriale care erau racordate la aceasta statie.
Schita am facut-o cu ajutor wikimapia, google earth, google maps si a fotografiilor pe care le-am gasit cu aceasta statie. Din pacate nu am putut afla si numerotarea macazurilor.
Statia Bucuresti-Baneasa in 1990- schita.png (68.91 KB; downloaded 1375 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
shoppy
Unele linii le-ai numerotat cu cifre romane si altele cu arabe.
Linia de pe Tipografilor trece pe sub cabina de semnalizare, vezi ca ai in Google Earth poze din 2000 unde se vede asta si liniile de garare de la cabina 1.
Strazile Tipografilor si Piata Gara Baneasa se unesc si intra in Soseaua Bucuresti - Ploiesti in acelasi loc.
Pasajul Tipografiei este singurul pasaj comun CF + sosea din Bucuresti, poate ar trebui figurata si strada Baiculesti pe pasaj.
Poate ar trebui figurate si trecerile la nivel ale liniei industriale cu strazile Baiculesti si bulevardul Poligrafiei.
Unele linii le-ai numerotat cu cifre romane si altele cu arabe.
Linia de pe Tipografilor trece pe sub cabina de semnalizare, vezi ca ai in Google Earth poze din 2000 unde se vede asta si liniile de garare de la cabina 1.
Strazile Tipografilor si Piata Gara Baneasa se unesc si intra in Soseaua Bucuresti - Ploiesti in acelasi loc.
Pasajul Tipografiei este singurul pasaj comun CF + sosea din Bucuresti, poate ar trebui figurata si strada Baiculesti pe pasaj.
Poate ar trebui figurate si trecerile la nivel ale liniei industriale cu strazile Baiculesti si bulevardul Poligrafiei.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
fl82
Liniile directe din statii sunt numerotate cu cifre romane iar liniile abatute sunt numerotate cu cifre arabe.
Ciudat este faptul ca in statia Bucuresti- Baneasa nu exista peron la linia II, desi este linie directa! Unele trenuri IR care pleacadin Bucuresti Nord spre Constanta opresc si in statia Bucuresti- Baneasa si cred ca sunt primite la linia II (asa ar fi logic)! Daca cineva ar vrea sa coboare din acele trenuri sau sa urce in acele trenuri in in statia Bucuresti- Baneasa, nefiind peron la linia II, cum ar putea face acest lucru ?!
Ar fi interesant de aflat pana in ce an au fost utilizate liniile industriale racordate la statia CFR Bucuresti-Baneasa:
-Linia care merge paralel cu strada Tipografilor si deservea rampa de incarcare a "Casei Presei Libere" (acolo cred ca se incarcau acele vagoane de posta cu ziare si reviste, care erau transportate si difuzate/vandute in tara prin reteaua fostei "Rodipet");
-Linia industriala pentru CET "Casa Presei Libere". Acolo se descarcau cred vagoane-cisterna cu pacura, care alimenta acel CET
-Linia industriala care traversa strada Baiculesti, apoi mergea paralel cu Bdul. Poligrafiei, trecand pe langa "caminele Poligrafiei" si in aceea zona era un macaz, de unde se ramificau doua linii:
-Una traversa Bdul. Poligrafiei, traversa strada Dridu si mergea oarecum paralel cu strada Jiului, pentru a deservi unele depozite si fabrica de panificatie "Pajura"
-Cealalta linie merge in continuare paralel cu Bdul. Poligrafiei, traversa Intrarea Straulesti (prin fata "Liceului Tehnic Media") apoi mergea paralel cu Intrarea Straulesti si deservea mai multe obiective: o rampa, un depozit de lemne, o statie de incarcare cu GPL a buteliilor si in final depozitul "PECO/Petrom".
Liniile directe din statii sunt numerotate cu cifre romane iar liniile abatute sunt numerotate cu cifre arabe.
Ciudat este faptul ca in statia Bucuresti- Baneasa nu exista peron la linia II, desi este linie directa! Unele trenuri IR care pleacadin Bucuresti Nord spre Constanta opresc si in statia Bucuresti- Baneasa si cred ca sunt primite la linia II (asa ar fi logic)! Daca cineva ar vrea sa coboare din acele trenuri sau sa urce in acele trenuri in in statia Bucuresti- Baneasa, nefiind peron la linia II, cum ar putea face acest lucru ?!
Ar fi interesant de aflat pana in ce an au fost utilizate liniile industriale racordate la statia CFR Bucuresti-Baneasa:
-Linia care merge paralel cu strada Tipografilor si deservea rampa de incarcare a "Casei Presei Libere" (acolo cred ca se incarcau acele vagoane de posta cu ziare si reviste, care erau transportate si difuzate/vandute in tara prin reteaua fostei "Rodipet");
-Linia industriala pentru CET "Casa Presei Libere". Acolo se descarcau cred vagoane-cisterna cu pacura, care alimenta acel CET
-Linia industriala care traversa strada Baiculesti, apoi mergea paralel cu Bdul. Poligrafiei, trecand pe langa "caminele Poligrafiei" si in aceea zona era un macaz, de unde se ramificau doua linii:
-Una traversa Bdul. Poligrafiei, traversa strada Dridu si mergea oarecum paralel cu strada Jiului, pentru a deservi unele depozite si fabrica de panificatie "Pajura"
-Cealalta linie merge in continuare paralel cu Bdul. Poligrafiei, traversa Intrarea Straulesti (prin fata "Liceului Tehnic Media") apoi mergea paralel cu Intrarea Straulesti si deservea mai multe obiective: o rampa, un depozit de lemne, o statie de incarcare cu GPL a buteliilor si in final depozitul "PECO/Petrom".
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Gara Băneasa - București
BGP2597
Sunt multe stații pe magistrale fără peron la linia directă. Trenurile de călători spre CT care opresc în Băneasa intră în mod evident la linia 1, nu sunt garate la o linie fără peron.
Sunt multe stații pe magistrale fără peron la linia directă. Trenurile de călători spre CT care opresc în Băneasa intră în mod evident la linia 1, nu sunt garate la o linie fără peron.
📖 Pagination options