Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1714 posts, 366562 views
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 123
 
 

📖 Pagination options

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

Guru nu va fi de acord cu solutia.Pe pariu.  :lol:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Pai nici eu nu as vrea sa vad astfel de 'inventii' in zona centrala.

 



Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

133 313 wrote:
Intr-un oras cu multe masini... am trecut tramvaiul in subteran. Si... cu ce oxigenam calatorii? Cu niste aer aspirat de sub roata masinii...
Asa ma apuca o scarba mai nou cand vad chestii gen "lauda-ma in gura" despre nemti...
"De fapt e obsesia institutiilor grija pesntru om"? Arhitectul asta sper ca nu e un fel de Goldmund care s-a dus la nemti sa le supradimensioneze statica. Ca asa, cu ajutorul romanilor, s-ar explica niste sasiuri prea grele pentru falswagen care necesita motorizari puternice si incapabile sa treaca omologarea decat prin... masluire.
P.S. Foame mare la pro. Dar poa' sa se dea Germania cu posteriorul de caldaram cu propaganda, ca daca nu isi pune cenusa in cap pentru... stie ea ce...  au reusit sa-i supere pana si pe americani... Cand exista o problema in partidele locale, nationale exista probleme si in partidele europene la care sunt afiliate. Si ar face bine sa-si vina in fire, de aplaudaci ne-am saturat de pe vremea ailalta. Cu atat mai mult de unii care s-au trezit aplaudaci pentru altii. Bleah.
P.S. Cu masinile mai moale moncher, pilitura de tramvai e grea, sta locului, rubberul de la anvelope mai putin. Prin Bucuresti avem o problema mare cu rubberul din aer, pe langa uleiul de motor ars in cantitati intolerabile si toate gazele de ardere obisnuite, eu care circul mult aternativ si imi trec mana prin par cand ajung la destinatie pot sa-ti spun ca... nu miroase a bine.


da, ai dreptate, eu traiesc in Germania inca de la inceputul anilor '80 si nu m-as mai intoarce definitiv in tara nici pentru un post de ministru pentru ca as avea de-a face cu multi oameni neinformati, rautaciosi.

Acum, imagini cu Düsseldorf, nu, din Köln cu o statie de tramvai subteran:
http://images.google.de/imgres?imgurl=h...7&biw=1662

Daca in trecut nu plecam urechea la "straini", nu am fi avut in capitala nici cladirea CEC si nici Parcul Cismigiu, iar prin influenta arhitectilor care au studiat in Occident, nu am fi avut  mai nimic din arhitectura de calitate a vechiului Bucuresti.
Da, de la comunisti avem o arhitectura tipic "romaneasca"(adica stalinista), cartierele muncitoresti
Si da, germanul roman are mare dreptate cand vorbeste despre eliberarea orasului de traficul personal prin....transportul in comn de calatori - doar nu este greu de inteles. Tu poti merge si cu masina electrica(daca ai multi bani - in Romania este aproape o acuzatie!), astfel ocupi strada inutil, electric, sau nu, tot colaps se numeste, frate.
Dezvoltarea rapida a Metrorex este o cerinta sine qua non pentru a stopa haosul din Bucuresti - altii au descoperit roata de mult, asta a spus germanul roman.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Iti multumesc 133 313 pentru ca nemultumirea ta m-a facut sa urmaresc si eu reportajul despre Germania de la ProTV.
De ce nu au aratat Hamburg?? Acela este un oras de vis, arhitectura de vis, un oras cu o populatie cat a Bucurestiului, dar intins pe 755kmp(Bucuresti: 228kmp).

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Goldmund wrote:
eu traiesc in Germania inca de la inceputul anilor '80 si nu m-as mai intoarce definitiv in tara nici pentru un post de ministru pentru ca as avea de-a face cu multi oameni neinformati, rautaciosi.

Trist, dar adevarat....
Goldmund wrote:
Daca in trecut nu plecam urechea la "straini", nu am fi avut in capitala nici cladirea CEC si nici Parcul Cismigiu, iar prin influenta arhitectilor care au studiat in Occident, nu am fi avut  mai nimic din arhitectura de calitate a vechiului Bucuresti.
Da, de la comunisti avem o arhitectura tipic "romaneasca"(adica stalinista), cartierele muncitoresti

:bere:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

Aici nu sunt de acord cu tine...Cartierele  Balta Alba / Dr. Taberei chiar imi plac... Cu un plus pentru Balta Alba. E cu o clasa peste Dr. Taberei. Nu va legati de constructia metroului, la o adica si Balta Alba are 5  statii de metrou ( in zona "urbana" ) si 3 in zona "industriala".

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Colegu' Goldmund traieste din vise...  :twisted: E misto ca-si permite, noi n-avem luxul asta.  :lol:
La ce sa te intorci colegu', ca noi in Romania doar ce am trecut (nu tocmai cu brio) prin nationalizarea imm-urilor 2010-2012. Ce e aia? Pai sa explicam pentru cine nu era pe faza la moment, a venit (inca) un guvern si a zis ca sa faca austeritate ca n-are bani sa fur... pardon, sa dea salariile alea mari ca-n vest. Si a facut austeritate si a bagat imm-urile in faliment, fortandu-le practic sa dea toate mijloacele de productie si de prestare pe mai nimic... firmelor de partid care le-au licitat de unde erau amanetate de imm-uri, pe la banci, pe la ifn-uri... Ramanand sa se angajeze si imm-istii tot pe la firmele de partid, in conditii de sclavie pe fata. Numai ca... mumu, imm-istii s-au exportat in diaspora, rather like you. Si i-au lasat sa exploateze mijloacele "nationalizate"... ad labam. :lol:
P.S. Pentru sme(n)cheria asta... "sistemul" a incaltat-o si cu generatia de dupa matale.  :twisted: Nu doar matale ai terminat-o cu Romania you see. Dar cu Nemtia tot nu ma imprietenesc, caci au una din stampilele de pe "noua nationalizare" de la noi si... vor fi taxati pentru asta, rest assured.  :twisted:
P.S. E bine ca matale ai putut "sa evadezi" in 1980. Uite ai mei (parintii) n-au avut sansa asta, de fapt sunt putini cei care au avut-o... si aveau niste statuturi aparte... :|  Dar nu-i bai, n-am intarziat decat cu o generatie.  :lol: Nici nu-ti imaginezi cum am scapat so narrowly, am amanat doua decizii din 2009 pe 2010 si practic m-am salvat in ultima secunda de la o soarta... teribila, pe care o au in momentul asta sute de mii de conationali, unii din ei macerati de rotile metroului asta Bucurestean amarat, ca si ei.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

TibiV wrote:
:bere:

:bere:

andrei11,
aceste cartiere sunt o solutie "de moment" a comunismului, netinand cont acum de "frumoasa lor estetica"  inexistenta, ci de facilitatile pe care le ofera (confort ?):
aproape de centrul orasului
legaturile bune cu orasul
parcuri noi create
Crede-ma, am adus cativa oameni din Stuttgart in Bucuresti(nici nu stiau mare lucru de capitala Romaniei). La toti le place orasul, zona de nord, orasul interbelic(inclusiv Magheru), mai nou,  centrul vechi. Cand ii duc prin cartiere(mama, fratele, cunoscuti, prieteni) imi spun (unii in Germania, altii pe loc) ca partea cu blocurile socialiste nu le-a placut, etc..Au o expresie folosita si pentru arhitectura "noua" din RDG, "Plattenbau" - ceva de genul cartiere din prefabricate, arhitectura ieftina din DDR.
Sunt convins ca e normal sa traiesti in acele blocuri, cred ca e normal sa-ti placa, dar cei din vest Germania si nordul Europei gandesc asa si nu vor spune vreodata ca e ceva de ....vizitat.

Ce ma mira pe mine si chiar ca nu inteleg este cum este posibil ca dupa 2010 sa spunem, peste tot se construiesc blocuri de 10 etaje(care rar intrunesc functiunile estetice si moderne ale blocurilor din vest), chiar si pe camp(v. la Rosu-Chiajna), care nici macar nu dispun de un bulevard modern, lat , ca pe timpul comunismului, ...nu mai vorbesc despre lipsa transportului in comun(v. Cosmopolis sau Greenfield Residence) Practic ii sacrifici sa mearga in oras doar cu masina mica...Si nu s-a saturat lumea de blocuri uriase?!? As dori sa vad si un cartier-gradina nou ,cu un bulevard nou (lat), cu blocuri de 3 etaje, cu trotuare generoase pline de zona verde(intre trotuar si strada), asta e dorinta mea acum.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

E terenul foarte speculat. Asa ca constructorii cumpara teren putin si trantesc blocuri, ca scot suprafata utila mai mare. De ce e terenul ultra-mega-giga speculat in Romania desi oamenii pleaca in  :twisted: i? Beats me. Dar avem totusi banuieli:
1. Acolo in supraevaluarea aia s-au spalat spagi.
2. Chiar sunt prosti cu spume, cu 8-10 clase care pot sa creada ca ala e pretul si s-au imprumutat pe mai multi ani decat or sa traiasca efectiv ca sa dea o caruta de bani pe niste cosmelii pe care altii efectiv le-au furat cu acte false (aici la faza asta nemtii le au...  :twisted: ) sau le-au primit moka spaga sau i-a cadoritsit statul cu ele pe degeaba cine stie din ce motiv/merit.  :lol:
3. Autoritatile nu se sichisesc cu infrastructura si prostovanii "dezvoltatori" in loc sa dea banii pe un cablu si o teava in plus prefera sa se alipeasca mereu la o infrastructura de utilitati deja cam subdimensionata, pentru ca si autorizatiile in sine pentru infrastructura noua si daca o faci pe banii tai se impotmolesc in birocratie si spagi.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

133 313,
ultimele explicatii chiar le-am inteles si presupun ca reprezinta adevarul.
DNA(care ar trebui pastrat asa cum este astazi - atentie ce doreste parlamentul neiubit!) are muuuult de facut in aceasta tara...

Am urmarit si reportajul din Wuppertal pus de misterr in care s-a strecurat o greseala:
tramvaiul suspendat(Schwebebahn) nu a fost construit in "anii '70" cum s-a zis in reportajul romanesc, ci ceva mai devreme, exact in anul 1901!!
Dovada:
http://www.briefmarken-versand-welt.de/...chwebebahn
un timbru care comemoreaza 100 de ani, emis in anul 2001.
Wuppertal este un oras compus din Wupper, adica raul care curge prin localitate si Tal care inseamna vale, valea unui rau.
Ideea tramvaiului suspendat a fost ca deasupra raului Wupper sa poata trece un mijloc de transport in comun...
Orasul este destul de sarac acum, cand industria siderurgica trece prin criza de ceva decenii, urbea descoperind alte activitati industriale, insa somajul  ramane destul de mare(cunosc asta de la prieteni pe care ii am intr-o localitate vecina). Aceste investitii in centrul orasului aduc un nou suflu economic - da, solutii exista chiar si acolo unde industria nu mai e ce a fost odata.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Io tot n-am inteles care e problema tramvaiului de trebuie sa fie suspendat sau ingropat si nu la sol, unde sa mai aiba si prioritate. Ca nu fumega.
P.S. Repet pentru a 1001-a orara, nu va ganditi la copypaste ca nu merge, Bucurestiul are o problema seismica spre deosebire de majoritatea capitalelor europene. Orice chestie atarnata, agatata, suspendata ne costa mult mai mult ca pe altii din cauza asta.
P.S. Cut the crap. Germania  e cu parafa pe ce am spus io mai sus, de au ajuns mijloacele imm-urilor la firmele de partid pe nimica toata, printr-o actiune guvernamentala terorista pentru democratie, demna de comunism. Si daca faci pe prostu' ca "nu intelegi" nu-i nimic, o sa urmeze niste explicitari si pentru bebe cand nu se va mai putea acoperi mizeria. Dupa alegeri.  :twisted: Cu oamenii care iti zambesc in fata si te torpileaza pe la spate, precum nemtii... nu negociam.
P.S. Aia ce stii tu este DIICOT, nu DNA. Pentru ca trebuie sa se ajunga la criminalitatea organizata international nu doar national pentru a se rezolva probelmele de la noi create cu spate si sprijin din afara.  :twisted:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

http://www.agerpres.ro/social/2016/05/26/cele-14-poduri-si-pasaje-din-bucuresti-revin-la-administratia-strazilor-18-59-06

Cele 14 poduri și pasaje din Capitală vor reveni la Administrația Străzilor, deoarece Municipalitatea nu are o structură care să se ocupe de întreținerea lor, iar licitația pentru atribuirea acestor lucrări nu a putut fi finalizată.

Astfel, consilierii generali ai Capitalei au adoptat, joi, o hotărâre în baza căreia se abrogă hotărârea CGMB nr. 56/27.03.2014 privind efectuarea operațiunilor de salubrizare și întreținere a unor poduri și pasaje pe raza Municipiului București.

"La propunerea fostului primar general, noi am aprobat ca toate cele 14 pasaje și poduri din București să fie luate de la Administrația Străzilor, trecute la Municipalitate, urmând să aibă loc o licitație publică privind salubrizarea și întreținerea acestor pasaje. A existat o licitație publică la care nu s-a reușit adjudecarea. Deci,în acest moment, cele 12 pasaje nu sunt administrate de nimeni, pentru că Municipalitatea nu are o structură care să facă acest lucru. Orice eveniment care poate apărea poate crea probleme pentru traficul din București", a explicat consilierul general Mircea Raicu în cadrul ședinței.

Din expunerea de motive a proiectului reiese că, între anii 2014-2015, Direcția Utilități Publice a derulat procedura de licitație publică deschisă privind atribuirea unui acord-cadru pentru Servicii de curățare și întreținere pentru pasaje și poduri rutiere din Municipiul București, care nu a putut fi finalizată. Singurul ofertant, SC Compania Romprest Service SA, nu a îndeplinit condițiile pentru adjudecarea licitației. Pe de altă parte, conform OG 21/2002, consiliile locale au obligația să asigure: repararea și întreținerea străzilor, a drumurilor comunale, podurilor, modernizarea drumurilor existente.

"Ținând cont că, până în prezent, în cadrul Direcției Utilități Publice nu a fost creată o structură cu atribuții specifice și nici nu a fost identificat personal de specialitate, care să primească sarcini suplimentare, nu au fost duse la îndeplinire prevederile HCGMB 56/2014 privind efectuarea operațiunilor de salubrizare și întreținere a unor poduri și pasaje pe raza Municipiului București, iar operațiunile pentru salubrizarea, întreținerea podurilor și a pasajelor rutiere se regăsesc în Regulamentul de organizare și funcționare al Administrației Străzilor, considerăm că este necesar, față de cele mai sus, abrogarea acestei hotărâri", se arată în expunerea de motive.

Potrivit raportului de specialitate, Administrația Străzilor, conform regulamentului de organizare și funcționare și prin personalul de care dispune, poate duce la îndeplinire obligațiile din OG 21/2002, nemaifiind necesară HCGMB 56/2014.

 


Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2246 forum members have written 417111 posts in 5193 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use