Topic: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
1672 posts, 341444 views
📖 Pagination options
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: News
Costin
Acesta e topic de stiri, nu de pareri. Iar limita offtopicului a fost (din nou) intrecuta. O sa fac curat, nu inainte de a'l instiinta pe mradulescu de a patra plangere pe care am primit'o la adresa lui. De'aici incolo, administratorii decid, eu nu iau masuri la nivelul utilizatorilor...
Acesta e topic de stiri, nu de pareri. Iar limita offtopicului a fost (din nou) intrecuta. O sa fac curat, nu inainte de a'l instiinta pe mradulescu de a patra plangere pe care am primit'o la adresa lui. De'aici incolo, administratorii decid, eu nu iau masuri la nivelul utilizatorilor...
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: News
mradulescu
Nu mi-ai raspuns la primul mesaj - legat de avertismente...
Eu n-am aflat de cele trei (acum 4 plangeri).. decat ca statistica...
Nu ti se pare normal sa ma avertizezi si pe mine, inainte de ma "pedepsi"?
Adica sa stiu si eu (eventual cine) dar mai ales, DE CE s-a plans?
As fi vrut sa-ti trimit un PM, dar nu s-a activat inca, asa ca sunt nevoit sa postez in public...
cos wrote:
Acesta e topic de stiri, nu de pareri. Iar limita offtopicului a fost (din nou) intrecuta. O sa fac curat, nu inainte de a'l instiinta pe mradulescu de a patra plangere pe care am primit'o la adresa lui. De'aici incolo, administratorii decid, eu nu iau masuri la nivelul utilizatorilor...
Nu mi-ai raspuns la primul mesaj - legat de avertismente...
Eu n-am aflat de cele trei (acum 4 plangeri).. decat ca statistica...
Nu ti se pare normal sa ma avertizezi si pe mine, inainte de ma "pedepsi"?
Adica sa stiu si eu (eventual cine) dar mai ales, DE CE s-a plans?
As fi vrut sa-ti trimit un PM, dar nu s-a activat inca, asa ca sunt nevoit sa postez in public...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
subway guru
http://www.realitatea.net/tramvaiele-ar ... 41633.html
TRAMVAIELE ar putea avea o protecţie automată. Solicitarea vine după accidentul produs pe linia 41
Asociaţia Industriei Feroviare (AIF) solicită Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), dar şi celorlalţi operatori de tramvai din ţară, să evalueze şi să identifice soluţiile pentru introducerea unor sisteme de dispecerat al traficului şi de protecţie automată a tramvaielor.
Potrivit unui comunicat remis vineri MEDIAFAX, AIF cere operatorilor de tramvai şi adoptarea unor proceduri de investigare şi evaluare tehnică a cauzelor incidentelor care să permită eliminarea surselor acestora.
Solicitările vin după accidentul produs joi pe linia 41 din Capitală, în care au fost implicate trei tramvaie. În urma accidentului au fost rănite 92 de persoane, potrivit Brigăzii Rutiere.
"Evenimentul de la Bucureşti ne arată faptul că în condiţiile unui sistem de metrou uşor sau tramvai rapid, vechile proceduri de gestionare a traficului sunt depăşite, iar experienţa reţelelor similare din ţările din vest trebuie importată şi în cazurile din România. Lipsa unui sistem de gestionare a siguranţei traficului a împiedicat până în acest moment RATB să identifice problemele şi respectiv soluţiile de rezolvare a acestora", se mai arată în comunicatul AIF.
În opinia celor de la AIF, accidentul înregistrat de RATB în pasajul Lujerului constituie o provocare pentru creşterea gradului de siguranţă şi crearea premiselor pentru construirea şi dezvoltarea unor reţele de tramvai rapid, modern şi de mare capacitate.
Trei tramvaie ale liniei 41 au fost implicate, joi dimineaţă, într-un accident, în pasajul Lujerului din Capitală, pe sensul spre Piaţa Presei Libere. Potrivit reprezentanţilor RATB, unul dintre tramvaie a rămas defect pe linie, al doilea a oprit la timp în spatele primului, însă cel de-al treilea nu a reuşit să frâneze şi le-a lovit pe celelalte două.
http://www.realitatea.net/tramvaiele-ar ... 41633.html
TRAMVAIELE ar putea avea o protecţie automată. Solicitarea vine după accidentul produs pe linia 41
Asociaţia Industriei Feroviare (AIF) solicită Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), dar şi celorlalţi operatori de tramvai din ţară, să evalueze şi să identifice soluţiile pentru introducerea unor sisteme de dispecerat al traficului şi de protecţie automată a tramvaielor.
Potrivit unui comunicat remis vineri MEDIAFAX, AIF cere operatorilor de tramvai şi adoptarea unor proceduri de investigare şi evaluare tehnică a cauzelor incidentelor care să permită eliminarea surselor acestora.
Solicitările vin după accidentul produs joi pe linia 41 din Capitală, în care au fost implicate trei tramvaie. În urma accidentului au fost rănite 92 de persoane, potrivit Brigăzii Rutiere.
"Evenimentul de la Bucureşti ne arată faptul că în condiţiile unui sistem de metrou uşor sau tramvai rapid, vechile proceduri de gestionare a traficului sunt depăşite, iar experienţa reţelelor similare din ţările din vest trebuie importată şi în cazurile din România. Lipsa unui sistem de gestionare a siguranţei traficului a împiedicat până în acest moment RATB să identifice problemele şi respectiv soluţiile de rezolvare a acestora", se mai arată în comunicatul AIF.
În opinia celor de la AIF, accidentul înregistrat de RATB în pasajul Lujerului constituie o provocare pentru creşterea gradului de siguranţă şi crearea premiselor pentru construirea şi dezvoltarea unor reţele de tramvai rapid, modern şi de mare capacitate.
Trei tramvaie ale liniei 41 au fost implicate, joi dimineaţă, într-un accident, în pasajul Lujerului din Capitală, pe sensul spre Piaţa Presei Libere. Potrivit reprezentanţilor RATB, unul dintre tramvaie a rămas defect pe linie, al doilea a oprit la timp în spatele primului, însă cel de-al treilea nu a reuşit să frâneze şi le-a lovit pe celelalte două.
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: News
Buzescu
http://www.realitatea.net/tramvaiele-ar ... 41633.html
tramvaiele-ar-putea-avea-o-protectie-automata-solicitarea-vine-dupa-accidentul-produs-pe-linia-41
http://www.realitatea.net/tramvaiele-ar ... 41633.html
tramvaiele-ar-putea-avea-o-protectie-automata-solicitarea-vine-dupa-accidentul-produs-pe-linia-41
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
http://b365.ro/news/ratb-co ... oana-foto/
Silviu Prigoană promite transport gratuit de suprafață pentru toată lumea, dacă va fi ales primar. Firește, cel mai bun loc pentru a face reclamă acestei promisiuni sunt chiar autobuzele RATB.
50 de autobuze au fost colantate cu mesajele candidatului Prigoană, arată un răspuns al RATB la solicitarea B365.ro. Conform Regiei, “Nu există reglementări care să interzica în mod expres publicitatea electorală pe mijloacele de transport public”, iar alți candidați nu ar fi solicitat RATB astfel de reclame, arată responsabilii Regiei.
Contractul este încheiat între RATB şi Pink Hut SRL. Valoarea contractului este de 7.125 euro + TVA, conform tarifelor stabilite în baza Hotărârii Consiliului de Administraţie al RATB nr. 4/06.04.2011.
Regia este condusă de un PDL-ist, Viorel Popescu, membru al organizației PDL Sector 4.
http://b365.ro/news/ratb-co ... oana-foto/
Silviu Prigoană promite transport gratuit de suprafață pentru toată lumea, dacă va fi ales primar. Firește, cel mai bun loc pentru a face reclamă acestei promisiuni sunt chiar autobuzele RATB.
50 de autobuze au fost colantate cu mesajele candidatului Prigoană, arată un răspuns al RATB la solicitarea B365.ro. Conform Regiei, “Nu există reglementări care să interzica în mod expres publicitatea electorală pe mijloacele de transport public”, iar alți candidați nu ar fi solicitat RATB astfel de reclame, arată responsabilii Regiei.
Contractul este încheiat între RATB şi Pink Hut SRL. Valoarea contractului este de 7.125 euro + TVA, conform tarifelor stabilite în baza Hotărârii Consiliului de Administraţie al RATB nr. 4/06.04.2011.
Regia este condusă de un PDL-ist, Viorel Popescu, membru al organizației PDL Sector 4.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
7.125 euro + TVA la 50 autobuze, nu era vreo 1000 euro de autobuz, si 500 si tot e putin cat au luat, medie 147 euro/ autobuz ?

Ma rog, oricum degeaba se agita, stim toti cine o sa iasa
7.125 euro + TVA la 50 autobuze, nu era vreo 1000 euro de autobuz, si 500 si tot e putin cat au luat, medie 147 euro/ autobuz ?


Ma rog, oricum degeaba se agita, stim toti cine o sa iasa

- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
Din pacate, Oprescu, ca si intregul lui program mistocaresc postat azi in alt topic, este o caricatura incalificabila, si va continua acelasi lucru: sa arunce bani multi pe chestii inutile si sa nu se raporteze la nevoile elementare ale orasului (investitii in transportul in comun, parcuri, benzi de biciclete si separate pentru transp.in comun, eliminarea maidanezilor din oras etc.).
Cine il voteaza, isi merita soarta.
Din pacate, Oprescu, ca si intregul lui program mistocaresc postat azi in alt topic, este o caricatura incalificabila, si va continua acelasi lucru: sa arunce bani multi pe chestii inutile si sa nu se raporteze la nevoile elementare ale orasului (investitii in transportul in comun, parcuri, benzi de biciclete si separate pentru transp.in comun, eliminarea maidanezilor din oras etc.).
Cine il voteaza, isi merita soarta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Prigoană are în spate un partid bogat, aflat la putere până nu de mult. Are la îndemână şi RATB-ul şi Metrorexul, d-aia pe Citaro-uri şi pe stâlpii de metrou e moaca lui. Are şi bani ca să plătească persoane să îi pună afişe şi să stea la acele corturi amplasate prin oraş.
Oprescu a moştenit maşinăria de propagandă de la PCR. Nu are nevoie de buget mare, are răspândacii lui şi reţelele de administratori de bloc, preoţi şi alte persoane cu priză mare la pensionari, pe ale căror voturi se şi bazează.
Restul nu au nimic... Nicuşor Dan, de exemplu, are doar o mână de voluntari (deci voluntari, nu plătiţi), care îşi printeză afişele pe banii lor.
Prigoană are în spate un partid bogat, aflat la putere până nu de mult. Are la îndemână şi RATB-ul şi Metrorexul, d-aia pe Citaro-uri şi pe stâlpii de metrou e moaca lui. Are şi bani ca să plătească persoane să îi pună afişe şi să stea la acele corturi amplasate prin oraş.
Oprescu a moştenit maşinăria de propagandă de la PCR. Nu are nevoie de buget mare, are răspândacii lui şi reţelele de administratori de bloc, preoţi şi alte persoane cu priză mare la pensionari, pe ale căror voturi se şi bazează.
Restul nu au nimic... Nicuşor Dan, de exemplu, are doar o mână de voluntari (deci voluntari, nu plătiţi), care îşi printeză afişele pe banii lor.
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
Tocmai din aceste triste motive Oprescu o sa castige (este foarte cunoscut faptul ca pensionarii sunt cei mai fideli alegatori), Prigoana o sa iasa pe locul doi, iar Nicusor Dan o sa aiba "doar o mana" de voturi.
Dr2005 wrote:
Prigoană are în spate un partid bogat, aflat la putere până nu de mult. Are la îndemână şi RATB-ul şi Metrorexul, d-aia pe Citaro-uri şi pe stâlpii de metrou e moaca lui. Are şi bani ca să plătească persoane să îi pună afişe şi să stea la acele corturi amplasate prin oraş.
Oprescu a moştenit maşinăria de propagandă de la PCR. Nu are nevoie de buget mare, are răspândacii lui şi reţelele de administratori de bloc, preoţi şi alte persoane cu priză mare la pensionari, pe ale căror voturi se şi bazează.
Restul nu au nimic... Nicuşor Dan, de exemplu, are doar o mână de voluntari (deci voluntari, nu plătiţi), care îşi printeză afişele pe banii lor.
Tocmai din aceste triste motive Oprescu o sa castige (este foarte cunoscut faptul ca pensionarii sunt cei mai fideli alegatori), Prigoana o sa iasa pe locul doi, iar Nicusor Dan o sa aiba "doar o mana" de voturi.
-
- radu73
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
radu73
Este vreun candidat care macar sa fi promis o minima investitie in transportul public? NU.
Personal am trimis mailuri la candidati referitor la solutiile lor privind transportul public, in special cel electric ... crezi ca am primit vreun raspuns? NU
Cred ca sunt primele alegeri (poate ma insel) in care toti candidatii ne aburesc cu fantasmagorii ...
George wrote:
Din pacate, Oprescu, ca si intregul lui program mistocaresc postat azi in alt topic, este o caricatura incalificabila, si va continua acelasi lucru: sa arunce bani multi pe chestii inutile si sa nu se raporteze la nevoile elementare ale orasului (investitii in transportul in comun, parcuri, benzi de biciclete si separate pentru transp.in comun, eliminarea maidanezilor din oras etc.).
Cine il voteaza, isi merita soarta.
Este vreun candidat care macar sa fi promis o minima investitie in transportul public? NU.
Personal am trimis mailuri la candidati referitor la solutiile lor privind transportul public, in special cel electric ... crezi ca am primit vreun raspuns? NU
Cred ca sunt primele alegeri (poate ma insel) in care toti candidatii ne aburesc cu fantasmagorii ...
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: News
Buzescu
http://www.riscograma.ro/6878/criticata ... ulti-bani/
Bucureşti – povestea orașului cu prea mulți bani
http://www.riscograma.ro/6878/criticata ... ulti-bani/
Bucureşti – povestea orașului cu prea mulți bani
-
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Diverse
DanCld
Cum a ajuns "Cocor" dintr-un magazin comunist profitabil intr-un centru comercial modern care nu-si acopera ratele
Povestea cred ca e extrem de reprezentativa pentru modul in care a evoluat orasul nostru in ultimii ani. Pana prin 2005 Piata Unirii era "locul": investitorii straini roiau prin zona, densitatea de reclame de pe blocuri era maxima, spatiile comuniste de locuit erau intr-o proportie semnificativa transformate in sedii de lucru pentru sute de firme iar spatiile comerciale erau ocupate de banci si de magazine cu cel putin o clasa in plus fata de ce puteai gasi prin cartiere.
+7 ani.... in 2012 singurele afaceri care par sa mai mearga sunt tarabele de chiloti de la metrou, fie ca vorbim de ocuparea ilegala a trotuarului sau de standurile din incinta metroului. Ce s-a schimbat? Eu zic ca orasul in sine s-a schimbat; s-a accentuat segregarea aproape rasiala intre "nord" si "sud", banii si posesorii lor s-au mutat de la Victoriei in sus iar piata Unirii a ramas pur si simplu abandonata in grija unor primari cu gura mare si buget mic. Din pacate peste 4 ani va fi chiar mai rau...
Cum a ajuns "Cocor" dintr-un magazin comunist profitabil intr-un centru comercial modern care nu-si acopera ratele
Povestea cred ca e extrem de reprezentativa pentru modul in care a evoluat orasul nostru in ultimii ani. Pana prin 2005 Piata Unirii era "locul": investitorii straini roiau prin zona, densitatea de reclame de pe blocuri era maxima, spatiile comuniste de locuit erau intr-o proportie semnificativa transformate in sedii de lucru pentru sute de firme iar spatiile comerciale erau ocupate de banci si de magazine cu cel putin o clasa in plus fata de ce puteai gasi prin cartiere.
+7 ani.... in 2012 singurele afaceri care par sa mai mearga sunt tarabele de chiloti de la metrou, fie ca vorbim de ocuparea ilegala a trotuarului sau de standurile din incinta metroului. Ce s-a schimbat? Eu zic ca orasul in sine s-a schimbat; s-a accentuat segregarea aproape rasiala intre "nord" si "sud", banii si posesorii lor s-au mutat de la Victoriei in sus iar piata Unirii a ramas pur si simplu abandonata in grija unor primari cu gura mare si buget mic. Din pacate peste 4 ani va fi chiar mai rau...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: News
subway guru
Asociația lui Nicușor Dan a mai salvat două clădiri-monument
21 Jun, 11:52 / B365
Curtea de Apel Bucuresti s-a pronuntat pe 18 iunie 2012 in dosarul 36904/3/2011 si a anulat definitiv si irevocabil autorizatiile de desfiintare pentru imobilele din Sos. Kiseleff 45 A si B.
http://b365.ro/news/asociat ... -monument/
Asociația lui Nicușor Dan a mai salvat două clădiri-monument
21 Jun, 11:52 / B365
Curtea de Apel Bucuresti s-a pronuntat pe 18 iunie 2012 in dosarul 36904/3/2011 si a anulat definitiv si irevocabil autorizatiile de desfiintare pentru imobilele din Sos. Kiseleff 45 A si B.
http://b365.ro/news/asociat ... -monument/
📖 Pagination options