Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse
1726 posts, 422187 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Diverse
ByOnu
Exista brosuri turistice gratis? Eu am una de la Vodafone, de prin 2005-2007 de vreo 40 pag. Se distribuia gratuit in centrele lor, singura reclama fiind caperta rosie pe care scrie Vodafone, foarte utila. Eu nu inteleg ce tot ii 'chemam' pe straini, cand nici macar noi nu stiu ce sa le aratam...
Exista brosuri turistice gratis? Eu am una de la Vodafone, de prin 2005-2007 de vreo 40 pag. Se distribuia gratuit in centrele lor, singura reclama fiind caperta rosie pe care scrie Vodafone, foarte utila. Eu nu inteleg ce tot ii 'chemam' pe straini, cand nici macar noi nu stiu ce sa le aratam...
Copy of 8-2-2011 5;50;10 PM.JPG (1.14 MB; downloaded 2236 times)
- ViitorulPrimar
-
Posted:
-
Re: News
ViitorulPrimar
Iata ce inseamna un primar capabil
Primarul din Vilnius trece cu un TAB rusesc peste un Mercedes parcat ilegal
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... ilegal.htm
Iata ce inseamna un primar capabil
Primarul din Vilnius trece cu un TAB rusesc peste un Mercedes parcat ilegal
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... ilegal.htm
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: News
Dominatrix
Primul parc terapeutic din Capitală VEZI CUM TE VEI PUTEA RELAXA
Bucureștenii care vor să scape de stresul cotidian prin terapia peisagistică, dar și să facă mișcare în aer liber vor avea posibilitatea să se relaxeze în noul parc “de loisir” pe care Primăria Sectorului 3 intenționează să îl amenajeze în zona Titan.
Copacii şi florile vor fi aranjate astfel încât să aducă o stare de pace vizitatorilor stresaţi, aşa cum o fac grădinile japoneze, prin terapia peisagistică. Pe lângă amenajarea spațiilor verzi până în cele mai mici detalii, autoritățile locale din Sectorul 3 susţin că, până în vara anului viitor, bucureștenii care vor vizita Parcul Titan vor avea multiple modalități de petrecere activă a timpului liber. Meciurile de fotbal, handbal, volei sau tenis de câmp se vor putea juca atât ziua, cât și noaptea întrucât toate cele zece terenuri de sport vor fi prevăzute cu nocturnă.
“Parcul Titan va fi amenajat ca parc de loisir și de petrecere activă a timpului liber. Avem deja mai multe baterii de terenuri de sport: patru terenuri multifuncționale spre Aleea Ianca, două terenuri de fotbal spre Lunca Bradului și mai urmează încă patru terenuri multifuncționale pentru baschet, tenis și minifotbal, toate prevăzute cu iarbă sintetică și instalație nocturnă”, a declarat pentru B365.ro Ștefan Dumitrașcu, arhitectul șef al Sectorului 3.
Pistă de biciclete de 8,4 km în jurul lacului
Conform sursei citate, “centura” ciclistică din jurul celor două luciuri de apă ale Lacului Titan urmează să fie dublată ca lungime, lucrările de amenajare fiind deja în curs de finalizare. în acest caz, investiția este realizată în parteneriat cu petrom. “În prezent, avem 4,8 km de pistă de biciclete. Acum, se toarnă diferența până la 8,4 km. Până pe data de 20 august 2011 va fi funcțională întreaga centură de jur împrejurul celor două lacuri”, a menționat Dumitrașcu. Acesta a adăugat că, începând cu a doua parte a lunii viitoare, accesul cu biciclete în Parcul Titan va fi restricționat, bicicliștii având posibilitatea să folosească doar pista special amenajată în acest sens. “După ce se finalizează investiția, bicicliștii vor merge exclusiv pe banda lor unde nu vor găsi nici cărucioare, nici bebeluși de care să se împiedice”, a motivat arhitectul șef al Sectorului 3.
Pavilion de arte marțiale în aer liber
Tot în parcul terapeutic Titan se vor putea relaxa și iubitorii de Karate, Shotokan și Kick Boxing. Aici, autoritățile locale intenționează să construiască o bază sportivă împreună cu Federația Română de Arte Marțiale. “Va fi amenajat un pavilion de arte marțiale pe o suprafață de 300 de metri pătrați, neacoperit, din structură de lemn cu pereți japonezi”, a detaliat pentru B365.ro arhitectul șef al Sectorului 3 care a anunțat că investiția urmează să fie finalizată în vara anului 2012, în apropierea alegerilor locale pentru primari.
Parcul “de loisir” Titan va fi, de asemenea, gazda unui steag imens al României, arborat la înălțimea unui bloc de circa zece etaje. Ștefan Dumitrașcu spune că la intrarea în parc va fi amplasat un port drapel de 22 de metri. “Va fi la fel ca la americani. Steagul va avea dimensiunile de 8/16 metri. Am vorbit cu primarul general și chiar a fost de acord. Finanțarea monumentului se va face prin Direcția de Cultură și Patrimoniu Istoric al Municipiului București”, a completat arhitectul șef al Sectorului 3.
Fântână arteziană muzicală de 35 milioane euro
Autoritățile nu au precizat însă și valoarea totală a lucrărilor de amenajare a parcului terapeutic din Titan. În urmă cu un an, primarul Sectorului 3 – democrat liberalul Liviu Negoiță a fost criticat pentru că a alocat circa 35 milioane de euro pentru o fântână arteziană muzicală și pentru amenajarea unor alei din jurul Lacului Titan. Firma constructoare, Delta ACM 93, este cunoscută în presă ca aparținând fratelui parlamentarului Ștefan Daniel Pirpiliu, deputat PDL în Colegiul 13 din Sectorul 3 al Capitalei.
În planurile de modernizare ale autorităților locale a fost inclus, totodată, și Parcul Pantelimon, aici urmând să fie amenajată o plajă ca pe Sena, cu nisip fin, pe o suprafață de 10.000 de metri pătrați. Investiția de circa 5,5 milioane euro cuprinde amenajarea unei plaje artificiale cu umbreluțe, șezlonguri, locuri de joacă pentru copii, cabine de schimb și dușuri. Aceasta se adresează, după cum susține arhitectul șef al Sectorului 3, îndeosebi bucureștenilor care nu pot să ajungă la mare, pe litoralul românesc. Lucrările de amenajare sunt, în prezent, în curs de execuție, plaja urmând să fie funcțională la jumătatea anului 2012.
Sursa: http://b365.ro/news/primul- ... ea-relaxa/
Primul parc terapeutic din Capitală VEZI CUM TE VEI PUTEA RELAXA
Bucureștenii care vor să scape de stresul cotidian prin terapia peisagistică, dar și să facă mișcare în aer liber vor avea posibilitatea să se relaxeze în noul parc “de loisir” pe care Primăria Sectorului 3 intenționează să îl amenajeze în zona Titan.
Copacii şi florile vor fi aranjate astfel încât să aducă o stare de pace vizitatorilor stresaţi, aşa cum o fac grădinile japoneze, prin terapia peisagistică. Pe lângă amenajarea spațiilor verzi până în cele mai mici detalii, autoritățile locale din Sectorul 3 susţin că, până în vara anului viitor, bucureștenii care vor vizita Parcul Titan vor avea multiple modalități de petrecere activă a timpului liber. Meciurile de fotbal, handbal, volei sau tenis de câmp se vor putea juca atât ziua, cât și noaptea întrucât toate cele zece terenuri de sport vor fi prevăzute cu nocturnă.
“Parcul Titan va fi amenajat ca parc de loisir și de petrecere activă a timpului liber. Avem deja mai multe baterii de terenuri de sport: patru terenuri multifuncționale spre Aleea Ianca, două terenuri de fotbal spre Lunca Bradului și mai urmează încă patru terenuri multifuncționale pentru baschet, tenis și minifotbal, toate prevăzute cu iarbă sintetică și instalație nocturnă”, a declarat pentru B365.ro Ștefan Dumitrașcu, arhitectul șef al Sectorului 3.
Pistă de biciclete de 8,4 km în jurul lacului
Conform sursei citate, “centura” ciclistică din jurul celor două luciuri de apă ale Lacului Titan urmează să fie dublată ca lungime, lucrările de amenajare fiind deja în curs de finalizare. în acest caz, investiția este realizată în parteneriat cu petrom. “În prezent, avem 4,8 km de pistă de biciclete. Acum, se toarnă diferența până la 8,4 km. Până pe data de 20 august 2011 va fi funcțională întreaga centură de jur împrejurul celor două lacuri”, a menționat Dumitrașcu. Acesta a adăugat că, începând cu a doua parte a lunii viitoare, accesul cu biciclete în Parcul Titan va fi restricționat, bicicliștii având posibilitatea să folosească doar pista special amenajată în acest sens. “După ce se finalizează investiția, bicicliștii vor merge exclusiv pe banda lor unde nu vor găsi nici cărucioare, nici bebeluși de care să se împiedice”, a motivat arhitectul șef al Sectorului 3.
Pavilion de arte marțiale în aer liber
Tot în parcul terapeutic Titan se vor putea relaxa și iubitorii de Karate, Shotokan și Kick Boxing. Aici, autoritățile locale intenționează să construiască o bază sportivă împreună cu Federația Română de Arte Marțiale. “Va fi amenajat un pavilion de arte marțiale pe o suprafață de 300 de metri pătrați, neacoperit, din structură de lemn cu pereți japonezi”, a detaliat pentru B365.ro arhitectul șef al Sectorului 3 care a anunțat că investiția urmează să fie finalizată în vara anului 2012, în apropierea alegerilor locale pentru primari.
Parcul “de loisir” Titan va fi, de asemenea, gazda unui steag imens al României, arborat la înălțimea unui bloc de circa zece etaje. Ștefan Dumitrașcu spune că la intrarea în parc va fi amplasat un port drapel de 22 de metri. “Va fi la fel ca la americani. Steagul va avea dimensiunile de 8/16 metri. Am vorbit cu primarul general și chiar a fost de acord. Finanțarea monumentului se va face prin Direcția de Cultură și Patrimoniu Istoric al Municipiului București”, a completat arhitectul șef al Sectorului 3.
Fântână arteziană muzicală de 35 milioane euro
Autoritățile nu au precizat însă și valoarea totală a lucrărilor de amenajare a parcului terapeutic din Titan. În urmă cu un an, primarul Sectorului 3 – democrat liberalul Liviu Negoiță a fost criticat pentru că a alocat circa 35 milioane de euro pentru o fântână arteziană muzicală și pentru amenajarea unor alei din jurul Lacului Titan. Firma constructoare, Delta ACM 93, este cunoscută în presă ca aparținând fratelui parlamentarului Ștefan Daniel Pirpiliu, deputat PDL în Colegiul 13 din Sectorul 3 al Capitalei.
În planurile de modernizare ale autorităților locale a fost inclus, totodată, și Parcul Pantelimon, aici urmând să fie amenajată o plajă ca pe Sena, cu nisip fin, pe o suprafață de 10.000 de metri pătrați. Investiția de circa 5,5 milioane euro cuprinde amenajarea unei plaje artificiale cu umbreluțe, șezlonguri, locuri de joacă pentru copii, cabine de schimb și dușuri. Aceasta se adresează, după cum susține arhitectul șef al Sectorului 3, îndeosebi bucureștenilor care nu pot să ajungă la mare, pe litoralul românesc. Lucrările de amenajare sunt, în prezent, în curs de execuție, plaja urmând să fie funcțională la jumătatea anului 2012.
Sursa: http://b365.ro/news/primul- ... ea-relaxa/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: News
Dominatrix
Începe construcţia unui nou mall în Bucureşti. Vezi când şi unde
După trei ani de aşteptări, lucrările de construcţie ale centrului comercial ParkLake Plaza, de pe fosta baza Spartac din Titan, vor fi demarate în această toamnă.
Investiţia anunţată acum trei ani a fost de 600 de milioane de euro, însă proiectul a fost regândit după problemele juridice întâmpinate. Noul mall include trei niveluri principale, faţă de cinci câte erau planificate iniţial, cu un spaţiu total de 79.000 de mp închiriabili, cu 40% mai puţin.
Acum, centrul comercial necesită investiţii de 250 de mil. euro. În prezent, sunt în derulare toate activităţile de pregătire pentru începerea lucrărilor. Termenul avut în vedere pentru începerea construcţiei este sfârşitul lunii septembrie - începutul lunii octombrie 2011.
“Relansarea economică a României prognozată pentru perioada următoare precum şi semnalele pozitive primite de la viitorii chiriaşi ai ParkLake Plaza ne-au convins încă o dată de necesitatea începerii cât mai rapide a construcţiei centrului comercial. Am fost şi suntem încrezători în succesul acestui proiect, iar toate îmbunătăţirile aduse conceptului ne îndreptăţesc să credem că vom aduce pe piaţa românească un proiect ce va satisface toate nevoile de cumpărături şi petrecere a timpului liber pentru locuitorii sectorului 3”, a declarat pentru MONEY.ro, Monica Alexandru, repreprezentantul Caelum România.
În prezent, 60% din suprafaţa totală este deja închiriată sau preînchiriată şi sunt discuţii avansate cu toate marile branduri de renumie prezente pe piaţa din România, precum H&M, Inditex, C&A. În plus, mixul de chiriaşi va fi completat cu nume noi, absente de pe piaţa românească, dar care au înţeles potenţialul României.
Caelum Development a intrat pe piaţa românească în 2006, când a cumpărat un teren 8,2 hectare în apropierea Parcului Titan din sectorul 3. În 2009, grupul a obţinut permisiunea de a construi un centru comercial şi recreativ cu cinci etaje şi o suprafaţă de 110.000 mp închiriabili, dar de atunci proiectul a fost refăcut şi prevede acum o suprafaţă închiriabilă de 79.000 mp.
Capitala mallurilor
Alte două malluri sunt încă în faşă, iar lucrările de construcţie ar putea fi demarate anul acesta sau anul viitor. Este vorba de Mega Mall, care va fi amplasat pe terenul fostei fabrici Electroaparataj şi încă unul, pe terenul fostei platforme Helitube din Colentina. AFI Europe, care a dezvoltat AFI Palace Cotroceni, a anunţat de asemenea că va construi mallul de pe platforma Laromet. Acelaşi anunţ a fost făcut şi de companiile CD Capital Partners şi Benevo Capital Corporation, care spuneau la sfârşitul anului trecut că au obţinut un PUZ (plan urbanistic zonal) pentru construcţia unui mall de 150 de mil. euro în locul fabricii de textile Dacia.
De asemenea, anul acesta va fi finalizat parcul de retail al celui mai mare mall din România – The Colosseum, la Chitila.În prezent, în Capitală sunt 14 malluri, dacă este să includem şi Jolie Ville şi Mario Plaza. Ultimul centru comercial inaugurat în Bucureşti a fost Sun Plaza din Berceni, în primăvara anului trecut.
Sursa: http://www.money.ro/incepe-constructia- ... 51471.html
Începe construcţia unui nou mall în Bucureşti. Vezi când şi unde
După trei ani de aşteptări, lucrările de construcţie ale centrului comercial ParkLake Plaza, de pe fosta baza Spartac din Titan, vor fi demarate în această toamnă.
Investiţia anunţată acum trei ani a fost de 600 de milioane de euro, însă proiectul a fost regândit după problemele juridice întâmpinate. Noul mall include trei niveluri principale, faţă de cinci câte erau planificate iniţial, cu un spaţiu total de 79.000 de mp închiriabili, cu 40% mai puţin.
Acum, centrul comercial necesită investiţii de 250 de mil. euro. În prezent, sunt în derulare toate activităţile de pregătire pentru începerea lucrărilor. Termenul avut în vedere pentru începerea construcţiei este sfârşitul lunii septembrie - începutul lunii octombrie 2011.
“Relansarea economică a României prognozată pentru perioada următoare precum şi semnalele pozitive primite de la viitorii chiriaşi ai ParkLake Plaza ne-au convins încă o dată de necesitatea începerii cât mai rapide a construcţiei centrului comercial. Am fost şi suntem încrezători în succesul acestui proiect, iar toate îmbunătăţirile aduse conceptului ne îndreptăţesc să credem că vom aduce pe piaţa românească un proiect ce va satisface toate nevoile de cumpărături şi petrecere a timpului liber pentru locuitorii sectorului 3”, a declarat pentru MONEY.ro, Monica Alexandru, repreprezentantul Caelum România.
În prezent, 60% din suprafaţa totală este deja închiriată sau preînchiriată şi sunt discuţii avansate cu toate marile branduri de renumie prezente pe piaţa din România, precum H&M, Inditex, C&A. În plus, mixul de chiriaşi va fi completat cu nume noi, absente de pe piaţa românească, dar care au înţeles potenţialul României.
Caelum Development a intrat pe piaţa românească în 2006, când a cumpărat un teren 8,2 hectare în apropierea Parcului Titan din sectorul 3. În 2009, grupul a obţinut permisiunea de a construi un centru comercial şi recreativ cu cinci etaje şi o suprafaţă de 110.000 mp închiriabili, dar de atunci proiectul a fost refăcut şi prevede acum o suprafaţă închiriabilă de 79.000 mp.
Capitala mallurilor
Alte două malluri sunt încă în faşă, iar lucrările de construcţie ar putea fi demarate anul acesta sau anul viitor. Este vorba de Mega Mall, care va fi amplasat pe terenul fostei fabrici Electroaparataj şi încă unul, pe terenul fostei platforme Helitube din Colentina. AFI Europe, care a dezvoltat AFI Palace Cotroceni, a anunţat de asemenea că va construi mallul de pe platforma Laromet. Acelaşi anunţ a fost făcut şi de companiile CD Capital Partners şi Benevo Capital Corporation, care spuneau la sfârşitul anului trecut că au obţinut un PUZ (plan urbanistic zonal) pentru construcţia unui mall de 150 de mil. euro în locul fabricii de textile Dacia.
De asemenea, anul acesta va fi finalizat parcul de retail al celui mai mare mall din România – The Colosseum, la Chitila.În prezent, în Capitală sunt 14 malluri, dacă este să includem şi Jolie Ville şi Mario Plaza. Ultimul centru comercial inaugurat în Bucureşti a fost Sun Plaza din Berceni, în primăvara anului trecut.
Sursa: http://www.money.ro/incepe-constructia- ... 51471.html
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: News
Mircea G
Stirile de acest gen nu fac decit sa confirme ca orasul nu se extinde ci se va comprima . Desi se vorbeste de megametropola extinsa , se aproba in continuare investii ' aglomerante ' in oras .
Daca se visa sau planuia o metropola europeana , aceste terenuri , indiferent de costuri , ar fi fost cumparate de primarie si pastrate pentru zone verzi sau alte institutii publice , in masura in care ar fi fost cazul .
Si daca se visa sau planuia o metropola extinsa ACUM se cumparau terenuri necesare municipalitatii pt parcuri , utilitatii , cladiri sociale , transport , in zonele limitrofe . Acum cind preturile sint jos . Dupa parerea mea acest lucru ar fi fost mult mai important si benefic decit orice investitie actuala .
Planurile de extindere sint fumigene iar viziunea lipseste cu desavirsire .
Stirile de acest gen nu fac decit sa confirme ca orasul nu se extinde ci se va comprima . Desi se vorbeste de megametropola extinsa , se aproba in continuare investii ' aglomerante ' in oras .
Daca se visa sau planuia o metropola europeana , aceste terenuri , indiferent de costuri , ar fi fost cumparate de primarie si pastrate pentru zone verzi sau alte institutii publice , in masura in care ar fi fost cazul .
Si daca se visa sau planuia o metropola extinsa ACUM se cumparau terenuri necesare municipalitatii pt parcuri , utilitatii , cladiri sociale , transport , in zonele limitrofe . Acum cind preturile sint jos . Dupa parerea mea acest lucru ar fi fost mult mai important si benefic decit orice investitie actuala .
Planurile de extindere sint fumigene iar viziunea lipseste cu desavirsire .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: News
Dominatrix
Totusi, sa nu uitam ca proiectul acesta e vechi de 5 ani, iar PUZ'ul a fost aprobat in 2008, deci pe baza regulamentelor vechi de urbanism.
Totusi, sa nu uitam ca proiectul acesta e vechi de 5 ani, iar PUZ'ul a fost aprobat in 2008, deci pe baza regulamentelor vechi de urbanism.
- ViitorulPrimar
-
Posted:
-
Re: Diverse
ViitorulPrimar
Toate masinile din Bucuresti ocupa 16km2 adica 6% din suprafata orasului.Tare nu?
Toate masinile din Bucuresti ocupa 16km2 adica 6% din suprafata orasului.Tare nu?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Diverse
subway guru
Trebuie raportat la suprafata strazilor, nu la suprafata orasului...si atunci abia ai sa incepi sa te ingrozesti...
ViitorulPrimar wrote:
Toate masinile din Bucuresti ocupa 16km2 adica 6% din suprafata orasului.Tare nu?
Trebuie raportat la suprafata strazilor, nu la suprafata orasului...si atunci abia ai sa incepi sa te ingrozesti...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Diverse
Dominatrix
In 1990, in Bucuresti erau inmatriculate circa 100.000 de masini. In octombrie anul trecut, conform acestui articol erau inmatriculate 1.181.815, la care se adauga cele de Ilfov + cele inmatriculate in alte parti. Asta in conditiile in care infrastructura rutiera, cu putine exceptii, a ramas aproape la fel.
In 1990, in Bucuresti erau inmatriculate circa 100.000 de masini. In octombrie anul trecut, conform acestui articol erau inmatriculate 1.181.815, la care se adauga cele de Ilfov + cele inmatriculate in alte parti. Asta in conditiile in care infrastructura rutiera, cu putine exceptii, a ramas aproape la fel.
- ViitorulPrimar
-
Posted:
-
Re: Diverse
ViitorulPrimar
Avand in vedere ca un smart parking costa 180.000 euro,pentru toate masinile din Bucuresti ar costa 15 miliarde de euro.Iar bugetul primariei e de vreo 2 miliarde.
Ps-am vazut ca Tokio nu are strazile mai mari ca ale noastre si totusi nu am vazut masini parcate .
Avand in vedere ca un smart parking costa 180.000 euro,pentru toate masinile din Bucuresti ar costa 15 miliarde de euro.Iar bugetul primariei e de vreo 2 miliarde.
Ps-am vazut ca Tokio nu are strazile mai mari ca ale noastre si totusi nu am vazut masini parcate .
- Tom
-
Posted:
-
Re: Diverse
Tom
Multe firme au sediul in Bucuresti, dar au flota in toata tara, care este toata (sau in majoritate) inmatriculata in Bucuresti. Multe masini in leasing din tara au numere de Bucuresti si multe firme si persoane din Ilfov au din diverse motive obiective, numar de Bucuresti. Sunt multe firme cu parc mare din care o parte nu este folosit (exemplu: Rocar si DAF ale RATB ), sunt masini care ruginesc prin curti sau sunt demult taiate la fier vechi, dar sunt inca inmatriculate. Deci, statisticile nu spun mare lucru despre ce arde gazul in fiecare zi prin Capitala.
Nu stiu de unde a luat ziaristul informatia si nu stiu cate masini sunt efectiv inmatriculate in NYC, dar statul NY cu tot cu suburbiile metropolei, este mare. Mai bine ar compara cu orasul Cairo, care impreuna cu suburbia Giza, au cam 40%-45% din masinile Egiptului.
La Tokyo, probabil ca "smart-parkingurile" sunt in subteranul cladirilor, iar intr'un oras unde metroul vine la 30 secunde si iti da si adeverinta daca a intarziat chiar si 1-2 minute, merita sa mergi cu el si nu cu masina
Multe firme au sediul in Bucuresti, dar au flota in toata tara, care este toata (sau in majoritate) inmatriculata in Bucuresti. Multe masini in leasing din tara au numere de Bucuresti si multe firme si persoane din Ilfov au din diverse motive obiective, numar de Bucuresti. Sunt multe firme cu parc mare din care o parte nu este folosit (exemplu: Rocar si DAF ale RATB ), sunt masini care ruginesc prin curti sau sunt demult taiate la fier vechi, dar sunt inca inmatriculate. Deci, statisticile nu spun mare lucru despre ce arde gazul in fiecare zi prin Capitala.
Nu stiu de unde a luat ziaristul informatia si nu stiu cate masini sunt efectiv inmatriculate in NYC, dar statul NY cu tot cu suburbiile metropolei, este mare. Mai bine ar compara cu orasul Cairo, care impreuna cu suburbia Giza, au cam 40%-45% din masinile Egiptului.
La Tokyo, probabil ca "smart-parkingurile" sunt in subteranul cladirilor, iar intr'un oras unde metroul vine la 30 secunde si iti da si adeverinta daca a intarziat chiar si 1-2 minute, merita sa mergi cu el si nu cu masina
- telvanni
-
Posted:
-
Re: News
telvanni
Sorin Oprescu vrea sa modernizeze Gradina Zoologica din Bucuresti
citeste aici: http://www.ziare.com/sorin-oprescu/prim ... ti-1112553
Sorin Oprescu vrea sa modernizeze Gradina Zoologica din Bucuresti
citeste aici: http://www.ziare.com/sorin-oprescu/prim ... ti-1112553
- Catalin
-
Posted:
-
Re: Diverse
Catalin
Sa ne gandim asa, rapid:
O combinatie de 3 cifre, de forma 1-B-xxx, are, rotund, 900 de masini (101-999)
O combinatie de 4 cifre, de forma 1-B-xxxx, are, rotund, 9000 de masini (1000-9999)
Per total, rezulta ca o combinatie de forma 1-B putea "tine" 9.900 de masini. Sa zicem 10.000, sa nu ne incurcam.
Din ce am vazut eu, "masinile mici" ocupasera deja toata plaja de la 1-B-(x)xxx pana la 19-B-(x)xxx, deci 19 serii. am dubii asupra seriei 12-B, nu stiu daca erau si masini "obisnuite", eu am vazut mai multe masini de "rent-a-car" cu placute negre si scris alb, deci speciale; chiar si scazand aceasta serie, tot raman 18 serii valide.
18 serii a cate 10.000 de masini, rezulta 180.000 de masini.
Dar sa nu uitam ca deja se trecuse la numere cu 5 cifre, de forma 1-B-xxxxx, ori trecerea asta evident ca nu s-a facut asa, de amorul artei, ci din cauza ca se epuizasera combinatiile de 3 si 4 cifre. Hai, sa presupunem ca unele din numerele de 3 si 4 cifre erau inca blocate dupa radierea unor masini, dar chiar si asa numarul lor tot nu cred ca era compnesat sau poate depasit de masinile inmatriculate pe 5 cifre... estimez ca erau undeva la 200.000 de autoturisme.
Asta ca sa nu mai vorbim de masinile de intreprinderi, fie ele autoturisme, camioane, autobuze sau tractoare, unde si acolo se adunau ceva masini... stiu ca se ajunsese pe la 37-B-xxxx, deci vreo 7x10.000 de combinatii, hai ca poate nu mai erau in functiune toate, dar sa zicem ca tot mai erau active 20.000 de autobuze, autocare etc etc.
Numarul ala, de 100.000, mi se pare estimat mult in minus...
Dominatrix wrote:Hm, am mari dubii chiar si asupra acestui numar.
In 1990, in Bucuresti erau inmatriculate circa 100.000 de masini.
Sa ne gandim asa, rapid:
O combinatie de 3 cifre, de forma 1-B-xxx, are, rotund, 900 de masini (101-999)
O combinatie de 4 cifre, de forma 1-B-xxxx, are, rotund, 9000 de masini (1000-9999)
Per total, rezulta ca o combinatie de forma 1-B putea "tine" 9.900 de masini. Sa zicem 10.000, sa nu ne incurcam.
Din ce am vazut eu, "masinile mici" ocupasera deja toata plaja de la 1-B-(x)xxx pana la 19-B-(x)xxx, deci 19 serii. am dubii asupra seriei 12-B, nu stiu daca erau si masini "obisnuite", eu am vazut mai multe masini de "rent-a-car" cu placute negre si scris alb, deci speciale; chiar si scazand aceasta serie, tot raman 18 serii valide.
18 serii a cate 10.000 de masini, rezulta 180.000 de masini.
Dar sa nu uitam ca deja se trecuse la numere cu 5 cifre, de forma 1-B-xxxxx, ori trecerea asta evident ca nu s-a facut asa, de amorul artei, ci din cauza ca se epuizasera combinatiile de 3 si 4 cifre. Hai, sa presupunem ca unele din numerele de 3 si 4 cifre erau inca blocate dupa radierea unor masini, dar chiar si asa numarul lor tot nu cred ca era compnesat sau poate depasit de masinile inmatriculate pe 5 cifre... estimez ca erau undeva la 200.000 de autoturisme.
Asta ca sa nu mai vorbim de masinile de intreprinderi, fie ele autoturisme, camioane, autobuze sau tractoare, unde si acolo se adunau ceva masini... stiu ca se ajunsese pe la 37-B-xxxx, deci vreo 7x10.000 de combinatii, hai ca poate nu mai erau in functiune toate, dar sa zicem ca tot mai erau active 20.000 de autobuze, autocare etc etc.
Numarul ala, de 100.000, mi se pare estimat mult in minus...
📖 Pagination options