Topic: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
1672 posts, 341354 views
📖 Pagination options
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
edi1717
Am semnat si eu acum, totusi as propune ca in cazul in care candva se va face Calea Victoriei pietonala permanent, in locul liniei 205 sa se realizeze infrastructura pe tramvaie si sa fie introdusa o linie noua idem altor orase din Europa. Doua exemple pe care il am acum in minte sunt Linz si Amsterdam, unde cetatenii sunt deja foarte familiarizati cu tramvaiele care trec pe acolo. Ar fi o alegere indrazneata pentru Bucuresti, dar cred ca ar putea avea viitor. Nu am in minte acum un traseu pe care ar putea sa il aibe, dar se poate rezolva destul de facil acest lucru.
Am semnat si eu acum, totusi as propune ca in cazul in care candva se va face Calea Victoriei pietonala permanent, in locul liniei 205 sa se realizeze infrastructura pe tramvaie si sa fie introdusa o linie noua idem altor orase din Europa. Doua exemple pe care il am acum in minte sunt Linz si Amsterdam, unde cetatenii sunt deja foarte familiarizati cu tramvaiele care trec pe acolo. Ar fi o alegere indrazneata pentru Bucuresti, dar cred ca ar putea avea viitor. Nu am in minte acum un traseu pe care ar putea sa il aibe, dar se poate rezolva destul de facil acest lucru.
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
tramlovr
Și eu m-am gândit la acest lucru, într-adevăr este o soluție care ar alinia Bucureștiul cu alte orașe Europene. Cel mai natural traseu este, in opinia mea, Ghencea-Aeroport Băneasa (Complex Comercial Băneasa). Ar atinge, astfel, cat mai multe puncte de interes (Palatul Parlamentului, Centrul Vechi, Piata Universității, Piata Revoluției, Piata Victoriei, Parcul Herăstrău etc.). Ar fi un fel de 41 mai central și ar atrage foarte multi călători, in special din rândul turiștilor.
Și eu m-am gândit la acest lucru, într-adevăr este o soluție care ar alinia Bucureștiul cu alte orașe Europene. Cel mai natural traseu este, in opinia mea, Ghencea-Aeroport Băneasa (Complex Comercial Băneasa). Ar atinge, astfel, cat mai multe puncte de interes (Palatul Parlamentului, Centrul Vechi, Piata Universității, Piata Revoluției, Piata Victoriei, Parcul Herăstrău etc.). Ar fi un fel de 41 mai central și ar atrage foarte multi călători, in special din rândul turiștilor.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
edi1717
Si sa aibe multe ture, ca altfel nu se rezolva nimic. Cum se poate propune ceva de genul catre primarie? Multumesc
Si sa aibe multe ture, ca altfel nu se rezolva nimic. Cum se poate propune ceva de genul catre primarie? Multumesc
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
ByOnu
Tramvai pe Calea Victoriei ziceti voi? Am citit de cateva ori si nu imi este clar ce propuneti.
Tramvaiul n-are ce cauta pe CV. Pe axa N-S via Magheru da, dar Calea Victoriei are alt rol. Ea trebuie pietonalizata integral, iar tramvaie care circule la fiecare cateva minute pe acolo nu sunt compatibile cu asta. Sigur, am vazut si eu in Europa civilizata strazi pietonale cu tramvai, dar orasele alea n-au doar o singura strada turistica asa cum are Bucurestiul. Beneficiul ar fi oricum redus, cererea nefiind suficient de mare nici astazi in autobuzele de pe CV.
Tramvai pe Calea Victoriei ziceti voi? Am citit de cateva ori si nu imi este clar ce propuneti.
Tramvaiul n-are ce cauta pe CV. Pe axa N-S via Magheru da, dar Calea Victoriei are alt rol. Ea trebuie pietonalizata integral, iar tramvaie care circule la fiecare cateva minute pe acolo nu sunt compatibile cu asta. Sigur, am vazut si eu in Europa civilizata strazi pietonale cu tramvai, dar orasele alea n-au doar o singura strada turistica asa cum are Bucurestiul. Beneficiul ar fi oricum redus, cererea nefiind suficient de mare nici astazi in autobuzele de pe CV.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
cris_m
Plus ca strazile vesticilor sunt mult mai late, Calea Victoriei ramane o ulita obosita de secol 17...
Plus ca strazile vesticilor sunt mult mai late, Calea Victoriei ramane o ulita obosita de secol 17...
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
1689
Poate ca exista si o cale de mijloc aici…
O linie simpla cu puncte de asteptare si un traseu turistic operat cu tramvaie istorice (la o adica mai exista EP-uri ce pot fi restaurate, avem (inca) Tatre, mai e si V2A-ul din Victoria…
Pentru o linie Pta Victoriei - Pta Natiunilor nu ar fi nevoie de mai mult de 6-7 tramvaie… Avem (teoretic) 3 - Thomsonul, EPV3Aul si V56le.
Cu o Tatra si 4042 am ajunge la 5.
Pina fac linia poate se reconverteste vreun utilitar in EP original si am avea 6.
Si - la o adica - poate se salveaza vreun V3A de la casare si-l “dezmodernizam” in V3A-71
Poate ca exista si o cale de mijloc aici…
O linie simpla cu puncte de asteptare si un traseu turistic operat cu tramvaie istorice (la o adica mai exista EP-uri ce pot fi restaurate, avem (inca) Tatre, mai e si V2A-ul din Victoria…
Pentru o linie Pta Victoriei - Pta Natiunilor nu ar fi nevoie de mai mult de 6-7 tramvaie… Avem (teoretic) 3 - Thomsonul, EPV3Aul si V56le.
Cu o Tatra si 4042 am ajunge la 5.
Pina fac linia poate se reconverteste vreun utilitar in EP original si am avea 6.
Si - la o adica - poate se salveaza vreun V3A de la casare si-l “dezmodernizam” in V3A-71
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, evenimente diverse și discuții despre acestea
valy
71 nu cred să mai avem decât făcut de la 0. Se discuta la topicul V3A 93 că aceste tramvaie au fost casate, V3A 93 având altă caroserie.
71 nu cred să mai avem decât făcut de la 0. Se discuta la topicul V3A 93 că aceste tramvaie au fost casate, V3A 93 având altă caroserie.
📖 Pagination options