Topic: V3A-93M-EPC
343 posts, 155266 views
📖 Pagination options
- Cristi.
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Axel
014 rezista si circula constant pe toate liniile Depoului Titan :
014 rezista si circula constant pe toate liniile Depoului Titan :
014-27,28.01.2023..jpg (530.09 KB; downloaded 3201 times)
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Luca M.
Inca arata foarte bine dupa 4 ani de la reparatie si sper sa arate la fel de bine si dupa inca 4 ani.
Inca arata foarte bine dupa 4 ani de la reparatie si sper sa arate la fel de bine si dupa inca 4 ani.
- matey24
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Cezar210
În acest moment mai avem în circulație doar trei tramvaie de acest tip - 014, 358 și 359.
Totuși, doar unul dintre acestea este cu caroseria reprezentativă vagoanelor EPC - 014.
Să urmărim un cadru cu el, la Complex Comercial Titan:
V3A-93M-EPC 014 - Complex Comercial Titan - Linia 27
Celelalte două, 358 și 359, au un design clasic - fiind construite de cei de la Electroputere după documentația de V3A-93 - arată ca orice alt vagon V3A-93, cei necunoscători neputând observa o diferență.
Să vedem două imagini și cu acestea două:
V3A-93M-EPC 358 - Complex Comercial Titan - Linia 27
V3A-93M-EPC 359 - Gramont - Linia 27
Să vedem cât vor mai circula aceste vagoane, cărora li s-a pus "gând rău" de ceva vreme.
În acest moment mai avem în circulație doar trei tramvaie de acest tip - 014, 358 și 359.
Totuși, doar unul dintre acestea este cu caroseria reprezentativă vagoanelor EPC - 014.
Să urmărim un cadru cu el, la Complex Comercial Titan:
V3A-93M-EPC 014 - Complex Comercial Titan - Linia 27
014 (27) - Complex Titan.jpg (1.59 MB; downloaded 2151 times)
Celelalte două, 358 și 359, au un design clasic - fiind construite de cei de la Electroputere după documentația de V3A-93 - arată ca orice alt vagon V3A-93, cei necunoscători neputând observa o diferență.
Să vedem două imagini și cu acestea două:
V3A-93M-EPC 358 - Complex Comercial Titan - Linia 27
358 (27) - Complex Titan.jpg (1.63 MB; downloaded 2151 times)
359 (27) - Gramont.jpg (1.6 MB; downloaded 2152 times)
Să vedem cât vor mai circula aceste vagoane, cărora li s-a pus "gând rău" de ceva vreme.
- WT_fan06
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
ADK
358 și 359 înafară de bord (drept ca cel de V2A și nu semi-rotund ca cel normal, aparent copiat de la IK4), nu știu dacă mai au ceva diferit față de un 93 obișnuit, poate doar locul modernizării.
LE: cred că acele, chiar nu știu cum să le zic - deasupra ușilor în exterior.
Celelalte două, 358 și 359, au un design clasic - fiind construite de cei de la Electroputere după documentația de V3A-93 - arată ca orice alt vagon V3A-93, cei necunoscători neputând observa o diferență.
358 și 359 înafară de bord (drept ca cel de V2A și nu semi-rotund ca cel normal, aparent copiat de la IK4), nu știu dacă mai au ceva diferit față de un 93 obișnuit, poate doar locul modernizării.
LE: cred că acele, chiar nu știu cum să le zic - deasupra ușilor în exterior.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Cezar210
De ceva ani se dorește retragerea lor, din cauza faptului că sunt mai grele decât un V3A normal.
WT_fan06 wrote here:
Cine le-a pus gând rău? 😲
De ceva ani se dorește retragerea lor, din cauza faptului că sunt mai grele decât un V3A normal.
- Cristi.
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Cezar210
Confirmat...Poți vedea și tu că aceste vagoane, cele cu caroserie de Craiova, cum au plecat de la Dudești (când acolo au fost înlocuite cu Bucur LF) s-au dus pe apa sâmbetei, Colentina și-a bătut joc de ele iar la Titan nu au mai fost întreținute (în afară de 014 care a beneficiat și de RK), motivele fiind că nu pot fi modernizate (din cauza structurii) și greutatea lor.
Confirmat...Poți vedea și tu că aceste vagoane, cele cu caroserie de Craiova, cum au plecat de la Dudești (când acolo au fost înlocuite cu Bucur LF) s-au dus pe apa sâmbetei, Colentina și-a bătut joc de ele iar la Titan nu au mai fost întreținute (în afară de 014 care a beneficiat și de RK), motivele fiind că nu pot fi modernizate (din cauza structurii) și greutatea lor.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
GPS
Acelea existau și la primele V3A-93. Se poate vedea la cele mai vechi precum 354 sau 355.
Era confirmat dacă ne ziceai clar diferența dintre masa unui 93 normal și a unui EPC. Ce spui tu sunt vorbe de depou re și reîncălzite…
ADK wrote here:
LE: cred că acele, chiar nu știu cum să le zic - deasupra ușilor în exterior.
Acelea existau și la primele V3A-93. Se poate vedea la cele mai vechi precum 354 sau 355.
Cezar210 wrote here:
Confirmat...Poți vedea și tu că aceste vagoane, cele cu caroserie de Craiova, cum au plecat de la Dudești (când acolo au fost înlocuite cu Bucur LF) s-au dus pe apa sâmbetei, Colentina și-a bătut joc de ele iar la Titan nu au mai fost întreținute (în afară de 014 care a beneficiat și de RK), motivele fiind că nu pot fi modernizate (din cauza structurii) și greutatea lor.
Era confirmat dacă ne ziceai clar diferența dintre masa unui 93 normal și a unui EPC. Ce spui tu sunt vorbe de depou re și reîncălzite…
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Cezar210
Vagoanele V3A-93M-EPC sunt cu aproximativ 10 tone mai grele decât un vagon V3A-93, deoarece "Craiovencele" mai au încă un strat de podea sub cea de lemn, fapt ce duce la acea diferență de greutate.
Vagoanele V3A-93M-EPC sunt cu aproximativ 10 tone mai grele decât un vagon V3A-93, deoarece "Craiovencele" mai au încă un strat de podea sub cea de lemn, fapt ce duce la acea diferență de greutate.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
WT_fan06
Deci "încă un strat de podea" (exprimare foarte tehnică...) cântărește vreo 3,3 tone per modul? Din ce este făcută respectiva podea mai exact?
Deci "încă un strat de podea" (exprimare foarte tehnică...) cântărește vreo 3,3 tone per modul? Din ce este făcută respectiva podea mai exact?
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Costin
Podeaua este captusita cu tabla, intr-adevar. Nu ma pronunt in legatura cu greutatea, insa...
Podeaua este captusita cu tabla, intr-adevar. Nu ma pronunt in legatura cu greutatea, insa...
📖 Pagination options