Topic: V3A-93M-EPC
349 posts, 161828 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
punmeister
Tot pe ResearchGate erau si materiale pentru 205 si parca si pentru Imperio.
Tot pe ResearchGate erau si materiale pentru 205 si parca si pentru Imperio.
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Mr. Tramvai
Dar de ce nu se poate restaura unul dintre acestea pentru muzeu?
Ideal ar fi primul din serie, care daca nu ma insel e 246 sau 097, dar cui îi pasa de istoria transporului public din București...?
Dar de ce nu se poate restaura unul dintre acestea pentru muzeu?
Ideal ar fi primul din serie, care daca nu ma insel e 246 sau 097, dar cui îi pasa de istoria transporului public din București...?
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
LucaTB
#097 și #246 deja au dosarele de casare întocmite, deci șansele pentru a fi ele salvate sunt slabe spre deloc. Mai ușor ar fi să fie salvate #014 sau #293 pentru muzeu, deoarece ele sunt mai complete față de cele de la depoul Colentina.
Într-adevăr, erau și încă sunt niște tramvaie foarte frumoase, dar sunt grele, nu au PPC și bordul lor e prea înalt, plus că vin noile tramvaie de la Astra, pentru ce să mai reparăm epave de V3A-uri, care zac în depou de ani buni, care oricum nu oferă comfort pentru călători?
#097 și #246 deja au dosarele de casare întocmite, deci șansele pentru a fi ele salvate sunt slabe spre deloc. Mai ușor ar fi să fie salvate #014 sau #293 pentru muzeu, deoarece ele sunt mai complete față de cele de la depoul Colentina.
Într-adevăr, erau și încă sunt niște tramvaie foarte frumoase, dar sunt grele, nu au PPC și bordul lor e prea înalt, plus că vin noile tramvaie de la Astra, pentru ce să mai reparăm epave de V3A-uri, care zac în depou de ani buni, care oricum nu oferă comfort pentru călători?
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
Costin
Ca sa crestem oferta de transport cu tramvaiul din Bucuresti, de-aia. Ca daca inlocuim 1 la 1 tramvaie vechi cu Astra, atunci nu am castigat mai nimic.
LucaTB wrote here:
pentru ce să mai reparăm epave de V3A-uri, care zac în depou de ani buni, care oricum nu oferă comfort pentru călători?
Ca sa crestem oferta de transport cu tramvaiul din Bucuresti, de-aia. Ca daca inlocuim 1 la 1 tramvaie vechi cu Astra, atunci nu am castigat mai nimic.
- punmeister
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
FabiM
Era de folos dacă nu erau casate cu tot cu piesele folositoare celor din traseu.
Luneta, parbriz, faruri, stopuri, etc.
LucaTB wrote here:
#097 și #246 deja au dosarele de casare întocmite, deci șansele pentru a fi ele salvate sunt slabe spre deloc. Mai ușor ar fi să fie salvate #014 sau #293 pentru muzeu, deoarece ele sunt mai complete față de cele de la depoul Colentina.
Într-adevăr, erau și încă sunt niște tramvaie foarte frumoase, dar sunt grele, nu au PPC și bordul lor e prea înalt, plus că vin noile tramvaie de la Astra, pentru ce să mai reparăm epave de V3A-uri, care zac în depou de ani buni, care oricum nu oferă comfort pentru călători?
Era de folos dacă nu erau casate cu tot cu piesele folositoare celor din traseu.
Luneta, parbriz, faruri, stopuri, etc.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
ADK
Când o să se întâmple vreun incident în care o să rezulte spargerea sau deteriorarea irecuperabilă unora dintre aceste elemente, atunci o să se retragă (din prostia lor, și în același timp în pierderea noastră) în cel mai rău caz - definitiv vagonul.
Gabi a mai tras nu numai un semnal de alarmă, cu prostia marca *TB de a casa autobuze/troleibuze/tramvaie cu piese foarte bune de pe ele (poate unele noi) chiar și pentru a se folosi unele care se puteau adapta ușor pe alte vehicule (s-au casat atâtea autobuze Rocar de Simon cu butoane foarte bune de oprire în salon, când în același timp aveam tramvaie V3A cu butoane lipsă sau deteriorate, iar alții mai puțin civilizați foloseau respectivele locuri rămase goale drept coșuri de gunoi) nu numai pentru alte vehicule similare aflate încă în exploatare. Pe vremea ITB-ului nu există să tai o mașină și să nu iei absolut tot ce se putea recupera, inclusiv ce nu prea mai era bun. Chiar dacă se recupera mai mult pe atunci, mașinile tot circulau cu o groază de elemente lipsă din cauza exploatării de atunci (puneai azi un stop și până diseară îl spărgea unul care se rezemă cu piciorul de el).
Când o să se întâmple vreun incident în care o să rezulte spargerea sau deteriorarea irecuperabilă unora dintre aceste elemente, atunci o să se retragă (din prostia lor, și în același timp în pierderea noastră) în cel mai rău caz - definitiv vagonul.
Gabi a mai tras nu numai un semnal de alarmă, cu prostia marca *TB de a casa autobuze/troleibuze/tramvaie cu piese foarte bune de pe ele (poate unele noi) chiar și pentru a se folosi unele care se puteau adapta ușor pe alte vehicule (s-au casat atâtea autobuze Rocar de Simon cu butoane foarte bune de oprire în salon, când în același timp aveam tramvaie V3A cu butoane lipsă sau deteriorate, iar alții mai puțin civilizați foloseau respectivele locuri rămase goale drept coșuri de gunoi) nu numai pentru alte vehicule similare aflate încă în exploatare. Pe vremea ITB-ului nu există să tai o mașină și să nu iei absolut tot ce se putea recupera, inclusiv ce nu prea mai era bun. Chiar dacă se recupera mai mult pe atunci, mașinile tot circulau cu o groază de elemente lipsă din cauza exploatării de atunci (puneai azi un stop și până diseară îl spărgea unul care se rezemă cu piciorul de el).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
cris_m
Asa s-a anuntat acum 3-4 ani cand s-au luat Otokar, ulterior hibridele, ca vor inlocui E3 si uite ca merg bine mersi si acum, ba chiar sunt mai multe la traseu ca E4. Eu unul nu m-as mai arunca la afirmatii de genul, ci vazand la momentul respectiv care e situatia....
punmeister wrote here:
Imperio vor inlocui Tatra. Parcul activ de V3A ramane acelasi.
Asa s-a anuntat acum 3-4 ani cand s-au luat Otokar, ulterior hibridele, ca vor inlocui E3 si uite ca merg bine mersi si acum, ba chiar sunt mai multe la traseu ca E4. Eu unul nu m-as mai arunca la afirmatii de genul, ci vazand la momentul respectiv care e situatia....
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
ADK
Nu știu dacă se repetă fotografia, 246 în Depoul Dudești prin jurul anului 2005 și pe fundal 097.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Nu știu dacă se repetă fotografia, 246 în Depoul Dudești prin jurul anului 2005 și pe fundal 097.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
98d5dfd4-6e70-4462-9c83-2971fbf5b065.jpg (146.4 KB; downloaded 3603 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
andrei11
Întrebare, actualul e acelaşi 246 ca cel din fotografie sau numai numărul se potriveşte ?
Întrebare, actualul e acelaşi 246 ca cel din fotografie sau numai numărul se potriveşte ?
- ADK
-
Posted:
-
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-EPC
V2A
358 după revopsire:
358 după revopsire:
#358 - 27 - 18.05.2022 (1).jpg (759.02 KB; downloaded 2916 times)
#358 - 27 - 18.05.2022 (2).jpg (917.73 KB; downloaded 2916 times)
#358 - 27 - 18.05.2022 (3).jpg (997.49 KB; downloaded 2916 times)
📖 Pagination options