Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-EPC

343 posts, 155262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 25
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC Utilizator anonim

Cosmetizarea de care ziceam cred ca a fost mai mult in urma unei tamponari pe stanga, in rest abia au mai cojit la el, deci va arata mai normal pana la urma...

LRM_EXPORT_583950808370652_20190307_095553632.jpeg (1.23 MB; downloaded 5910 times)

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC bobby

A revenit014. Este în 27

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC punmeister

014 a avut cumva structura de rezistenta modificata?

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC drbm

014 huruie pe șina tip CF. Angrenaje defecte? Boghiurile par noi. Sau refăcute.

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC SirVlady

Huruie numai cand se opreste. In rest, m-a mirat ca scartaie si pe linie modernizata. Totusi, e vorba de un tramvai iesit de la RK recent, si in mod normal nu trebuia sa huruie/scartaie..

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC ByOnu

Cum,  :o  un vagon proaspat iesit din URAC huruie, se zdruncina si se retrage depou de cateva ori pe zi? Hai mai, lasati-ne, ca nu credem! :lol:

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC Nenea_titi

drbm wrote:
014 huruie pe șina tip CF. Angrenaje defecte? Boghiurile par noi. Sau refăcute.


Probabil trebuie să se rodeze angrenajele. Dar nu e admisibil. Ce, când iei o mașină nouă, trebuie să huruie când are nici 100 km? Mai trebuie lăsat un pic. Roțile au fost strunjite cum trebuie la cotă? Roțile au porțiuni plate deja? Sunt ovale? Poligonale?

P. S. : Dacă huruie pe linie CF, să îl trimită pe 40 pe Bd. Basarabia sau pe 19. Poate se învață minte, vede cât de rău e acolo apoi se învață minte și tace... Eeee comedie.  :lol:  :mrgreen:

De 192, 246,361 ce se mai știe? Nici pe 137, 133,180 nu le-am mai văzut. Nici pe 097, 352 și 267. Doar 293 văd că iese. Și 205 sporadic. Care e problema lor generală? Afară de 192 și 361 care au probleme la echipament.

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC SirVlady

352 circula.
192 nu mai are mult si face 10 ani de cand sta pe dreapta.
267 sta descompletat in depou, idem si 246.
133 are mai bine de 4 ani de cand sta defect

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC punmeister

La 192 n-ai ce sa-i faci fiind cu echipamente Holec.

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC Nenea_titi

Pe 192,205 și 361 le știu de când umblau pe 41. Văd că doar 205 supraviețuiește. 192, parcă l-a văzut acum vreo 2 ani la Sf Gheorghe, a plecat tractat de un alt V3A 93 obișnuit, iar pe 361 l-am văzut acum nu foarte mult timp dus spre Alexandria. Totuși nu mi se par fiabile. De moment ce zac atât de mult defecte prin depouri. Și când ies iar au belele. Orice investiție în ele este inutilă în cazurile astea, deoarece poți să bagi în ele toată rezerva monetară a băncii mondiale și tot niște sandramale vor fi. E drept, nu pot să nu recunosc că spre deosebire de V3A 93 ordinar, au o asamblare mult mai bună, mult mai silențioase, design mai frumos, parcă mai insonorizate o idee, dar la ce bun, că stau mai mult căzute. Nu știu cât e de posibilă transformarea lor în PPC... În formatul actual nu ai cum să le faci cu secțiune centrală coborâtă. 205 văd că merge de bine de rău, dar tot nu m-aș baza pe ele. Mai bine că nu au continuat, văd că au probleme destule. Totuși în perioada 2002-2006 le vedeam destul pe 2,8, 11,12, 37, 44. Posibil și alte linii, atunci arătau altfel, altă schemă de vopsire, dar erau și mai tinere. Dar totuși : de ce FAUR se țin mai bine la capitolul fiabilitate decât EPC? Nu îmi spuneți de echipamente, că văd că toate sunt reostatice (cu unele excepții), ce pică așa la ele? Faptul că sunt mai grele, e posibil să solicite mai tare anumite subansambluri, asta e drept (frâne, articulații, motoare, reductoare, contractori de accelerare, etc).

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC 1689

205 nu mai are (aproape) nimic de-a face cu EPC.
De altfel, este un alt "proiect de succes" (a se citi experiment) al URAC. Cit a fost flagship si s-au bagat bani in el, fara ca cineva sa se-ntrebe de eficienta economica, a mers.
Dupa ce nu s-au mai bagat, a facut cunostinta cu gardul iar acum se tiriie pe linii fara risc.

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC bobby

Azi 014 este prezent în linia 14

 


Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC Nenea_titi

Normal. Tramvai nou trimis la linie bombardată. Ce să mai spun... Poate se învață minte să mai huruie :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC Utilizator anonim

O troncani el, dar pe linia aia nu iti dai seama daca se dezmembreaza orasul sau vagonul...

LRM_EXPORT_33085137867102_20190330_092450662.jpeg (1.39 MB; downloaded 5988 times)


LRM_EXPORT_32816308846371_20190330_092021833.jpeg (1.33 MB; downloaded 5903 times)


LRM_EXPORT_32918801367106_20190330_092204325.jpeg (1004.78 KB; downloaded 5977 times)


LRM_EXPORT_32951039753198_20190330_092236564.jpeg (1.1 MB; downloaded 5901 times)


LRM_EXPORT_32986177159057_20190330_092311701.jpeg (1.14 MB; downloaded 5979 times)

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use