Topic: Tatra T4R
2757 posts, 719336 views
📖 Pagination options
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
crocodil
Un manipulant de la Buc.Noi se muta la Dep. Militari! Face specializare pe tatre.
Un manipulant de la Buc.Noi se muta la Dep. Militari! Face specializare pe tatre.
- Victor92
-
Posted:
-
- crocodil
-
Posted:
-
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Conditii din ce in ce mai groaznice pe linia 8 si 25, deja turele de Alexandria si Giurgiului nu mai fac fata traficului de calatori. Ma gandesc cu groaza de ce se va intampla la vara iar partea proasta e ca tot vatmanii vor ajunge acasa cu frigiderul plin cu toate ca nu au nici o vina.
Conditii din ce in ce mai groaznice pe linia 8 si 25, deja turele de Alexandria si Giurgiului nu mai fac fata traficului de calatori. Ma gandesc cu groaza de ce se va intampla la vara iar partea proasta e ca tot vatmanii vor ajunge acasa cu frigiderul plin cu toate ca nu au nici o vina.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Bun. Si de ce ai inclus acest mesaj in topicul Tatrelor din moment ce ai vorbit si de V3A-uri ?
Bun. Si de ce ai inclus acest mesaj in topicul Tatrelor din moment ce ai vorbit si de V3A-uri ?
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
nokia2110
#3312 era tractat vinerea trecută, aproape de miezul nopţii de un EP/V3A S-02 de la Militari, dinspre U.R.A.C. spre Militari. Nu era deloc reparat. Care e soarta lui?
#3312 era tractat vinerea trecută, aproape de miezul nopţii de un EP/V3A S-02 de la Militari, dinspre U.R.A.C. spre Militari. Nu era deloc reparat. Care e soarta lui?
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Totul e legat de tatre aici, sunt din ce in ce mai putine cu defectari din ce in ce mai multe. Realitatea e ca mai mult incurca traficul decat il descurca, aproape saptamanal vad cate o tatra cazuta impinsa la depou de alta tatra sau un V3A...
Victor92 wrote:
Bun. Si de ce ai inclus acest mesaj in topicul Tatrelor din moment ce ai vorbit si de V3A-uri ?
Totul e legat de tatre aici, sunt din ce in ce mai putine cu defectari din ce in ce mai multe. Realitatea e ca mai mult incurca traficul decat il descurca, aproape saptamanal vad cate o tatra cazuta impinsa la depou de alta tatra sau un V3A...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
@AlexD: Nu e adevarat. Hai fii serios si recunoaste ca tot parcul RATB este un adevarat pericol la ora actuala, fie ca vorbim de V3A, Mercedes sau Tatra. Din fiecare postare pe care o realizezi in acest topic ai tendinta de a ataca aceste tramvaie...Uite un V3A aproape mai avea putin si se descompleta in mai multe bucati in urma cu cateva zile in zona Pantelimon daca ma ajuta memoria (cel putin asa am vazut in topicul de Accidente/Incidente). Cred ca si daca erai in el tot spuneai ca erai in siguranta. Sa incercam sa fim putin mai obiectivi pentru ca nu strica la minte...
@AlexD: Nu e adevarat. Hai fii serios si recunoaste ca tot parcul RATB este un adevarat pericol la ora actuala, fie ca vorbim de V3A, Mercedes sau Tatra. Din fiecare postare pe care o realizezi in acest topic ai tendinta de a ataca aceste tramvaie...Uite un V3A aproape mai avea putin si se descompleta in mai multe bucati in urma cu cateva zile in zona Pantelimon daca ma ajuta memoria (cel putin asa am vazut in topicul de Accidente/Incidente). Cred ca si daca erai in el tot spuneai ca erai in siguranta. Sa incercam sa fim putin mai obiectivi pentru ca nu strica la minte...
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Aceste tramvaie T4R nu mai au ce cauta in circulatie, din pacate situatia generala la RATB e din ce in ce mai groaznica, in afara de linia 41 si 32 pe restul liniilor e macel, cel putin in zona unde circul eu.
Pe 25 dezordinea e totala, pe 8 daca nu prind turele de Alexandria(din fericire pentru mine cand plec la munca dimineata la 05:00 si la 12:00 am V3A de Alexandria) sau 3003/3010 pe restul tatrelor solo e omor, astazi pe linia 1 abia am coborat dintr-un BLF la podul Basarab la cat de plin era.
Ce mai spala onoarea in zona frecventata de mine e linia de autobuze 117 carora nu am ce sa le reprosez.
Scuze de off topic dar cam asta e realitatea, si da imi sustin parerea, tatrele nu mai au ce sa caute in trafic, te zguduie, zdruncina si te arunca in toate partile si te mai lasa si in drum.
Aceste tramvaie T4R nu mai au ce cauta in circulatie, din pacate situatia generala la RATB e din ce in ce mai groaznica, in afara de linia 41 si 32 pe restul liniilor e macel, cel putin in zona unde circul eu.
Pe 25 dezordinea e totala, pe 8 daca nu prind turele de Alexandria(din fericire pentru mine cand plec la munca dimineata la 05:00 si la 12:00 am V3A de Alexandria) sau 3003/3010 pe restul tatrelor solo e omor, astazi pe linia 1 abia am coborat dintr-un BLF la podul Basarab la cat de plin era.
Ce mai spala onoarea in zona frecventata de mine e linia de autobuze 117 carora nu am ce sa le reprosez.
Scuze de off topic dar cam asta e realitatea, si da imi sustin parerea, tatrele nu mai au ce sa caute in trafic, te zguduie, zdruncina si te arunca in toate partile si te mai lasa si in drum.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Iar nu esti obiectiv si incepi sa ai pretentii. Cand calatoreai cu Dac-ul sau Ikarusul nu cred ca aveai astfel de comentarii. Sa zici bine merci ca ai cu ce sa circuli. Sunt oameni in anumite zone ale Bucurestiului care stau cu minutele dupa un mijloc de transport si noi avem fite si spunem ca tatrele nu au ce cauta. Dimpotriva, este un castig pentru tine in calitate de calator si ai un tramvai la traseu. Multe dintre ele sunt depasite, total de acord, dar sa ne bucuram ca avem cu ce sa calatorim si ajungem la destinatia dorita. Imi pare rau ca alti raposati de pe forum sau mai bine zis ...care au pelcat de pe forum iti imping pe la spate texte pe care sa le redactezi dupa ...
Iar nu esti obiectiv si incepi sa ai pretentii. Cand calatoreai cu Dac-ul sau Ikarusul nu cred ca aveai astfel de comentarii. Sa zici bine merci ca ai cu ce sa circuli. Sunt oameni in anumite zone ale Bucurestiului care stau cu minutele dupa un mijloc de transport si noi avem fite si spunem ca tatrele nu au ce cauta. Dimpotriva, este un castig pentru tine in calitate de calator si ai un tramvai la traseu. Multe dintre ele sunt depasite, total de acord, dar sa ne bucuram ca avem cu ce sa calatorim si ajungem la destinatia dorita. Imi pare rau ca alti raposati de pe forum sau mai bine zis ...care au pelcat de pe forum iti imping pe la spate texte pe care sa le redactezi dupa ...
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Vorbesc din propie experienta, mai arata-mi o persoana de pe forumul asta care e nevoit sa circule zilnic su T4R si e multumit de ele.
Vorbesc din propie experienta, mai arata-mi o persoana de pe forumul asta care e nevoit sa circule zilnic su T4R si e multumit de ele.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
133 313
Well... Tatrele au circulat si pe 34 candva, am mers si eu cu ele zi de zi. Am mers si cu Rathgheberurile zi de zi. Pe 16 si 46 am apucat si EP-uri.
E ciudat cum altii reusesc sa ruleze niste Rathgeber-uri 40-50 de ani si Bucurestiul nu este in stare sa le ruleze 10 ani. Si erau cam primele tramvaie cu incalzire la vremea lor prin Bucuresti. Erau cu totul alt standard. Sau au dat tonul la ridicarea standardului care acum ne conduce la discutiile astea.
Dar m-am pierdut in amintiri, ce vreau eu sa aud este ce propuneti? Producerea de BLF sau cumpararea de Imperio/Pesa/altele. In paralel cu taierea Tatrelor. Sau vreti intai taierea si pe urma... om mai vedea ce se intampla, fortam mana primariei. Si pe primarie o va durea in cot, ca are acum in farfurie o problema cel putin la fel de cronicizata precum RATB si anume RADET. Si are un buget si nu stie cum sa traga de el sa-l intinda precum aluatul, care se intinde dar se subtiaza.
Deci? La ce renuntam ca sa ne cumparam BLF-uri sau sa impiciorogam niste V3A-uri? La subventia pe RATB pentru unii si gratuitatea pentru oricine doreste sau la subventia la gigacalorie? Eu as zice subventia la gigacalorie, ca nu mi se pare normal sa subventionezi diversi indivizi care traiesc din chirii de la 2-3 apartamente. Dar as zice si subventia vesnica pentru blatisti. Sau mai bine amandoua.
Deocamdata RATB si primaria se arata cu degetul dar niciuna nu se streseaza cu adevarat sa-si rezolve macar cele mai vizibile probleme. Mai sunt si alte aspecte de tratat dar deocamdata atat.
Well... Tatrele au circulat si pe 34 candva, am mers si eu cu ele zi de zi. Am mers si cu Rathgheberurile zi de zi. Pe 16 si 46 am apucat si EP-uri.
E ciudat cum altii reusesc sa ruleze niste Rathgeber-uri 40-50 de ani si Bucurestiul nu este in stare sa le ruleze 10 ani. Si erau cam primele tramvaie cu incalzire la vremea lor prin Bucuresti. Erau cu totul alt standard. Sau au dat tonul la ridicarea standardului care acum ne conduce la discutiile astea.
Dar m-am pierdut in amintiri, ce vreau eu sa aud este ce propuneti? Producerea de BLF sau cumpararea de Imperio/Pesa/altele. In paralel cu taierea Tatrelor. Sau vreti intai taierea si pe urma... om mai vedea ce se intampla, fortam mana primariei. Si pe primarie o va durea in cot, ca are acum in farfurie o problema cel putin la fel de cronicizata precum RATB si anume RADET. Si are un buget si nu stie cum sa traga de el sa-l intinda precum aluatul, care se intinde dar se subtiaza.
Deci? La ce renuntam ca sa ne cumparam BLF-uri sau sa impiciorogam niste V3A-uri? La subventia pe RATB pentru unii si gratuitatea pentru oricine doreste sau la subventia la gigacalorie? Eu as zice subventia la gigacalorie, ca nu mi se pare normal sa subventionezi diversi indivizi care traiesc din chirii de la 2-3 apartamente. Dar as zice si subventia vesnica pentru blatisti. Sau mai bine amandoua.
Deocamdata RATB si primaria se arata cu degetul dar niciuna nu se streseaza cu adevarat sa-si rezolve macar cele mai vizibile probleme. Mai sunt si alte aspecte de tratat dar deocamdata atat.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Robert24
Haideti sa nu mai continuam aceste discutii interminabile de ani de zile...
E clar ca Tatrele, asa cum sunt ele in Bucuresti, fara niciun fel de modernizare, ci doar cosmetizare o data la tz ani, nu mai sunt deloc eficiente dpdv costuri si mentenanta.
E clar ca sunt unii care le "iubesc", altii care le "urasc", insa majoritatea calatorilor doresc doar un transport civilizat, in primul rand CURAT, apoi sa stii ca te poti baza pe el. Ori asta, cel putin in ultimii ani e jale...
Sa fim seriosi, atata vreme cat aceste Tatre NU au cu ce sa fie INLOCUITE, inca raman o solutie de compromis. Cand autoritatile vor investi in transportul public, in special in tramvaie noi, fabricate de producatori adevarati, nu carpite in URAC (pe post de tramvaie noi, care dupa cateva luni in trafic crapa, iar dupa 2-3 ani incep sa rugineasca), atunci vom putea sa spunem cu mana pe inima "ADIO" Tratrelor. Dar, la momentul curent, inca nu!
Haideti sa nu mai continuam aceste discutii interminabile de ani de zile...
E clar ca Tatrele, asa cum sunt ele in Bucuresti, fara niciun fel de modernizare, ci doar cosmetizare o data la tz ani, nu mai sunt deloc eficiente dpdv costuri si mentenanta.
E clar ca sunt unii care le "iubesc", altii care le "urasc", insa majoritatea calatorilor doresc doar un transport civilizat, in primul rand CURAT, apoi sa stii ca te poti baza pe el. Ori asta, cel putin in ultimii ani e jale...
Sa fim seriosi, atata vreme cat aceste Tatre NU au cu ce sa fie INLOCUITE, inca raman o solutie de compromis. Cand autoritatile vor investi in transportul public, in special in tramvaie noi, fabricate de producatori adevarati, nu carpite in URAC (pe post de tramvaie noi, care dupa cateva luni in trafic crapa, iar dupa 2-3 ani incep sa rugineasca), atunci vom putea sa spunem cu mana pe inima "ADIO" Tratrelor. Dar, la momentul curent, inca nu!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Florinds
Mie sincer imi plac Tatrele... Prind viteza buna si inca destul de repede, sunt grele cred si deci stabile, nu troncane din incheieturi ca alte tramvaie mai "noi", au un spatiu destul de generos, management bun al barelor, desi cam putine scaune.
Singurele probleme ar fi ca intr-adevar bate vantul prin usi, podeaua arata rau, vopseaua se descuameaza pe alocuri.
Este ca si cum cineva te serveste cu bere dintr-un PET si tu spui ca nu bei decat Corona... In Roma trebuie sa te porti ca un roman, asa ca asta e, trebuie sa le acceptam, pentru ca se poate si mai rau. Si la cum arata situatia cred ca va fi mai rau.
Mie sincer imi plac Tatrele... Prind viteza buna si inca destul de repede, sunt grele cred si deci stabile, nu troncane din incheieturi ca alte tramvaie mai "noi", au un spatiu destul de generos, management bun al barelor, desi cam putine scaune.
Singurele probleme ar fi ca intr-adevar bate vantul prin usi, podeaua arata rau, vopseaua se descuameaza pe alocuri.
Este ca si cum cineva te serveste cu bere dintr-un PET si tu spui ca nu bei decat Corona... In Roma trebuie sa te porti ca un roman, asa ca asta e, trebuie sa le acceptam, pentru ca se poate si mai rau. Si la cum arata situatia cred ca va fi mai rau.
📖 Pagination options