Topic: Tatra T4R
2757 posts, 720170 views
📖 Pagination options
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Sava_6115-6315
Stilul de functionare al Tatrelor este destul de "primitiv". Nu poti mentine vagonul/cuplul la viteza constanta precum se face cu un V3A. Cand vatmanii "o calca", vagonul accelereaza puternic. Cand ridica piciorul de pe acceleratie, vagonul intra in frana de motor si se franeaza incet... De aici si explicatia cu accelerarile scurte din curbe: pe Giulesti sunt viraje destul de stranse , inclusiv la Orhideea in intersectie. Asa ca vatmanii in general franeaza puternuic inainte de curbe, iar vagonul/cuplul Tatra tinde sa incetineasca mai mult astfel ca in viraj mai trebuie sa-i dea un impuls. Sau varianta a doua: sa accelereze dupa ce a intrat in viraj.
O situatie asemanatoare este si la Basarab. Cand vine 44 dinspre Gara, opreste la semafor, apoi are patina peste care trebuie sa treaca la viteza constanta cu 1 sau 2 pantografe. Distanta dintre semafor si patina fiind mica, un cuplu de tatre nu reuseste sa accelereze suficient si merge ca melcul pana in viraj cand ori o calca bine ori accelereaza in reprize scurte.
Stilul de functionare al Tatrelor este destul de "primitiv". Nu poti mentine vagonul/cuplul la viteza constanta precum se face cu un V3A. Cand vatmanii "o calca", vagonul accelereaza puternic. Cand ridica piciorul de pe acceleratie, vagonul intra in frana de motor si se franeaza incet... De aici si explicatia cu accelerarile scurte din curbe: pe Giulesti sunt viraje destul de stranse , inclusiv la Orhideea in intersectie. Asa ca vatmanii in general franeaza puternuic inainte de curbe, iar vagonul/cuplul Tatra tinde sa incetineasca mai mult astfel ca in viraj mai trebuie sa-i dea un impuls. Sau varianta a doua: sa accelereze dupa ce a intrat in viraj.
O situatie asemanatoare este si la Basarab. Cand vine 44 dinspre Gara, opreste la semafor, apoi are patina peste care trebuie sa treaca la viteza constanta cu 1 sau 2 pantografe. Distanta dintre semafor si patina fiind mica, un cuplu de tatre nu reuseste sa accelereze suficient si merge ca melcul pana in viraj cand ori o calca bine ori accelereaza in reprize scurte.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
IK4
Degeaba fac demersuri daca nu primesc si bani, iar anul asta toti banii sunt acaparati pentru probleme mult mai "importante". Asa se intampla intr-o tara in care votam de doua ori pe an, in fiecare an. Nu sta nimeni de grija transportului public, astea sunt ace brice si carice, ce
Gabi23 wrote:
Să facă demersurile necesare să repare zecile de vagoane V3A defecte prin depouri (numai Bucurestii Noi şi Colentina au peste 25 de vagoane indisponibile + celelalte depouri) şi să le redistribuie pt completarea parcului circulant de vagoane!
Degeaba fac demersuri daca nu primesc si bani, iar anul asta toti banii sunt acaparati pentru probleme mult mai "importante". Asa se intampla intr-o tara in care votam de doua ori pe an, in fiecare an. Nu sta nimeni de grija transportului public, astea sunt ace brice si carice, ce
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
la vagoanele tatra cind iei piciorul de pe acceleratie vagonul intra in mers lansat nu se frineaza singur,iar viteza este controlata de pedala de acceleratie care are doua trepte de mers ,cu toata nefinantarea cu bani de catre primarie, aceste vagoane vor rezista mult timp,s-au facut de catre cei de la sea o situatie ce inseamna modificarea acestor vagoane si trecerea pe motoare asincron asta incluzind si modificarea totala a instalatie electrice a vagonului
la vagoanele tatra cind iei piciorul de pe acceleratie vagonul intra in mers lansat nu se frineaza singur,iar viteza este controlata de pedala de acceleratie care are doua trepte de mers ,cu toata nefinantarea cu bani de catre primarie, aceste vagoane vor rezista mult timp,s-au facut de catre cei de la sea o situatie ce inseamna modificarea acestor vagoane si trecerea pe motoare asincron asta incluzind si modificarea totala a instalatie electrice a vagonului
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADY881
Acele lucruri sunt cumva pasajul de la PPL si altele rutiere?
Nu cred ca e problema in votare, e problema in sistem, ni se ofera sa votam dintre 2 rele, comunisti/securisti fara perdea si altii cu parfum "da dreapta". Pe cine nu ai vota oricum dai in maro.
Si eu sunt de aceeasi parare(ca pot sa mai mearga), doar sa aiba griija de ele(sa dea bani pentru reparatii si detalii), daca poti sa ne arati si noua acel proiect de modernizare a vagoanelor, ar fi perfect.
IK4 wrote:
Degeaba fac demersuri daca nu primesc si bani, iar anul asta toti banii sunt acaparati pentru probleme mult mai "importante".
Acele lucruri sunt cumva pasajul de la PPL si altele rutiere?
IK4 wrote:
Asa se intampla intr-o tara in care votam de doua ori pe an, in fiecare an. Nu sta nimeni de grija transportului public, astea sunt ace brice si carice, ce
Nu cred ca e problema in votare, e problema in sistem, ni se ofera sa votam dintre 2 rele, comunisti/securisti fara perdea si altii cu parfum "da dreapta". Pe cine nu ai vota oricum dai in maro.
electricianu wrote:
aceste vagoane vor rezista mult timp,s-au facut de catre cei de la sea o situatie ce inseamna modificarea acestor vagoane si trecerea pe motoare asincron asta incluzind si modificarea totala a instalatie electrice a vagonului
Si eu sunt de aceeasi parare(ca pot sa mai mearga), doar sa aiba griija de ele(sa dea bani pentru reparatii si detalii), daca poti sa ne arati si noua acel proiect de modernizare a vagoanelor, ar fi perfect.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Sava_6115-6315
Bun, am inteles ca nu se franeaza singur. Totusi impresia mea este ca dupa ce accelereaza , vagonul incepe sa piarda din viteza. Drept dovada intre statii, vatmanii accelereaza vagonul de cateva ori (in situatii fara obstacole/semafoare in traseu)
electricianu wrote:
la vagoanele tatra cind iei piciorul de pe acceleratie vagonul intra in mers lansat nu se frineaza singur,iar viteza este controlata de pedala de acceleratie care are doua trepte de mers
Bun, am inteles ca nu se franeaza singur. Totusi impresia mea este ca dupa ce accelereaza , vagonul incepe sa piarda din viteza. Drept dovada intre statii, vatmanii accelereaza vagonul de cateva ori (in situatii fara obstacole/semafoare in traseu)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
133 313
Bine ati venit la lectia de fizica. Capitolul 1: Forta de frecare. Cine poate desena corect vectorial forta de frecare dintre sina si roata Tatrei.
Bine ati venit la lectia de fizica. Capitolul 1: Forta de frecare. Cine poate desena corect vectorial forta de frecare dintre sina si roata Tatrei.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Sava_6115-6315
Aici nu pun problema de incultura la capitolul fizica. Inteleg ca vagonul acelereaza si apoi merge la liber, incetinind natural (ca si cum scot masina din viteza si o las la liber), nu cum credeam eu , prin frana de motor. Din pacate nu cunosc foarte multe despre tatre. Am mers cu ele pe linia 20 o perioada scurta si acum pe 44. O sa ma documentez mai bine
133 313 wrote:
Bine ati venit la lectia de fizica. Capitolul 1: Forta de frecare. Cine poate desena corect vectorial forta de frecare dintre sina si roata Tatrei.
Aici nu pun problema de incultura la capitolul fizica. Inteleg ca vagonul acelereaza si apoi merge la liber, incetinind natural (ca si cum scot masina din viteza si o las la liber), nu cum credeam eu , prin frana de motor. Din pacate nu cunosc foarte multe despre tatre. Am mers cu ele pe linia 20 o perioada scurta si acum pe 44. O sa ma documentez mai bine
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3368+3369, 3371+3372
Cuplul 3371+3372 a revenit la traseu dupa blocarea pe care a facut-o duminica seara in zona Berzei.
3368+3369, 3371+3372
Cuplul 3371+3372 a revenit la traseu dupa blocarea pe care a facut-o duminica seara in zona Berzei.
3368+3369.JPG (185.74 KB; downloaded 2930 times)
3371+3372.JPG (220.74 KB; downloaded 2896 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Diverse Tatre de astazi.
3311+3312, 3371+3372, 3373+3381, 3374+3427, 3390+3430, 3400, 3415
Diverse Tatre de astazi.
3311+3312, 3371+3372, 3373+3381, 3374+3427, 3390+3430, 3400, 3415
3311+3312.JPG (247.75 KB; downloaded 2804 times)
3371+3372 Timisoara 25.JPG (290.4 KB; downloaded 2804 times)
3373+3381.JPG (233.05 KB; downloaded 2803 times)
3374+3427.JPG (286.53 KB; downloaded 2801 times)
3390+3430.JPG (285.26 KB; downloaded 2803 times)
3400 Preciziei.JPG (220.14 KB; downloaded 2842 times)
3415 Precizei 35.JPG (247.4 KB; downloaded 2801 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
3382 a sosit la depou si se asteapta si 3383 pentru refacerea cuplului. Anul asta se va face RK la maxim 4 vagoane, daca se va face si la acelea.
3382 a sosit la depou si se asteapta si 3383 pentru refacerea cuplului. Anul asta se va face RK la maxim 4 vagoane, daca se va face si la acelea.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Tatra 3378 era pe retragere din linia 44 pe la ora 16:20 ...
Tatra 3378 era pe retragere din linia 44 pe la ora 16:20 ...
3378 Timisoara.JPG (198.18 KB; downloaded 2550 times)
- crocodil
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3400 - Una dintre cele mai curate si constante Tatre la traseu...
3400 - Una dintre cele mai curate si constante Tatre la traseu...
3400 Piata Unirii 47.JPG (191.16 KB; downloaded 2406 times)
- 133 313
-
Posted:
-
📖 Pagination options