Topic: Tatra T4R
2772 posts, 765411 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3310, 3389
3310, 3389
3310 35 2.JPG (192.62 KB; downloaded 3032 times)
3389.JPG (200.98 KB; downloaded 3031 times)
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
DAF SB220
3307 si 3413 solo in 35 si 47:
Bonus: 3405 putin mai speciala in felul ei, cu remorca 3302:
Mi se pare ca inainte, 3405 o avea ca remorca pe 3333?
3307 si 3413 solo in 35 si 47:
3307.jpg (124.74 KB; downloaded 3007 times)
3413.jpg (136.9 KB; downloaded 3006 times)
Bonus: 3405 putin mai speciala in felul ei, cu remorca 3302:
Mi se pare ca inainte, 3405 o avea ca remorca pe 3333?
3405.jpg (154.42 KB; downloaded 3008 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
3405 are acum remorcă pe 3303. În urmă cu cu ceva luni/ani a avut pe 3385 (care în prezent este ataşată a 3338).
3405 are acum remorcă pe 3303. În urmă cu cu ceva luni/ani a avut pe 3385 (care în prezent este ataşată a 3338).
- ikarus13
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
De menţionat la 3393, că a revenit în circulaţie, după ce a avut o tamponare destul de puternică frontală.
De menţionat la 3393, că a revenit în circulaţie, după ce a avut o tamponare destul de puternică frontală.
- ikarus13
-
Posted:
-
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADY881
Eu personal sunt contra casarii Tatrelor, la fel sunt contra "modernizarii" lor in Bucur 1, chiar daca in viitor primarii se vor intoarce cu fata spre TP si vor cumpara tramvaie noi, Tatrele se pot folosi pe post tramvaie suplimentare pe linii aglomerate in orele de varf(cum ar fi 32, 41, 1..), exact cum se intampla pe M1(cand in orele de varf pe tronsonul Crangasi-Dristor 2 se introduc niste IVA pentru a mari capacitatea temporar). Deci eu propun ca exteriorul sa fie lasat la fel(deoarece e clasic si are un farmec aparte), insa cu schimbari in interior:
a)cabina vatmanului modernizata (scaun nou, panou de comanda ca la Bucur LF, AC)
b)la fel si la pasageri( scaune noi, mai multe bari, AC)
c) geamuri suplimentare pe acoperis(deoarece exista o problema majora in orientarea in spatiu, a pasagerilor ce stau in picioare)
d)partea tehnica: motoare de tractiune pe curent alternativ, la fel sistemul de dirijare a lor pe IGBT si toate cele...
e) sisteme de informare ca la Citaro 2(monitoare, GPS si toate cele.. )
Eu personal sunt contra casarii Tatrelor, la fel sunt contra "modernizarii" lor in Bucur 1, chiar daca in viitor primarii se vor intoarce cu fata spre TP si vor cumpara tramvaie noi, Tatrele se pot folosi pe post tramvaie suplimentare pe linii aglomerate in orele de varf(cum ar fi 32, 41, 1..), exact cum se intampla pe M1(cand in orele de varf pe tronsonul Crangasi-Dristor 2 se introduc niste IVA pentru a mari capacitatea temporar). Deci eu propun ca exteriorul sa fie lasat la fel(deoarece e clasic si are un farmec aparte), insa cu schimbari in interior:
a)cabina vatmanului modernizata (scaun nou, panou de comanda ca la Bucur LF, AC)
b)la fel si la pasageri( scaune noi, mai multe bari, AC)
c) geamuri suplimentare pe acoperis(deoarece exista o problema majora in orientarea in spatiu, a pasagerilor ce stau in picioare)
d)partea tehnica: motoare de tractiune pe curent alternativ, la fel sistemul de dirijare a lor pe IGBT si toate cele...
e) sisteme de informare ca la Citaro 2(monitoare, GPS si toate cele.. )
📖 Pagination options