Topic: Tatra T4R
2752 posts, 716574 views
📖 Pagination options
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexCitelis5399
3310,3348,3352,3374&3365 si 3393 la Sergent Moise.
3310,3348,3352,3374&3365 si 3393 la Sergent Moise.
3310 - 47 - 06.09.2011.JPG (278.85 KB; downloaded 2669 times)
3348 - 8 - 06.09.2011.JPG (274.29 KB; downloaded 2670 times)
3352 - 47 - 06.09.2011.JPG (276.6 KB; downloaded 2666 times)
3393 - 8 - 06.09.2011.JPG (290.5 KB; downloaded 2666 times)
3374&3365 - 25 - 06.09.2011.JPG (275.97 KB; downloaded 2665 times)
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
SprinterXP
3323 la Grozavesti
3323 la Grozavesti
3323 - 35 - 8.09.2011 (1024x768).jpg (441.41 KB; downloaded 2561 times)
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexCitelis5399
3303 ,3307 ,3319&3370 ,3332&3305 ,3358&3333 ,3405 ,3416 la Aprodex.
3303 ,3307 ,3319&3370 ,3332&3305 ,3358&3333 ,3405 ,3416 la Aprodex.
3303 - 47 - 09.09.2011.JPG (308.44 KB; downloaded 2520 times)
3307 - 47 - 09.09.2011.JPG (339.73 KB; downloaded 2522 times)
3405 - 8 - 09.09.2011.JPG (314.81 KB; downloaded 2538 times)
3416 - 25 - 09.09.2011.JPG (306.94 KB; downloaded 2519 times)
3319&3370 - 25 - 09.09.2011.JPG (294.86 KB; downloaded 2523 times)
3332&3305 - 25 - 09.09.2011.JPG (258.58 KB; downloaded 2521 times)
3358&3333 - 25 - 09.09.2011.JPG (300.25 KB; downloaded 2521 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
#3330 (în faţă era #3348), linia 8, intersecţia Bd. Timişoara cu Str. Valea Cascadelor
#3379, linia 47, cap de linie C.E.T. Vest - Militari
#3421, linia 47, cap de linie C.E.T. Vest - Militari
#3330 (în faţă era #3348), linia 8, intersecţia Bd. Timişoara cu Str. Valea Cascadelor
IMG_4651.jpg (718.59 KB; downloaded 2417 times)
#3379, linia 47, cap de linie C.E.T. Vest - Militari
IMG_4647.jpg (687.93 KB; downloaded 2419 times)
#3421, linia 47, cap de linie C.E.T. Vest - Militari
IMG_4653.jpg (592.15 KB; downloaded 2416 times)
IMG_4654.jpg (688.83 KB; downloaded 2418 times)
- Axel
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Vad ca au renuntat pe moment cu spartul cuplurilor Tatra, majoritatea de 8 si 25 sunt inca cuplu.
Vad ca au renuntat pe moment cu spartul cuplurilor Tatra, majoritatea de 8 si 25 sunt inca cuplu.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ByOnu
Intrebare serioasa: care sunt planurile (sumbre) pentru aceste tramvaie, bijuterii pana la urma.. ? Sa inteleg ca se doreste casarea lor pana in 2013, maxim 2014?
Intrebare serioasa: care sunt planurile (sumbre) pentru aceste tramvaie, bijuterii pana la urma.. ? Sa inteleg ca se doreste casarea lor pana in 2013, maxim 2014?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
M-ar mira sa apuce primavara lui 2012...
Nu stiu ce bijuterii vedeti in niste tramvaie vechi de aproape 40 ani care au actionare primitiva, consum de 4-5 ori mai mare decat un tramvai contemporan actionat in curent alternativ.
M-ar mira sa apuce primavara lui 2012...
Nu stiu ce bijuterii vedeti in niste tramvaie vechi de aproape 40 ani care au actionare primitiva, consum de 4-5 ori mai mare decat un tramvai contemporan actionat in curent alternativ.
- Gabi
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Propaganda cu zeci de Imperio pe linia 41 cand toata populatia orasului va avea orgasm simultan cand le va vedea in traseu suna mai bine decat intretinerea si/sau modernizarea REALA a parcului existent. Si apropo de Tatra, este foarte adevarat ca in starea actuala sunt vagoane depasite complet, dar vedeti ce face Uzbekistanul din ele, ca sa nu mai vorbesc de Cehia sau Slovacia, ca atunci chiar ne apuca plansul...
Gabi wrote:Dar cine a zis ca se va pune ceva SUBSTANTIAL in loc pentru pastrarea aceleasi capacitati de transport? Se va pune ce s-a pus si in locul DAF'urilor, Rocarurilor, Iveco, Rathgber etc.
Pai si ce o sa puna in loc?
Propaganda cu zeci de Imperio pe linia 41 cand toata populatia orasului va avea orgasm simultan cand le va vedea in traseu suna mai bine decat intretinerea si/sau modernizarea REALA a parcului existent. Si apropo de Tatra, este foarte adevarat ca in starea actuala sunt vagoane depasite complet, dar vedeti ce face Uzbekistanul din ele, ca sa nu mai vorbesc de Cehia sau Slovacia, ca atunci chiar ne apuca plansul...
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi
Banuiesc ca ai fost sarcastica cand ai zis "zeci de imperio", ca nu cred ca vom avea asa ceva
Banuiesc ca ai fost sarcastica cand ai zis "zeci de imperio", ca nu cred ca vom avea asa ceva
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Nu am fost sarcastica, am "parafrazat" Kritzul. Vagoane noi vor veni pana la urma...pentru putinele linii de tramvai care vor mai ramane si dupa "mulgerea" cu autogenul a unor tronsoane de infrastructura care "incurca traficul" sau "nu mai sunt necesare". Prima aplicatie de acest gen: Bucurestii Noi.
Nu am fost sarcastica, am "parafrazat" Kritzul. Vagoane noi vor veni pana la urma...pentru putinele linii de tramvai care vor mai ramane si dupa "mulgerea" cu autogenul a unor tronsoane de infrastructura care "incurca traficul" sau "nu mai sunt necesare". Prima aplicatie de acest gen: Bucurestii Noi.
- Catalin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Catalin
Tramvaie noi vor veni, mai mult ca sigur, chiar daca motivatia nu va fi grija pentru bucuresteni, ci parandaratul.
Ma tem ca renuntarea la Tatre este o noua cretinatate, similara cu cea a casarii celor 41 de tramvaie V3A care lipsesc actualmente (ca numere de parc): daca nu le-ar fi casat in acte, pripit, acum am fi putut avea inca 41 de V3A-CH-PPC-uri in plus, asa-zise "modernizari".
Aceeasi treaba si cu Tatrele, ar putea sa nu le caseze in acte, ci sa le "modernizeze", transformandu-le in Bucur-extins, cu 3 tronsoane.
Sau s-o fi mizand pe faptul ca daca U.R.A.C.-ul va capatata dreptul legal de a fabrica (sau asambla) tramvaie, atunci nu va mai fi nevoie de "artificii" legale, precum "modernizarile" de acum?
Tramvaie noi vor veni, mai mult ca sigur, chiar daca motivatia nu va fi grija pentru bucuresteni, ci parandaratul.
Ma tem ca renuntarea la Tatre este o noua cretinatate, similara cu cea a casarii celor 41 de tramvaie V3A care lipsesc actualmente (ca numere de parc): daca nu le-ar fi casat in acte, pripit, acum am fi putut avea inca 41 de V3A-CH-PPC-uri in plus, asa-zise "modernizari".
Aceeasi treaba si cu Tatrele, ar putea sa nu le caseze in acte, ci sa le "modernizeze", transformandu-le in Bucur-extins, cu 3 tronsoane.
Sau s-o fi mizand pe faptul ca daca U.R.A.C.-ul va capatata dreptul legal de a fabrica (sau asambla) tramvaie, atunci nu va mai fi nevoie de "artificii" legale, precum "modernizarile" de acum?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Asta pare a fi descrierea V3A-urilor... care au contactoare electro-mecanice ca vechile Thomsonuri (de pe la 1900 toamna), că sistemul electro-magnetic copiat de la nemţi a fost instalat doar pe câteva tramvaie şi eliminat cu primul RK. Să nu mai zic că V3A-urile, cu excepţia Bucureştiului, Braşovului şi Constanţa (deşi în Braşov din 2002 mai circulau doar ocazional, iar în Constanţa s-au achiziţionat ulterior boghiuri de la URAC şi Nicolina Iaşi), V3A-urile abia au apucat 15 ani de circulaţie (maxim... la Botoşani au dispărut după 11 ani, la Oradea şi Cluj au circulat doar vreo 3 - 4 ani, la Iaşi 10, la Brăila 15). Pe când Tatrele...
Acceleratorul PCC a fost mare invenţie la vremea lui... şi e, încă, actul. Conducerea ,,economică" e destul de simplă (menţii I = ct. prin motoare, adică ţii pedala apăsată până într-un anumit punct... şi e uşor de ţinut aşa, mai greu mi s-a părut ambreiajul de Logan decât pedala de Tatra), dar vatmanii noştrii nu prea o fac. La V3A e mai greu, că dacă ţii tramvaiul prea mult în alte contacte decât 10 şi 20 rişti să prăjeşti contactoarele.
URAC-ul are deja statutul de producător de tramvaie.
Utilizator anonim wrote:
au actionare primitiva, consum de 4-5 ori mai mare decat un tramvai contemporan actionat in curent alternativ.
Asta pare a fi descrierea V3A-urilor... care au contactoare electro-mecanice ca vechile Thomsonuri (de pe la 1900 toamna), că sistemul electro-magnetic copiat de la nemţi a fost instalat doar pe câteva tramvaie şi eliminat cu primul RK. Să nu mai zic că V3A-urile, cu excepţia Bucureştiului, Braşovului şi Constanţa (deşi în Braşov din 2002 mai circulau doar ocazional, iar în Constanţa s-au achiziţionat ulterior boghiuri de la URAC şi Nicolina Iaşi), V3A-urile abia au apucat 15 ani de circulaţie (maxim... la Botoşani au dispărut după 11 ani, la Oradea şi Cluj au circulat doar vreo 3 - 4 ani, la Iaşi 10, la Brăila 15). Pe când Tatrele...
Acceleratorul PCC a fost mare invenţie la vremea lui... şi e, încă, actul. Conducerea ,,economică" e destul de simplă (menţii I = ct. prin motoare, adică ţii pedala apăsată până într-un anumit punct... şi e uşor de ţinut aşa, mai greu mi s-a părut ambreiajul de Logan decât pedala de Tatra), dar vatmanii noştrii nu prea o fac. La V3A e mai greu, că dacă ţii tramvaiul prea mult în alte contacte decât 10 şi 20 rişti să prăjeşti contactoarele.
Catalin wrote:
Sau s-o fi mizand pe faptul ca daca U.R.A.C.-ul va capatata dreptul legal de a fabrica (sau asambla) tramvaie, atunci nu va mai fi nevoie de "artificii" legale, precum "modernizarile" de acum?
URAC-ul are deja statutul de producător de tramvaie.
📖 Pagination options