Topic: Tatra T4R
2757 posts, 719356 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Din alea poate sunt comenzi ,,de fineţe" gen acţionat doar frâna de staţionare şi patinele de la remorcă atunci când aceasta nu are pantograful pe fir. În rest şi eu tot de acel întrerupător general ştiam. Sau, ar putea să fie nevoie să fie pus într-o anume poziţie doar pe remorcă (poziţie în care vagonul acceptă comenzi numai de la ,,master").
Din alea poate sunt comenzi ,,de fineţe" gen acţionat doar frâna de staţionare şi patinele de la remorcă atunci când aceasta nu are pantograful pe fir. În rest şi eu tot de acel întrerupător general ştiam. Sau, ar putea să fie nevoie să fie pus într-o anume poziţie doar pe remorcă (poziţie în care vagonul acceptă comenzi numai de la ,,master").
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Dr2005 wrote:Mersi pentru confirmare. Asa cum spuneam, cel putin la T4R din Arad si Iasi, la vagonul 2, comutatorul incadrat de mine cu rosu se punea in pozitia din poza (pozitia 4), si astfel vagonul devenea automat remorca. Era singura operatiune care se facea, in afara de introducerea fizica a cablului de legatura. Nu vad de ce la Tatrele T4R din Bucuresti, situatia ar fi diferita. Dar poate ne lamureste cineva care lucreaza pe ele exact cum stau lucrurile.
Din alea poate sunt comenzi ,,de fineţe" gen acţionat doar frâna de staţionare şi patinele de la remorcă atunci când aceasta nu are pantograful pe fir. În rest şi eu tot de acel întrerupător general ştiam. Sau, ar putea să fie nevoie să fie pus într-o anume poziţie doar pe remorcă (poziţie în care vagonul acceptă comenzi numai de la ,,master").
3309%2520-%2520URAC%2520-%252028_07_2011%2520(1).JPG (100.6 KB; downloaded 2571 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
La tramvaiele T4D din Iasi acel comutator rotund era folosit pentru usi. Nu stiu cum se setau vagoanele "slave" la Halle, de unde s'au adus T4D din Iasi
La vagoanele T4R imi amintesc ca era o poezie intreaga scrisa in dreptul acelui comutator, dar par'ca era ceva legat de iluminat, oricum avea mai multe pozitii numerotate cu cifre romane.
Ce am vazut insa este ca la vagoanele cu usi pe ambele parti (1030+150+1031 care au ajuns la Arad), exista un tub pe acoperis, unde probabil este un cablu suplimentar, folosit pentru tractiunea Tw+(Bw+)Tw_inversat
Nu cred ca T4R pot sa se "traga" doar pe ele insele. Am vazut la Iasi un cuplu de Tatre, din care primul avea pantograful rupt, al 2lea impingea (probabil comandat din primul) si mai tragea inca un vagon defect in spatele lui. La fel, la Iasi erau multe situatii cand un vagon era impins de altul. La Tatre se intampla foarte des, insa sa nu uitam ca ei foloseau Tatre ca sa traga la depou vagoanele germane descarcate din tren, incluzand ST10, ST11, Be8/8 &c. Am vazut chiar tramvai Timis cu remorca impins de Tatra.
La tramvaiele T4D din Iasi acel comutator rotund era folosit pentru usi. Nu stiu cum se setau vagoanele "slave" la Halle, de unde s'au adus T4D din Iasi
La vagoanele T4R imi amintesc ca era o poezie intreaga scrisa in dreptul acelui comutator, dar par'ca era ceva legat de iluminat, oricum avea mai multe pozitii numerotate cu cifre romane.
Ce am vazut insa este ca la vagoanele cu usi pe ambele parti (1030+150+1031 care au ajuns la Arad), exista un tub pe acoperis, unde probabil este un cablu suplimentar, folosit pentru tractiunea Tw+(Bw+)Tw_inversat
Nu cred ca T4R pot sa se "traga" doar pe ele insele. Am vazut la Iasi un cuplu de Tatre, din care primul avea pantograful rupt, al 2lea impingea (probabil comandat din primul) si mai tragea inca un vagon defect in spatele lui. La fel, la Iasi erau multe situatii cand un vagon era impins de altul. La Tatre se intampla foarte des, insa sa nu uitam ca ei foloseau Tatre ca sa traga la depou vagoanele germane descarcate din tren, incluzand ST10, ST11, Be8/8 &c. Am vazut chiar tramvai Timis cu remorca impins de Tatra.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
#3309 a revenit de la URAC si circula de cateva zile.
#3309 a revenit de la URAC si circula de cateva zile.
IMG_6616.JPG (389.38 KB; downloaded 2290 times)
IMG_6619.JPG (394.55 KB; downloaded 2292 times)
IMG_6620.JPG (376.92 KB; downloaded 2292 times)
IMG_6621.JPG (353.64 KB; downloaded 2292 times)
IMG_6622.JPG (354.63 KB; downloaded 2292 times)
IMG_6624.JPG (333.49 KB; downloaded 2291 times)
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
SprinterXP
3334+3351, 3373+3430, 3374+3365, 3386+3387, 3401+3427 si 3421 pe Bd. Preciziei
3334+3351, 3373+3430, 3374+3365, 3386+3387, 3401+3427 si 3421 pe Bd. Preciziei
3334+3351 - 25 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (598.23 KB; downloaded 2212 times)
3373+3430 - 25 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (576.03 KB; downloaded 2212 times)
3374+3365 - 25 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (529.78 KB; downloaded 2213 times)
3386+3387 - 25 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (589.89 KB; downloaded 2211 times)
3401+3427 - 8 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (605.19 KB; downloaded 2212 times)
3421 - 35 - 18.08.2011 (1024x768).jpg (636.11 KB; downloaded 2211 times)
- Victor92
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Azi 3361+3359 de pe linia 25 a avut o problema, deoarece l-am vazut in zona Ghencea pe la ora 16:50. Apoi, peste 25 de minute, l-am vazut la Afi Palace Cotroceni, avand placuta cu " Se retrage la Depoul Militari". In sfarsit, un cuplu de Tatra (din nou) pe Bd.Ghencea.
Azi 3361+3359 de pe linia 25 a avut o problema, deoarece l-am vazut in zona Ghencea pe la ora 16:50. Apoi, peste 25 de minute, l-am vazut la Afi Palace Cotroceni, avand placuta cu " Se retrage la Depoul Militari". In sfarsit, un cuplu de Tatra (din nou) pe Bd.Ghencea.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
Anul 2007
Vagoanele 3306,3324,3332 pe fosta linie 52 in terminalul ''Sura Mare''.
Mai stie cineva motivul pentru care a circulat aceasta linie foarte putin timp ca am uitat .
Anul 2007
Vagoanele 3306,3324,3332 pe fosta linie 52 in terminalul ''Sura Mare''.
Mai stie cineva motivul pentru care a circulat aceasta linie foarte putin timp ca am uitat .
3306-52-01.jpg (70.18 KB; downloaded 1962 times)
3324-52-01.jpg (72.89 KB; downloaded 1961 times)
3332-52-01.jpg (69.39 KB; downloaded 1961 times)
- Axel
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
A circulat in perioada de vreo luna cat a fost in revizie linia de pe Sos. Giurgiului daca nu ma insel.
La fel cum au fost 8, 11, 34 si aceasta linie a circulat doar temporar in Ghencea, acum in Ghencea circuland doar linia 47.
Si de la mine cateva...
A circulat in perioada de vreo luna cat a fost in revizie linia de pe Sos. Giurgiului daca nu ma insel.
La fel cum au fost 8, 11, 34 si aceasta linie a circulat doar temporar in Ghencea, acum in Ghencea circuland doar linia 47.
Si de la mine cateva...
3324-052-.JPG (299.71 KB; downloaded 1960 times)
3390-052-.JPG (294.68 KB; downloaded 1960 times)
3413-052- (2).JPG (238.75 KB; downloaded 1962 times)
3413-052-.JPG (229.72 KB; downloaded 1959 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Axel wrote:Linia 52 (Ghencea - Sura Mare) a circulat intre 3 si 28 septembrie 2007 ca urmare a unor lucrari la linie pe Soseaua Giurgiului intre Sura Mare si Luica. In toata aceasta perioada linia 7 a fost suspendata, linia 25 ocolea prin Rahova - Ferentari - Anghel Alexandru - Giurgiului, iar linia 8 a fost suspendata, fiindca nu mai avea nici un rost datorita suprapunerii complete cu 25'ul deviat.
Mai stie cineva motivul pentru care a circulat aceasta linie foarte putin timp ca am uitat .
- mariann
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
mariann
Azi dimineata Tatra solo #3400 circula daca va vine sa credeti pe linia ... 8. Noi schimbari?
Azi dimineata Tatra solo #3400 circula daca va vine sa credeti pe linia ... 8. Noi schimbari?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Boala lunga, moarte sigura! A venit 1 septembrie, alta luna, alte repartizari, alt numar de tramvaie in traseu (mai putine, logic, nu-i asa? Ca doar incep scolile!)Sa inteleg ca nici macar liniile 8 si 25 nu mai pot fi asigurate cu cupluri?
Boala lunga, moarte sigura! A venit 1 septembrie, alta luna, alte repartizari, alt numar de tramvaie in traseu (mai putine, logic, nu-i asa? Ca doar incep scolile!)Sa inteleg ca nici macar liniile 8 si 25 nu mai pot fi asigurate cu cupluri?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Nu mai sunt piese pentru vagoanele Tatra si viitorul il stim cu totii in conditiile actuale. Da astazi erau minim 2 "solo": 3400 si 3395. Sa nu va mire daca vedeti din ce in ce mai multe, inclusiv pe linia 25.
Nu mai sunt piese pentru vagoanele Tatra si viitorul il stim cu totii in conditiile actuale. Da astazi erau minim 2 "solo": 3400 si 3395. Sa nu va mire daca vedeti din ce in ce mai multe, inclusiv pe linia 25.
📖 Pagination options