Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729638 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
... pentru ca am impresia ca S02 (utilitarul Dep. Militari), este cazut de ceva timp, astfel folosindu-se vagoane Tatra pentru transport tehnologic.
... pentru ca am impresia ca S02 (utilitarul Dep. Militari), este cazut de ceva timp, astfel folosindu-se vagoane Tatra pentru transport tehnologic.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Tatra cu steguleţe la Sergent Moise:
#3307, #3343+#3420, #3368+#3369, #3375+#3376, #3386+#3387, #3421
Tatra cu steguleţe la Sergent Moise:
#3307, #3343+#3420, #3368+#3369, #3375+#3376, #3386+#3387, #3421
3307.jpg (695.24 KB; downloaded 2231 times)
3343+3420-01.jpg (693.83 KB; downloaded 2232 times)
3343+3420-02.jpg (631.33 KB; downloaded 2231 times)
3368+3369.jpg (721 KB; downloaded 2231 times)
3375+3376-01.jpg (689.64 KB; downloaded 2231 times)
3375+3376-02.jpg (636.45 KB; downloaded 2231 times)
3386+3387-01.jpg (698.38 KB; downloaded 2232 times)
3386+3387-02.jpg (621.49 KB; downloaded 2231 times)
3421.jpg (700.14 KB; downloaded 2232 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
29.07.2011.
Cuplul 3386+3387 pe linia 25.
29.07.2011.
Cuplul 3386+3387 pe linia 25.
3386_3387-25,29.07.2011..JPG (118 KB; downloaded 2573 times)
3386-3387-25,29.07.2011..JPG (120.52 KB; downloaded 2572 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
In vara anului 2002, polonezii de la przegubowiec au fotografiat un singur vagon Tatra in prim plan, la Razoare. Unul singur, dar bun fiindca astazi nu il mai puteti vedea decat in poze, fiind casat inca din anul 2007. Remorca este 3409.
In vara anului 2002, polonezii de la przegubowiec au fotografiat un singur vagon Tatra in prim plan, la Razoare. Unul singur, dar bun fiindca astazi nu il mai puteti vedea decat in poze, fiind casat inca din anul 2007. Remorca este 3409.
buc3408+3409.jpg (189.11 KB; downloaded 2570 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
aici[/url:1eddr0p7]":1eddr0p7]dacă nu se anulează licitaţia, ca cele pentru piese de Tatra şi Ikarus 415TLicitatia pentru piesele de Tatra vad ca s-a atribuit. http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/ ... 81723.html Deci s-a anulat sau nu?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
S-o fi atribuit oficial, dar neoficial n-a ajuns nicio piesă (deja sunt multe vagoane donatoare de piese, ele donând cam tot ce se putea, de la boghiuri la barele şi scaunele din salon), iar din toamnă începe casarea şi se reduce şi mai mult numărul de ture (probabil se desfiinţează 25 şi cu 12 sau ce or pune în loc or să se descurce cei de la Alexandria/Giurgiului).
S-o fi atribuit oficial, dar neoficial n-a ajuns nicio piesă (deja sunt multe vagoane donatoare de piese, ele donând cam tot ce se putea, de la boghiuri la barele şi scaunele din salon), iar din toamnă începe casarea şi se reduce şi mai mult numărul de ture (probabil se desfiinţează 25 şi cu 12 sau ce or pune în loc or să se descurce cei de la Alexandria/Giurgiului).
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
asa e, se descurca bine, mai se poate sa circule fara piese mult timp ca sunt oameni de meserie care stiu sa se descure si in situati grele. au mai trecut prin vremuri grele in anii de demult, piese nu sunt nici pentru v3a sau alt mijloc de transport, nici uzina nu are.
asa e, se descurca bine, mai se poate sa circule fara piese mult timp ca sunt oameni de meserie care stiu sa se descure si in situati grele. au mai trecut prin vremuri grele in anii de demult, piese nu sunt nici pentru v3a sau alt mijloc de transport, nici uzina nu are.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Da, licitatia s-a acordat unei firme cu sediul la apartamentul 47 al unui bloc din Pajura, cu mailul pe gmail si un site de 4 pagini pe care scrie mare XXX.
Pai si daca nu exista piese atunci piese pentru ce cara aia cu Tatrele peste hobanat?, ca doar la Militari doar Tatre sunt...
Da, licitatia s-a acordat unei firme cu sediul la apartamentul 47 al unui bloc din Pajura, cu mailul pe gmail si un site de 4 pagini pe care scrie mare XXX.
Pai si daca nu exista piese atunci piese pentru ce cara aia cu Tatrele peste hobanat?, ca doar la Militari doar Tatre sunt...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Având în vedere că e vară, putea să care baxuri cu apă minerală. Sau putea să aducă patine de pantograf (că alea vin întâi la Victoria). Restul pieselor nu s-au mai livrat, deşi, teoretic, firma aia cu nume la care dacă înlocuieşti prima literă cu P obţii exact ce îşi bagă RATB-ul în călători ar fi trebuit să livreze rezistenţe de accelerator.
Apropo de Denis Technology, tot ei livrează cardurile multiple, rulmenţi, piese pentru Citaro, profile din aluminiu, ţevi de oţel, sârmă, tâmplărie PVC cu geam termopan, cabluri, elemente filtrante, angrenaje (deci nu se iau direct de la Câmpina), rezistenţe electrice, asfalt, beton, parbrize şi lunete, contactoare, ,,bututci tramvai" (de fapt, tot parcu e pe butuci, dar nu îmi dau seama ce butuci achiziţionează... o fi vorba de osii propriu-zise?), suspensii, relee, amortizoare, leviere de frână, contactoare de toate felurile, capete de captare, tablă de aluminiu, linoleum, motoare electrice (pt. servicii auxiliare), captatoare de troleibuz, nisip, piatră spartă. Doamne, e ceva ce NU vând ăştia RATB-ului?!
Având în vedere că e vară, putea să care baxuri cu apă minerală. Sau putea să aducă patine de pantograf (că alea vin întâi la Victoria). Restul pieselor nu s-au mai livrat, deşi, teoretic, firma aia cu nume la care dacă înlocuieşti prima literă cu P obţii exact ce îşi bagă RATB-ul în călători ar fi trebuit să livreze rezistenţe de accelerator.
Apropo de Denis Technology, tot ei livrează cardurile multiple, rulmenţi, piese pentru Citaro, profile din aluminiu, ţevi de oţel, sârmă, tâmplărie PVC cu geam termopan, cabluri, elemente filtrante, angrenaje (deci nu se iau direct de la Câmpina), rezistenţe electrice, asfalt, beton, parbrize şi lunete, contactoare, ,,bututci tramvai" (de fapt, tot parcu e pe butuci, dar nu îmi dau seama ce butuci achiziţionează... o fi vorba de osii propriu-zise?), suspensii, relee, amortizoare, leviere de frână, contactoare de toate felurile, capete de captare, tablă de aluminiu, linoleum, motoare electrice (pt. servicii auxiliare), captatoare de troleibuz, nisip, piatră spartă. Doamne, e ceva ce NU vând ăştia RATB-ului?!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Vad ca piesele de Tatra au fost livrate EXCLUSIV de Denis Technology, cel putin in ultimii ani. http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/ ... tra%20t4r/
Vad ca piesele de Tatra au fost livrate EXCLUSIV de Denis Technology, cel putin in ultimii ani. http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/ ... tra%20t4r/
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Piesele de care vorbiti sunt in general electrice/mecanice generale gen sigurante, elemente suspensie. Nu motoare, cardane si alte piese mai "exclusive".
Piesele de care vorbiti sunt in general electrice/mecanice generale gen sigurante, elemente suspensie. Nu motoare, cardane si alte piese mai "exclusive".
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Apropo de Tatra T4R, cred ca zilele acestea avem o premiera, sau cel putin eu n-am mai auzit pana acum sa fi fost: Tatre "siameze". Cum asa? Motivul este simplu de la scoaterea servicilor de noapte care ajungeau si pe Bd. Preciziei pana la Depoul Militari, singura linie din zona este N120 care trece pe Str. Valea Cascadelor - Bd. Timisoara si prin urmare cum multi vatmani se retrag tarziu si nu mai apuca vagon spre legatura cu acesta linie, cei de la depou au gasit o metoda originala. Cum 3001 si 3002 sunt R.I.P., se leaga doua vagoane Tatra, dar nu "clasic", ci "spate in spate". Astfel se transporta cu vagonul 1, angajatii depoului pana la statia CFR Cotroceni. Acolo se lasa pantograful primului vagon si se pune in functiune vagonul celalalt intorcandu-se la depou pe aceeasi linie, pentru ca oricum din sensul opus nu are ce sa mai vina.
Apropo de Tatra T4R, cred ca zilele acestea avem o premiera, sau cel putin eu n-am mai auzit pana acum sa fi fost: Tatre "siameze". Cum asa? Motivul este simplu de la scoaterea servicilor de noapte care ajungeau si pe Bd. Preciziei pana la Depoul Militari, singura linie din zona este N120 care trece pe Str. Valea Cascadelor - Bd. Timisoara si prin urmare cum multi vatmani se retrag tarziu si nu mai apuca vagon spre legatura cu acesta linie, cei de la depou au gasit o metoda originala. Cum 3001 si 3002 sunt R.I.P., se leaga doua vagoane Tatra, dar nu "clasic", ci "spate in spate". Astfel se transporta cu vagonul 1, angajatii depoului pana la statia CFR Cotroceni. Acolo se lasa pantograful primului vagon si se pune in functiune vagonul celalalt intorcandu-se la depou pe aceeasi linie, pentru ca oricum din sensul opus nu are ce sa mai vina.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
La Bucuresti, e posibil sa fie o premiera. Daca vagonul care mergea cu spatele avea pantograful coborat, inseamna ca era remorca, nuslave. In alte parti, e ceva destul de comun sa pui 2 Tatre spate in spate, ambele vagoane fiind motoare. Practic nu e nevoie de nici o modificare, cablurile de alimentare dintre vagoane sunt introduse la fel. Exemplu la Brno:
Sursa: http://www.bmhd.cz/
La Bucuresti, e posibil sa fie o premiera. Daca vagonul care mergea cu spatele avea pantograful coborat, inseamna ca era remorca, nuslave. In alte parti, e ceva destul de comun sa pui 2 Tatre spate in spate, ambele vagoane fiind motoare. Practic nu e nevoie de nici o modificare, cablurile de alimentare dintre vagoane sunt introduse la fel. Exemplu la Brno:
17307.jpg (287.4 KB; downloaded 2341 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
📖 Pagination options