Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2719 posts, 647692 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195
 
 

📖 Pagination options
  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R TPB

Felicitari tuturor celor care au fotografiat astazi Tatrele pe linia 10 si pe 25... insa ma uit cu tristete la aceste poze. Recunosc ca si mie imi plac aceste tramvaie, am calatorit cu cele care au ramas active, insa locul lor (sau cel putin al uneia dintre Tatre) ar trebui sa fie la muzeu, nu ca inlocuitor/inlocuitoare pentru niste tramvaie noi, care nici 2 ani nu au (inca).
Incep sa ma intreb daca aceste Tatre vor prinde luna decembrie 2024, dar sper sa gresesc si ca pana la urma ne vom lua ramas bun de la ele.

 


Re: Tatra T4R Nenea_titi

Ar trebui să păstreze un tandem (master & slave) pentru muzeu. Este unul din cele mai longevive tramvaie din București, mai longevive poate doar V09. Nu punem utilitarele de tip plug care nu au fost așa solicitate, deși în vremuri apuse erau ierni serioase.
Măcar de le-ar vopsi în roșu, cum au fost inițial.

 


Re: Tatra T4R nathalael

Imperio din 10 trimise pe 25 și 32 iar cele din 1 pe 7 și aveau 25 full Imperio și suficiente V3A să trimită pe 1 și 10

 


Re: Tatra T4R PTMZ

TPB wrote here:
Incep sa ma intreb daca aceste Tatre vor prinde luna decembrie 2024, dar sper sa gresesc si ca pana la urma ne vom lua ramas bun de la ele.

Recomand să nu mai cântați atât de sigur prohodul anumitor vehicule. Aici mă refer la Tatra și Ikarus în special, că acestea ar fi cel mai logic să fie retrase curând.

Așa cum însăși istoria acestor subiecte o arată, mai mulți utilizatori au tot spus că se retrag Tatrele de vreo 5 ani chiar, ba chiar au dat informația ca sigură, și nu s-a întâmplat. Aveți răbdare, bucurați-vă de ele dacă vă plac și când s-or retrage, atunci fiecare acționează în consecință (dănțuiește sau plânge, după caz). La fel, la Ikarus văd aceeași abordare.

Nu de alta, dar poate unii dintre voi nu ați citit "Povestea prostului" a lui Ion Creangă și nu știți de unde vine exprimarea cu "drobul de sare" - cam așa riscă să devină situația de aici. Ce-o fi, o fi. Degeaba ne facem sânge rău cât timp nu putem controla ceva în acest proces.

 


Re: Tatra T4R STB Spotting 21

Atasez si eu cateva cadre cu 4 dintre batranele Tatra T4R ce au circulat ieri - 20 ianuarie 2024 - pe linia 10:

3303 - Piata Hurmuzachi
3303 - 10 - Piata Muncii.jpg (1.55 MB; downloaded 2863 times)
3303 - 10 - Piata Muncii (2).jpg (1.92 MB; downloaded 2863 times)

3311 - Piata Hurmuzachi
3311 - 10 - Piata Muncii.jpg (1.39 MB; downloaded 2863 times)
3311 - 10 - Piata Muncii (2).jpg (1.92 MB; downloaded 2863 times)

3322 - Statia "Penes Curcanul" (Sos. Mihai Bravu)
3322 - 10 - Penes Curcanul.jpg (1.73 MB; downloaded 2863 times)

3425 - Statia "Pod Mihai Bravu" (Sos. Mihai Bravu)
3425 - 10 - Pod Mihai Bravu.jpg (1.88 MB; downloaded 2863 times)

 


Re: Tatra T4R Alex777x

#3361 Pe Linia 10 la Sura Mare si Bulevardul Banu Manta.
IMGP2631.JPG (1.66 MB; downloaded 2590 times)

 


Re: Tatra T4R Alex777x

#3344 Alaturi de #313 in Terminalul Sura Mare.
IMGP2609.JPG (1.65 MB; downloaded 2582 times)

 


Re: Tatra T4R Costin

@Alex777x a fost eliminata fotografia care incalca punctele II.2 si II.3 din regulamentul forumului, pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord, la inregistrare.

 


Re: Tatra T4R shoppy

Zici ca 3344 circula pe linia 110.

 


Re: Tatra T4R cosminduru

Tatre circulă binemersi prin Europa, eu sunt în Riga unde circulă cupluri de Tatre și sunt în stare foarte bună, au ecrane led, camere de luat vederi și în general se mișcă foarte bine printre cele moderne Skoda.
Desigur, dezavantajul ar fi că probabil sunt energofage, dar în rest..  rezistă.

Cele ale STB sunt neîntreținute, din păcate.

 


Re: Tatra T4R shoppy

Sa circule in mod normal vagoane cu post de conducere cuplate este o risipa, o improvizatie, o proiectare netereminata si o prostie posibila doar in comunism, defapt chiar si comunistii si-au dat seama ca nu este bine ca la EP aveam remorci si chiar si la IVA proiectasera si vagoane fara post de conducere.
Acum 15 ani sa fi modernizat Tatrele, inclusiv cu camere, sistem de alarma si comunicare cu watmanul din vagonul master, AC si PPC, fie, urmarile grelei mosteniri, dar astazi sa mai modernizezi o Tatra cu toate alea ca sa circule cuplata cand poti sa cumperi un tramvai nou de 3 corpuri 100% LF si cu 50 de ani mai modern in toate aspectele, ar fi bataie de joc la adresa calatorilor.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

Dacă modernizezi, modernizezi câte ceva din fiecare (autobuze/troleibuze/tramvaie), nu doar ce vrei, adică tramvaiele. La tramvaie înțeleg că sunt cele mai ridicate costuri (referitoare la achiziția unoi unități noi), astfel că au fost mai ieftine modernizările (din ce deduc, doar că una e scrisă pe hârtii, alta e în realitate), mai ales la valurile mari de casări de după jumătatea anilor 2000.

Să mai modernizezi un T4R în 2024, achiziționat prin anii '70 și în mare original până la momentul de față, ar trebui să ai un talent incredibil de a-ți bate joc de banul public. Și așa pentru București au fost menținute prea mult în circulație, de au ajuns și răz-ajuns autobuze fabricate la începutul anilor 2000 casate demult, de majoritatea călătorilor obișnuiți nici nu cred că mai știu cum arătau.

Tatrele au fost și sunt unele dintre tramvaiele mele favorite, dar asta nu rezultă că în același timp, trebuie să mai defileze în circulație publică pentru anul în cauză. Într-una din zilele trecute, vroiam să întreb dacă T4R-urile STB-ului, sunt singurele vehicule în uz comercial, la nivel de țară, rămase din perioada comunismului (prin țară știu că toți care mai au Tatre, le au venite după '90).

 


Re: Tatra T4R shoppy

Sa modernizezi tramvaie mai merge, durata de viata proiectata este mai mare la vehicule feroviare, sasiul este mai gros si mai putin afectat de rugina pentru ca merge mai putin prin balti si sare, si ai niste piese de metal masiv(roti, osii, boghiuri) care nu o sa rugineasca niciodata(doar sa le arunci in ocean), la autobuz/troleibuz este prea de tot.

 


Re: Tatra T4R Cezar210

3359 este ultima Tatra T4R activă cu sursă statică, iar vizibil poate fi diferențiată ușor din interior, prin prezența a încă trei scaune în partea din spate a vagonului.
Tot 3359 a avut o degajare de fum pe 20 ianuarie, în timp ce circula pe linia 10, dar a revenit în circulație după ceva timp.
Astăzi a fost prezentă la schimbul 2 pe linia 25.

Tatra T4R 3359 - Linia 25 - Bd. Preciziei (stația ”Inscut”) - 21 februarie 2024
IMG_4283.jpg (1.58 MB; downloaded 983 times)

 


Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420348 posts in 5238 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use