Topic: Tatra T4R
2786 posts, 779399 views
📖 Pagination options
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Atunci s-ar putea să trebuiască schimbat și personalul, că dacă este tot cel vechi care tot de sârmă știe când e vorba de legat ceva (nici măcar de colierii din plastic), iar oricât l-ai instrui el tot la nivel de Thompson rămâne, atunci nu-i treabă să rămână pe mâna lor Imperio nici după ieșirea din garanție. Mai bine lași un tramvai vechi pe mâna tinerilor, decât un tramvai nou pe mâna vârstnicilor.
Cele câteva T4R mai au puțin și apun că asta le e vârsta, nu prea mai au ce oferi pentru cererile actuale, URAC nici nu a făcut mega minuni din ele (ei le-au reconstruit și simplificat cum au vrut), find singurele tramvaie nemodernizate de pe vremea dictatorului. Cred că și cei de la autobuze le știu inclusiv după numere, schimbând vreo 4 generații de mașini de când s-au angajat și tot cu același tramvai întorc la același cap de linie.
Atunci s-ar putea să trebuiască schimbat și personalul, că dacă este tot cel vechi care tot de sârmă știe când e vorba de legat ceva (nici măcar de colierii din plastic), iar oricât l-ai instrui el tot la nivel de Thompson rămâne, atunci nu-i treabă să rămână pe mâna lor Imperio nici după ieșirea din garanție. Mai bine lași un tramvai vechi pe mâna tinerilor, decât un tramvai nou pe mâna vârstnicilor.
Cele câteva T4R mai au puțin și apun că asta le e vârsta, nu prea mai au ce oferi pentru cererile actuale, URAC nici nu a făcut mega minuni din ele (ei le-au reconstruit și simplificat cum au vrut), find singurele tramvaie nemodernizate de pe vremea dictatorului. Cred că și cei de la autobuze le știu inclusiv după numere, schimbând vreo 4 generații de mașini de când s-au angajat și tot cu același tramvai întorc la același cap de linie.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Momentan vedem ce se întâmplă cu Imperio. Accidente, diverse defecte mai mult sau mai puțin din cauza tramvaielor ceea ce duce la imobilizări. V3A nu sunt nici ele pe roze, sunt și ele căzături. Astfel că de multe ori se ajunge la soluția salvatoare nedorită de a pune Tatra în loc de Imperio (nici măcar Bucur). Nu e vina depoului, trebuie schimbat personalul, școlit.
Momentan vedem ce se întâmplă cu Imperio. Accidente, diverse defecte mai mult sau mai puțin din cauza tramvaielor ceea ce duce la imobilizări. V3A nu sunt nici ele pe roze, sunt și ele căzături. Astfel că de multe ori se ajunge la soluția salvatoare nedorită de a pune Tatra în loc de Imperio (nici măcar Bucur). Nu e vina depoului, trebuie schimbat personalul, școlit.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Pai in Cehia sau Cehoslovacia se faceau lucruri bune ca era stat de granita al comunismului, la noi era "faceti economie tovarasi!".
Problema este de permiterea manerelilor, daca iti propui sa nu se faca manareli atunci poti foarte bine sa instruiesti oamenii si sa le dai proceduri pe care sa le respecte, daca e heirupist ca fa o manareala repede ca sa iasa azi la strada sau da titularul o bere ca vrea el o modificare, atunci nu conteaza varsta oamenilor.
Pai in Cehia sau Cehoslovacia se faceau lucruri bune ca era stat de granita al comunismului, la noi era "faceti economie tovarasi!".
Problema este de permiterea manerelilor, daca iti propui sa nu se faca manareli atunci poti foarte bine sa instruiesti oamenii si sa le dai proceduri pe care sa le respecte, daca e heirupist ca fa o manareala repede ca sa iasa azi la strada sau da titularul o bere ca vrea el o modificare, atunci nu conteaza varsta oamenilor.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
cosmindaniel
#3303 la Piața Sudului. De menționat că la ora la care am făcut poza, 14:15, 6 din 7 ture erau deservite de acest tip de tramvaie. Celălalt tur era #4022 de la Depoul Dudești
#3303 la Piața Sudului. De menționat că la ora la care am făcut poza, 14:15, 6 din 7 ture erau deservite de acest tip de tramvaie. Celălalt tur era #4022 de la Depoul Dudești
IMG_2863.jpeg (1.66 MB; downloaded 2732 times)
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Imagine (aproape) istorica: Tatra T4 solo din nou la Big la 38 de ani de la desfiintarea liniei 20
Imagine (aproape) istorica: Tatra T4 solo din nou la Big la 38 de ani de la desfiintarea liniei 20

- Nenea_titi
-
Posted:
-
- STB243
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
STB243
Două cadre cu 3344 și unul cu 3322 la Piața Hormuzachi și Mieilor pe Linia 10
Două cadre cu 3344 și unul cu 3322 la Piața Hormuzachi și Mieilor pe Linia 10
5A9A58B4-FD99-4190-9730-8371EA45359A.jpeg (526.39 KB; downloaded 2522 times)
E090ACAD-3532-4DC8-B099-F7D017C879C3.jpeg (382.29 KB; downloaded 2522 times)
40E0D75E-1A06-487D-917E-DA44C5B5D629.jpeg (466.72 KB; downloaded 2522 times)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
20 nu s-a desfiintat acum 38 de ani ca a fost pe Mihalache pana acum vreo 10 ani.
20 nu s-a desfiintat acum 38 de ani ca a fost pe Mihalache pana acum vreo 10 ani.
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Mda, ma refeream la 20-ul anilor ‘80 care avea Tatre solo - cred ca ultima data cind au mai circulat pe la Big pe trasee regulate…
Mda, ma refeream la 20-ul anilor ‘80 care avea Tatre solo - cred ca ultima data cind au mai circulat pe la Big pe trasee regulate…
- Utilizator anonim 3
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim 3
A fost reactivat vagonul #3425, prezent în linia 10.
#3359 a avut parte de o degajare de fum astăzi, la AFI. Probabil va fi retrasă definitiv.
A fost reactivat vagonul #3425, prezent în linia 10.
#3359 a avut parte de o degajare de fum astăzi, la AFI. Probabil va fi retrasă definitiv.
IMG_6666.jpg (402.08 KB; downloaded 2473 times)
- REDX
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
REDX
Au fost Tatre solo la big și pe 11,în anul 2017,când s-a redeschis circulația în acea zonă.
1689 wrote here:
Mda, ma refeream la 20-ul anilor ‘80 care avea Tatre solo - cred ca ultima data cind au mai circulat pe la Big pe trasee regulate…
Au fost Tatre solo la big și pe 11,în anul 2017,când s-a redeschis circulația în acea zonă.
- GPS
-
Posted:
-
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
Astăzi a fost o zi interesantă pentru aceste vagoane - au înlocuit modernele Imperio de pe linia inelară interioară 10, din cauza devierii pe Bd. Gh. Șincai, cu șină în condiție precară. Pentru a nu afecta "Imperiile", au fost trimise vagoane vechi pe ambele linii, atât pe 1 (V3A), cât și pe 10 (Tatra, Bucur V2A-T, V3A).
S-au schimbat între ele pe 10, unele s-au defectat, ieșind altele în locul lor.
Cât am circulat cu unul dintre ele, am auzit foarte multe nemulțumiri ale călătorilor și ironii la adresa repartizărilor, ceea ce este de înțeles, scăderea drastică a capacității de transport și poate chiar a confortului s-a simțit astăzi.
Câteva cadre cu unele dintre vagoanele repartizate:
Tatra T4R 3311 - Linia 10 - Pasaj Mihai Bravu - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - Calea Văcărești - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - terminal "Șura Mare" - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - Strada Nerva Traian x Bd. Octavian Goga - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3344 - Linia 10 - Pasaj Mihai Bravu - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3344 - Linia 10 - Pasaj Basarab - 20 ianuarie 2024
Tatra T4R 3361 - Linia 10 - Piața Danny Huwe - 20 ianuarie 2024
Pe lângă cele de pe linia 10, o prezență interesantă a constituit-o și 3381 de pe linia 25. Fiind weekend, este surprinzător că (și) linia 25 a avut un astfel de vagon.
Tatra T4R 3381 - Linia 25 - Calea Rahovei (stația "Calea Ferentari") - 20 ianuarie 2024
Astăzi a fost o zi interesantă pentru aceste vagoane - au înlocuit modernele Imperio de pe linia inelară interioară 10, din cauza devierii pe Bd. Gh. Șincai, cu șină în condiție precară. Pentru a nu afecta "Imperiile", au fost trimise vagoane vechi pe ambele linii, atât pe 1 (V3A), cât și pe 10 (Tatra, Bucur V2A-T, V3A).
S-au schimbat între ele pe 10, unele s-au defectat, ieșind altele în locul lor.
Cât am circulat cu unul dintre ele, am auzit foarte multe nemulțumiri ale călătorilor și ironii la adresa repartizărilor, ceea ce este de înțeles, scăderea drastică a capacității de transport și poate chiar a confortului s-a simțit astăzi.
Câteva cadre cu unele dintre vagoanele repartizate:
Tatra T4R 3311 - Linia 10 - Pasaj Mihai Bravu - 20 ianuarie 2024
IMG_3537.jpg (1.58 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - Calea Văcărești - 20 ianuarie 2024
IMG_3484.jpg (1.61 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - terminal "Șura Mare" - 20 ianuarie 2024
IMG_3497.jpg (1.6 MB; downloaded 2307 times)
IMG_3499.jpg (1.66 MB; downloaded 2307 times)
IMG_3517.jpg (1.87 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3322 - Linia 10 - Strada Nerva Traian x Bd. Octavian Goga - 20 ianuarie 2024
IMG_3531.jpg (1.69 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3344 - Linia 10 - Pasaj Mihai Bravu - 20 ianuarie 2024
IMG_3543.jpg (1.64 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3344 - Linia 10 - Pasaj Basarab - 20 ianuarie 2024
IMG_3465.jpg (1.66 MB; downloaded 2307 times)
Tatra T4R 3361 - Linia 10 - Piața Danny Huwe - 20 ianuarie 2024
IMG_3599.jpg (1.68 MB; downloaded 2307 times)
Pe lângă cele de pe linia 10, o prezență interesantă a constituit-o și 3381 de pe linia 25. Fiind weekend, este surprinzător că (și) linia 25 a avut un astfel de vagon.
Tatra T4R 3381 - Linia 25 - Calea Rahovei (stația "Calea Ferentari") - 20 ianuarie 2024
IMG_3578.jpg (1.64 MB; downloaded 2307 times)
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
V2A
3381 a circulat în locul tramvaiului Imperio 3827. De obicei era repartizat un V2A-T sau V3A-93 254 ca înlocuitor însă, dată fiind situația specială de astăzi, toate cele 6 V2A-T disponibile (3003, 3005, 3007, 3008, 3009, 3011) și 254 au fost trimise pe linia 10.
3381 a circulat în locul tramvaiului Imperio 3827. De obicei era repartizat un V2A-T sau V3A-93 254 ca înlocuitor însă, dată fiind situația specială de astăzi, toate cele 6 V2A-T disponibile (3003, 3005, 3007, 3008, 3009, 3011) și 254 au fost trimise pe linia 10.
📖 Pagination options