Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2719 posts, 647707 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195
 
 

📖 Pagination options
Re: Tatra T4R idk_vlad

Nu mai au voie să circule cuplate de la incidentul din 2017

 


Re: Tatra T4R Nenea_titi

În defavoarea călătorilor. Există călători pragmatici, îi interesează să ajungă la destinație dar să aibă și minimul de confort. Nu să stea 15 minute în stație și să ajungă o tatra solo parțial plin ca să ia și toată stația , stai ca sardeaua. De aceea măcar dacă le trimit pe 25 să le dea cuplate. Ca off-topic, mare prostie cu dispariția celorlalte linii de pe Timișoara, 35 și 8 erau utile în felul lor ...nu toată lumea merge de la Frigocom până la capăt...plus că sunt unii care merg 2-3 stații.
Chestia asta că nu mai au voie că a fost un incendiu e o prostie. Foc a luat și un Imperio la motor la sudului. E motiv de scoatere din circulație? Foc au luat 2 tramvaie PPC. Motiv de scoatere din uz? Bine, vreau să știu când se va gândi STB să ofere ceva în plus la confort. Ne mirăm că lumea nu folosește transportul public . Luăm tramvaie noi care zac defecte din știu eu ce cauze și mai rău mergem cu antichități, luăm autobuze noi care sunt inutilizabile că bateria le lasă și mergem cu E3, dar o optimizare nu s-ar face.

Da, îmi plac tatrele încă, au fost tramvaie excelente, au mers aproape 50 ani, dar din păcate era lor a apus. Dacă nu a existat un proiect concret de modernizare a lor cu podea joasă pe o porțiune și alte dotări de confort ale epocii moderne, au ajuns niște epave care creează repulsie călătorului. Și uite așa, azi un călător dezgustat că a mers la muncă în 25 ca sardeaua în Tatra, mâine de draci și frustrare va lua mașina. Confort, căldură, mai știe și ceva scurtături și chiar ajunge mai repede.

 


Re: Tatra T4R idk_vlad

Da, au luat foc şi Imperio-uri, şi CH-PPC-uri, doar că diferenţa dintre ele este că la Tatra nu poţi anunţa vatmanul dacă e vreo problemă, atâta timp cât eşti în vagonul nr. 2.  Într-adevăr, nici mie nu-mi place să merg ca sardina cu ele, dar mai ok ar fi dacă şi-ar lua câteva V3A-uri înapoi de la Colentina/Titan. Plus că din câte ţin minte, ei mai au două V3A-93-uri defecte în depou (057 şi încă unul). Deci ca să nu se mai repete repartizarea Tatrelor în 25, trebuie să-şi repare V3A-urile şi să-şi ia înapoi tramvaiele transferate.

 


Re: Tatra T4R Nenea_titi

Eu zic că apucă mijlocul lui 2024. În ritmul de melc în care merg lucrurile. Repet, chiar și la venirea a 100 Imperio, deoarece destule vor sta pe dreapta cu diverse defecte, accidente etc, și trebuie să facă pe dracu în 4 să scoată numărul de vagoane la stradă. Că e Tatra, V3A, Bucur, BLF, Imperio, nu contează, să fie. Până la restul de tramvaie, mai e destul.

În Militari 057 și 152 sunt defecte. 057 a tot mers, dar acum i-a ajuns și lui. 152 mai mult defect decât funcțional.

 


Re: Tatra T4R Aron

Nu o să apuce, o să înceapă lucrările de reabilitare, și atunci o să fie un surplus de tramvaie, un prilej numa bun de a casa tatrele. Când se vor termina lucrările atunci o să fie distracția mare. Dar mai avem de îndurat ierni până atunci

 


Re: Tatra T4R LucaTB

3344 staționând în stația de plecare a terminalul C.F.R. Progresul pe linia 25:
3344 - 25 - 15.01.2024.jpg (1.99 MB; downloaded 1690 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

Prin 2014-15, #3344 era vagonul remorcă al unui alt T4R (#332x și ceva parcă), destul de degradat și cu butoane lipsă la postul de conducere, nu credeam să mai circule în următorii ani, mai ales ca vagon motor.

 


Re: Tatra T4R WT_fan06

ADK wrote here:
#332x și ceva parcă
Mi-a luat 1 minut să folosesc funcția „caută” pentru cuvântul „3344”, aflând exact cu cine a fost cuplat vagonul de-a lungul anilor. La fel puteai face și tu.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

Esența mesajului era alta, de vagonul în sine, nu cu cine era cuplat cu exactitate acum 10 ani, asta era o informație suplimentară...

 


Re: Tatra T4R ByOnu

De acord, dar atunci trebuia sa nu pui deloc paranteza. Daca ai pus-o, insa, era normal sa duci treaba pana la capat, dupa cum recomanda colegul. Pe cand asa, ai facut treaba pe jumatate.

 


Re: Tatra T4R Victor92

La ora curenta, pe 16.01.2024, conform INFO TB, avem:

3 Tatre in 25: 3317, 3344, 3356
4 in 47: 3321, 3322, 3359, 3361
2 in 19: 3303, 3311.

Total: 9 unitati.

 


Re: Tatra T4R shoppy

Un bord este usor de reparat, este normal sa circule remorcile pentru ca au fost mai ferite de accidente.

 


Re: Tatra T4R 1689

Nu cred ca accidentele au fost cauza principala pentru problemele structurale ci pur si simplu virsta…
Din pacate cred ca in trecut s-au casat vagoane care erau intr-o stare mai buna decit cele ramase acum in circulatie - dar asta e ceva obisnuit la *TB.

Oricum, Tatrele sint niste epave pe roti (bine, de fapt pe boghiuri…).

Cred ca trebuie admirat faptul ca Depoul Militari a reusit sa le tina in circulatie atita vreme si - poate - ar trebui invatat ceva din lectia asta pentru Imperio.

Decit sa fie imprastiate la toate depourile, mai bine grupate toate in citeva unitati specializate pe un anumit model de tramvai (de aceea si intrebarea pe care am pus-o intr-un alt topic referitor la capacitatea de garare pentru acestea…).

 


Re: Tatra T4R shoppy

Poate sa mai fie si rugina, primul vagon taie apa din balti si ajunge toata apa/sarea pe sasiu, la al doilea vagon este mai putin.
Din nefericire nu prea avem ce invata, reparatul intern la infinit cu patentul / ciocanul / aparatul de sudura / strungul chiar nu se poate aplica la vehiculele moderne.

 


Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420349 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use