Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729656 views
📖 Pagination options
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Luca M.
Buna seara, nu stiu daca s a mai discutat dar am o nedumerire. Ce inseamna acest lucru:
Vom mai avea in continuare Tatre in circulatie, modernizate? Multumesc.
Buna seara, nu stiu daca s a mai discutat dar am o nedumerire. Ce inseamna acest lucru:
Vom mai avea in continuare Tatre in circulatie, modernizate? Multumesc.
5B409233-2BD0-4218-A205-088A46AE8FA3.png (939.46 KB; downloaded 2833 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
Da. Cele 40 de boghiuri pt. T4R sunt pentru viitoarele 20 de astfel de vagoane modernizate.
Da. Cele 40 de boghiuri pt. T4R sunt pentru viitoarele 20 de astfel de vagoane modernizate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Costin
Si V2A-T sunt considerate Tatre modernizate... deci nu conteaza ce sunt pe hartie, ca in final tot doar un proiect de sifonare de bani ramane. Asa ca nu va impacientați.
Si V2A-T sunt considerate Tatre modernizate... deci nu conteaza ce sunt pe hartie, ca in final tot doar un proiect de sifonare de bani ramane. Asa ca nu va impacientați.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Hmm… Pai la Bucur 1 nu erau doua Tatre la un vagon ?
Asta ar insemna doar 10 “vagoane” modernizate…
… sau ne pierdem in detalii ?
LE: de fapt sint 3 boghiuri la un B1, deci da cu virgula… facem 13 si unul ramine - probabil - “de rezerva”
Hmm… Pai la Bucur 1 nu erau doua Tatre la un vagon ?
Asta ar insemna doar 10 “vagoane” modernizate…
… sau ne pierdem in detalii ?
LE: de fapt sint 3 boghiuri la un B1, deci da cu virgula… facem 13 si unul ramine - probabil - “de rezerva”
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Andrei98
Unu la mana, Bucur 1 au boghiuri motoare de tatra si cel purtator de v3a. Doi la mana, modernizarea actuala nu are nici o legatura cu Bucur 1, nu se face un tramvai articulat ci ramane in acelasi format solo.
Unu la mana, Bucur 1 au boghiuri motoare de tatra si cel purtator de v3a. Doi la mana, modernizarea actuala nu are nici o legatura cu Bucur 1, nu se face un tramvai articulat ci ramane in acelasi format solo.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
PaulIP
Până pe la 3006 se foloseau două Tatre pentru un V2A-T. Ulterior au folosit doar câte una. Sigur e pe net lista cu ce Tatre au "devenit" ce Bucur...
Până pe la 3006 se foloseau două Tatre pentru un V2A-T. Ulterior au folosit doar câte una. Sigur e pe net lista cu ce Tatre au "devenit" ce Bucur...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
3318, 3331, 3336, 3342, 3345, 3346, 3347, 3360, 3394, 3396, 3408, 3414, 3418, 3424.
3318, 3331, 3336, 3342, 3345, 3346, 3347, 3360, 3394, 3396, 3408, 3414, 3418, 3424.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3311 a tras cortina tramvaielor Tatra T4R de pe linia 11.
Poze de pe 29 si 30 Aprilie 2023.
3311 a tras cortina tramvaielor Tatra T4R de pe linia 11.
Poze de pe 29 si 30 Aprilie 2023.
3311 - 11 - 29.04.2023 (5).JPG (615 KB; downloaded 2017 times)
3311 - 11 - 29.04.2023 (8).JPG (423.12 KB; downloaded 2017 times)
3311 placa - 11 - 29.04.2023.JPG (280.72 KB; downloaded 2017 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Atunci sint extrem de interesat sa aflu care este planul …
… mai ales tinind cont ca vorbim de o structura care are 50 de ani si n-a avut parte de o intretinere de cea mai buna calitate…
Sau le ducem iar in URAC, le cirpim cu sudura si chit, “modernizam” boghiurile in CA (??!??) si… ?
Care e obiectivul ?
Sa ma circule … 3 ? Poate 5 ?!? ani
…pina cind se vor rupe la propriu pe linii…?!?
Trebuie sa intelegeti ca suratele lor care mai sint - inca - in circulatie au trecut de-a lungul timpului prin adevarate reparatii capitale, nu doar inlocuit niste tabla pe-ici pe colo si re(re-re…) vopsit si chituit…
Chiar as fi curios sa vad rezultatul unui scanner de vopsea pe Tatre… De cite ori au fost vopsite/chituite de-a lungul vietii…
Pun pariu ca de cel putin 5 ori, daca nu de mult mai multe…
De la livrare au trecut prin cel putin o vopsire, dupa care a fost schema galbena (o catastrofa calitativ), dupa care a venit schema actuala… Cred ca nici URAC-ul nu mai stie de cite ori a trecut o Tatra pe acolo, ca sa nu mai vorbim de “retusurile” din depou…
Andrei98 wrote here:
[…], modernizarea actuala nu are nici o legatura cu Bucur 1, nu se face un tramvai articulat ci ramane in acelasi format solo.
Atunci sint extrem de interesat sa aflu care este planul …
… mai ales tinind cont ca vorbim de o structura care are 50 de ani si n-a avut parte de o intretinere de cea mai buna calitate…
Sau le ducem iar in URAC, le cirpim cu sudura si chit, “modernizam” boghiurile in CA (??!??) si… ?
Care e obiectivul ?
Sa ma circule … 3 ? Poate 5 ?!? ani
…pina cind se vor rupe la propriu pe linii…?!?
Trebuie sa intelegeti ca suratele lor care mai sint - inca - in circulatie au trecut de-a lungul timpului prin adevarate reparatii capitale, nu doar inlocuit niste tabla pe-ici pe colo si re(re-re…) vopsit si chituit…
Chiar as fi curios sa vad rezultatul unui scanner de vopsea pe Tatre… De cite ori au fost vopsite/chituite de-a lungul vietii…
Pun pariu ca de cel putin 5 ori, daca nu de mult mai multe…
De la livrare au trecut prin cel putin o vopsire, dupa care a fost schema galbena (o catastrofa calitativ), dupa care a venit schema actuala… Cred ca nici URAC-ul nu mai stie de cite ori a trecut o Tatra pe acolo, ca sa nu mai vorbim de “retusurile” din depou…
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
reiny2000
Obiectivul este să se mai irosească niște bani. Odată cu intrarea Imperio la traseu tramvaiele astea trebuiau retrase și tăiate.
Obiectivul este să se mai irosească niște bani. Odată cu intrarea Imperio la traseu tramvaiele astea trebuiau retrase și tăiate.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Aici nu sint de acord !!
Ar trebui pastrate citeva si facut un duo + solo pentru muzeu !!
Tramvaiul asta a insemnat pentru Bucuresti cel putin la fel de mult ca Thompson/V5* / V3(V2)-A…
Chiar mai mult ca EP-V3-uri, daca ne gindim cit timp a circulat !
Aici nu sint de acord !!
Ar trebui pastrate citeva si facut un duo + solo pentru muzeu !!
Tramvaiul asta a insemnat pentru Bucuresti cel putin la fel de mult ca Thompson/V5* / V3(V2)-A…
Chiar mai mult ca EP-V3-uri, daca ne gindim cit timp a circulat !
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
WT_fan06
Adăugând la ce a zis deja colegul @1689 , cele din Praga au fost modernizate acum niște ani de zile, după ce până atunci au beneficiat de o mentenanță corespunzătoare. Și după cum s-a văzut, asta nu a împiedicat Praga din a continua cu achizițiile NOI, semn că nici ei nu au estimat o durată de viață îndelungată pentru Tatrele LF.
Cu ale noastre ce să faci? Sunt încovoiate la mijloc ca niște bărcuțe. De intervenții ar avea nevoie 3-4 vagoane păstrate pentru MUZEU, pentru a forma niște cupluri. Intervenții = readucere la o formă cât de cât apropiată de original.
Dar după cum au mai zis ceilalți colegi despre acest proiect de modernizare...
Adăugând la ce a zis deja colegul @1689 , cele din Praga au fost modernizate acum niște ani de zile, după ce până atunci au beneficiat de o mentenanță corespunzătoare. Și după cum s-a văzut, asta nu a împiedicat Praga din a continua cu achizițiile NOI, semn că nici ei nu au estimat o durată de viață îndelungată pentru Tatrele LF.
Cu ale noastre ce să faci? Sunt încovoiate la mijloc ca niște bărcuțe. De intervenții ar avea nevoie 3-4 vagoane păstrate pentru MUZEU, pentru a forma niște cupluri. Intervenții = readucere la o formă cât de cât apropiată de original.
Dar după cum au mai zis ceilalți colegi despre acest proiect de modernizare...
reiny2000 wrote here:
Obiectivul este să se mai irosească niște bani.
Costin wrote here:
doar un proiect de sifonare de bani
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
Este interesant faptul că și după ce au fost introduse primele vagoane Imperio pe linia 10, încă este nevoie de Tatre pentru linia 25.
Astăzi au fost utilizate 3405 și 3413.
Din ce am observat aceste vagoane fac mereu pauză între schimburi.
Tatra T4R 3405 - Linia 25 - Piața Danny Huwe
Tatra T4R 3413 - Linia 25 - Cartier Panduri
Tatra T4R 3413 - Linia 25 - Brașov
Este interesant faptul că și după ce au fost introduse primele vagoane Imperio pe linia 10, încă este nevoie de Tatre pentru linia 25.
Astăzi au fost utilizate 3405 și 3413.
Din ce am observat aceste vagoane fac mereu pauză între schimburi.
Tatra T4R 3405 - Linia 25 - Piața Danny Huwe
3405 (25) - Piața Danny Huwe.jpg (684 KB; downloaded 3146 times)
3413 (25) - Cartier Panduri.jpg (709.94 KB; downloaded 3142 times)
3413 (25) - Brașov.jpg (513.06 KB; downloaded 3143 times)
📖 Pagination options