Topic: Tatra T4R
2772 posts, 764924 views
📖 Pagination options
- TPB
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
In afara de cele (aproximativ) 30 rămase active, sunt absolut TOATE ireparabile? Au probleme atât de majore încât trebuie casate?
In afara de cele (aproximativ) 30 rămase active, sunt absolut TOATE ireparabile? Au probleme atât de majore încât trebuie casate?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
GPS
Orice este reparabil. Problema o reprezintă costurile pe care le presupune repararea.
Orice este reparabil. Problema o reprezintă costurile pe care le presupune repararea.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: V3A-93
alexandru_gr
Daca repararea face mai mult decât valoarea tramvaiului în sine...nuse merită.
Tatrele în sine sunt depășite.
Recunosc că poate niciun tramvai modern nu va avea anii de funcționare pe care îi au tatrele dar totuși nu o sa circulăm la infinit cu tatre.
Daca repararea face mai mult decât valoarea tramvaiului în sine...nu
Cezy210 wrote here:
Asta incercam sa spun prin mesajul meu, că Tatrele nu ar trebui sa fie casate.
.....
Tatrele în sine sunt depășite.
Recunosc că poate niciun tramvai modern nu va avea anii de funcționare pe care îi au tatrele dar totuși nu o sa circulăm la infinit cu tatre.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Cel puțin exploatarea în serviciul normal cu călători e depășită în felul ei. Însă vreo câteva tramvaie ar trebui să rămână undeva în depou anii următori, fiindcă sunt printre puținele tramvaie cunoscute (cel puțin la nivel european) ca fiabilitate, simplitate și viață lungă. Doar că la STB nu se apreciază nimic...
Merită în primul rând să înlocuiască majoritatea EP'urilor și ceva Rathgeber pentru transportul tehnologic și nu numai, cum a spus și @aztec la locomotivele cu aburi (deși mai bine s-ar zice locomotive cu cărbuni, că și la autobuz acum cu mai multe varietăți apărute ca să faci deosebirea zici autobuz diesel, nu autobuz cu noxe), și acestea ar funcționa fără prea mari probleme în caz de orice, de aia nu trebuiesc rase de pe fața pământului absolut toate... Dacă și armata ar gândi la fel, să taie absolut tot ce-i simplu, în caz de război ce ar face la o defecțiune electronică, ar trebui să bage laptopul sau să lege sârma în maxim un minut? Nu că's cu concepții de autobaza *TB, dar trebuie să facem diferența între ce e nou și vechi. Ce-i nou în viața de zi cu zi iar ce-i vechi pus deoparte și folosit doar în cazuri urgente sau diverse.
Cel puțin exploatarea în serviciul normal cu călători e depășită în felul ei. Însă vreo câteva tramvaie ar trebui să rămână undeva în depou anii următori, fiindcă sunt printre puținele tramvaie cunoscute (cel puțin la nivel european) ca fiabilitate, simplitate și viață lungă. Doar că la STB nu se apreciază nimic...
Merită în primul rând să înlocuiască majoritatea EP'urilor și ceva Rathgeber pentru transportul tehnologic și nu numai, cum a spus și @aztec la locomotivele cu aburi (deși mai bine s-ar zice locomotive cu cărbuni, că și la autobuz acum cu mai multe varietăți apărute ca să faci deosebirea zici autobuz diesel, nu autobuz cu noxe), și acestea ar funcționa fără prea mari probleme în caz de orice, de aia nu trebuiesc rase de pe fața pământului absolut toate... Dacă și armata ar gândi la fel, să taie absolut tot ce-i simplu, în caz de război ce ar face la o defecțiune electronică, ar trebui să bage laptopul sau să lege sârma în maxim un minut? Nu că's cu concepții de autobaza *TB, dar trebuie să facem diferența între ce e nou și vechi. Ce-i nou în viața de zi cu zi iar ce-i vechi pus deoparte și folosit doar în cazuri urgente sau diverse.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaie utilitare
GPS
S-a mai pus problema de vreo două ori până acum...
ADK wrote here:
Merită în primul rând să înlocuiască majoritatea EP'urilor și ceva Rathgeber pentru transportul tehnologic și nu numai
S-a mai pus problema de vreo două ori până acum...
ADK wrote here:
Nici-o Tatră surprinsă ca utiliar până acum?
ByOnu wrote here:
S-a discutat deja.ByOnu wrote:
Cand va veni vremea retragerii Tatrelor, credeti ca o parte din ele vor fi transformate in utilitare si eventual sa inlocuiasca din EP / Rathgeber? Ar fi bine?GPS wrote:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... 4#p44673
T4R = 160 kW
VS.
EP, Rathgeber = 240 kW
- Mariusv
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
LucaTB
Pe 3373 nu l-am mai văzut din primăvara anului trecut, iar pe 3428 nu l-am mai văzut din vara anului trecut...
Oare ce probleme au ele de nu sunt reparate?
Pe 3373 nu l-am mai văzut din primăvara anului trecut, iar pe 3428 nu l-am mai văzut din vara anului trecut...
Oare ce probleme au ele de nu sunt reparate?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Au fost bune pentru ca pe de-o parte au fost simple si pe de alta au fost un model produs in serie de sute(daca nu mii) de bucati de catre o uzina profesionista, nu o improvizatie de serie mica de la o uzina care azi face locomotive, maine tramvaie, poimaine macarale si tot asa.
Au fost bune pentru ca pe de-o parte au fost simple si pe de alta au fost un model produs in serie de sute(daca nu mii) de bucati de catre o uzina profesionista, nu o improvizatie de serie mica de la o uzina care azi face locomotive, maine tramvaie, poimaine macarale si tot asa.
- CristianSTB
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
CristianSTB
Acum indisponibile de vreo câteva săptămâni/luni:
3348,3374,3391,3411,3428..
Acum indisponibile de vreo câteva săptămâni/luni:
3348,3374,3391,3411,3428..
- Gabi23
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Cezar210
Probabil nu vor mai reveni vreodată, ținând cont că nu mai durează prea mult timp și ajung noile vagoane Astra.
Probabil nu vor mai reveni vreodată, ținând cont că nu mai durează prea mult timp și ajung noile vagoane Astra.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Stai linistit ca mai curge apa pe Dambovita pana ajung Astrele sa conteze numeric incat sa dispara Tatrele.
Stai linistit ca mai curge apa pe Dambovita pana ajung Astrele sa conteze numeric incat sa dispara Tatrele.
📖 Pagination options