Topic: Tatra T4R
2757 posts, 719348 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
@Dr2005 Ca intrebi de 3395 e cam R.I.P. dupa vreo saptamana de la intrarea in traseu dupa RK, probabil boghiurile sau cine stie poate cu sasiu rupt. Anul aceasta nu cred ca a mai apucat sa circule fiind "disparuta" cam din noiembrie parca.
Aa si foarte multe au boghiuri ce s-a mai gasit compatibil prin depou si s-a mai putut repara. Ma uitam si azi am vazut pe unele vagoane boghiuri cu placutele gen 3421 (care este aproape finalizata prin uzina), 3310, 3304, si multe alte inversari care se vedeau cu ochiul liber fara nici un efort.
@Dr2005 Ca intrebi de 3395 e cam R.I.P. dupa vreo saptamana de la intrarea in traseu dupa RK, probabil boghiurile sau cine stie poate cu sasiu rupt. Anul aceasta nu cred ca a mai apucat sa circule fiind "disparuta" cam din noiembrie parca.
Aa si foarte multe au boghiuri ce s-a mai gasit compatibil prin depou si s-a mai putut repara. Ma uitam si azi am vazut pe unele vagoane boghiuri cu placutele gen 3421 (care este aproape finalizata prin uzina), 3310, 3304, si multe alte inversari care se vedeau cu ochiul liber fara nici un efort.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
URACul o ţine în succesuri. O groază de Tatre reparate de MÂNTUIALĂ, #295 care o ţine dintr-o blocare în alta... curios, V3A-93-urile mult mai distruse dpdv tehnic sunt făcute apte de traseu, însă vagoanele Tatra şi V3A-93M de Faur sunt doar cârpite (cârpite prost) la preţ de RK. Nu cumva se urmăreşte ca, în câţiva ani, să rămână în circulaţie doar produsele URAC-ului?
Sunt cel puţin 5 seturi de boghiuri în plus faţă de cele 130 de Tatre care au existat. E posibil să fie şi alea rotite pe la diverse vagoane.
Gabi23 wrote:.
@Dr2005 Ca intrebi de 3395 e cam R.I.P. dupa vreo saptamana de la intrarea in traseu dupa RK
URACul o ţine în succesuri. O groază de Tatre reparate de MÂNTUIALĂ, #295 care o ţine dintr-o blocare în alta... curios, V3A-93-urile mult mai distruse dpdv tehnic sunt făcute apte de traseu, însă vagoanele Tatra şi V3A-93M de Faur sunt doar cârpite (cârpite prost) la preţ de RK. Nu cumva se urmăreşte ca, în câţiva ani, să rămână în circulaţie doar produsele URAC-ului?
Gabi23 wrote:
Ma uitam si azi am vazut pe unele vagoane boghiuri cu placutele gen 3421 (care este aproape finalizata prin uzina), 3310, 3304, si multe alte inversari care se vedeau cu ochiul liber fara nici un efort.
Sunt cel puţin 5 seturi de boghiuri în plus faţă de cele 130 de Tatre care au existat. E posibil să fie şi alea rotite pe la diverse vagoane.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
@Dr2005
Vagoanele de FAUR sunt praf si pulbere, or fi ele mai bune la caroserie, aspect, finisaje, dar tehnic sunt varza, sunt cel putin 5 sisteme de alarma si siguranta pe seria de 52 vagoane, ce difera si de la un vagon la altul, asa au venit din FAUR, de asemenea o parte din ele au seturi de pompe H&K model diferit fata de al URACului si tot fac probleme, iar nu RKul e de vina, asa au venit din fabrica, mare parte din vatmanii ce CH PPC le-au prins de noi si au spus ca nu erau nici alea prea stralucite.
Tatrele se apropie de 40 ani (din fericire pentru public nu o sa mai apuce, din nefericire retragerea va fi brusca si va afecta pe cei din depou si graficele de circulatie), ce se le mai ceri dupa ce ani de zile au fost rupte pe liniile din Bucuresti, pana in 2004 cand au inceput sa prinda linii noi.
@Dr2005
Vagoanele de FAUR sunt praf si pulbere, or fi ele mai bune la caroserie, aspect, finisaje, dar tehnic sunt varza, sunt cel putin 5 sisteme de alarma si siguranta pe seria de 52 vagoane, ce difera si de la un vagon la altul, asa au venit din FAUR, de asemenea o parte din ele au seturi de pompe H&K model diferit fata de al URACului si tot fac probleme, iar nu RKul e de vina, asa au venit din fabrica, mare parte din vatmanii ce CH PPC le-au prins de noi si au spus ca nu erau nici alea prea stralucite.
Tatrele se apropie de 40 ani (din fericire pentru public nu o sa mai apuce, din nefericire retragerea va fi brusca si va afecta pe cei din depou si graficele de circulatie), ce se le mai ceri dupa ce ani de zile au fost rupte pe liniile din Bucuresti, pana in 2004 cand au inceput sa prinda linii noi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Aoleu e a doua oara cand il incurci pe 285 (asta crapa) cu 295 (asta e la sch2 azi prin 41, dupa ce dimineata defila pe linia 11).
Nu e vorba de mantuiala, e vorba de bani, care nu prea sunt...
Aoleu e a doua oara cand il incurci pe 285 (asta crapa) cu 295 (asta e la sch2 azi prin 41, dupa ce dimineata defila pe linia 11).
Nu e vorba de mantuiala, e vorba de bani, care nu prea sunt...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Pardon, iar am uitat ca interesele publicului calator sunt pe ultimul loc. Sunt mai rentabile minibuzele si hotelul din URAC...
E foarte trist ca aceste decizii sunt luate de niste incompetenti care nu-si mai amintesc, sau carora nu le mai convine sa-si aminteasca, de cand nu au mai circulat cu vreun mijloc de transport in comun (daca au facut-o vreodata).
Utilizator anonim wrote:Pai acum cateva zile spuneai ca se va face treptat...
Tatrele se apropie de 40 ani (din fericire pentru public nu o sa mai apuce, din nefericire retragerea va fi brusca si va afecta pe cei din depou si graficele de circulatie), ce se le mai ceri dupa ce ani de zile au fost rupte pe liniile din Bucuresti, pana in 2004 cand au inceput sa prinda linii noi.
aici[/url:pgioto5q]":pgioto5q]Se va face etapizat, nu este parcul necesar ca la autobuze sa poti reduce atatea vagoane...Da, ai dreptate, intr-adevar nu te poti astepta la niste vagoane vechi de 36 de ani sa o mai duca mult, dar in conditiile in care nici cu parcul actual nu poti face fata, logica elementara iti spune ca retragerea lor din circulatie trebuie facuta DUPA inlocuirea lor cu altceva.
Pardon, iar am uitat ca interesele publicului calator sunt pe ultimul loc. Sunt mai rentabile minibuzele si hotelul din URAC...
E foarte trist ca aceste decizii sunt luate de niste incompetenti care nu-si mai amintesc, sau carora nu le mai convine sa-si aminteasca, de cand nu au mai circulat cu vreun mijloc de transport in comun (daca au facut-o vreodata).
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alex230ro
conform metrorex in 2009 au avut 500.000 calatori pe zi si 14 mil calatori pe luna\venituri din activitatea de baza 113.788,17 mii
sunt curios cifrele ratb care sunt,momentan siteul ratb e picat,de asemenea ar fi interesant de vazut si un raport al cheltuielilor mai ales in ceea ce priveste salariile(am vazut niste articole cu salarii nov 2010 la ratb )
Dr2005 wrote:alex230ro wrote:
treaba e destul de simpla Metrorexul va avea intotdeauna mai multi calatori platitori sau oricum mai greu faci blatul cu Metrorex, so se va investi acolo,sumele investite sunt mai mari comisioane mai grase si romanul fericit ca are metrou .
Şi metroul are blatiştii lui... plus mulţi cu tot felul de abonamente reduse sau gratuite făcute pe alte nume.
Totuşi, toţi călătorii plătitori de la Metrorex nu cred că se apropie de numărul de călători cu abonamente de la RATB. Şi asta în condiţile în care ITB recunoştea, pe vremea taxatoarelor, că rata blatismului e de 40%.
conform metrorex in 2009 au avut 500.000 calatori pe zi si 14 mil calatori pe luna\venituri din activitatea de baza 113.788,17 mii
sunt curios cifrele ratb care sunt,momentan siteul ratb e picat,de asemenea ar fi interesant de vazut si un raport al cheltuielilor mai ales in ceea ce priveste salariile(am vazut niste articole cu salarii nov 2010 la ratb )
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
805 milioane de călători (călători plătitori de bilet, probabil lor li se mai adaugă vreo 50% blatişit) în anul 2008, deci vreo 2,5 milioane pe zi.
805 milioane de călători (călători plătitori de bilet, probabil lor li se mai adaugă vreo 50% blatişit) în anul 2008, deci vreo 2,5 milioane pe zi.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alex230ro
deja datele astea sunt dubioase rau rau daca e sa adunam ar iesi aproape 3 mil de calatori platitori hai sa zicem 2 mil sau poate 1,5 mil reali(adica unii merg si cu ratb si cu metroul) dar teoretic Bucuresti+Ilfov sunt cam 2,5 mil persoane cu tot cu copii batrani etc ceva nu se leaga sau doar mi se pare mie?
deja datele astea sunt dubioase rau rau daca e sa adunam ar iesi aproape 3 mil de calatori platitori hai sa zicem 2 mil sau poate 1,5 mil reali(adica unii merg si cu ratb si cu metroul) dar teoretic Bucuresti+Ilfov sunt cam 2,5 mil persoane cu tot cu copii batrani etc ceva nu se leaga sau doar mi se pare mie?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
M-am exprimat şi eu greşit... e vorba de numărul de călătorii efectuate, nu de numărul de călători. Dar şi cei 500.000 de călători ai metroului nu sunt altceva decât 500.000 de introduceri de cartele în validatoare. Dacă ţinem cont că, în medie, un călător face 2 călătorii/zi, înseamnă 250.000 de călători, în cel mai fericit caz.
M-am exprimat şi eu greşit... e vorba de numărul de călătorii efectuate, nu de numărul de călători. Dar şi cei 500.000 de călători ai metroului nu sunt altceva decât 500.000 de introduceri de cartele în validatoare. Dacă ţinem cont că, în medie, un călător face 2 călătorii/zi, înseamnă 250.000 de călători, în cel mai fericit caz.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Salariile le gasesti aici. Propun continuarea discutiei intr-un topic mai potrivit...
alex230ro wrote:Motivul e simplu: spre deosebire de Metrorex, care ia in considerare numai numarul de validari indiferent de numarul de transbordari, RATB'ul considera "o calatorie" fiecare urcare/coborare din vehicul. Conform unor studii facute acum cativa ani, in medie o calatorie completa cu RATB'ul implica in medie 1,3 transbordari RATB-RATB. Asta ar insemna aproximativ 805 milioane/365/1,3 = 1,7 milioane calatorii, deci mai mult decat triplu fata de metrou.
:twisted: deja datele astea sunt dubioase rau rau daca e sa adunam ar iesi aproape 3 mil de calatori platitori hai sa zicem 2 mil sau poate 1,5 mil reali(adica unii merg si cu ratb si cu metroul) dar teoretic Bucuresti+Ilfov sunt cam 2,5 mil persoane cu tot cu copii batrani etc ceva nu se leaga sau doar mi se pare mie?
Salariile le gasesti aici. Propun continuarea discutiei intr-un topic mai potrivit...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
8, 11 (parţial), 25, 47 astăzi la schimbul 1:
Concluzii:
- 8: 14 ture, din care 4 de Alexandria, timp de parcurs 2 ore / cursă
- 25: 27 ture, din care 4 de Giurgiului, timp de parcurs 2 ore şi 20 minute / cursă
- 47: 4 ture, timp de parcurs 1 oră şi 49 minute / cursă! Ruşine RATB!!!!! E psoibil ca 47 să aibă doar cu 10 minute mai puţin decât 8?! 35 de minute (hai 40 să nu alerge) pe semicursă erau suficienţi! La aproape 2 ore pe cursă, vă daţi seama cât stă fiecare 47 la capăt la CET Vest?
- număr de ture de Militari în traseu: 37 + 1 în probe
- număr de V2A-T (Bucur) în traseu: 3
- număr de Tatre în traseu: 34 cupluri (68 vagoane) + 1 vagon în probe = 69 vagoane
- CUP (fără a se include vagonul în probe): p/100*(55 cupluri de Tatra + 11 V2A/S-T)=37 => p = CUP = 56,06 % Din nou ruşinică, CUP de 56 % la Militari, 69% la Alexandria... şi noi mergem pe jos sau stăm prin staţii câte 15 - 20 de minute!
8, 11 (parţial), 25, 47 astăzi la schimbul 1:
list.PNG (15.34 KB; downloaded 2998 times)
Concluzii:
- 8: 14 ture, din care 4 de Alexandria, timp de parcurs 2 ore / cursă
- 25: 27 ture, din care 4 de Giurgiului, timp de parcurs 2 ore şi 20 minute / cursă
- 47: 4 ture, timp de parcurs 1 oră şi 49 minute / cursă! Ruşine RATB!!!!! E psoibil ca 47 să aibă doar cu 10 minute mai puţin decât 8?! 35 de minute (hai 40 să nu alerge) pe semicursă erau suficienţi! La aproape 2 ore pe cursă, vă daţi seama cât stă fiecare 47 la capăt la CET Vest?
- număr de ture de Militari în traseu: 37 + 1 în probe
- număr de V2A-T (Bucur) în traseu: 3
- număr de Tatre în traseu: 34 cupluri (68 vagoane) + 1 vagon în probe = 69 vagoane
- CUP (fără a se include vagonul în probe): p/100*(55 cupluri de Tatra + 11 V2A/S-T)=37 => p = CUP = 56,06 % Din nou ruşinică, CUP de 56 % la Militari, 69% la Alexandria... şi noi mergem pe jos sau stăm prin staţii câte 15 - 20 de minute!
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
linia 69
Ieri dupa amiaza am facut cu 47 de la Sos Progresului pana in Ghencea doar 5 minute !!!!! Vroiam sa iau un tramvai pana la Razoare dar fiindca primul tramvai care a venit din sens opus a fost 47 am renuntat si l-am luat spre Ghencea. Deci intamplator, ca altfel nu asteptam musai la 47. La 17.55 m-am suit de la Sos Progresului si la 18.00 am fost in Ghencea, cronometrat pe ceas. Trebuie sa recunosc ca toate semafoarele le-a prins pe verde si a mers destul de tare. La capat am fost 6 calatori in primul vagon si 5 in al doilea. A fost cuplul 3401+3427. Unde esti tu 27 ..... !!!!!
Ieri dupa amiaza am facut cu 47 de la Sos Progresului pana in Ghencea doar 5 minute !!!!! Vroiam sa iau un tramvai pana la Razoare dar fiindca primul tramvai care a venit din sens opus a fost 47 am renuntat si l-am luat spre Ghencea. Deci intamplator, ca altfel nu asteptam musai la 47. La 17.55 m-am suit de la Sos Progresului si la 18.00 am fost in Ghencea, cronometrat pe ceas. Trebuie sa recunosc ca toate semafoarele le-a prins pe verde si a mers destul de tare. La capat am fost 6 calatori in primul vagon si 5 in al doilea. A fost cuplul 3401+3427. Unde esti tu 27 ..... !!!!!
- GAC
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
GAC
Ce inseamna acest indicator CUP si cum se calculeaza? (formula explicata)
Stiu doar ca vizeaza folosirea optima a parcului unui depou, sau gresesc?
Multumesc anticipat.
Ce inseamna acest indicator CUP si cum se calculeaza? (formula explicata)
Stiu doar ca vizeaza folosirea optima a parcului unui depou, sau gresesc?
Multumesc anticipat.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Coeficient de Utilizare a Parcului, e % din parcul total de vehicule care e exploatat într-o zi. Se poate scrie şi în unităţi relative (u.r.), adică CUP-ul de la autobuze, de exemplu, este 83,6% sau 0,836 u.r..
S-a mai explicat asta prin alte topice
Coeficient de Utilizare a Parcului, e % din parcul total de vehicule care e exploatat într-o zi. Se poate scrie şi în unităţi relative (u.r.), adică CUP-ul de la autobuze, de exemplu, este 83,6% sau 0,836 u.r..
S-a mai explicat asta prin alte topice
📖 Pagination options