Topic: Tatra T4R
2752 posts, 716597 views
📖 Pagination options
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
sef spun ca nu sunt bani pentru investitii,acum apar pentru modernizari ,pentru piese v3a,nu cumva asta este campanie electorala
sef spun ca nu sunt bani pentru investitii,acum apar pentru modernizari ,pentru piese v3a,nu cumva asta este campanie electorala
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Azi am fost pe la cap de linie depou militari si vatmanii nu stiau foarte multe, au aflat ca se va renunta la ceva ture de Tatre in curand si ca depoul va fi modificat pentru a exploata si V3A.
Oricum sa vedem ce se intampla cand intra B Noi in modernizare, se pare ca foarte curand si unde vor fi duse vagoane.
De asemenea la capatul de linie era un tip care studia bandajele si boghiurile vagoanelor Tatra si nota niste date intr-un dosar, nu am reusit sa aflu de ce
Azi am fost pe la cap de linie depou militari si vatmanii nu stiau foarte multe, au aflat ca se va renunta la ceva ture de Tatre in curand si ca depoul va fi modificat pentru a exploata si V3A.
Oricum sa vedem ce se intampla cand intra B Noi in modernizare, se pare ca foarte curand si unde vor fi duse vagoane.
De asemenea la capatul de linie era un tip care studia bandajele si boghiurile vagoanelor Tatra si nota niste date intr-un dosar, nu am reusit sa aflu de ce
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Cumva avea la el şi un şubler sau altceva de măsurat? Că ar fi putut să măsoare cota qR, grosimea buzei sau diametrul cercului nominal de rulare.
Utilizator anonim wrote:
De asemenea la capatul de linie era un tip care studia bandajele si boghiurile vagoanelor Tatra si nota niste date intr-un dosar, nu am reusit sa aflu de ce
Cumva avea la el şi un şubler sau altceva de măsurat? Că ar fi putut să măsoare cota qR, grosimea buzei sau diametrul cercului nominal de rulare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Nu avea nimic... Oricum banuiesc ca operatiunea de care zici tu se face mai bine in depou decat la cap de linie...
Nu avea nimic... Oricum banuiesc ca operatiunea de care zici tu se face mai bine in depou decat la cap de linie...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Probabil ca lista cu vagoanele cu probleme constatate ochiometric va fi data sefului de depou care va dispune verificarea lor mai amanuntita. Sau poate este o modalitate a RATB de a afla pentru statistici cam la cate vagoane renunta in prima perioada.
Probabil ca lista cu vagoanele cu probleme constatate ochiometric va fi data sefului de depou care va dispune verificarea lor mai amanuntita. Sau poate este o modalitate a RATB de a afla pentru statistici cam la cate vagoane renunta in prima perioada.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Operaţiunea aia se poate face oriunde, chiar şi în staţie, că mai mult durează să notezi pe hârtie rezultatul decât să măsori.
Mai putea să verifice dacă roata s-a rotit faţă de osie (pentru asta există marcaj special) sau bandajul faţă de butucul roţii.
Utilizator anonim wrote:
Nu avea nimic... Oricum banuiesc ca operatiunea de care zici tu se face mai bine in depou decat la cap de linie...
Operaţiunea aia se poate face oriunde, chiar şi în staţie, că mai mult durează să notezi pe hârtie rezultatul decât să măsori.
Mai putea să verifice dacă roata s-a rotit faţă de osie (pentru asta există marcaj special) sau bandajul faţă de butucul roţii.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Dupa socotelile mele sunt "disparute" din diverse motive cel putin vagoanele: 3304, 3311, 3314, 3315, 3316, 3317, 3322, 3337, 3341, 3344, 3362, 3363, 3364, 3379, 3382, 3393, 3395, 3402, 3403, 3404, 3409, 3411, 3412, 3425, 3426. Unele nu le-am mai vazut deloc de cateva luni, altele de cel putin 2 saptamani. E o lista orientativa, orice e posibil sa reapara, cum totodata pot fi si altele "picate".
La URAC sunt: 3309, 3310, 3324, 3325, 3378, 3389, 3415, 3421.
Dupa socotelile mele sunt "disparute" din diverse motive cel putin vagoanele: 3304, 3311, 3314, 3315, 3316, 3317, 3322, 3337, 3341, 3344, 3362, 3363, 3364, 3379, 3382, 3393, 3395, 3402, 3403, 3404, 3409, 3411, 3412, 3425, 3426. Unele nu le-am mai vazut deloc de cateva luni, altele de cel putin 2 saptamani. E o lista orientativa, orice e posibil sa reapara, cum totodata pot fi si altele "picate".
La URAC sunt: 3309, 3310, 3324, 3325, 3378, 3389, 3415, 3421.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
electricianu wrote:La Brno o Tatra T3 "modernizata" (adica de fapt construita de la zero) la Pragoimex cu podea coborata si cu actionare in curent alternativ a costat 650000 euro. Dar cine sa investeasca asemenea sume in Romania? Dr. Oetker care considera RATB'ul o gaura neagra sau conducerea imbecila din RATB care pana acum nu a demonstrat decat ca stie sa "taie", pe motive de asa-zisa eficienta? In general, de la asemenea indivizi asteptam o imbunatatire? De la ei, care manifesta doar dispret si dezinteres pentru transportul public, dintotdeauna luat in bascalie, destinat dupa parerea lor doar sarantocilor?
tramvaie noi nu vom vedea nici in 5,10,20 de ani cu asa conducere,o tatra modernizata costa 6ooooo euro,cu toate dotarile care se cer
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Lohengrin
Conducerea RATB-ului nu este defel imbecila, ci vizibil subsumata unor interese bine determinate:
1) ale dealer-ilor de autoturisme, grav loviti saracii de ei de criza;
2) ale unor persoane (printre care sefi de autobaze? intreb si io, nu dau cu parul...) direct interesate de popularea strazilor Capitalei cu dube care in alte tari n-ar fi acceptate nici pentru transportul animalelor;
3) ale unor investitori strategici, in asteptare de terenuri precum depourile Victoria sau Vatra Luminoasa unde sa ne arate dumnealor cum creste C.U.T-ul pe banii nostri;
4) nu in ultimul rand, al Metrorex-ului portocaliu sub palaria caruia se trage tare sa se realizeze - nu se stie cand - Autoritatea Metropolitana de Transport. Cu prestatia jenibila a conducerii prezente - atent dirijata de CGMB - RATB-ul pare un fel de cetate parasita in asteptarea unui Fat-Frumos (cu portofelu' gros) salvator.
Concluzia este ca fara o transfuzie completa de sange la nivelul CGMB, transportului electric de suprafata din Bucuresti i se pregateste vesnica pomenire.
Dominatrix wrote:
... conducerea imbecila din RATB ...
Conducerea RATB-ului nu este defel imbecila, ci vizibil subsumata unor interese bine determinate:
1) ale dealer-ilor de autoturisme, grav loviti saracii de ei de criza;
2) ale unor persoane (printre care sefi de autobaze? intreb si io, nu dau cu parul...) direct interesate de popularea strazilor Capitalei cu dube care in alte tari n-ar fi acceptate nici pentru transportul animalelor;
3) ale unor investitori strategici, in asteptare de terenuri precum depourile Victoria sau Vatra Luminoasa unde sa ne arate dumnealor cum creste C.U.T-ul pe banii nostri;
4) nu in ultimul rand, al Metrorex-ului portocaliu sub palaria caruia se trage tare sa se realizeze - nu se stie cand - Autoritatea Metropolitana de Transport. Cu prestatia jenibila a conducerii prezente - atent dirijata de CGMB - RATB-ul pare un fel de cetate parasita in asteptarea unui Fat-Frumos (cu portofelu' gros) salvator.
Concluzia este ca fara o transfuzie completa de sange la nivelul CGMB, transportului electric de suprafata din Bucuresti i se pregateste vesnica pomenire.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alex230ro
treaba e destul de simpla Metrorexul va avea intotdeauna mai multi calatori platitori sau oricum mai greu faci blatul cu Metrorex, so se va investi acolo,sumele investite sunt mai mari comisioane mai grase si romanul fericit ca are metrou .
treaba e destul de simpla Metrorexul va avea intotdeauna mai multi calatori platitori sau oricum mai greu faci blatul cu Metrorex, so se va investi acolo,sumele investite sunt mai mari comisioane mai grase si romanul fericit ca are metrou .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Şi metroul are blatiştii lui... plus mulţi cu tot felul de abonamente reduse sau gratuite făcute pe alte nume.
Totuşi, toţi călătorii plătitori de la Metrorex nu cred că se apropie de numărul de călători cu abonamente de la RATB. Şi asta în condiţile în care ITB recunoştea, pe vremea taxatoarelor, că rata blatismului e de 40%.
alex230ro wrote:
treaba e destul de simpla Metrorexul va avea intotdeauna mai multi calatori platitori sau oricum mai greu faci blatul cu Metrorex, so se va investi acolo,sumele investite sunt mai mari comisioane mai grase si romanul fericit ca are metrou .
Şi metroul are blatiştii lui... plus mulţi cu tot felul de abonamente reduse sau gratuite făcute pe alte nume.
Totuşi, toţi călătorii plătitori de la Metrorex nu cred că se apropie de numărul de călători cu abonamente de la RATB. Şi asta în condiţile în care ITB recunoştea, pe vremea taxatoarelor, că rata blatismului e de 40%.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
alex230ro wrote:Adevarata problema e ca nimeni nu doreste starpirea fenomenului calatorilor fraudulosi, ba chiar se fac greutati celor cinstiti, prin faptul ca nu au de unde cumpara bilete. Principala deficienta actuala a metroului este proasta sa accesibilitate - cauzata in primul rand de statiile prea rare -si interconectivitate. Nu este normal sa iesi din metrou urcand zeci de trepte si apoi sa constati ca te afli la sute de metri de statiile importante RATB, eventual mai trebuie sa traversezi si artere circulate. De aceea metroul in Bucuresti nu preia decat circa 25% din transportul public, ceea ce e foarte putin. De aceea ideea de a investi la Metrorex in detrimentul RATB'ului este stupida, fiindca ambele sunt necesare si complementare, nu se exclud una pe alta, si deci nici nu ar trebui sa se "faulteze" reciproc, asa cum o fac acum. Dar evident ca nu se va schimba nimic in bine atat timp cat se merge pe ideea ca transportul public este doar o alta pomana cu caracter electoral oferita prostimii.
treaba e destul de simpla Metrorexul va avea intotdeauna mai multi calatori platitori sau oricum mai greu faci blatul cu Metrorex, so se va investi acolo,sumele investite sunt mai mari comisioane mai grase si romanul fericit ca are metrou .
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
adn2377
Bun, inteleg ca un vagon Tatra "modernizat" adica reconstruit mai exact, si cu toate dotarile moderne necesare (motoare in CA, podea coborata, arer conditionat, etc) costa pe undeva intre 600 si 650k Euro.
Vin si eu si intreb - nu ar fi posibil tehnic ca pentru fiecare vagon Tatra modernizat ipotetic in acest mod sa se achizitioneze SAU fabrice cate un vagon remorca? Presupun ca modificarile vagonului de la pasul 1 ar putea face ca motoarele sa aiba indeajuns de multa putere sa traga atat vagonul in sine cat si o remorca (inteleg oricum ca motoarele in CA ar fi mai puternice).
Cat ar costa o astfel de remorca (la aceleasi standarde, evident)? Ca presupun ca trebuie sa fie sensibil mai ieftina decat vagonul motor, neavand componente de tractiune si comanda. Si ultima intrebare, prin reconstructie + adaugarea remorcii nu s-ar putea apropia ca si capacitate de un V3A (300 calatori)?
Poate ne dam seama ca in loc sa cumparam (din nou ipotetic) vagoane din vest la 2 milioane sau 2,5 milioane euro bucata, mai bine le modernizam/reconstruim pe astea si avem vagoane la standarde foarte apropiate cu costuri mult mai mici...
Bun, inteleg ca un vagon Tatra "modernizat" adica reconstruit mai exact, si cu toate dotarile moderne necesare (motoare in CA, podea coborata, arer conditionat, etc) costa pe undeva intre 600 si 650k Euro.
Vin si eu si intreb - nu ar fi posibil tehnic ca pentru fiecare vagon Tatra modernizat ipotetic in acest mod sa se achizitioneze SAU fabrice cate un vagon remorca? Presupun ca modificarile vagonului de la pasul 1 ar putea face ca motoarele sa aiba indeajuns de multa putere sa traga atat vagonul in sine cat si o remorca (inteleg oricum ca motoarele in CA ar fi mai puternice).
Cat ar costa o astfel de remorca (la aceleasi standarde, evident)? Ca presupun ca trebuie sa fie sensibil mai ieftina decat vagonul motor, neavand componente de tractiune si comanda. Si ultima intrebare, prin reconstructie + adaugarea remorcii nu s-ar putea apropia ca si capacitate de un V3A (300 calatori)?
Poate ne dam seama ca in loc sa cumparam (din nou ipotetic) vagoane din vest la 2 milioane sau 2,5 milioane euro bucata, mai bine le modernizam/reconstruim pe astea si avem vagoane la standarde foarte apropiate cu costuri mult mai mici...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Bineinteles ca, daca ar exista interes, s-ar putea face acest lucru. Iata niste poze cu aceste vagoane din orasul Brno:
Si remorca:
In interior:
Mai multe poze gasiti, de exemplu, pe Railfaneurope, aici.
"Jucaria" din poze a costat circa 350 000 de euro, iar capacitatea este de 78 de calatori. Remorci identice s-au cumparat in orasul Ostrava. Chiar si URAC'ul avea (poate are si acum) un proiect de tramvai Bucur 1 cu podea coborata, un fel de biarticulat cu extremitati de V2A-T. De ce nu se poate si la noi? Fiindca scroafa e moarta in cotet si usa se deschide pe dinauntru, asa cum am mai spus pe aici.
Bineinteles ca, daca ar exista interes, s-ar putea face acest lucru. Iata niste poze cu aceste vagoane din orasul Brno:
1551_nou.jpg (153.69 KB; downloaded 2909 times)
tandem.jpg (197.66 KB; downloaded 2911 times)
Si remorca:
remorca.jpg (145.04 KB; downloaded 2910 times)
remorca2.jpg (118.69 KB; downloaded 2899 times)
remorca3.jpg (131.84 KB; downloaded 2901 times)
In interior:
remorca-depoul%20medlanky.jpg (188.88 KB; downloaded 2915 times)
Mai multe poze gasiti, de exemplu, pe Railfaneurope, aici.
"Jucaria" din poze a costat circa 350 000 de euro, iar capacitatea este de 78 de calatori. Remorci identice s-au cumparat in orasul Ostrava. Chiar si URAC'ul avea (poate are si acum) un proiect de tramvai Bucur 1 cu podea coborata, un fel de biarticulat cu extremitati de V2A-T. De ce nu se poate si la noi? Fiindca scroafa e moarta in cotet si usa se deschide pe dinauntru, asa cum am mai spus pe aici.
📖 Pagination options