Topic: Tatra T4R
2785 posts, 775608 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Partea si mai interesanta este ca la Iasi spuneau ca unele vagoane care s'au putut cupla intre ele nu se puteau cupla si cu altele. Doar doua vagoane si-au schimbat vreodata perechea. La Bucuresti, am vazut ca se mai schimba intre ele, desi pare ca anumite vagoane sunt tot timpul slave, ca de exemplu 3308, 3333 si 3420.
Partea si mai interesanta este ca la Iasi spuneau ca unele vagoane care s'au putut cupla intre ele nu se puteau cupla si cu altele. Doar doua vagoane si-au schimbat vreodata perechea. La Bucuresti, am vazut ca se mai schimba intre ele, desi pare ca anumite vagoane sunt tot timpul slave, ca de exemplu 3308, 3333 si 3420.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
3333 a circulat si ca master in cuplul 3333 - 3334 in anii '80. A fost vagonul avariat intr-un accident cu un camion pe Sos. Iancului pe vremea cand circula pe linia 13 Granitul - Piata Unirii - Depoul Militari.
3333 a circulat si ca master in cuplul 3333 - 3334 in anii '80. A fost vagonul avariat intr-un accident cu un camion pe Sos. Iancului pe vremea cand circula pe linia 13 Granitul - Piata Unirii - Depoul Militari.
- nokia2010
-
Posted:
-
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Vagonul a intrat in coliziune cu un camion al Ministerului Apararii. Vagonul accidentat arata destul de urat, tot plafonul era lasat intr-o parte, partea stanga de sustinere era rupta etc. Din spusele personalului de la depoul Militari, reparatia a fost facuta chiar in depou, ceea ce inseamna ca desi vagonul arata rau fizic, nu a fost afectata prea rau structura de rezistenta. Probabil mai exista si astazi, daca 3333 de acum e el (si nu vad de ce nu ar fi).
Vagonul a intrat in coliziune cu un camion al Ministerului Apararii. Vagonul accidentat arata destul de urat, tot plafonul era lasat intr-o parte, partea stanga de sustinere era rupta etc. Din spusele personalului de la depoul Militari, reparatia a fost facuta chiar in depou, ceea ce inseamna ca desi vagonul arata rau fizic, nu a fost afectata prea rau structura de rezistenta. Probabil mai exista si astazi, daca 3333 de acum e el (si nu vad de ce nu ar fi).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Se pare ca 333 si 3333 nu sunt numere norocoase la tramvaie
La Bucuresti ambele au patit cate ceva, la Budapesta UV2 3333 a fost lovit nu prea grav dar nu a mai fost reparat, iar la Iasi tramvaiul Timis 333 a luat foc si a ars complet.
Revenind la Tatre, chiar daca e posibil sa mai fi schimbat numere la ele in urma unor RK'uri, toate cele 130 tramvaie existau in momentul cand au inceput sa le Bucure
Mai exista in Bucuresti tramvaie Tatra cu corpuri de iluminat originale?
Se pare ca 333 si 3333 nu sunt numere norocoase la tramvaie

Revenind la Tatre, chiar daca e posibil sa mai fi schimbat numere la ele in urma unor RK'uri, toate cele 130 tramvaie existau in momentul cand au inceput sa le Bucure

Mai exista in Bucuresti tramvaie Tatra cu corpuri de iluminat originale?
- electricianu
-
Posted:
-
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
@electricianu: Ai idee de la ce apar si cum s-ar putea rezolva problemele cu nesincronizarea motoarelor la Tatre care ar face dificila sau imposibila cuplarea lor cate 2, asa cum s-a intamplat in orasul Iasi?
@electricianu: Ai idee de la ce apar si cum s-ar putea rezolva problemele cu nesincronizarea motoarelor la Tatre care ar face dificila sau imposibila cuplarea lor cate 2, asa cum s-a intamplat in orasul Iasi?
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
Orice vagon tatra poate fi cuplat indiferent ca acum este motor sau remorca,nu inteleg intrebarea,dar cind sunt cuplate cite doua ,toate comenzile de la remorca se dau pe pozitia zero,iar comenzile le da motorul,sa incercat in ani 80 cuplare a 3tatre dar fiind mari consumatoare nu rezista statia de curent
Orice vagon tatra poate fi cuplat indiferent ca acum este motor sau remorca,nu inteleg intrebarea,dar cind sunt cuplate cite doua ,toate comenzile de la remorca se dau pe pozitia zero,iar comenzile le da motorul,sa incercat in ani 80 cuplare a 3tatre dar fiind mari consumatoare nu rezista statia de curent
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Stiam si eu ca la Bucuresti nu au fost probleme cu cuplarea electrica a vagoanelor cate 2, dar in pagina anterioara colegul Tom a pus o problema interesanta: Tatrele din orasul Iasi (o parte din ele) nu au putut niciodata circula cate 2 pentru ca nu s-a reusit cuplarea electrica. Si asta ma intrebam: exista vreo explicatie pentru aceasta situatie, alta decat vreun defect din fabrica?
Stiam si eu ca la Bucuresti nu au fost probleme cu cuplarea electrica a vagoanelor cate 2, dar in pagina anterioara colegul Tom a pus o problema interesanta: Tatrele din orasul Iasi (o parte din ele) nu au putut niciodata circula cate 2 pentru ca nu s-a reusit cuplarea electrica. Si asta ma intrebam: exista vreo explicatie pentru aceasta situatie, alta decat vreun defect din fabrica?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Este adevarat, incepand cu luna aceasta nu mai este primit niciun vagon Tatra la RK, nu se mai repara/rebandajeaza boghiuri la URAC. Se pare ca pentru inceput Depoul Militari isi va reduce parcul cu cateva ture parc care va fi acoperit cu V3Auri de la alte depouri (V3Aurile incep sa aiba perioada de glorie in scurt timp, se repara toate, unele depouri au si 10 vagoane imobilizate).
De asemenea inca nu exista o decizie finala dar toate Bucur LF de la 402 ajung la Depoul Militari.
electricianu wrote:
nu se vor aduce nici un fel de piesa de schimb,uzina nu va mai repara nici un fel ,tip de tramvai fiecare depou isi va mentine parcul cum poate ,astea sunt spuse de cei din conducerea ratb,care doresc distrugera ratb precum cfr,asta se vede desa in statile ratb,in timpul de asteptare
Este adevarat, incepand cu luna aceasta nu mai este primit niciun vagon Tatra la RK, nu se mai repara/rebandajeaza boghiuri la URAC. Se pare ca pentru inceput Depoul Militari isi va reduce parcul cu cateva ture parc care va fi acoperit cu V3Auri de la alte depouri (V3Aurile incep sa aiba perioada de glorie in scurt timp, se repara toate, unele depouri au si 10 vagoane imobilizate).
De asemenea inca nu exista o decizie finala dar toate Bucur LF de la 402 ajung la Depoul Militari.
- ionutz18
-
Posted:
-
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
ionutz18 wrote:Crezi ca ii pasa cuiva?
Prea putine tramvaie pt ca sa acopere toate tatrele din dep.militari
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Se va face etapizat, nu este parcul necesar ca la autobuze sa poti reduce atatea vagoane...
Se va face etapizat, nu este parcul necesar ca la autobuze sa poti reduce atatea vagoane...
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
Sunt ultimile zile ale depoului militari care se va inchide,asta este decizia sefilor din conducere de a nu mai investi in tatre,vor da afara 500 de oameni
Sunt ultimile zile ale depoului militari care se va inchide,asta este decizia sefilor din conducere de a nu mai investi in tatre,vor da afara 500 de oameni
📖 Pagination options