Topic: Tatra T4R
2752 posts, 716160 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Oricum tramvaiele astea trebuiau taiate sau modernizate calumea de cel putin 10 ani, faptul ca inca mai circula este semnul mersului evolutiei in aceasta tara. Pacat ca nu s-a semnat cu Bombardier in anul 2006 pentru cele 100 tramvaie noi, a fost problema ca era garda la sol prea mica atunci, ca altfel aveam alta situatie acum. Oricum este bine ca au ramas putine si mai ales pe linia 25 unde acum cu V3A e mult mai aerisit, chiar daca nici alea nu sunt mare lucru.
Oricum tramvaiele astea trebuiau taiate sau modernizate calumea de cel putin 10 ani, faptul ca inca mai circula este semnul mersului evolutiei in aceasta tara. Pacat ca nu s-a semnat cu Bombardier in anul 2006 pentru cele 100 tramvaie noi, a fost problema ca era garda la sol prea mica atunci, ca altfel aveam alta situatie acum. Oricum este bine ca au ramas putine si mai ales pe linia 25 unde acum cu V3A e mult mai aerisit, chiar daca nici alea nu sunt mare lucru.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
punmeister
Garda la sol era prea mica la Flexity? Inteleg sa fi fost problema cu garda la sol daca se luau ULF-uri atunci.
Garda la sol era prea mica la Flexity? Inteleg sa fi fost problema cu garda la sol daca se luau ULF-uri atunci.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Problema reala era reticenta generala fata de tramvaie cu garda joasa. Cam la fel cu e reticenta legata de autobuze articulate. Si a mai fost lunga discutia boghiu fix vs boghiu pivotant. Partea buna este ca de atunci a evoluat mult tehnologia si producatorii vin cu ce vrei, fara prea multe limitari tehnice.
Problema reala era reticenta generala fata de tramvaie cu garda joasa. Cam la fel cu e reticenta legata de autobuze articulate. Si a mai fost lunga discutia boghiu fix vs boghiu pivotant. Partea buna este ca de atunci a evoluat mult tehnologia si producatorii vin cu ce vrei, fara prea multe limitari tehnice.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
A revenit 3348 dupa tamponarea de acum vreo doua luni.
La ora actuala mai sunt active (dintre acestea fiind permanent 1-2 vagoane prin rotatie la URAC pentru cablaje si alte interventii pentru a fi mentinute in circulatie): 3303, 3304, 3317, 3322, 3324, 3344, 3348, 3356, 3359, 3361, 3373, 3374, 3379, 3382, 3383, 3391, 3392, 3409, 3411, 3412, 3413, 3425, 3426, 3428.
3320 este utilizata pentru transport tehnologic iar 3393 este utilizata in depou pentru manevra, restul sunt retrase si sigilate asteptand valorificarea in vederea casarii, cu mici sanse ca unele vagoane sa mai fie trimise la RK pe masura ce „expira” cele aflate in circulatie, posibil sa fie trimisa la RK 3429.
In URAC la RK sunt: 3311, 3321, 3381 si 3405, urmand sa revina 3381 si 3405 cand vin piese pentru motoare, deoarece NU se utilizeaza piese pentru tractiune sau instalatia electrica de pe vagoanele retrase in depou, doar ce este consumabil gen geamuri, scaune etc.
A revenit 3348 dupa tamponarea de acum vreo doua luni.
La ora actuala mai sunt active (dintre acestea fiind permanent 1-2 vagoane prin rotatie la URAC pentru cablaje si alte interventii pentru a fi mentinute in circulatie): 3303, 3304, 3317, 3322, 3324, 3344, 3348, 3356, 3359, 3361, 3373, 3374, 3379, 3382, 3383, 3391, 3392, 3409, 3411, 3412, 3413, 3425, 3426, 3428.
3320 este utilizata pentru transport tehnologic iar 3393 este utilizata in depou pentru manevra, restul sunt retrase si sigilate asteptand valorificarea in vederea casarii, cu mici sanse ca unele vagoane sa mai fie trimise la RK pe masura ce „expira” cele aflate in circulatie, posibil sa fie trimisa la RK 3429.
In URAC la RK sunt: 3311, 3321, 3381 si 3405, urmand sa revina 3381 si 3405 cand vin piese pentru motoare, deoarece NU se utilizeaza piese pentru tractiune sau instalatia electrica de pe vagoanele retrase in depou, doar ce este consumabil gen geamuri, scaune etc.
20180808_095343.JPG (139.49 KB; downloaded 3880 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
3348 iar era defect și azi sau doar se retrăgea? Duminică a cedat pe linia 8, afectând și un tur din linia 47 pentru a ajunge la depou.
3348 iar era defect și azi sau doar se retrăgea? Duminică a cedat pe linia 8, afectând și un tur din linia 47 pentru a ajunge la depou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Cel mai probabil avea ceva probleme ca mirosea a incins destul de bine. De regula la Militari retragerile normale se fac cu placuta de retragere, rar se practica metoda „defect”. Oricum nu e ceva iesit din comun, zilnic au intrari cu probleme diverse.
Cel mai probabil avea ceva probleme ca mirosea a incins destul de bine. De regula la Militari retragerile normale se fac cu placuta de retragere, rar se practica metoda „defect”. Oricum nu e ceva iesit din comun, zilnic au intrari cu probleme diverse.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
PaulIP
Chiar ma intrebam ce e cu 3320. L-am vazut azi abia taraindu-se pe Bd. Timisoara, iar pe laterale avea niste zone raschetate (fostele placute de scoala).
Vreo sansa sa avem o Tatra restaurata (de ce nu chiar 3301)?
Chiar ma intrebam ce e cu 3320. L-am vazut azi abia taraindu-se pe Bd. Timisoara, iar pe laterale avea niste zone raschetate (fostele placute de scoala).
Vreo sansa sa avem o Tatra restaurata (de ce nu chiar 3301)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Vin si cu o imagine de acum ceva timp, 3303, probabil daca stateam special sa prind o flama pe izolator nu imi iesea atat de bine cum a iesit fara intentie )
Vin si cu o imagine de acum ceva timp, 3303, probabil daca stateam special sa prind o flama pe izolator nu imi iesea atat de bine cum a iesit fara intentie )
3303.jpg (156.01 KB; downloaded 3428 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
3428 a avut parte de o cosmetizare la caroserie si revopsire, la fel cum s-a intamplat si cu 3382 acum cateva luni.
3428 a avut parte de o cosmetizare la caroserie si revopsire, la fel cum s-a intamplat si cu 3382 acum cateva luni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Azi se implineste un an de la spargerea si retragerea din circulatie a majoritatii tramvaielor Tatra, o decizie foarte buna, dar ar fi fost si mai buna daca dupa momentul 1 septembrie 2017 se lucra la repunerea in circulatie a macar 10 tramvaie V3A pentru a astupa golul ramas din actiunea retragerii Tatra, sa vedem ce va urma.
Atasez doua seturi cu cateva din fotografiile pe care le-am facut in serile 30 si 31 august 2017.
Azi se implineste un an de la spargerea si retragerea din circulatie a majoritatii tramvaielor Tatra, o decizie foarte buna, dar ar fi fost si mai buna daca dupa momentul 1 septembrie 2017 se lucra la repunerea in circulatie a macar 10 tramvaie V3A pentru a astupa golul ramas din actiunea retragerii Tatra, sa vedem ce va urma.
Atasez doua seturi cu cateva din fotografiile pe care le-am facut in serile 30 si 31 august 2017.
1 (1).jpg (269.81 KB; downloaded 3085 times)
1 (2).jpg (248.45 KB; downloaded 3087 times)
1 (3).jpg (230.29 KB; downloaded 3087 times)
1 (4).jpg (229.36 KB; downloaded 3087 times)
1 (5).jpg (227 KB; downloaded 3087 times)
1 (6).jpg (201.52 KB; downloaded 3086 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Si alte cateva imagini...
Si alte cateva imagini...
1 (7).jpg (275.46 KB; downloaded 3096 times)
1 (8).jpg (225.45 KB; downloaded 3083 times)
1 (9).jpg (257.13 KB; downloaded 3097 times)
1 (10).jpg (207.07 KB; downloaded 3085 times)
1 (11).jpg (262.07 KB; downloaded 3084 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
V2A
În proiectul de hotărâre pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public (http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 180906.pdf), printre altele, apar și toate mijloacele de transport existente (autobuzele Citaro, troleibuzele Ikarus, Citelis și Rocar, toate V3A-urile și Bucur 1+LF), cu excepția unor Tatre retrase, care încă există (paginile 326-328): 3301, 3302, 3305, 3306, 3309, 3312, 3313, 3332, 3334, 3335, 3349, 3367, 3368, 3369, 3371, 3372, 3388, 3389, 3390, 3395, 3403, 3404, 3415, 3420, 3423, 3430. Culmea, în listă apare 3385, care a luat foc anul trecut. Acestea au deja făcute actele pentru casare?
În proiectul de hotărâre pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public (http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 180906.pdf), printre altele, apar și toate mijloacele de transport existente (autobuzele Citaro, troleibuzele Ikarus, Citelis și Rocar, toate V3A-urile și Bucur 1+LF), cu excepția unor Tatre retrase, care încă există (paginile 326-328): 3301, 3302, 3305, 3306, 3309, 3312, 3313, 3332, 3334, 3335, 3349, 3367, 3368, 3369, 3371, 3372, 3388, 3389, 3390, 3395, 3403, 3404, 3415, 3420, 3423, 3430. Culmea, în listă apare 3385, care a luat foc anul trecut. Acestea au deja făcute actele pentru casare?
📖 Pagination options