Topic: Tatra T4R
2757 posts, 718287 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
@Gabi23: Cere si ti se va da! Asa aratau astazi placutele Tatrei 3373
@Gabi23: Cere si ti se va da! Asa aratau astazi placutele Tatrei 3373
3373 placa linie - 12.09.2017.JPG (170.28 KB; downloaded 2430 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
19jimmy84 wrote:Din foto se vede ceva interesant, 3 vagoane motor. În mod normal, ei foloseau două motor + o remorcă.
Noi am eliminat cuplurile de tatre, iar în Dresda circulă cu 2 remorci, formând un trenuleţ.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Avem tatre solo "noi" - le-am vazut (cel putin) in ultimele ore pe 3412 si 3429. Inclin sa cred ca si 3304 va fi salvat daca se respecta regula RK-ului
Avem tatre solo "noi" - le-am vazut (cel putin) in ultimele ore pe 3412 si 3429. Inclin sa cred ca si 3304 va fi salvat daca se respecta regula RK-ului
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Sper sa vina sa ajute liniile care au nevoie de tramvaie. 11-le pana la urma cum sta? E loc de mai bine sau turele care sunt acum la ore de varf fac fata?
Sper sa vina sa ajute liniile care au nevoie de tramvaie. 11-le pana la urma cum sta? E loc de mai bine sau turele care sunt acum la ore de varf fac fata?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
V2A
A revenit şi 3383, Tatra implicată alături de 3415 în accidentul de la sfârşitul lui 2015 din zona Grozăveşti! Circulă pe linia 11.
A revenit şi 3383, Tatra implicată alături de 3415 în accidentul de la sfârşitul lui 2015 din zona Grozăveşti! Circulă pe linia 11.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Avand in vedere ca circula Tatre cu RK in 2010, banuiesc ca se pot reactiva si cele care stau pe bara cu RK tot din 2010 nu? Sunt destule in situatia asta, conform listei de acum cateva pagini. Dupa mine, le-as repune pe toate in circulatie, dar daca nu se poate, as cauta sa vad din toate Tatrele care sunt recuperabile si care irecuperabile si pe cele care se pot readuce in circulatie as depune toate eforturile ca sa le repun pe sine. Indiferent de cand e ultimul RK. Se pot trimite la URAC pt un nou RK. Nu le-as abandona atat de usor daca se pot repara.
In acea lista erau 49 de astfel de vagoane. Si jumate sa revina si ar fi o mare realizare. Ar fi 25 de tramvaie (rotunjit) pe care nu se conteaza in momentul de fata si care ar putea ajuta mult in trafic (apropo de trimiterea lor pe linii cu incarcare redusa si utilizarea V3A-urilor pe linii vitregite cum par a fi deja 19 si chiar 34). Daca nu ma insel, de la publicarea listei pana acum au revenit 5 Tatre. E pacat si ca 36 au fost casate fara a fi transformate in Bucur. In general deplang disparitia definitiva a oricarui vagon, pentru ca nu vine absolut nimic in locul lui. Si cine stie cat o sa o mai tinem asa.
Avand in vedere ca circula Tatre cu RK in 2010, banuiesc ca se pot reactiva si cele care stau pe bara cu RK tot din 2010 nu? Sunt destule in situatia asta, conform listei de acum cateva pagini. Dupa mine, le-as repune pe toate in circulatie, dar daca nu se poate, as cauta sa vad din toate Tatrele care sunt recuperabile si care irecuperabile si pe cele care se pot readuce in circulatie as depune toate eforturile ca sa le repun pe sine. Indiferent de cand e ultimul RK. Se pot trimite la URAC pt un nou RK. Nu le-as abandona atat de usor daca se pot repara.
In acea lista erau 49 de astfel de vagoane. Si jumate sa revina si ar fi o mare realizare. Ar fi 25 de tramvaie (rotunjit) pe care nu se conteaza in momentul de fata si care ar putea ajuta mult in trafic (apropo de trimiterea lor pe linii cu incarcare redusa si utilizarea V3A-urilor pe linii vitregite cum par a fi deja 19 si chiar 34). Daca nu ma insel, de la publicarea listei pana acum au revenit 5 Tatre. E pacat si ca 36 au fost casate fara a fi transformate in Bucur. In general deplang disparitia definitiva a oricarui vagon, pentru ca nu vine absolut nimic in locul lui. Si cine stie cat o sa o mai tinem asa.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Andrei98
Si daca le transformau in "Bucur" nu rezolvau mare lucru la cat de "fiabile" sunt. Uitati-va si acuma ca aproape toate stau defecte in depou...
Si daca le transformau in "Bucur" nu rezolvau mare lucru la cat de "fiabile" sunt. Uitati-va si acuma ca aproape toate stau defecte in depou...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Evident ca nu investit in asa ceva pana nu faceau un produs fiabil. Dar trebuiau investitii si preocupare. Altfel nu stateam cu ele pe bara acum si nici cu cele 36 de Tatre taiate pentru totdeauna. Dar na, ocazii pierdute.
Evident ca nu investit in asa ceva pana nu faceau un produs fiabil. Dar trebuiau investitii si preocupare. Altfel nu stateam cu ele pe bara acum si nici cu cele 36 de Tatre taiate pentru totdeauna. Dar na, ocazii pierdute.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Nu sunt fiabile si stau in depou pentru ca avem o companie condusa de cretini, intr-o companie adevarata ori erau fiabile ori zburau la gunoi impreuna cu aia de au cumparat vagoane nefiabile, la noi nici una nici alta, stau monumentul prostiei in depou si la strada circula reostatice care consuma cu 50% mai mult dar se repara pe genunchi cu patentul, cu toate astea nu avem nici o problema, nimeni nu este vinovat de nimic, nu se rateaza nici unul din obiectivele companiei, deci totul merge foarte bine si conducerea ar trebui bonificata pentru asa performanta.
In afara o sa inceapa sa dispara ca acolo exista obiective adevarate, unul dintre ele este procentul LF al flotei, care invariabil trebuie sa creasca la 100%, cerinta pe care T4R nu are cum sa o satisfaca orice modificari ai fi dispus sa-i aduci.
Nu sunt fiabile si stau in depou pentru ca avem o companie condusa de cretini, intr-o companie adevarata ori erau fiabile ori zburau la gunoi impreuna cu aia de au cumparat vagoane nefiabile, la noi nici una nici alta, stau monumentul prostiei in depou si la strada circula reostatice care consuma cu 50% mai mult dar se repara pe genunchi cu patentul, cu toate astea nu avem nici o problema, nimeni nu este vinovat de nimic, nu se rateaza nici unul din obiectivele companiei, deci totul merge foarte bine si conducerea ar trebui bonificata pentru asa performanta.
In afara o sa inceapa sa dispara ca acolo exista obiective adevarate, unul dintre ele este procentul LF al flotei, care invariabil trebuie sa creasca la 100%, cerinta pe care T4R nu are cum sa o satisfaca orice modificari ai fi dispus sa-i aduci.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
WT_fan06
Nici nu avem cu sa vorbim de fiabilitate cand nu avem mentenanta!!! Practic avem tramvaie de unica folosinta.
Nici nu avem cu sa vorbim de fiabilitate cand nu avem mentenanta!!! Practic avem tramvaie de unica folosinta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Pai da, lafel ca la CFR Calatori, avem 3 vehicule ca sa circule 1, 1 circula ca este proaspat venit de la RK, 1 este la gard si 1 este la RK, cand iese ala de la RK atunci trece in trafic, ala din trafic trece la gard, si ala de la gard pleaca la RK, si tot asa.
Evident ca daca ai 100 de Tatre atunci o sa ai mereu 30 din ele permanent la traseu si crede lumea ca ce bune sunt ca sunt mereu la traseu, dar ia sa ia carnetelul sa noteze numerele vagoanelor, vedem ca suntem fix cum am descris mai sus.
Pai da, lafel ca la CFR Calatori, avem 3 vehicule ca sa circule 1, 1 circula ca este proaspat venit de la RK, 1 este la gard si 1 este la RK, cand iese ala de la RK atunci trece in trafic, ala din trafic trece la gard, si ala de la gard pleaca la RK, si tot asa.
Evident ca daca ai 100 de Tatre atunci o sa ai mereu 30 din ele permanent la traseu si crede lumea ca ce bune sunt ca sunt mereu la traseu, dar ia sa ia carnetelul sa noteze numerele vagoanelor, vedem ca suntem fix cum am descris mai sus.
- Victor92
-
Posted:
-
Tatra T4R
Victor92
Se pare ca acel feeling pe care l-am avut de dimineata s-a adeverit: cateva remorci care au RK-ul in ultimii 5 ani au fost reactivate, insa ... cateva Tatre solo se pare ca au fost retrase (cel putin nu le-am mai vazut pe 3379 sau 3397 ). Asadar, le avem la strada din nou pe 3304, 3412, 3429 (pe ultimul nu l-am mai zarit la schimbul 2, desi de dimineata a fost pe linia 11). Oricum, ramane de vazut incepand de maine ce ne rezerva jumatatea lunii septembrie, cu modificarile aferente.
Totodata, cele 2 tramvaie cu reclama Gambrinus (3308 si 3310 ) au fost partial decolantate, semn ca expirarea contractului a avut loc recent. De urmarit daca respectivele vor fi salvate ...
3304 - Linia 8 - Statia "Inox"
3310 - Linia 47 - Statia "Inox”
3383 - Linia 11 - Bulevardul General Vasile Milea
3412 - Linia 44 - Statia "Godeni"
Se pare ca acel feeling pe care l-am avut de dimineata s-a adeverit: cateva remorci care au RK-ul in ultimii 5 ani au fost reactivate, insa ... cateva Tatre solo se pare ca au fost retrase (cel putin nu le-am mai vazut pe 3379 sau 3397 ). Asadar, le avem la strada din nou pe 3304, 3412, 3429 (pe ultimul nu l-am mai zarit la schimbul 2, desi de dimineata a fost pe linia 11). Oricum, ramane de vazut incepand de maine ce ne rezerva jumatatea lunii septembrie, cu modificarile aferente.
Totodata, cele 2 tramvaie cu reclama Gambrinus (3308 si 3310 ) au fost partial decolantate, semn ca expirarea contractului a avut loc recent. De urmarit daca respectivele vor fi salvate ...
3304 - Linia 8 - Statia "Inox"
3310 - Linia 47 - Statia "Inox”
3383 - Linia 11 - Bulevardul General Vasile Milea
3412 - Linia 44 - Statia "Godeni"
3308 - 44 - 14.09.2017 (2).JPG (292.17 KB; downloaded 2618 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Lasa ca tine sa nu rugineasca tabla, au mai facut ei asa, trebuiau si aia sa scrie Gambrinus pe peste tot si in toate directiile, sa nu poata sa recicleze aia colantarea.
Lasa ca tine sa nu rugineasca tabla, au mai facut ei asa, trebuiau si aia sa scrie Gambrinus pe peste tot si in toate directiile, sa nu poata sa recicleze aia colantarea.
📖 Pagination options