Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 140242 views
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Voi aţi făcut un adevărat cult pentru acest 21+32 prin Piaţa Unirii.
Cel puţin două greşeli ( fundamentale )
Un 21 unit cu 32 fără traseu separat de traficul general şi fără prioritizarea intersecţiilor ar fi destul de greu de exploatat. Bine, un contraexemplu pozitiv ar fi linia ciculară 1/ 10 care nu are blocaje semificative.
De ce neapărat 21 + 32 ? De ce nu un 32 + 55 sau 32 + 16 sau 32 cu 56 sau etc ?  Pe baza cărui studiu rezultă 21 + 32 ?
Altceva de care NU ţineţi cont, abonamentul general STB pentru 90 minute.
32 "dus" la Sf Gheorghe ( evident trecând tangenţial şi pe la Sf Vineri ) are legături cu toate celelalte linii, 14, 55, 56, 16.
Dar nu, voi susţineţi sus şi tare 21 unit cu 32, că altcumva nu se poate. Demonstraţi că este soluţia optimă pentru trafic 21 + 32.
Deci are logică ce spun, 32 "dus" la Sf Gheorghe cu "trecere" evident pe la Sf Vineri. Trebuie pur şi simplu macazuri la Sf Vineri şi poliţie acolo să nu se ambuteieze intersecţia în anumite ore ca să poată circula 32 - ul !
_________________________
Pentru prioritizarea lui 21 pe Moşilor Vechi s-au pus nişte semne de circulaţie acolo. Numai fraierii ţin cont de ele !

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul omirica

Din momentul în care se va putea traversa Piața  Unirii cu tramvaiul ne putem juca oricum:
21/14/55/40/5/16 + 32/7/Ferentari

Oferă o flexibilitate extraordinară.

Detaliile legate de separarea de restul traficului o să fie stabilite la SF.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

*Cred* ca situatia e ceva mai simpla de atat. Stim cu totii ca legatura cu tramvaiul prin PU este foarte importanta pentru retea - pentru TOATE liniile de tramvai care intorc in zona. Noi stim asta, STB stie asta, TPBI stie asta, PMB stie asta, samd. Doar ca pentru a o justifica, ai nevoie de un traseu comercial "ancora" prin care sa-i dovedesti eligibilitatea pentru fonduri nerambursabile. Cum ii dai greutate liniei? Pai zici ca o faci practic premergatoare a magistralei de metrou M7, o denumesti LRT7 si din start devine obiectiv strategic de mobilitate.

Acum sa se si faca odata...

@andrei11, hai sa ne certam despre 21+32 dupa prima sapa. Ce zici? Pana atunci, hai sa fim < ingineri > si sa discutam variantele optime prin care sa se realizeze efectiv traversarea PU. Varianta din PMUD e in ambele sensuri pe la Horoscop, varianta PMB pentru SF inconjoara parcul cu linie simpla, iar varianta noastra (AMU) e in ambele sensuri pe la Manuc/Religiilor, cu guri noi care sa coboare direct in accesul metroului. Personal, imi cam plac la fel de mult ultimele 2 variante. Varianta din PMUD imi pare cea mai slaba.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul punmeister

Chiar asa se numeste, Rapid Tram 7.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Soluţia prezentată şi desenată de Robert24 acum vreo 6 ani este cea mai bună.
pu1.PNG (1.98 MB; downloaded 2790 times)
pu2.PNG (1.82 MB; downloaded 2790 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Chev Celios

Daca le unim pe 21+32 si putem sa le unim, dar odata cu asta putem sa le lasam si separat si sa se ia jumatate+ din turele acestor linii si sa circule impreuna 21 si 32 ca pana acum cu un sfert din ture si linia noua sa preia restul de ture si sa circule de la Colentina pana in Rahova. Ce este atat de greu?

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Va certati pe exploatarea unei linii care nu exista :) Sunt foarte multe idei bune mai sus, dar poate ar fi mai bine sa ne concentram atentia si eforturile pe constructia liniei intai.

@andrei11 Solutia lui Robert de acum 6 ani e buna, dar nu mai e complet de actualitate. Aceasta insa a inspirat solutia asumata de Asociatie anul trecut: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1 Pentru corectitudine, propun sa ne bazam discutiile pe solutia cea mai recenta.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Andrei I

E cea mai buna idee din ultimii foarte multi ani! Indiferent care va fi traseul, va schimba orasul in bine, poate sa vor mai mari zonele pietonale, va da un sens Pietei Unirii si va lega frumos zone din oras care sunt acum rupte complet.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Proiectul a intrat oficial în etapa de Consultare a publicului pe 13 iunie 2023. Data finalizării etapei este 28 iunie 2023.

Sursă documente: http://urbanism.pmb.ro

Link: http://urbanism.pmb.ro/Documentatii_PMB. ... initiere


01. anunt de intentie.pdf
01. anunt de intentie.pdf (70.5 KB; downloaded 65 times)

05. memoriu tehnic.pdf
05. memoriu tehnic.pdf (440.2 KB; downloaded 50 times)

04. certificat de urbanism.pdf
04. certificat de urbanism.pdf (504.64 KB; downloaded 51 times)

02. panou informare.jpg (1.92 MB; downloaded 1552 times)
03. planșă ilustrare propunere.jpg (1.12 MB; downloaded 1552 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Erata privind mesajul precedent: cum calculeaza ei 25 de zile (conform panoului) intre 13 si 28 iunie?
perioada etapa.jpg (40.1 KB; downloaded 1525 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul survola

Data anunțului este 29.05.

Dar cum adică R i ul Dâmbovița ? cu i

Și care este relevanța menționării „viitorului coridor M7” ?

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

survola wrote here:
Data anunțului este 29.05.


Pai nu-s astea regulile jocului. Pe 29 mai au fost afisate < fizic > anunturile, dar pe site abia pe 13 iunie. Cele 25 de zile incep sa curga din momentul afisarii pe site.

Ceva nu-i ok. Cred ca in loc sa seteze 25, au setat din greseala 15.
25zile.jpg (144.11 KB; downloaded 1461 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Vasile52

Deci se doreste o lucrare care sa nu incurce deloc masiniile (asta inteleg prin "celelalte componente ale sistemului de mobilitate urbana") si care sa nu fie disruptiva. Toata zona aia va fi inchisa pentru reparati, peste tot se va zgarma daca acum nu facem lucrari de amploare atunci cand?!  :headbash:
image_2023-06-16_151815489.png (48.95 KB; downloaded 1315 times)


Unde mai exact se pot transmite propunerile? Daca se poate un link.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Teoretic, aici: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... proiecte

Practic, intrucat nu am gasit (inca) proiectul expus acolo, am trimis pur si simplu pe adresa relatiipublice@pmb.ro

Insa, pentru ca adresa respectiva este foarte generala, sa nu uiti sa faci o introducere pentru a specifica despre ce proiect este vorba, samd. Spor! :)

 


Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420653 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use