Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița)

29 posts, 11913 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

....continuare (nu se pot permite mai mult de 10 poze per mesaj)
bpz7973-8.JPG (145.47 KB; downloaded 2307 times)
bpz7973-9.JPG (159.2 KB; downloaded 2307 times)
bpz7973-10.JPG (107.04 KB; downloaded 2307 times)
bpz7973-11.JPG (116.2 KB; downloaded 2307 times)
bpz7973-12.JPG (142.77 KB; downloaded 2307 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Unul dintre vagoanele 86-76 in depoul Arad, circa 2005-2006.  Nu imi mai aduc aminte cine este autorul. Daca nu ma insel, le-am preluat acum vreo trei ani de la un angajat al depoului Arad , care le postase initial pe Facebook, dar caruia i-am uitat numele. Daca stie cineva despre cine este vorba, rog sa ne spuna, ca sa putem edita mesajul.
Atat imi mai aduc aminte...Ca adaugat pozelor era un text scurt despre testarea unui posibil sistem push-pull.
86-76 Dep Arad Teste (1).jpg (412.48 KB; downloaded 2334 times)
86-76 Dep Arad Teste (2).jpg (389.89 KB; downloaded 2330 times)
86-76 Dep Arad Teste (3).jpg (1.99 MB; downloaded 2330 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

O parte din ,,Innovationszug'' in  Amstetten, Germania ,in aprilie 2000
Sursa: https://www.drehscheibe-online.de/foren/ ... ,9680266
Dia 20273.1.jpg (269.7 KB; downloaded 2319 times)
Dia 20273.2.jpg (279.94 KB; downloaded 2319 times)
Dia 20273.jpg (273.72 KB; downloaded 2319 times)
Dia 20274.jpg (276.12 KB; downloaded 2319 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Fostul ministru al transporturilor, Dl-ul Radu Berceanu vizitand vagoanele business class la o expozitie in gara de nord in anul 2006.
Sursa: Agerpress foto
BerceanuBusiness (1).jpg (621.42 KB; downloaded 2237 times)
BerceanuBusiness (2).jpg (824.54 KB; downloaded 2237 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Gabi23

În acest moment toate vagoane sunt ”conservate”, ultimele circulând cu mai bine de 10 ani în urmă. Păcat că erau bune de revizuit și trimis măcar pe trenurile regio, având dotări și boghiuri mai moderne decât sarcofagele cu saboți.

Identificabile așa la prima vedere:
- 1 vagon este rămas conservat în Revizia Galați (cam ultimul care a circulat):
Revizia de Vagoane Galați.png (2 MB; downloaded 2086 times)

- 5 vagoane sunt prin Revizia București Grivița:
REVIZIA BUCUREȘTI GRIVIȚA (1).jpg (459.73 KB; downloaded 2082 times)
REVIZIA BUCUREȘTI GRIVIȚA (2).png (1.62 MB; downloaded 2082 times)
REVIZIA BUCUREȘTI GRIVIȚA (3).png (1.45 MB; downloaded 2082 times)
REVIZIA BUCUREȘTI GRIVIȚA (4).png (1 MB; downloaded 2082 times)

Probabil 2 bucăți sunt prin vreo hală sau în altă revizie din țară.  

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Unul dintre cele doua vagoane disparute din peisaj s-ar putea sa fie celalalt 86-76.  Oricum, au istorie interesanta aceste vagoane.
Cat de pus pe regio.....Nu stiu ce sa zic....Au totusi dotari premium comparativ cu alte vagoane din dotarea CFR Calatori....Scaune de piele s.a.m.d. Dupa parerea mea ,aceste vagoane ar fi mers pe IC-urile de Constanta foarte bine..... Dar din pacate.....  :popa: .
Iata ce spunea un comunicat al CFR Calatori, in 2013:
“Pe măsura activării conform programului de reparaţii aprobat, vagoanele business se vor introduce în circulaţie ca şi celelalte vagoane de călători, iniţial în regim de clasa I sau după caz vor fi utilizate ca vagoane special comandate sau în trenuri charter. Odată cu revenirea pieţei de transport feroviar de călători, în baza studiilor de marketing CFR Călători va putea decide relansarea serviciului Business-class”.

sursa: https://zin.ro/01/12/2013/administratie/ ... noaptes/

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Dristorul Nr.3 wrote here:
Unul dintre vagoanele 86-76 in depoul Arad, circa 2005-2006.  Nu imi mai aduc aminte cine este autorul. Daca nu ma insel, le-am preluat acum vreo trei ani de la un angajat al depoului Arad , care le postase initial pe Facebook, dar caruia i-am uitat numele. Daca stie cineva despre cine este vorba, rog sa ne spuna, ca sa putem edita mesajul.
Atat imi mai aduc aminte...Ca adaugat pozelor era un text scurt despre testarea unui posibil sistem push-pull.

Informatiile persoanei care a postat pozele pe Facebook pot fi sustinute cu aceste poze din fisa produsului, disponibile pe site-ul oficial al atelierelor Grivita. Cu un mic zoom-in se pot observa bordul si scaunul mecanicului din postul de conducere.
Se pare ca unuia dintre vagoanele 86-76 i s-a mentinut postul de conducere si dupa modernizarea la Grivita, cel putin in acea perioada. (2005-2006)
Business-06.jpg (708.25 KB; downloaded 2019 times)
bord post conducere 86-76.jpg (36.05 KB; downloaded 2019 times)
apkzf799-7.JPG (134.56 KB; downloaded 2018 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

De pe site-ul grivita.ro:
Lungimea vagonului peste tampoane: 26 400 mm;

Ecartament: 1 435 mm;

Tip boghiu: GP 200;

Viteza maximă de circulaţie: 160 km/h;

Frână automată tip: KE-R (D);

Instalaţie de ventilaţie, încălzire şi climatizare complexă, total automatizată, cu un canal, cu Freon ecologic tip R 134a, conform UIC 553;

Alimentare cu energie electrică: sursă statică monotensiune cu următoarele caracteristici:

tensiune de intrare: 1500 V-50 Hz;
tensiuni de ieşire 1500 Vca/50 Hz; 3x400Vc.a./50Hz; 230Vc.a./50 Hz şi 24 V.c.c;
Informare pasageri: afişoare amplasate în exteriorul şi display-uri în interiorul vagonului;

Monitoare montate în spătarul scaunelor;

Conectare Wireless la internet;

Modul audio pentru căşti;

Număr locuri:

Seria 8476: un salon pentru persoanele cu dizabilităţi prevăzut şi cu 5 locuri business standard, dintre care 2 rabatabile, un salon combinat cu 12 locuri business exclusiv + 20 locuri business standard, un salon bar prevăzut cu minibar şi 4 locuri business standard;
Seria 8576: un salon business exclusiv cu 15 locuri, un salon business standard cu 44 locuri, un salon bar prevăzut cu minibar şi 4 locuri tip business standard;
Seria 8676: un salon business exclusiv cu 4 locuri, un salon business exclusiv cu 19 locuri, un salon bar care are şi 4 locuri business exclusiv ;
Business-08.jpg (782.76 KB; downloaded 2034 times)
Business-09.jpg (762.48 KB; downloaded 2034 times)
Business-07.jpg (847.29 KB; downloaded 2034 times)
Business-02.jpg (821.07 KB; downloaded 2034 times)
Business-04.jpg (723.32 KB; downloaded 2034 times)
Business-03.jpg (823.77 KB; downloaded 2034 times)
Business-05.jpg (749.94 KB; downloaded 2034 times)
Business-01.jpg (743.03 KB; downloaded 2034 times)
Business-06.jpg (708.25 KB; downloaded 2034 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) shoppy

Din ce tin minte exista un singur vagon cu post de conducere si postul de conducere nu s-a mentinut, s-a demontat si acolo s-a montat un scaun normal pe care se putea aseza oricine(nu avea numar de loc), a fost pozat la zilele feroviare din anul acela, in final acest vagon a fost primul retras din cauza muncii suplimentare de a aranja vagonul cu capatul cu usile de trecere spre tren.

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Nu cunosc aceste amanunte. Interesant. Oricum, pozele de la Grivita sunt facute undeva inaintea intrarii lor in circulatie pe trenurile InterCity.
De exemplu, si la expozitie dar si in pozele realizate de cei de la Grivita, vagoanele au vechile display-uri pentru nr/destinatia trenului, cu colturile rotunjite. Acestea au fost inlocuite la putin timp dupa evenimentul amintit anterior.
displayvechirotunjit.jpg (5.98 KB; downloaded 1986 times)
27.11.2006
Sursa: @ Catalin.Ghita whitewolfcata(at!)yahoo.com
50_53_84-76_001-1-02.jpg (111.9 KB; downloaded 1986 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Expozitia din noiembrie 2006 cu o mare parte din vagoanele business si doua 88-96 WRMZ (RESTAURANT)  alaturi de locomotiva 45-0343-9:
Fotografii realizate de Catalin Ghita si Andrei Hara (http://www.railfaneurope.net)
Bc_bsn-01.jpg (135.26 KB; downloaded 1821 times)
45_0343-9-05.jpg (122.03 KB; downloaded 1821 times)
45_0343-9-01.jpg (122.15 KB; downloaded 1821 times)
50_53_86-76_001-9-01.jpg (138.84 KB; downloaded 1821 times)
50_53_86-76_001-9-04.jpg (145.79 KB; downloaded 1821 times)
50_53_85-76_002-8-01.jpg (123.91 KB; downloaded 1821 times)
50_53_85-76_001-0-01.jpg (143.83 KB; downloaded 1821 times)
Bc_bsn-02.jpg (144.07 KB; downloaded 1821 times)
50_53_84-76_001-1-01.jpg (122.24 KB; downloaded 1821 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Gabi23

85-76 002 - „conservat” în Revizia București Grivița:
85-76 - Revizia București Grivița - 06.09.2023 (1).JPG (199.82 KB; downloaded 1097 times)
85-76 - Revizia București Grivița - 06.09.2023 (2).JPG (158.45 KB; downloaded 1097 times)

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Dristorul Nr.3

Acelasi vagon, 85-76 002 postat de colegul Gabi23 mai sus, filmat acum 15 ani de catre Raabis Stefan Badita in statia Craiova (probabil ceva IC de Timisoara) :
https://www.youtube.com/watch?v=nJlLaSZi1AM&t=67s

 


Re: Vagoane seriile 84/85/86-76 (Atelierele Grivița) Robert

Dupa 10 ani de stat in ploaie si soare au ruginit mai putin decat cele recent modernizate 😂

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421324 posts in 5248 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use