Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3088 posts, 832282 views
📖 Pagination options
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
hADRIAN
Se misca foarte greu ieri, ramanand "intepenit" de cateva ori de la Marasesti pana la Unirii...
Se misca foarte greu ieri, ramanand "intepenit" de cateva ori de la Marasesti pana la Unirii...
- Gabi23
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
V2A
A avut RK la boghiuri, l-am văzut azi de aproape și toate boghiurile sunt proaspăt vopsite.
V2A wrote:
La Titan a reapărut 346 după o lună şi ceva de absență.
A avut RK la boghiuri, l-am văzut azi de aproape și toate boghiurile sunt proaspăt vopsite.
- Gabi23
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
vl273
@Gabi stii ceva de 4022 ? deoarece nu l.am mai vazut de vreo 2 ani ..
In alta ordine de idei .. a reaparut si 309 revopsit in alb pe 46 azi..
@Gabi stii ceva de 4022 ? deoarece nu l.am mai vazut de vreo 2 ani ..
In alta ordine de idei .. a reaparut si 309 revopsit in alb pe 46 azi..
- cris_m
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
#4022 este ”conservat” de la începutul anului 2015 și în condițiile actuale, nu va reveni prea curând. De la Dudești mai lipsesc din CH-PPC, doar #4027 (care așteaptă teoretic doar parbrizul ca să revină în circulatie, fiind imobilizat din 13 octombrie 2014) și #4015 încă nereparat în urma accidentului de la Baba Novac din 12 decembrie 2016.
De la Alexandria vagonul #136 și-a primit setul său de boghiuri, după 3 ani și jumătate în care a circulat cu rezerve. Din păcate probabil nu va circula foarte mult, bandajele fiind aproape de limită. A se observa și calitatea reparației făcută la URAC, în urma accidentului grav din vara anului 2012 de la intersectia Rahovei/Ferentarilor
#4022 este ”conservat” de la începutul anului 2015 și în condițiile actuale, nu va reveni prea curând. De la Dudești mai lipsesc din CH-PPC, doar #4027 (care așteaptă teoretic doar parbrizul ca să revină în circulatie, fiind imobilizat din 13 octombrie 2014) și #4015 încă nereparat în urma accidentului de la Baba Novac din 12 decembrie 2016.
De la Alexandria vagonul #136 și-a primit setul său de boghiuri, după 3 ani și jumătate în care a circulat cu rezerve. Din păcate probabil nu va circula foarte mult, bandajele fiind aproape de limită. A se observa și calitatea reparației făcută la URAC, în urma accidentului grav din vara anului 2012 de la intersectia Rahovei/Ferentarilor
136 - 41 - 13.07.2017 (1).JPG (210 KB; downloaded 3602 times)
136 - 41 - 13.07.2017 (2).JPG (194.98 KB; downloaded 3605 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
De la Bucureștii Noi au ”cedat” recent #080 și #297. #339 a fost recent parțial cosmetizat, fiind revopsit în zonele unde ”pieduse” chitul/vopseaua dată de URAC la ultimul RK.
Deasemenea își face reapariția pe șine #151. Din 2014 a circulat extrem de putin, initial au început problemele la începutul anului 2014, fiind câteva tentative de a fi reparat, circulând câteva zile de fiecare dată. Ultima tentativă de reprație a sa, în ianuarie 2016, când s-au pus piese pe el și s-au făcut probe pe Șos. Chitilei, n-au avut rezultate potitive, așa că a fost imobilizat din nou. Râmâne de văzut cât va circula de această dată, vagonul care în octombrie 2002 a inaugurat linia 41, fiind de asemenea prototipul vagoanelor de ”metrou ușor”.
De la Bucureștii Noi au ”cedat” recent #080 și #297. #339 a fost recent parțial cosmetizat, fiind revopsit în zonele unde ”pieduse” chitul/vopseaua dată de URAC la ultimul RK.
Deasemenea își face reapariția pe șine #151. Din 2014 a circulat extrem de putin, initial au început problemele la începutul anului 2014, fiind câteva tentative de a fi reparat, circulând câteva zile de fiecare dată. Ultima tentativă de reprație a sa, în ianuarie 2016, când s-au pus piese pe el și s-au făcut probe pe Șos. Chitilei, n-au avut rezultate potitive, așa că a fost imobilizat din nou. Râmâne de văzut cât va circula de această dată, vagonul care în octombrie 2002 a inaugurat linia 41, fiind de asemenea prototipul vagoanelor de ”metrou ușor”.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
mastocitu
Tramvaiul 110 a fost implicat intr-un incident saptamana trecuta pe strada Buzesti in dreptul Pietei Matache ultimul segment al sau era sarit de pe sine; se adunasera vreo 4 masini de politie si o ambulanta SMURD;
Tramvaiul 110 a fost implicat intr-un incident saptamana trecuta pe strada Buzesti in dreptul Pietei Matache ultimul segment al sau era sarit de pe sine; se adunasera vreo 4 masini de politie si o ambulanta SMURD;
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
De la Dep. Giurgiului și-a făcut apariția recent după o lungă perioadă, vagonul #333. A stat în depou din anul 2013, fiind oprit din circulație pentru reparația setului de boghiuri. Boghiurile au stat ani de zile prin URAC, cum au pățit și altele ex: 012, 136, 164, 181, 206, 335 etc. #333 este un vagon (re)construit la URAC la începutul anilor 2000. A intrat în exploatare inițial la Dep. Victoria unde se înlocuia flota de EPave. La momentul modernizării liniei de tramvai pe Ștefan cel Mare / Iancu de Hunedoara / Mihai Bravu / Văcărești a ajuns să fie transferat la Dep. Giurgiului. În anul 2007 a avut parte de RK la URAC, iar în anul 2010 a fost parțial afectat de distrugerea halelor depoului, fiind reparat relativ repede.
A fost cosmetizat în depou înainte de a fi reintrodus în circulație, fiindu-i revopsită complet partea inferioară gri și partițal zona albă.
Stând atât de mult imobilizat, încă are afișajul cu ”11 la Romprim”, dar e ceva rezolvabil asta.
De la Dep. Giurgiului și-a făcut apariția recent după o lungă perioadă, vagonul #333. A stat în depou din anul 2013, fiind oprit din circulație pentru reparația setului de boghiuri. Boghiurile au stat ani de zile prin URAC, cum au pățit și altele ex: 012, 136, 164, 181, 206, 335 etc. #333 este un vagon (re)construit la URAC la începutul anilor 2000. A intrat în exploatare inițial la Dep. Victoria unde se înlocuia flota de EPave. La momentul modernizării liniei de tramvai pe Ștefan cel Mare / Iancu de Hunedoara / Mihai Bravu / Văcărești a ajuns să fie transferat la Dep. Giurgiului. În anul 2007 a avut parte de RK la URAC, iar în anul 2010 a fost parțial afectat de distrugerea halelor depoului, fiind reparat relativ repede.
A fost cosmetizat în depou înainte de a fi reintrodus în circulație, fiindu-i revopsită complet partea inferioară gri și partițal zona albă.
Stând atât de mult imobilizat, încă are afișajul cu ”11 la Romprim”, dar e ceva rezolvabil asta.
333 - 11 - 25.07.2017.JPG (372.56 KB; downloaded 3289 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Puss in Boots
Eu zic ca mai bine sa-l lase asa, se lucreaza la linia de la Sudului, ce mai conteaza o luna doua.
Eu zic ca mai bine sa-l lase asa, se lucreaza la linia de la Sudului, ce mai conteaza o luna doua.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
Au revenit de la Bucureștii Noi vagoanele #023 și #305 care au avut doar câteva săptămâni/luni de imobilizare cu probleme la motoare. De la Alexandria a ”crăpat” duminică seara #4020 ajungând pe căruț la depou...
Au revenit de la Bucureștii Noi vagoanele #023 și #305 care au avut doar câteva săptămâni/luni de imobilizare cu probleme la motoare. De la Alexandria a ”crăpat” duminică seara #4020 ajungând pe căruț la depou...
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
vl273
In urma cu aprox 5 min s.a defectat 068 de la B. Noi fiind impins pe podul Grant de catre 4029 spre capatul de la Piata Presei.
In urma cu aprox 5 min s.a defectat 068 de la B. Noi fiind impins pe podul Grant de catre 4029 spre capatul de la Piata Presei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
Cateva ore mai tarziu, l-au "pierdut" si pe #196, tot pe 41.
In alta ordine de idei, #037 a primit bandaje noi.
Cateva ore mai tarziu, l-au "pierdut" si pe #196, tot pe 41.
In alta ordine de idei, #037 a primit bandaje noi.
📖 Pagination options