Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3088 posts, 831418 views
📖 Pagination options
- mindmasster
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Asteapta o componenta din import (piesa care intarzie si plecarea CH PPCurilor si 2Surilor din uzina).
mindmasster wrote:
De 3003 ce se mai aude? L-au terminat?
Asteapta o componenta din import (piesa care intarzie si plecarea CH PPCurilor si 2Surilor din uzina).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Costin
Pacat ca nu i'au pastrat schema cu negru in interior, arata mult mai elegant asa.
Pacat ca nu i'au pastrat schema cu negru in interior, arata mult mai elegant asa.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
3mil
Ce avea negru?
cos wrote:
Pacat ca nu i'au pastrat schema cu negru in interior, arata mult mai elegant asa.
Ce avea negru?
- Costin
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
355 a ajuns la RK, deci rateaza valul de CH PPCizari cel putin inca 4 ani.
355 a ajuns la RK, deci rateaza valul de CH PPCizari cel putin inca 4 ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
145 a ajuns si el la reparatie, initial se dorea sa fie transformat in CH PPC, lipsa banilor nu a permis...
145 a ajuns si el la reparatie, initial se dorea sa fie transformat in CH PPC, lipsa banilor nu a permis...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Tom
Lipsa banilor? Sechestru pe macaralele chelpilor. Si pe casele patronilor.
Lipsa banilor? Sechestru pe macaralele chelpilor. Si pe casele patronilor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Dr2005
Păi un CH-PPC are o valoare de inventar mai mare decât un V3A-93, iar Celpi a distrus un V3A-93, nu un CH-PPC. Tu dacă intri cu maşina într-o SuperNova parcată legal şi proprietarul visa de mult la un Maseratti, îi decontezi un Maserrati că i-ai făcut praf Dacia?
Trix wrote:
Lipsa banilor? Sechestru pe macaralele chelpilor.
Păi un CH-PPC are o valoare de inventar mai mare decât un V3A-93, iar Celpi a distrus un V3A-93, nu un CH-PPC. Tu dacă intri cu maşina într-o SuperNova parcată legal şi proprietarul visa de mult la un Maseratti, îi decontezi un Maserrati că i-ai făcut praf Dacia?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Tom
Nu, dar daca o macara imi cade pe casa, am grija ca proprietarul macaralei sa-si vanda casa si masinile ca sa plateasca despagubiri, daune morale, diverse compensatii pe viata (pot invoca faptul ca am ramas cu sechele psihice si nu numai -- daca m-a prins in casa) et cetera.
Nu este vorba de ce a distrus ca obiect, ci si de faptul ca acel obiect, prin nefunctionarea sa, provoaca prejudicii regiei, ca si nefunctionarea depoului, reconstructia sa si asa mai departe. Ar fi cazul ca avocatii RATB sa-i lase chelpi pe acesti chelpi, iar pe viitor, toti chelpii amatori de macarale pe care le sufla vantul sa se mute in afara orasului, si asa e plin orasul de ele.
In exemplul tau, intratul cu masina in alta masina este un pericol doar in masura in care eu am dat dovada de neglijenta, am baut sau altceva cand m-am urcat la volan. In afara de asta, nu exista o victima pana cand dintr'un motiv sau altul m-am oprit in masina aia. Macaralele acelor chelpi erau un pericol pentru toate proprietatile invecinate, iar acel pericol exista dela momentul instalarii lor acolo. In mod normal, asa cum ma obliga legea sa-mi fac RCA la masina, asa trebuiau si ei obligati sa aiba asigurare. Iar daca fac accidente, sa plateasca si ei majorat anul viitor. Iar daca n'au asigurare, sa plateasca pana la nivelul sa le vanda si sosetele din masina de spalat.
Nu, dar daca o macara imi cade pe casa, am grija ca proprietarul macaralei sa-si vanda casa si masinile ca sa plateasca despagubiri, daune morale, diverse compensatii pe viata (pot invoca faptul ca am ramas cu sechele psihice si nu numai -- daca m-a prins in casa) et cetera.
Nu este vorba de ce a distrus ca obiect, ci si de faptul ca acel obiect, prin nefunctionarea sa, provoaca prejudicii regiei, ca si nefunctionarea depoului, reconstructia sa si asa mai departe. Ar fi cazul ca avocatii RATB sa-i lase chelpi pe acesti chelpi, iar pe viitor, toti chelpii amatori de macarale pe care le sufla vantul sa se mute in afara orasului, si asa e plin orasul de ele.
In exemplul tau, intratul cu masina in alta masina este un pericol doar in masura in care eu am dat dovada de neglijenta, am baut sau altceva cand m-am urcat la volan. In afara de asta, nu exista o victima pana cand dintr'un motiv sau altul m-am oprit in masina aia. Macaralele acelor chelpi erau un pericol pentru toate proprietatile invecinate, iar acel pericol exista dela momentul instalarii lor acolo. In mod normal, asa cum ma obliga legea sa-mi fac RCA la masina, asa trebuiau si ei obligati sa aiba asigurare. Iar daca fac accidente, sa plateasca si ei majorat anul viitor. Iar daca n'au asigurare, sa plateasca pana la nivelul sa le vanda si sosetele din masina de spalat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Gabi23
A ajuns pentru reparatia tamponarii vagonul #312 al Depoului Victoria, implicat in incidentul de pe Sos. Stefan cel Mare din urma cu cateva saptamani.
Deasemnea se face RK si magarusului 998A.
Plugul 09 a ajuns la RK.
De precizat faptul ca la vagonul #333 i se va reconstrui numai corpul A, cel distrus. Corpurile B si C raman cum sunt, nefiind afectate.
In uzina este ajuns si vagonul utilitar de la Giurgiu #2614, deocamdata nu s-a luat decizia daca va fi casat sau va fi reparat, fiind destul de grav afectat.
A ajuns pentru reparatia tamponarii vagonul #312 al Depoului Victoria, implicat in incidentul de pe Sos. Stefan cel Mare din urma cu cateva saptamani.
Deasemnea se face RK si magarusului 998A.
Plugul 09 a ajuns la RK.
De precizat faptul ca la vagonul #333 i se va reconstrui numai corpul A, cel distrus. Corpurile B si C raman cum sunt, nefiind afectate.
In uzina este ajuns si vagonul utilitar de la Giurgiu #2614, deocamdata nu s-a luat decizia daca va fi casat sau va fi reparat, fiind destul de grav afectat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Dupa ce acum ceva zile pantograful vagonului 256 a avut un incident vad ca vagonul s-a intors in traseu, nu stiu daca pantograful a fost reparat (desi se vad si in poze capetele patinei inca indoite) sau a fost inlocuit cu unul luat de la 080 (care doneaza piese in depou, masca si farurile au ajuns pe 218 tamponat acum o saptamana).
Dupa ce acum ceva zile pantograful vagonului 256 a avut un incident vad ca vagonul s-a intors in traseu, nu stiu daca pantograful a fost reparat (desi se vad si in poze capetele patinei inca indoite) sau a fost inlocuit cu unul luat de la 080 (care doneaza piese in depou, masca si farurile au ajuns pe 218 tamponat acum o saptamana).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta tramvaielor RATB
Dr2005
Nu o să îl vedem pe 41 şi pe #256? La ritmul în care crapă vagoanele de Bucureştii-Noi (de fapt, cei de la Victoria nu repară deloc vagoane de BN).
Nu o să îl vedem pe 41 şi pe #256? La ritmul în care crapă vagoanele de Bucureştii-Noi (de fapt, cei de la Victoria nu repară deloc vagoane de BN).
📖 Pagination options